mikä on mopar?
mikä on mopar?
10
4204
Vastaukset
- etsi itse
- lol gg
mopar = moottorin omatoiminen paineistetun ahtimen rajoitin
mut jos totta puhutaan niin mopar on = mopo - Johnny B. Badd
Koska nuo kaksi urveloa ei osannut antaa kunnon vastausta niin täältä tulee. Mopar on autovalmistaja kuten GM ja Ford motor company. Mopariin kuuluu esim. Chrysler, Plymouth ja Dodge
- 318
Yhtiö oli Chrysler Corporation , nykyisin Daimler-Chrysler .
Chryslerin varaosaosaston nimi on Mopar , lyhenne sanoista Motor Parts .
Puhekielessä Moparilla tarkoitetaan myös Chryslerin valmistamia autoja , esim. Chrysler , Dodge , Plymouth , Imperial , Jeep - 318
318 kirjoitti:
Yhtiö oli Chrysler Corporation , nykyisin Daimler-Chrysler .
Chryslerin varaosaosaston nimi on Mopar , lyhenne sanoista Motor Parts .
Puhekielessä Moparilla tarkoitetaan myös Chryslerin valmistamia autoja , esim. Chrysler , Dodge , Plymouth , Imperial , JeepVanhemmat Jeepit eivät tietenkään ole mopareita , koska Chrysler osti AMC;n vasta joskus about eighties .
- coronet
318 kirjoitti:
Vanhemmat Jeepit eivät tietenkään ole mopareita , koska Chrysler osti AMC;n vasta joskus about eighties .
oikeassa olet 318
- Maalaispoika
coronet kirjoitti:
oikeassa olet 318
Eikös joskus ole hieman vitsaillen sanottu että nimi mopar tulisi myös englanninkielisistä sanoista MORE POWER hiukan amerikkalaisittain ääntäen;-)
- Anonyymi
Tämä Mopar keskustelu oli hyvä, yksi typerys taas pilasi sen kun menee nimittelemään toisia ystävällisesti vastaavia henkilöitä Urveloiksi. Sinä Urveloiksi nimittelevä laita silloin rehellisesti nimi ja paikkakunta tekstiin mukaan, jos on noin Vitun kireet hermot.
- Anonyymi
Mopar = moottorin osia pitkin asfaltin reunaa !🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mopar = moottorin osia pitkin asfaltin reunaa !🤣
Onko se sama kuin Valitamme Ostosta Lähetämme Vara Osia = VOLVO?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211