Ylen radion miestoimittaja kertoi, että heidän perheessään on aina tehty niin, että ensin syödään, sitten tulee pukki, ja lopuksi mennään saunaan. Miehen juontajaparina toiminut nainen ihmetteli, ja sanoi että heidän perheessään puolestaan järjesty on aina ollut se, että ensin mennään saunaa, sitten syödään ja sitten tulee pukki.
Aika kummallinen perhe, että menee joulupöytään likaisena syömään ja vasta jouluillan päätteeksi menevät saunaan. En ole ikinä kuullut moisesta.
Ylen toimittajan perheen kummallinen jouluperinne
17
4669
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä on joka junaan.
- Anonyymi
Ok, iso suku teillä😅
- Anonyymi
Kyseinen juontajapari on Sanna Pirkkalainen ja Matti Ylönen
- Anonyymi
Kaksi pelleä loisimassa verovaroilla.
- Anonyymi
Pukki saisi aina siivota jälkeensä kun on tullut!
Menee olohuoneen matto ihan pilalle!- Anonyymi
Pukki tuli viime yönä monta kertaa eukkoon!
Melkoinen Cream Pie odotti haarukassa kun itse pääsin asialle.
- Anonyymi
Vai että likaisena syömään. Vitsin murjaisit.
- Anonyymi
Olet kuullut niin vähän.
- Anonyymi
Meillä käydään muutenki pesulla ku Jouluna😂
Meillä Syödään, Saunotaan ja sitten tulee Pukki lahjoineen
🍗🍠🧀🧈🥗🍱🍛☕🫖😅🤶🎅🎁🛍 - Anonyymi
Tämän joulunajan naispuoliset radiojuontajat öyhöttivät monta päivää suklaan syömisellä, milloin, kuinka paljon jne.Ketä kiinnostaa? Onko nuo toimittajat jotenkin lahjottu suklaavalmustajien toimesta, niin överiä mainostamista oli. Glukoosifruktoosi ällösuklaat ei ole tosiaankaan kaikkien joulun kohokohta. Jotain rajaa siihen mainostamiseen.
- Anonyymi
Vain yleläisillä on sauna. Muilla ei saa olla.
- Anonyymi
Täysin väärin päin. En kestä enää raiteet kutsuu
- Anonyymi
Toisaalta kun paskaisena menee saunaan voi lauantai-iltana lottoa katsellessa vetää 7 miljoonaa puhtaana käteen.
- Anonyymi
Sanna Pirkkalaisen livenä nähneenä en ihmettelisi.
- Anonyymi
Toisilla on vaan isompi siitin.
- Anonyymi
P&Y juonnot ihan mukavia. mutta mitä v##### laittavat jonkun kimittäjän soimaan ja ennen uutisia?
Eikö YLE'llä ole tällaisille kimittäjille omaa kanavaa. jossa soittaisivat Puu vi####n radiosta. - Anonyymi
YLEn toimittajilta voi odottaa mitä vain.Törkyistä lössiä koko porukka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187