Mainostettu HERÄTYS katkesi kuin kanan lento! ( Osa B)
Hyvin katkeran ”profeetan” profiili, habitus ja kirjallinen näyttö!
--------------------------------------------------------------------------------
Tämä osa B) on jatkoa tutkielmaan ja koordinatioon, koskien ilmiötä nimeltä ”Suomen Profeetta”.
Edellinen osa A) tästä linkistä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18174616/mainostettu-heratys-hupeni-hankeen--------(osa-a)
ALUKSI
-----------
Kun nyt elämme joulua 2023, on eräänlainen finaali ja saldo käsillä ja nähtävissä, mitä tulee mainostettuun ”herätykseen”. Ja siihen tyyppiin, joka tätä agendaa on markkinoinut syyskuusta 2023 tällä palstalla.
Hän on postannut julkisuuteen NIIN VALTAVAN aineiston tutkimusta varten, että ei ole vaikeaa tehdä analyysiä, synteesiä siitä kaikesta! Päin vastoin? On jopa ”runsauden pula” tehdä referoitua koostetta. Mutta kokemus ja taito avittaa! Kymmenien vuosien aikana on nähty sitä ja tätä...
- Pitää osata nähdä metsää puilta ja puita metsän seassa! (Niin kuin sanonta kuuluu.)
- Pitää nähdä se nonverbaali viestintä ja se ”punainen lanka”, joka kaikkea motivoi ja ohjaa? Profetoimistakin...
Niin valitettavaa kuin on todeta, kyseessä on hyvin syvään vihaan ja katkeruuteen vajonnut tapaus! Ja sellaisen ”hedelmää” on tullut julki useita kuukausia.
Nyt kun tämän (profeetaksi) itseään mainostavan agenda kuihtui kasaan, siis hänen väitteensä että
”Antero Laukkanen parani helmikuussa 2023” ja ennustus että ”Laukkanen nousee pyörätuolista jouluun mennessä”
- Kun tämä kaikki on julkisiksi valheiksi todistettavaa harhaa, on täysi lupa ja oikeus arvioida tätä touhua? Kyllä.
1) Hyvin katkeran ”profeetan” profiili, habitus ja kirjallinen näyttö!
--------------------------------------------------------------------------------
Kun katsoo vaikka tämän ”rohveetan” postaamia otsikoita tällä palstalla, niin nousee kiistaton todistus, että se energia, jossa on hän toimii on vihaa, vihaamista, katkeruutta, kaunaisuutta! Ja kaikki (tutkittu) materiaali todeten: katkeruus ja viha on pitkän-matkan-juttu!
2) Jäljet johtavat ”katkeruuden juurien” lähteille!
---------------------------------------------------------------
Kaikista (julkisista) Puumalan teksteistä nousee se päätelmä, että ongelmien juuret johtavat Kälviälle? Siellä (tekstien mukaan) tapahtui se paha konflikti, johon liittyi Puumalan saattaminen psykiariseen hoitoon. Hän kirjoittaa:
• ”Suomen Helluntaiherätys kieroili minut psykiatriseen hoitoon,elämäni ensimmäisen kerran,toukokuun lopussa 2000,ambulanssikyydissä,Poliisien saattelemana.”
On täysi syy päätellä, että tilanne oli vaatinut tervehdyttäviä toimenpiteitä? Että övereiksi kasvaneet luulot omasta asemasta olivat ohittaneet terveen opin ja Jumalan Sanan raamit!
Kun reilun parinkymmenen ikäinen mies ihan ”pystymetsästä” (!) ilmoittaa saaneensa kutsun ”helluntaiherätyksen johtoon” (?) ja saaneensa oikeuden käyttää ”profeetan titteliä” (?) on korkea aika ”hälytyskellojen” soida!
• ”Jumalani Kutsui minut Suomen Helluntaiherätyksen johtoon”
• ”Jumalani Antoi minulle elokuun lopussa 1999, oikeuden,käyttää itsestäni nimitystä Profeetta.”
Jumala ei toimi näin, se on UT:n terve opetus! Kukaan ei voi ”itse itseään” nimittää! - Ei ”johtajaksi” eikä ”profeetaksi”! Hengelliset tahot ilmeisesti näkivät, että kyseessä oli vakava oireisto ja heidän piti puuttua ongelmaan. Kyseessä oli vakava vallanhimo, ja...
3) Syytöskierre alkoi ja on jatkunut syksyyn 2023 saakka!
----------------------------------------------------------------------
Tästä konfliktista kaiketi ”katkeruuden ja vihan kierre” alkoi? Ja sitä ”satoa” on näkynyt tänäkin syksynä. Puumala suuttui perin juurin, kun häntä ei nostettu ”JOHTAJAKSI” ja ”profeetaksi” ylitse muiden. Primus inter pares…. Viha sai energiaa:
• ”KÄLVIÄN HELLUNTAISEURAKUNNALLE TUOMIO!!!”
• -"Kaikki nämä kuusi vuotta,2023-2029 Herätys kiertää kaukaa Käl
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18016914/kalvian-helluntaiseurakunnalle-tuomio!!!
• Suomen Profeetta oli puhunut Tuomion Sanoja Kälviän helluntaiseurakunnasta:
Anonyymi-ap 2023-10-16 08:58:51 Suomen Profeetta lausui hiljattain seuraavat sanat:
-"Näin Sanoo Herra,Herra.
• Minä Tuhoan Kälviältä sen suvun,jonka jäsenistä yksi on Kälviän helluntaiseurakunnan jäsen jaDaavidin aikana Ussa kuoli,koskiessaan Liiton Arkkiin.
Suomen Profeetta Henri Puumala sanoi,ettei Israelin Jumala tänäkään päivänä Leiki näillä asioilla,vaan Saattaa jopa Tappaa. joka on oppinut hevosmiehen sekä rakenmusmestarin taitoja.”
• Anonyymi-ap https://keskustelu.suomi24.fi/t/18168541/kansojen-profeetta-hylkasi-helluntaiheratyksen!!!
Aloitus jatkuu..
Mainostettu HERÄTYS katkesi kuin kanan lento! ( Osa B)
29
393
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa aloitukseen: mainstettu HERÄTYS -osa B
LOPUKSI
Kun nyt on todistetusti käynyt julki tämä: Hänen väitteensä, että
• Antero Laukkanen parani helmikuussa 2023 ja
• nousee pyörätuolista ennen joulua 2023
- ovat silkkaa valhetta! Julkista valhetta. Jota saa tälläkin palstalla arvostella ja kritisoida.
Epäpuhtaasta, epäpyhästä ja syntien sitomasta ”astiasta” ei voi tulla PUHDASTA ja raitista profetiaa! ( 2 Tim 2:19-21) Pimeyden kytköksissä oleva on aina enemmän tai vähemmän ”väärä profeetta” - valheprofeetta!
JUMALAN ilmoitusta profeetta-asiassa: 5 Moos 18:20-22
• ” Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'”
• ”Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
- kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
Kunnia olkoon Pyhän Jumalan, Jeesuksen Kristuksen nimessä!- Anonyymi
2023-12-23 09:58:28
"Puumala sai Suomen valtiolta paperit psykoosista ja pedofiliasta,koska on rohveetta.
Nyt Jumala Kostaa kansanedustajille."
FAKTAA;
2023-12-23 10:40:04
Sorry. Suomen valtio ei "kirjoita papereita" mistään sairauksista!
Puumala on saanut diagnoosinsa sellaisista oireista, jotka ko. asioihin liittyvät.
Jumala ei "koska" sivullisille, ei kenellekään.
Kansanedustajat eivät ole missään juridisessa taikka muussa tekovastuussa siitä, mitä Puumalan sekaviin asioihin tulee.
Puumala ITSE vastaa omista ongelmistaan. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä tätä julkista rohveetan asiaa saa arvostella. Toki se suuttuu, kuten on tehnyt vuosia, vuosikymmeniä. Totuuden suola kirvelee.
- Anonyymi
Nähty on tapaus ja ymmärretään millä eväillä se rohveetta tarjoilunsa tekee!
- Anonyymi
Profeetan ”laadun” ja hedelmän taso?
Kun lukee tämän itsensä ”suomen profeetaksi” korottaneen ja itseään mainostavan tyypin tekstejä, ne ovat niin ”mädäntynyttä” hedelmää, että se ihan oksettaa. Mistään hyvästä ”hengen hedelmästä” ei näy jälkeäkään. Koko keissi on täynnä:
• vihaa
• katkeruutta; anteeksiantamattomuuta
• kiukkua
ylpeyttä, itsensä korottamista (Suomen Profeetta, Kansojen profeetta)
• huutoa ( kymmeniäkin huutomerkkejä !!!!!!!!)
• herjausta
• pilkkausta
• tuomioiden paukuttelua
• herjaamista
• uhkailua
• jopa 500 vuotta sitten kuolleen ”kiroamista alimpaan helvettiin”
• kuolleen E.G.W julistamista ”noidaksi”
• sapatin julistaminen ”TÄYSIN PERKELEESTÄ” olevaksi…
• evl kirkon jumalanpalvelijoiden herjaamista ”pyhäkköportoiksi”!
• E.G. Whiten herjaamista ”kaikkien pyhäkköporttojen äiti”…
• naisten likaista pilkkaamista ”parran kasvattamisesta”…
• jne
• jne
”Mädän hedelmän” näyttö on enemmän kuin 100% kattava. Kun tutkimus-ja koettelutasolla lukee tämän ”profeetan” tuotoksia, nousee toki kysymys, mikä teki tämän ”puun” niin sairaaksi, että
se on täynnä pelkkää pahuuden karvasta tuotetta?
- Anonyymi
Profeetan vihan vimma näkyy!
• AnonyymiAnonyymi 2023-11-30 12:13:02
”Olen se profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Jokainen, joka nousee minua vastaan, joutuu kadotukseen. Vuoren varmasti. Monet korjaa kuolema heti pian sen jälkeen, kun uskaltavat sanoa sanan minua vastaan. On jo korjannut.En muista nimiä, mutta tulivat minulle urputtamaan ja valittivat minusta rukouspiirissä, niin että Jumala surmasi heidät. Ei jäänyt yhtään vastustamaan minua. Ja nyt olen Jumalan profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Kuolo korjaa, jos minua vastustatte! Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen. Ei tulen läpi eikä suoraan Kristuksen luokse: kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun! ”
Nuo muutamat edellä siteeratut kirjoitukset todistavat kiistattomalla mutta surullisella tavalla, että tämä H.P. on jäänyt vihan ja katkeruuden syntien siteisiin. Hänen ”profetoimisensa” on likaista, sairasta ja harhauttavaa.
Ja nyt? Fanaattisella paniikilla se koettaa poistattaa tekstejä nyt...
Vaan ei auta?
Jos kiskoo voikukan maasta, tilalle kasvaa 10 uutta!
Smile: - Anonyymi
Valheprofeettojen röyhkeys ja julmuus onkin nyt todistetusti nähty:
Prohveetta on ruvennust syyllistämään Laukkasta epäuskosta, kun ei parantunut!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18177370/valheprofeettojen-royhkeys-julkeus-ja-julmuus!---23-12-2023 - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Kova on vimma jollakin, koettaa poistattaa viestejä aloituksesta. Mutta turhaa on ahkerointi. Tekstit ovat tallessa....- Anonyymi
JK. kyseessä EIVÄT ole sääntöjen vastaiset viestit.
Ylläpidon robotti kyllä pelaa ja poistaa kun jotkut ilkeydessäkin painavat nappia.
SE ei ole lopullista. Suomi24 ylläpito on palauttanut LUKUISIA kokonaisia aloituksiani,
jotka vihan vimmoissa (?) on alta aikayksikön koetettu sensuroida pois.
Palataan iloisesti asiaan!
- Anonyymi
Totuus ei pala tulessakaan, mutta valheeet palavat poroksi.
- Anonyymi
Jumalalle kiitos, että tuon suomen profeetta tyypin valheet tulivat nyt todistetuiksi.
Vaikka se hokisi aamusta iltaan HERÄTYS- HERÄTYS...
aina ISOILLA TIKKUKIRJAIMILLA -- (kuin ala-asteen ekaluokkalainen)
niin KUKAAN ei esää ota todesta.
Uskottavuus sen satuihin on 100% murentunut.- Anonyymi
Säälittävä tapaus tuo suomen profeetaksi itseään nostava. Mutta murenee se harha.
- Anonyymi
Valheprofeetaksi on tämä H-P. ITSE itsensä nyt todistanut. Näin:
Laukkaseen liittyvä väite:
- parantui Kalevalanpäivänä 2023 ja
- nousee pyörtuolista ennen joulua...
Ovat nyt valheprofetiaksi todettuja.
5. Moos 18:21-22 mukaan.
Jumalan sana on amen! - Anonyymi
Ei ihmisiä voi petkuttaa hokemalla - HERÄTYS - eikä mainostamalla profeettaa!
Eikä varsinkaan Jumalaa voi hämätä tyhjillä puheilla...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18182400/profeetta------vai-katkera-koston-enkeli--(-osa-1) - Anonyymi
Ainakin yritystä on ollut paljo!
• ”Jumalamme,Valallansa Vannoen,Lupasi Tehdä minusta Suomen rikkaimman,kuuluisimman,sekä vaikutusvaltaisimman miehen.”
• ”Aion rakentaa oman Imperiumini...”
• ”Olen päättänyt sijoittaa omaisuiteni,kun sen Jumalaltani saan,kartanooni.”
• ”Ajan mieluummin citymaasturilla,kuin puhun pelastussanomasta kerjäläisille.”
"Pyhä Henki On Pitänyt seitsemän naisen Hengessä minulle Seuraa,jo kolmatta vuosikymmenettämmekin,yötä päivää."
"Olen saanut valtavan määrän Jumalalta Viisautta.
Enemmän kuin yksikään Suomessamme,ennen minua.
Sama koskee valtaanikin.
Miksi ryhtyä Poliisin ja Ravintolspäällikön papereilla "hihhuliksi",typerien napisijoiden kerhoon?"
-
Siinä sitä ainesta!- Anonyymi
Eipä juuri vakuuta sellanen rohveetta jolla on noin suuria luuloja itsestään!
- Anonyymi
No, herätys on kuitenkin kuihtunut kasvaan kuin heinäpelto helteessä!
- Anonyymi
Ei oo ei näy ei kuulu...
- Anonyymi
Joo, taikka kova pakkanen pätkäisi poikki rohveetan hommat...
- Anonyymi
xxxz
- Anonyymi
Niin kävi.
- Anonyymi
>>... Nyt Valheenvallat on
jo saaneet tuomion.
Ne yksi sana kaataa.
Se sana seisoo vahvana,
ne ei voi sitä kestää...<<- Anonyymi
Ja Hyvää Uuttavuotta 2024 Mooses Laukkaselle! 🧚♀️✨
- Anonyymi
Mitä Raamattu opettaa mm. Saarn 3:1-8
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18207956/erittain-salainen-profetia-3-1-2024-----mita - Anonyymi
Ei mitään herätystä pelkällä hokemisella tule.
- Anonyymi
Aloituksen tekijä on kirjoittanut aivan pelkkää soopaa.
- Anonyymi
Ei parnantu Antero Laukkanen...
Hieno että joku uskalla sanoa että Profetta on todella profetta jos hänen ennusteet menee täyteen , niinkuin Vanhassa Testamenttissa meille kerrotaan.
Tän kettjun perusteella on Antero satusetä , mutta Pyhä Raamattu on Totuus meille ja kertoo kuka on todella Profeetta.
Mutta vielä odotan Oikea Herätys , eikä valeanteron herätys höpötyksiä.
Siis rukoillaan synnintunto Sioniin..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282707Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281941Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1411767Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano581468Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko161989- 68979
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69939- 69929
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14819