Miten ottaa seksi puheeksi parishteessa

Anonyymi-ap

Ilman, että loukkaa toista?

Viimeksi puhuttu vuosi sitten minun aloitteestani. Ja silloinkin kaikki puhuttu on unohtunut.

Meillä ei ole ollut seksiä… 1,5 vuoteen? Johtuu aika lailla minusta. Meidän ”seksuaaliset kiinnostukset” ei ole kohdanneet. Samoin miehellä on pahoja erektio-ongelmia, joita ei voi lääkkeillä korjata. Yksinkertaisesti haluni kuolivat häntä kohtaa hiljalleen pois. Pakkopullana vielä yritin, mutta kun ei niin ei…

Minua tämä on alkanut nyt rassaamaan ja uskoisin, että rassaa miestäkin. Ongelmana on se, että minä olen vielä nuori, enkä ole valmis viettämään seksitöntä loppuelämää. Mutta taas en haluaisi etita, kun mies on muuten mukava, huomaavainen ja kaikin puolin ihana. Meillä vaan ei alusta alkaen seksi oikein toiminut, minä olin se, joka teki aloitteet ja joka sytytti kaiken. Mies vaan vetää housut pois ja käy minun alapään kimppuun, joka ei itselle sytytä…

Miehellä ei ole oikein kokemusta muista ja sekin ikävä kyllä näkyy itseluottamuksessa. Hän kyllä haluaa minua, mutta kaikki neuvot, mitä olen antanut, kaikuu kuuroille korville. Eikä ikävä kyllä sytytä joka kerta kertoa, mitä pitää tehdä, jos vuoden päivät kerroin saman useamman kerran viikossa. Tulee olo, ettei tuo oikeastaan kiinnosta.

Miten tämän voisi ottaa esille? Miehelle annoin viimeksi luvan käydä vieraissa, jos se helpottaisi asiaa. Minulle ei tätä lupaa annettu, enkä mennyt. Nyt vain olen alkanut huomaamaan, että kateellisena kuuntelen parien toimivaa seksielämää 4+ suhteissa sekä fantasioin monista miehistö ja mietin, millaiselta seksi heidän kanssaan tuntuisi.

Onko kellään kokemuksia, vinkkejä tai sitten niitä kannustavia ”vtuh*ro” - kommentteja?

6

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on niin monimutkaiselta kuulostava ongelma, että auttaisikohan joku seksiterapeutti? Yleensäkin vaikea aihe, vaikka suhteessa pitäisi osata puhua ihan kaikesta loukkaantumatta. Helpommin sanottu, kuin tehty. Pitäisi kummankin miettiä, mitä suhteelta haluaa?

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen mustansuden kanssa samaa mieltä osittain. Ajattelen kuitenkin, että seksuaaliterapeutista on harvemmin hyötyä, koska seksuaaliset asiat yleensä heijastavat koko parisuhteen tilannetta. Siksi kannattaa ennemmin valita psykoterapeutti, joka on erikoistunut parisuhdeasioihin. Istunnoissa kuitenkin tulee esille asioita, jotka kuuluvat ammattilaisen repertuaariin. Seksuaaliterapeutti ei ole Valviran hyväksymä ammattinimike.

      • Anonyymi

        Hyvä! Kun käytätte näitä terapeutteja, varmistakaa tuo Valviran hyväksyminen, jos haluatte saada oikeita palveluita. Nämä lauravoutilaiset ja anttituiskut eivät ole niitä eli he ovat niitä terapeutteja, jotka ovat jonkun kurssin käyneet ja suurin hyöty siitä on, että saavat käyttää terapeuttinimikettu ja milloin mitäkin etuliitettä siihen.


      • Anonyymi

        Kiitoksia! Näistä oli oikeasti hyötyä, kun olen miettinyt tätä. Katselin tuossa yhden psykoterapeutin aikoja, joka on erikoistunut seksuaaliterveyteen.


    • Anonyymi

      ihmetyttää millainen ensikohtaamisenne oli ja mkä johti seksiin haitko hyväksyntä, miksi nyt hiivut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe