Ei olisi pitänyt, se on yhtä tuskaa istua vierelläsi ja miettiä asioita. Se ei palvele ketään, menee pasmat ihan sekaisin. Eikä tämmöinen ole perheellisenä mistään kotoisin, hölmöillä ajatuksissa.
Tein paha virheen ja ihastuin sinuun
32
1826
Vastaukset
- Anonyymi
Työtapaturma. Toivottovasti kohta kaikki hyvin!
- Anonyymi
Ainakin läheltä piti.
- Anonyymi
Naiselle? 🙂 jos niin… itse hyväksyn kyllä tunteeni ja toivon vaikka enemmänkin.
- Anonyymi
Täällä on ehkä vain naisia
- Anonyymi
Missä istutte vierekkäin?
- Anonyymi
Syömässä
- Anonyymi
Ap? 🙂
- Anonyymi
Voi olla kaksi miestä tai mies ja nainenkin, mut kiva työpäivä teillä on tainnut olla. Tapaturmiltakin ootte välttyny.
- Anonyymi
Txxxe?
- Anonyymi
Ehkä.
- Anonyymi
Ihan näin mielenkiinnosta, ehkä samassa tilanteessa olevana... Oletko hänen esimies 🤭
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan esihenkilö, ei tässä ole sellaista hierarkiaa.
- Anonyymi
Maybe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maybe
Belive it or not, its a cruss, that shall past.
- Anonyymi
Olen myös samassa tilanteessa ja olen esihenkilö sinulle, jota kaipailen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista naista kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kaipaan, mutta se ei tunnu virheeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kaipaan, mutta se ei tunnu virheeltä.
Ei ole virhe minunkaan mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole virhe minunkaan mielestä
Kyllä mä sua vielä halaan nainen. Ja pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sua vielä halaan nainen. Ja pitkään.
Saa nähdä loppiaisen jälkeen.
- Anonyymi
Ei tunteet ole mielestäni mikään virhe. Ja ne voivat johtaa johonkin upeaan.
- Anonyymi
Aika näyttää mitä tästäkin seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää mitä tästäkin seuraa.
Positiivisesti eteenpäin. Ihastuminen on upeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Positiivisesti eteenpäin. Ihastuminen on upeaa.
Sehän nyt on minun elämässäni tavallista. 😊
- Anonyymi
Ap naisen eka kirjain? 🙂
- Anonyymi
Aloittaja on nainen.
- Anonyymi
Voi mies näitä sinun lorujen kielikuvia - on yhtä tuskaa istua vierelläsi ja miettiä asioita, putosin😂
- Anonyymi
Minä kyllä ymmärsin vierellä istumisen tuskan. Voin samaistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä ymmärsin vierellä istumisen tuskan. Voin samaistua.
Kun uskaltaisin niin ottaisin kädestä kiinni ja sanoisin että se on kuule nainen menoa nyt. Mun syliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun uskaltaisin niin ottaisin kädestä kiinni ja sanoisin että se on kuule nainen menoa nyt. Mun syliin.
Tämähän menee jännäksi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän menee jännäksi. :)
No en siitä tiedä. En mä hänen kanssa ole missään istunut vierekkäin. Ja muutenkin vastasin vähän sivusta, työpaikalla olen kuitenkin korviani myöten ihastunut. Varsinaisia esteitä ei ole minulla miten apllä. Olen vaan hulluna häneen, luoja että tykkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en siitä tiedä. En mä hänen kanssa ole missään istunut vierekkäin. Ja muutenkin vastasin vähän sivusta, työpaikalla olen kuitenkin korviani myöten ihastunut. Varsinaisia esteitä ei ole minulla miten apllä. Olen vaan hulluna häneen, luoja että tykkään.
No olipa mukavasti tehty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956