Onko se sellainen halipusikaveri? :-)
Ystävä etuisuuksilla
58
558
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkuin Mikkojuhan 🥰
T. Pullea KaveripoikaSori vaan mutta kannattaa kiinnostus suunnata ihan muualle. Mulla kun ei oo tarvetta sellaselle ja mä oon ihan enemmän kuin onnellinen nyky tilanteeseeni.😄.
Eiköhän se ole sellainen miesten päiväuni, että saisi ns kaverin, joka olisi vakipano, mutta ilman mitään vakavaa seurustelua. Onhan joillain onnellisilla niitäkin.
Onko se muuten oikeasti miesten päiväuni? Että ei muuten jaeta ajatuksia, iloja ja suruja yhdessä; pannaan vaan?
Xena-183 kirjoitti:
Onko se muuten oikeasti miesten päiväuni? Että ei muuten jaeta ajatuksia, iloja ja suruja yhdessä; pannaan vaan?
No kyllä ainakin joskus on haaveena varmaan useilla, että saisi vaan seksiä usein. On tuo muukin tärkeää. Mutta jos ei ole suuria tunteita toista kohtaan...
mustasusi kirjoitti:
No kyllä ainakin joskus on haaveena varmaan useilla, että saisi vaan seksiä usein. On tuo muukin tärkeää. Mutta jos ei ole suuria tunteita toista kohtaan...
Eli menee sekin paremman puutteessa, vaikka ei yllä hyvän parisuhteen tasalle
Xena-183 kirjoitti:
Eli menee sekin paremman puutteessa, vaikka ei yllä hyvän parisuhteen tasalle
Ei siinä ole tarkoitus olla muussa kuin kaverisuhteessa.
mustasusi kirjoitti:
Ei siinä ole tarkoitus olla muussa kuin kaverisuhteessa.
Minulla ei ole ollut koskaan tällaisia, mutta tutuilla on.
mustasusi kirjoitti:
Minulla ei ole ollut koskaan tällaisia, mutta tutuilla on.
Eli kummallakaan ei saa syntyä sen syvempiä tunteita. Onko se ollut niille kavereillesi helppoa? Eli että tunteita ei ole syntynyt?
Xena-183 kirjoitti:
Eli kummallakaan ei saa syntyä sen syvempiä tunteita. Onko se ollut niille kavereillesi helppoa? Eli että tunteita ei ole syntynyt?
No en osaa paremmin heidän puolesta sitä sanoa. Itse muodostan aika helpolla tunteita ihmistä kohtaan jolta saa tuollaista huomiota, jos viehättää niin paljon että itseänikin haluttaa... Mutta kaipa nämä pystyvät olemaan vain kavereita, joita näkevät vaan joskus.
Xena-183 kirjoitti:
Olen pujottelijan kanssa kylläkin tuollaisessa suhteessa, mutta jaamme kyllä iloja ja suruja siinä missä muutkin ystävät.
Myös tunteita on molemmkn puolin. Mutta ei parisuhdetta. Asia kun ei ole noin yksinkertainen ja suoraviivainen.Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen pujottelijan kanssa kylläkin tuollaisessa suhteessa, mutta jaamme kyllä iloja ja suruja siinä missä muutkin ystävät.
Myös tunteita on molemmkn puolin. Mutta ei parisuhdetta. Asia kun ei ole noin yksinkertainen ja suoraviivainen.No juuri näin. Jokainen suhde on omanlaisensa.
mustasusi kirjoitti:
No juuri näin. Jokainen suhde on omanlaisensa.
Niin on. Ystäviä etuisuuksilla voi olla kylmä panosuhde tai lämmin ja hellä ystävyys.
Kaikkia noita ja siltä väliltä. Ihan samassa suhteessa kuin parisuhteissakin. Ei saisi yleistää.Pikku-pirpana kirjoitti:
Myös tunteita on molemmkn puolin. Mutta ei parisuhdetta. Asia kun ei ole noin yksinkertainen ja suoraviivainen.Eli teillä on mahdollisuus/lupa muihinkin kumppaneihin kuin vain toisiinne?
Xena-183 kirjoitti:
Eli teillä on mahdollisuus/lupa muihinkin kumppaneihin kuin vain toisiinne?
Kyllä. Noinkin asian voi ilmaista. Itse en ole kyllä kokenut tarvetta moiseen. Ja pujikselle olen ainoa.. joten vaikka lupa olisikin, emme koe tarvetta siihen. Yksinoikeus on siis henkilökohtainen valinta.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä. Noinkin asian voi ilmaista. Itse en ole kyllä kokenut tarvetta moiseen. Ja pujikselle olen ainoa.. joten vaikka lupa olisikin, emme koe tarvetta siihen. Yksinoikeus on siis henkilökohtainen valinta.
Vieläkö pujis lähettelee pymppykuvia ympäri Suomea?
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö pujis lähettelee pymppykuvia ympäri Suomea?
Juu.. hänellä onkin niin piukka takamus, että sitä sietääkin esitellä..
No ei hää ny enää.. paitsi mitä nyt välillä palstalla vilautteleepi.. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Ainahan parisuhteessa oleminen on oma valinta. 😀 Ketään ei voi pakottaa. Tai ei ainakaan pitäisi.
Anteeksi vaan, mutta minusta teidän "ystävyytenne" kuulostaa ihan tavanomaiselta etäsuhteelta, mutta ehkä on jotenkin vapaampi olo, kun sitä sanoo "vain" fwb -suhteeksi.
Ja kuten todettu, kaikki tapauksethan ovat omanlaisiansa.Xena-183 kirjoitti:
Ainahan parisuhteessa oleminen on oma valinta. 😀 Ketään ei voi pakottaa. Tai ei ainakaan pitäisi.
Anteeksi vaan, mutta minusta teidän "ystävyytenne" kuulostaa ihan tavanomaiselta etäsuhteelta, mutta ehkä on jotenkin vapaampi olo, kun sitä sanoo "vain" fwb -suhteeksi.
Ja kuten todettu, kaikki tapauksethan ovat omanlaisiansa.Niin.. tavallaan tämä onkin etäsuhde .. tarkoituksenamme kun ei ole tehdä tästä sen kummoisempia. Tämähän alkoi kyllä ihan panosuhdepohjalta.. ja lueneen luonnollista, että se tässä vuosien varrella on jalostunut.
Viimeksi kun keskusteltiin pujiksen kanssa aiheesta, vissiin päätettiin, ettei leimata suhdettamme ollenkaan.
Ja minulle on tärkeää tuntea itseni vapaaksi ja kahleettomaksi .. vaikka se olisikin ihan feelua.. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. tavallaan tämä onkin etäsuhde .. tarkoituksenamme kun ei ole tehdä tästä sen kummoisempia. Tämähän alkoi kyllä ihan panosuhdepohjalta.. ja lueneen luonnollista, että se tässä vuosien varrella on jalostunut.
Viimeksi kun keskusteltiin pujiksen kanssa aiheesta, vissiin päätettiin, ettei leimata suhdettamme ollenkaan.
Ja minulle on tärkeää tuntea itseni vapaaksi ja kahleettomaksi .. vaikka se olisikin ihan feelua.. :DYmmärrän 🥰
Se on nykyään aika tavallista, että kumpikin pitää oman asuntonsa ja tavataan, kun kummallekin sopii, mutta silti tuntuu koko ajan hyvältä ja varmalta, että se kumppani on olemassa ja tietää, että itsekin haluaa pysyä juuri siinä.., miksi sitä sitten tahtoo kutsuakaan. 😊Xena-183 kirjoitti:
Ymmärrän 🥰
Se on nykyään aika tavallista, että kumpikin pitää oman asuntonsa ja tavataan, kun kummallekin sopii, mutta silti tuntuu koko ajan hyvältä ja varmalta, että se kumppani on olemassa ja tietää, että itsekin haluaa pysyä juuri siinä.., miksi sitä sitten tahtoo kutsuakaan. 😊Ei se meillä ole kai ihan tuotakaan. Jotakin vähemmän. Emme ole yhdessä perinteisessä mielessä. Tapailemme satunnaisesti.
Aika vapaa suhteemme on. Suhde joka ei rajoita, johon ei kuulu yhteiset suunitelmat tai tarkoitusta. Suhde jossa ei ole sitä omaa kultaa.
Olemme vain. Hengaamme kun aikataulut sopii yhteen.
Yleisesti ottaen ystävä, jonka kanssa on myös seksisuhde, mutta kumpikaan osapuoli ei näe syytä tai mahdollisuutta seurustelusuhteen aloittamiseen.
Näinä kiireisinä aikoina on usein valitettavasti syynä myös ajan puute jommankumman tai molempien ollessa uraohjuksia.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tai muiden vastuiden takia.. ei se aina ole urasta kiinni.
JOS ON MENNYT MUKULAN VÄÄNTÄMÄÄN NIIN SEKSIÄ EI ENÄÄ HARRASTETA SALASSA EIKÄ JULKISESTI. SE OLI SITTEN SIINÄ JOS ERONNUT ON. ODOTA VAAN ETTÄ LAPSI KASVAA
Anonyymi kirjoitti:
JOS ON MENNYT MUKULAN VÄÄNTÄMÄÄN NIIN SEKSIÄ EI ENÄÄ HARRASTETA SALASSA EIKÄ JULKISESTI. SE OLI SITTEN SIINÄ JOS ERONNUT ON. ODOTA VAAN ETTÄ LAPSI KASVAA
Esittämälläsi yhden lapsen politiikalla ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon kahden sukupolven aikana.
Anonyymi kirjoitti:
Ohöm.. mukulani on jo 27.. joten enköhän ole jo vapaa harjoittamaan seksuaalisuuttani.. ilman parisuhdetta, kuten olen valinnut.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ohöm.. mukulani on jo 27.. joten enköhän ole jo vapaa harjoittamaan seksuaalisuuttani.. ilman parisuhdetta, kuten olen valinnut.
Lutka silloin olet jos et ole parisuhteessa ja vieläpä neljättä vuotta niin elelet ja pujis on myös hoora.
Anonyymi kirjoitti:
Lutka silloin olet jos et ole parisuhteessa ja vieläpä neljättä vuotta niin elelet ja pujis on myös hoora.
Ja sinä osoitat fiksuutesi juuri tuollaisilla kommenteillasi. Fiksuutesi hipoo ihan taivaita.. or not..
Mutta jokainen meistä valitsee ihan itse kuinka kohtelee muita. Kaikki selvästi eivät kykene asiallisuuteen. Sen näytit toteen.
Minä en tarvitse sinun tai kenenkään hyväksyntää tälle asialle tai muullekaan. Avaudun täällä vain ja ainoastaan tuodakseni hieman erilaisuutta kehiin.
Sinun suhtautumisesi erilaisuuteen tuli selväksi.
Kiitos kun jaoit mielipiteesi, mutta emme valitettavasti saa keskustelua aikaiseksi, sillä sinun kykenemättömyytesi asialliseen keskusteluun tuli selväksi.
Olen avoin eriäville mielipiteille, kunhan ne ovat asiallisia. Sinä et osaa keskustella, joten toivotan vain sinulle hyvää joulunaikaa ja seesteistä tulevaa vuotta.
Ja pahoitteluni jos koit mielipiteeni sinusta tylynä. Mut se ei muuta sitä että pidän sinua typeränä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja sinä osoitat fiksuutesi juuri tuollaisilla kommenteillasi. Fiksuutesi hipoo ihan taivaita.. or not..
Mutta jokainen meistä valitsee ihan itse kuinka kohtelee muita. Kaikki selvästi eivät kykene asiallisuuteen. Sen näytit toteen.
Minä en tarvitse sinun tai kenenkään hyväksyntää tälle asialle tai muullekaan. Avaudun täällä vain ja ainoastaan tuodakseni hieman erilaisuutta kehiin.
Kiitos kun jaoit mielipiteesi, mutta emme valitettavasti saa keskustelua aikaiseksi, sillä sinun kykenemättömyytesi asialliseen keskusteluun tuli selväksi.
Olen avoin eriäville mielipiteille, kunhan ne ovat asiallisia. Sinä et osaa keskustella, joten toivotan vain sinulle hyvää joulunaikaa ja seesteistä tulevaa vuotta.
Ja pahoitteluni jos koit mielipiteeni sinusta tylynä. Mut se ei muuta sitä että pidän sinua typeränä.Olin asiallinen sanoin sen mitä olette. Et kestä kuulla totuutta itsestäsi. 😆
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja pahoitteluni jos koit mielipiteeni sinusta tylynä. Mut se ei muuta sitä että pidän sinua typeränä.Hyväksyntä palstalta on palstalaiselle välttämätön.
Anonyymi kirjoitti:
Olin asiallinen sanoin sen mitä olette. Et kestä kuulla totuutta itsestäsi. 😆
Pöh.. typerä väite. Lapsellinen ja typerä.
Eiku.. oih ja voih.. mitä, mitä ..MITÄ??
MINÄKÖ? Lutka?!?
Hienoa että suuressa viisaudessasi sait minut ymmärtämään että olen lutka. Ja näinollen saan siis nauttia seksistä täysin vapautuneena esikristillisistä ajoista lähtien olevasta naiseuden häpeästä.
Lutkana minun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä että oikeasti nautin seksistä ja saan tyydytystä kun pujottelija äheltää päälläni.
Lutkana on siis hyvä olla.Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyntä palstalta on palstalaiselle välttämätön.
Salli minun nauraa.. tai siis nauroinkin sinulle. Olet kovin viihdyttävä. Jopa naurettava.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
MINÄKÖ? Lutka?!?
Hienoa että suuressa viisaudessasi sait minut ymmärtämään että olen lutka. Ja näinollen saan siis nauttia seksistä täysin vapautuneena esikristillisistä ajoista lähtien olevasta naiseuden häpeästä.
Lutkana minun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä että oikeasti nautin seksistä ja saan tyydytystä kun pujottelija äheltää päälläni.
Lutkana on siis hyvä olla.Jes Jes,
Bensaa liekkeihin!!
Maailmassa on ikuisesti liian vähän vapaamielisiä naisia jos minulta kysytään.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Jes Jes,
Bensaa liekkeihin!!
Maailmassa on ikuisesti liian vähän vapaamielisiä naisia jos minulta kysytään.
-keinovaginamies-Ei se ole kokko eikä mikään jos se ei pala isolla liekillä.. 🔥
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei se ole kokko eikä mikään jos se ei pala isolla liekillä.. 🔥
Tai rovio..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tai rovio..
No voi perse,
Nyt se hiljeni. Heti kun minä sotkeennuin.
Joskus pitäisi osata pysyä vain nurkassa hiljaa ja hymyillä :))
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
No voi perse,
Nyt se hiljeni. Heti kun minä sotkeennuin.
Joskus pitäisi osata pysyä vain nurkassa hiljaa ja hymyillä :))
-keinovaginamies-Niih.. mutta kivat kommentit heitit..
Mä yleensä handlaan nämä tämmöiset ihan noteeraamatta, mut nyt oli pikkuisen tylsää.. :)
Kävin naapurissa syömässä ja rupesin katsomaan kaikkien jatko-osien äitiä.. taidan loppuillan viettää sen parissa.
Ainakin se on hauskempi kuin tuo lutkittelija..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
MINÄKÖ? Lutka?!?
Lutkana on siis hyvä olla.Sitäpä olette ole hyvä vain koita joskus opetella ihmisten tavoille.
- Anonyymi
Tyttösuhde koska on hyvä puhumaan eri tilanteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttösuhde koska on hyvä puhumaan eri tilanteissa.
Tytöt viisaampia asioissa ei alkoholisteja
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpä olette ole hyvä vain koita joskus opetella ihmisten tavoille.
Kas vain.. ihmisten tavoille.. mitä se on..?
Minä olen tunnetusti huonotapainen.. käytöstavoilla pyyhin peppuani ja sovinnaisuus on mielestäni typeryksille.
Mieluummin olen tavoiltani elukka kuin typerys. Mutta hei, valintakysymys...
Valinta, jonka olen sentään itse tehnyt. En ole opetettu apina ja vaikka nautinkin eläimellisesti seksuaalisuudestani, sopulimaisuus on kaukana minusta.
Pidä sinä vaan ihmisten tavat.. valinta, jonka sinä olet tehnyt. Sokea tottelevaisuus on hyve, mä kyllä jätän väliin.. ainakin tällä kertaa.Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä se vaan kaivat omaa kuoppaas syvemmäksi muiden ihmisten silmissä. Että se sitten mitä ihmisistä joskus paljastuu tuolla tavalla kuin susta voi sitten ollakin todella rumaa, inhottavaa ja saada muut voimaan pahoin.🤔🙂.
- Anonyymi
Sellainen olis kyl kiva :) Paaitsi et ehkä ei. En mä haluais et se jättäis mut kun nallin kalliolle kun se seuraavalla viikolla olis löytänyt elämänsä rakkauden.
- Anonyymi
Jaa, minulla sellainen ns. fwb suhde naiseen. Tavataan 1-2 krt viikossa, on seksiä ja keskustelua ja välillä tehdään muutakin yhdessä. Tämä toimii molemmille kun ei haluta ns. perinteistä parisuhdetta. Oikeastaan tässä on paljolti samoja asioita kun parisuhteessa mutta emme asu yhdessä ja meillä ei ole yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.
- Anonyymi
No tällainen kuulostaa jo ihan hyvältä. Jos ei tarvii tehdä mitään viisivuotissuunnitelmaa, niin aika jees.
Tuo on vähän sellaista pidennettyä deittaamista. 😉
Jos se toinen sitten löytääkin elämänsä rakkauden, tulee ongelmia, mutta niinhän niitä tulisi, vaikka oltaisiin aviossa...- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Tuo on vähän sellaista pidennettyä deittaamista. 😉
Jos se toinen sitten löytääkin elämänsä rakkauden, tulee ongelmia, mutta niinhän niitä tulisi, vaikka oltaisiin aviossa...Jep 😁 Tuossa vaan olis helpompi sanoa et "enhän mä oo luvannut mitään uskollisuutta jne."
- sivusta
- Anonyymi
Öööööööömmmm "ystävä etumuksilla?"
- Anonyymi
No ei oo !
Tonttu. Se on sen panemisen lisäksi sitten ajanviettoon seuraa.
Panoetuudet on sitten se kun sen ajan vieton lisäksi saa persettä.Pidän kyllä ystävistäni, mutta en minä niitä halipusuttele. Ystävistä on paljon iloa, kun haluaa seuraa ja jutella kuulumisia, tai lähdetään yhdessä viihteelle ja leffaan.
- Anonyymi
Pirpana ei taida ymmärtää mitä ystävyys tarkoittaa eikä liiemmin pujiskaan. Eivät he ole ystäviä vaan kaksi huoraa jotka naivat toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirpana ei taida ymmärtää mitä ystävyys tarkoittaa eikä liiemmin pujiskaan. Eivät he ole ystäviä vaan kaksi huoraa jotka naivat toisiaan.
Vapaamielinen naiminen edes joskus voisi sinuakin helpottaa :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaamielinen naiminen edes joskus voisi sinuakin helpottaa :)
-keinovaginamies-Tosi typy sentään ymmärtää mitä ystävyys on. Hän on järki ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi typy sentään ymmärtää mitä ystävyys on. Hän on järki ihmisiä.
Joo, samaa mieltä.
En ymmärrä tätä ystävyyden sotkemista tähän. Kyllä minä käytän ihan termiä panokaveri tai panotuttu :))
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Pitäisi lanseerata lestava vaikka siitä ei saa mainita.
Lähteekö poistoon... - Anonyymi
Taitaa olla vaikea saada tyttöä
- Anonyymi
Joo, megapussy löytyy sellaisilta naisilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v189414Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5963437Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3332194Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku392126Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3161766- 831505
- 781376
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen881227Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi151218Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p311182