Vietättekö joulu yksin sinkut palstalla?

Anonyymi-ap

Vai missä joulunne on?

22

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vietän sitä lapsuuden kodissani.

• Anonyymi

Enpä tiedä vielä...

• Anonyymi

Ei tunnu että olis joulu edes tulossa. Kalsarikännit vaan juon

• Anonyymi

Palstalla piipahdan kuten ennenkin. Yhdet tutut tarjoavat jouluaaton illallisen ja minä heille aamiaisen. Muuten yksin. Harmi kun hiihtokelit meni. Kävelyä piikkipohjilla ja lukemista, ei siinä muuta tarvita.

• Anonyymi

Anna heidän viettää omaa joulua ja sinä vietät omaasi ja hanki itsellesi kumppani ja sen kanssa vietät tulevaisuudessa joulua yhdessä ehkä vielä kerkeät kun pyydät jotain sinkkua ulos niin vietätte tämänkin joulun yhdessäeiks olis kivaa se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna heidän viettää omaa joulua ja sinä vietät omaasi ja hanki itsellesi kumppani ja sen kanssa vietät tulevaisuudessa joulua yhdessä ehkä vielä kerkeät kun pyydät jotain sinkkua ulos niin vietätte tämänkin joulun yhdessäeiks olis kivaa se

Minulleko sinä ohjeita annat. Olen tälle jouluporukalle tärkeä ja he minulle, ovat aika läheisiä. On minulla tapailuheppu, hän viettää joulun sukunsa kanssa. Heillä on kokoontumisperinteet ja koko joulu yhtä tapaamista ja lahjojen jakoa. En millään jaksa siihen sekaantua, ihan puistattaa, on kyllä pyydetty. Tapaamme sitten välipäivinä arjessa, se on minun juttuni, hiihtämään tod.näk.

• Anonyymi

Ehkä välillä käyn täällä. Mä voin silti jättää käymättä.

• Anonyymi

Sinkut-palsta bugaa pahasti koko joulunajan. Suunnittele itsellesi muuta tekemistä.

xLiner

• Anonyymi

Hyvä idea 🙂

• Anonyymi

Jouluni on vielä kaupassa.

• Anonyymi

Millon se alkaa?

• Ennen mulla oli joulu aina huoneen nurkassa, mutta nyt ei moniin vuosiin enää ollut. Joulusta lähtee niin paljon neulasia, enkä mä tekojoulustakaan tykkää. Onko teillä tekojoulu vai aito. Että onko kuusi ja kinkku muovia.

• Joulu on sydämessä, läheisissä ja rakkaissa. Yhdessäolossa.
      Ihan sama missä maailmankolkassa itse luuraa. Joulun tunnelma kulkee mukana.

En vietä koko joulua palstalla, mutta kaikkien iloksi kurkistan tänne säännöllisin väliajoin. 👀🤶🎄

• Anonyymi

tuleeko joulupukki käymään talossa,

• Anonyymi kirjoitti:

tuleeko joulupukki käymään talossa,

En tiedä? Saattaa tulla, tai saattaapi olla tulematta. Joulupukki on niin arvaamaton.

Takuuvarma tieto Korvatunturilta: Tontut kuuuntelee! Muistakaa olla kilttinä.

• Anonyymi

Mikä on joulu. en ole kuullutkaan. 24 päivä tavallinen sunnuntai päivä.

• Anonyymi

Vietän yksin. En kaipaa ketän arvioimaan enkä arvostelemaan.

• Himas, käväsen salilla ehkä. Muksu on äitinsä kanssa joulun, joten en oikeastaan vietä joulua tänä vuonna.

• Mahdollisesti aiheutan silloin, käännösohjelman tuella, surullisia tunteita venäläisten netissä.
      (olen parempi propagandassa kuin sikäläinen taho (joka edelleen lähettää omia viestejään täkäläiseen nettiin))

• Vietän joulun läheisteni kanssa, mutta meinaan toki palstaillakin.

• Ens viikon oon lähes kokonaan lomalla. Joulupäivä ja tapanin päivä ja viättomien lasten päivä tietenkin. Meen siis keskiviikoks töihin, tuuraan vähän työkaveria, joka lähti joulupyhiks vähän kauemmaksi. Sitten loppuviikon oon taas pois ei viitti pelkästään perjantaiks mennä töihin, kun tulis niin katkonainen viikko, vaikka se loven lompsaan tekeekin, mutta elämä on muutakin kun rahaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      18
      9434
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      596
      3447
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      333
      2204
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      2135
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      316
      1766
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      83
      1505
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      78
      1376
    8. Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."

Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1228
    9. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      88
      1227
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      34
      1209
    Aihe