Mitä tehdä

Anonyymi-ap

Olemme olleet yhdessä pari vuotta, molemmat tultiin käytännössä suoraan pitkistä +-20v suhteista, emme asu yhdessä, aluksi elämä oli täydellistä kunnes alkoi rakoilla, naisystävä on alkanut ahdistaa riippuvaisuudellaan, olen muutaman kerran pyytänyt omaa päivää milloin saisin olla ihan yksin, aina löytyy joku syy miksi se ei onnistukaan, millon järjetön läheisyyden kaipuu tai jotkin huolet tulevaisuudesta mille ei voi mitään just siinä hetkessä..
Olen asiasta puhunut ja sanonut että on harmi kun minun tarpeita ei kunnioiteta, vastukseksi saan vain et hänellä on myös omat tarpeet ja niitäkin pitää kunnioittaa ihan yhtälailla, toki onkin, mut ne on aina just silloin kun minä pyydän omaa aikaa, ja jos saan ollakki yksin nii puhelin soi tai piippaa kokoajan, jos en vastaa nii "huoli" kasvaa nii suureksi et hän tulee katsomaan onko kaikki ok.
Mietin mitä ja miten tehdä, ero on omasta mielestä jo aika realistinen vaihtoehto, mutta miten sen teen, en halua loukata häntä.

7

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjellisiä naisihmisiä ei nyt vaan ole kovin tiheässä.

helpottaa kunhan täytät seittemänkymmentä, sitten saat omaa aikaa, ei näy riippujia!

• Anonyymi

Ok, eli vielä 30v pitäs kärvistellä

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­N­­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18179557g

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mustasukkaisuushan tuossa on naisella pohjalla. Ja sen takana aina todella alhainen itsetunto. Nainen tuli riippumaan sinusta ahdistavalla tavalla, koska on läheisriippuvainen, kunnes itse älyät viheltää pelin poikki.

• Anonyymi

Mä en oikeen usko mustasukkaisuuteen

• Anonyymi

Hyvä että ette asu yhdessä.
      Naisella on jokin iso ongelma halutessaan estää sinun oma elämä.
      Mitähän jos laittaisit naiselle omia harrastuksia, mistä se on kiinnostunut - jumppakerho, laulukuoro, kokkalutunnit, uusi esim. englannin kieli oppitunti jne kerran viikossa. Joko netissä tai paikanpäällä.
      Nainen kipeästi tarvitsee muita mielenkiinnon kohteita!

Ellei toimi aina voit ottaa etäisyyttä ja sallia naiselle tilaa tehdä mitä haluaa roikkumatta jatkuvasti sinussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      8082
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3420
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      2392
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1630
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      29
      1477
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      184
      1455
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      146
      1345
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      56
      1224
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      182
      1127
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      43
      1080
    Aihe