Tulin kolmion takaa ja sain autoni juuri suoraan niin silloin pamahti. En ollut huomannut että sieltä tulikin auto.
Peräänajaja sanoi että on kyllä liukasta eikä mitään voinut. Huomasin että hänellä oli kitkarenkaat alla. Suutuin kyllä huolella ja sanoin että ei noilla ole mitään asiaa liikenteeseen. Jos olisi ollut nastarenkaat, ne oikeat renkaat niin olisi voinut jarruttaa ja väistää. Nyt kävi näin. Kitkapellen ei saanut sakkoja mutta itse sain ja menee minun vakuutuksesta. Poliisiakaan ei kiinnostanut kitkarenkaat. Yritän vielä vakuutusyhtiötä vakuuttaa että minä en ole syyllinen. Kyllä ottaa päähän.
Kitkapelle ajoi perään
10
237
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, jos rikkoo väistämisvelvollisuuttaa ja vielä kolmion takaa, niin syyllinen maksaa sakot ja vahingot.
Olihan nolo avaus. - Anonyymi
Yritä nyt vaan saada vakuutusyhtiö vakuuttuneeksi että syypää kolariin olivat renkaat. Niinnauravat sinut pihalle!
- Anonyymi
Ei kesärenkaillakaan saa ajaa liukkaalla niin miksi sitten kitkoilla? Samanlainen pito molemmissa kun on jäinen tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kesärenkaillakaan saa ajaa liukkaalla niin miksi sitten kitkoilla? Samanlainen pito molemmissa kun on jäinen tie.
Olet kovin väärässä ja tiedät sen itsekin, mutta reppanan pitää päästä jotain kiukuttelemaan kun ei muuhun pysty ja yksinäisyyskin vaivaa.
- Anonyymi
Se on sitten mielenkiintoinen seikka, että missä kohtaa kolmion takaa tulevan väistämisvelvollisuus loppuu? Onko se siinä, kun on suoristanut renkaat, onko se siinä kohtaa, kun poistuu risteysalueelta vai onko se jossakin muussa kohdassa?
- Anonyymi
Pitäisikö nastat ostaa vain kun aloittaja ei keskity liikenteeseen ja/tai ei tunne liikennesääntöjä TAI hänellä on asennevamma.
- Anonyymi
Minulla on aina uusimmat nokian hakkapeliitta nastarenkaat niin on turvallista matkantekoa. Kaiken maailman kinukkirenkailla ja justiin kitkoilla ajavat aiheuttaa vaaratilanteita koska haistahome renkailla ajavat.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee jos joka vuosi vaihdat uusiin renkaisiin mutta varmasti se turvallista on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliiksi tulee jos joka vuosi vaihdat uusiin renkaisiin mutta varmasti se turvallista on.
Ei ole tuolla ajotyylillä turvallista millään renkailla .
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla kitkapellet taas liikenteessä. Useita kolareita ympäri suomea, Ja muutama kuollukki niissä 🙁.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963