Hammaslääkäri Andrew Gaigel, KotiHammas Tampere tarkisti pari viikkoa sitten hampaani ja löysi kolme reikää (kaksi 1. luokan reikää ja yksi 5. luokan reikä). Pyysin vaihtaa hammaslääkäriä, kun mielestäni 1. luokan reikiä ei paikata. Uusi hammaslääkäri ei löytänyt yhtään reikää. Hän näytti minulle röntgenkuvat. Jotkut tekevät näköjään työtä vaan rahan takia ja kaupunki maksaa!!
KotiHammas Tampere - hammaslääkäri Andrew Gaigel
5
1207
Vastaukset
- Anonyymi
Ja muutaman vuoden päästä huomaat, että tämä toinen olikin oikeassa ja reiät olisi pitänyt paikata aiemmin :)
- Anonyymi
Luotan röntgenkuviin. Reiät pitäisi niissä näkyä.
- Anonyymi
Harmi kun gaigel toimii nykysin tampereella. Turussa kun oli töissä niin en koskaan ole saanut niin hyvää palvelua
- Anonyymi
Andrew Gaigelin ei uskonut minua eikä huomannut röntgenkuvissani jo silloin näkynyttä tulehdusta leukaluusss (vanhan trauman seurausta), kaikki kuulemma kunnossa. Pari vuotta myöhemmin reilu kymppitonni täytyi sitten pulittaa etuhammasimplantista.. Toki implantti olisi joka tapauksessa tullut, mutta tulehdus ei olisi ollut läheskään yhtä massiivinen ja luupuutos ei olisi ollut niin valtava. En voi suositella kellekään
- Anonyymi
Nyt jäi kesälomalle se hammaslääkäri jolla kävin.Ja pudotti muutaman kerran sen naulan tai mikä lie mitä juuri hoidossa tarvitaan Toinen putosi olkapäälle oikea Toinen poskelle vasen Noukki pihdeillä pois.Muuten oli hyvä ammatti taitoinen Kotihammas TRE Sumeliuksenkatu.Nyt kun ei vaan siirtänyt mua sille jolla Huono Suomi hammaslääkäri teillä.Joku kertoi hyvin negatiivista huonosta puudutuksesta josta kipeytyi suu asiakkaalla viikoksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662