Twin flame

Anonyymi-ap

Kuinka moni teistä haaveilee että löytäisi tämä twin flamen? New age juttuja, mutta suomeksi sanottuna ihmisen joka kääntää elämäsi suunnan täysin, tuntuu kuin tunnet hänet jo( vaikka et), himo ja halu ovat kyltymättöniä ja siis twin flame ei välttämättä ole romanttista kyllä.
Yhteys on käsittämätön, asia jota ei ymmärrä, ikäänkuin tietää mitä toinen haluaa sanomatta sitä ääneen.

No kunhan tuli tässä jouluhässäkässä vaan mieleen tää hommeli.

Itse saatoin löytää jopa näkemättä ihmistä livenä, mutta kadotin sen myös. Asia hieman jäänyt kaivelee, koska ei niitä usein ole kohdallani osunut. Tämä oli ekankerta.
Oikeat ihmiset väärään aikaan😥
Mutta elämä ei ole reilua mulle opetettiin juuri aika selkeästi.

nooh elämässä mennään eteenpäin ja näin...mutta kiinnostaa tietää oletko sinä ehkä parisuhteessa " twin flamen" kanssa.

Ja minä aloittaja ole nainen.

Semmosta

37

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan silkkaa satua tällaset. Sitä voi ihastuksissaan kuvitella tällasta, mutta totta ne ei ole.

      • Anonyymi

        No tämäkin yksi näkökulma. Jokaisella siihen oikeus.😊


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­f­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18176438c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kuvittelin noin monen monta vuotta. Kunnes heräsin pakkomielteestä ja tajusin oman hölmöyteni, ja sen että kyseessä oli vain pakkomielle. Kiinnostun vain naisista romanttisessa mielessä ja sitä on vaikea ollut myöntää.

      • Anonyymi

        Nyt ei ehkä puhuta samasta asiasta. Aloittaja


    • Anonyymi

      Minä olen kohdannut twin flamen ekan kerran jo vuosia sitte. Sitä ei voi tavallaan etsiä. Se tulee eteen kun aika on oikea. Olet henkisesti tietyllä tasolla. Minulla se käynnisti elämässä kovat mullistukset. Joten ei ole helppoa tulossa elämässä jos kyseessä on oikeesti kaksoissielusi siis peili omasta itsestäsi. Käyt matkan itseesi rankemman kaavan kautta. Voit menettää monia asioita elämässä. Joten se ei oo mitään kivaa ruusuilla tanssimista. Kestää vuosia se matka. Oletko jo aloittanut oman matkasi kohti itseäsi?

      • Anonyymi

        Mahtavaa! Joo ei se helppoa ole sitä en sanonut.
        Kuten sanoin löysin ja kadotin.,...ehkä joskus tapaan viela


      • Anonyymi

        Mutta ei sen tarvitse mikään kipeä ja negatiivinen sen matkan olla. Yleensä asia on positiivinen vaikka mullistava. Itselläni tarkemmin ajateltuna live ei olisi muuttanut asiaa muutakuin positiiviseen enemmän, siksi jarruttelinkin asiaa. Sen tunnistaa vaikka ei näekään toista livenä. Sen vaan tuntee. Ja hyvänä asiana.


    • Anonyymi

      Mistä hänet löysit. Ainoastaan livenä tapaamalla voit lopulta tietää onko hän sinun kaksoisliekkisi. Sen jälkeen alkaa vasta tämä Liekki matka. Mistä sinä epäilet että tämä on sinun twin flame? Tunnistitko mistä?

      • Anonyymi

        No hän oli kuin minä mutta miespuolinen. Siinä se täysin kiteytettynä. Siis mieltymyksineen, haluineen, TV sarjoista ihan mihin vaan. Ja tuntuu kuin ois aina tuntenut ja hänelle pysty sanoo mitä vaan mitä en suustani ole ennen päästänyt.


      • Anonyymi

        Ja sitten se että miten fiilis on niin käsittämätön...pysty tuntee toisen....niin vahvaa mielenvoima.


      • Anonyymi

        Mutta totta näkemällä sen tietää.. voihan tuo olla mitä vaan. ;) Mutta ihmeellisestä se tuntui...


    • Anonyymi

      En minäkään etsinyt....eteen tuli vain kerran.

    • Anonyymi

      Minun tilanteessani ei ole ollut romanttisia tunteita.

    • Anonyymi

      Joo eihän niissä aina olekkaan
      😊

    • Anonyymi

      Usein on niin että hänet voi tietämättään jo kohdata aiemmin elämässä monet kerrat mut vasta aikuisena tulee lopullinen kohtaaminen. Uskon että kohtaat hänet kasvokkain jossain Vaiheessa jos niin on universumi tarkoittanut. Ehkä tää oli vasta esimakua asiasta. Ehkä ajankohta ei ollut vielä oikea.

    • Anonyymi

      Toivotaan, kiitos🫶

    • Anonyymi

      Joo se oli sellainen twin flame ja nyt se on historiaa, käsittämätön kemia ja silleen.

      Kysymys on että jos se kerran oli niin hyvää ja toimivaa ja mahtavaa niin miksi se ei toiminut?

      Tottakai itsensä voi lietsoa pitämään vaikka mitä paskaa kultana (kysykää wincapitaan haksahtaneilta...) mutta totuus suhteissa on se että hyvä kumppani löytyy siitä joka pysyy vierellä ja on hyvä kumppani. Jos itse lietsoo itsensä uskomaan että joku satunnainen romanssi ja liibalaaba oli jotain elämää suurempaa niin on sokeutunut tosiasialle; ihminen joka ei pysy elämässä ei ole vaivan arvoinen vaikka kuinka hieno tapaus olisikin.

      Tätä kohtaamisten glorifikaatiota ja tarinankerrontaa tapahtuu jatkuvasti, tosiasiat kuitenkin sotivat sitä vastaan. Jos se "twin flame" olisi vaikuttanut elämässä kauemmin olisivat negatiivisest puolet tulleet ilmeiseksi ja se kultaus kadonnut ja täydellinen ei olisikaan ollut täydellistä; tarinaa ylläpidetään juurikin sen kautta että tarinaan kirjoitetaan luopuminen ja tekosyyt miksi se ei sitten ollut lopullista.

      Minulla ei ole "kaksoisliekkiä" koska jos on niin se on niin järjen ämmä että hänen suhteensa täytyy olla muitakin ansioita kuin mystismaagismagneettinen yhteys, olettaisin että hän arvostaa positiivisia tekoja joista saisin arvoni ja itse on niitä valmis tekemään. Tällöin kyseessä on vain kaksi realistista ja henkisesti kypsynyttä ihmistä yhteistoiminnassa. Ja oletettavaa olisi että jos noin hieno ihminen löytyisi hänestä ei tarvisi eikä kannattaisi luopua vaan elää sitä suhdetta enemmäksi ja todeksi.

      • Anonyymi

        Ja edelleen en vello missään. Ei kuulu mun luonteeseen jäädä vatvoo ja veivaa....ei ollut aloitukseni pointti


    • Anonyymi

      Juu tiedän. Siinä oli kaikki elementit kyllä johonkin mahtavaan. Noh se ei riittänyt Tällä kertaa vaan....oikeet ihmiset erittäin väärään aikaan ...
      Näin se meni....

    • Anonyymi

      Totta tuokin että oli kaksi henkisesti kypsytnyttä ihmistä vain....ei välttämättä muuta.

    • Anonyymi

      Asiat ei niin helppoja oo että lähdetään vaan jahtaamaan haluamaansa, tahtoa on kyllä mutta ....noh ei se nyt onnistu. ..

      Ja minun viesti ei ollut itsessään säälimissen tarkoitettu viesti vaan kysyin onko muut löytäneet jotain samantyyppistä

      Pääsen yli kyllä ...olen päässyt..elämä nyt jatkuu vaan...selkä suoraksi ja eteenpäin!

    • Anonyymi

      Twin flamin tarkoitus on laittaa sinut henkiselle matkalle jossa käyt läpi kaiken mitä tämä toinen ihminen sinuun heijastaa. Olet tavallaan parantamassa itseäsi ja traumojasi pois. Lopulta saat mielenrauhan.. Siihen kuuluu tämä jahtaaminen ja välillä pois juokseminen. Voi olla niin ettet ole aikoihin tekemisiddä edes koko henkilön kanssa. Sinut blockataan eli estetään. Kaikki on niin kivuliasta. Tärkeintä on vaan keskittyä itseensä. Et saa odottaa toiselta mitään. Muuten kaikki menee paljon vaikeemmaksi.

      • Anonyymi

        Mitähän just sitä itteesä mä luinkaan... Ei tässä kyl mitään mielenrauhaa saanut todellakaan.


      • Anonyymi

        Mun mielestä matka voi olla myös positiivinen, ei kivulias,eikä traumaattinen.


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä noi kaikki. .no eteenpäin vaan ...t. aloittaja

      • Anonyymi

        Twin peaks olis naisena esiintyvä gubbe enemmän sun genreä ja sekin on vain ”telkkarissa”


    • Anonyymi

      Löysin ja menetin, vaikka uskon , että hän pysyy elämässäni loppuelämäni.
      Erittäin erikoista ja hienoa.Kenenkään kanssa ei ole ollut tämmöistä mielen yhteyttä.
      Tieto siitä, että toinen on läsnä/samassa paikassa, vaikka et edes näe häntä ja kohta hän onkin siinä edessäsi. Tai, että ajattelet ihmistä ja kohta tämä laittaa viestin.Ajatukset niin samansuuntaisia, että melkein pelottaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Tämmöistä oli itselläkin ja myös menetin😥 ja päästin irti...


      • Anonyymi

        Harmi että sinäkin menetti. Olen pahoillani.😥


      • Anonyymi

        Päästin irti kun tiesin että loppujen lopuksi sitä haluttiin, kunnioitin toivetta ja hävisin.
        Mutta luulenpa että hän on se joka todella tässä menetti ja hävisi ja tulee sen tajuamaan joskus.
        Ja kun takaisin ei saa niin.....


      • Anonyymi

        Kerro lisää....millaista oli? Mielenkiinnosta kysyn...ei tietty ole pakko mitään avata.


    • Anonyymi

      Usein muut ihmiset tulee sekoittamaan pakkaa. Ovat niin kateellisia. On näitä 3 osapuolia jotka eivät halua toisten onnea. Liian usein huomataan että tämä 3 osapuoli halusi vaan pilata toisten hyvän suhteen alun. Nämä diivat jotka tulevat ihmisten väliin aiheuttavat paljon uskaa. He ovat niitä jotka opettavat kai tälle maskuliini osapuolelle elämä oppeja. Valitako ulkokultainen elämä vai jotain oikeeta?

    • Anonyymi

      Jaahas ..kuullostaa tutulta kuvioita. Ihan kuin jonkun exä sotkeutunut ja tullut kateelliseksi...
      Naiset on niin helvetin ällöjä...terkuin nainen🤣

    • Anonyymi

      Minulla on hyvin vahva tunne, että olen liekkini kohdannut. Eikä tämä nyt ole ollenkaan uusi juttu, mutta nyt tässä vuodenvaihteessa olen tätä prosessoinut. Tällä hetkellä emme juuri näe satunnaisia kohtaamisia lukuunottamatta. Sitä ennen kohtasimme arjessa lähes päivittäin, ja henkinen yhteys oli käsinkosketeltava, käsittämätön, ihmeellinen. Olen joutunut viimeisen parin vuoden aikana työstämään omaa elämääni paljon. Olen tehnyt isoja päätöksiä elämäni suunnasta. Jotenkin tämä nyt alkaa itselle näyttäytyä siinä valossa, että valmistaudun liekin varsinaista kohtaamista varten.

      Ihan kummallista tämä on. Ikään kuin nyt vain ajautuisi kohti jotain suurempaa.

      • Anonyymi

        Onpa ihanaa! Toivotan paljon onnea ja toiv kohtaat.
        T.aloittaja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe