Listatkaa tähän yrityksiä, joilla on ainakin yksi vetyauto omistuksessaan ja jotenkin tekevät sillä töitä (edes PR-toimintaa). Tällä hetkellä tiedän vain Skartan. Ideana on nyt konkreettisesti listata hiljakseen yritykset (tulevaisuudessa), jotka ovat ostaneet tai vuokranneet vetyauton käyttöönsä, jotta voidaan seurata suosivatko yritykset vetyautoja. Veikkaan että vain pienellä määrällä yrityksillä on vetyautoja kun taas täyssähköautoja on monilla yrityksillä.
"Konkreettisen esimerkin osoittamiseksi Skarta on hankkinut käyttöönsä Suomen ensimmäisen uuden sukupolven vetyauton. Hyundai Nexo -polttokennoauton käyttövoimana on puhdas vety, ja sen pakoputkesta tulee vain vesihöyryä.
”Haluamme vauhdittaa vetytalouden etenemistä Suomessa, tehdään se sitten vaikka auto kerrallaan. Vetyautojen tankkausverkostoa ei Suomessa vielä ole, mutta Skartan tavoitteena on olla mahdollistamassa erilaisten vetyhankkeiden toteutumista. Haluamme osoittaa esimerkillämme, että vihreän vedyn teknologian kehittäminen, vedyn tuottaminen ja sen käyttöönotto niin liikenne- kuin teollisuuskäytössä on ensiarvoisen tärkeää koko Suomelle”, Skarta Group Oyj:n toimitusjohtaja Tuomas Hirvonen kommentoi."
https://www.sttinfo.fi/tiedote/69922645/skartan-tavoitteena-on-olla-mukana-vetytalouden-etulinjassa-hankkii-kayttoonsa-suomen-ensimmaisen-uuden-sukupolven-vetyauton?publisherId=69818743
Suomessa yritykset joilla käytössä vetyauto.
Anonyymi-ap
1
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688