Mitä tehdä

Anonyymi-ap

Olemme olleet yhdessä pari vuotta, molemmat tultiin käytännössä suoraan pitkistä +-20v suhteista, emme asu yhdessä, aluksi elämä oli täydellistä kunnes alkoi rakoilla, naisystävä on alkanut ahdistaa riippuvaisuudellaan, olen muutaman kerran pyytänyt omaa päivää milloin saisin olla ihan yksin, aina löytyy joku syy miksi se ei onnistukaan, millon järjetön läheisyyden kaipuu tai jotkin huolet tulevaisuudesta mille ei voi mitään just siinä hetkessä..
Olen asiasta puhunut ja sanonut että on harmi kun minun tarpeita ei kunnioiteta, vastukseksi saan vain et hänellä on myös omat tarpeet ja niitäkin pitää kunnioittaa ihan yhtälailla, toki onkin, mut ne on aina just silloin kun minä pyydän omaa aikaa, ja jos saan ollakki yksin nii puhelin soi tai piippaa kokoajan, jos en vastaa nii "huoli" kasvaa nii suureksi et hän tulee katsomaan onko kaikki ok.
Mietin mitä ja miten tehdä, ero on omasta mielestä jo aika realistinen vaihtoehto, mutta miten sen teen, en halua loukata häntä.

7

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järjellisiä naisihmisiä ei nyt vaan ole kovin tiheässä.

      helpottaa kunhan täytät seittemänkymmentä, sitten saat omaa aikaa, ei näy riippujia!

      • Anonyymi

        Ok, eli vielä 30v pitäs kärvistellä


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18179557g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mustasukkaisuushan tuossa on naisella pohjalla. Ja sen takana aina todella alhainen itsetunto. Nainen tuli riippumaan sinusta ahdistavalla tavalla, koska on läheisriippuvainen, kunnes itse älyät viheltää pelin poikki.

      • Anonyymi

        Mä en oikeen usko mustasukkaisuuteen


    • Anonyymi

      Hyvä että ette asu yhdessä.
      Naisella on jokin iso ongelma halutessaan estää sinun oma elämä.
      Mitähän jos laittaisit naiselle omia harrastuksia, mistä se on kiinnostunut - jumppakerho, laulukuoro, kokkalutunnit, uusi esim. englannin kieli oppitunti jne kerran viikossa. Joko netissä tai paikanpäällä.
      Nainen kipeästi tarvitsee muita mielenkiinnon kohteita!

      Ellei toimi aina voit ottaa etäisyyttä ja sallia naiselle tilaa tehdä mitä haluaa roikkumatta jatkuvasti sinussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe