Ei ole ollut neitsyttä, joka olisi synnyttänyt poikalapsen ja Jumalan.
Tämä on vapautuksen ilosanoma uskoville.
Lightning
Joulun ilosanoma
22
223
Vastaukset
Niin. Luonnonlait ovat ja pysyvät.monet väittävät että raamattuun kirjattu"alma"tarkoittaakin nuorta naista, ei neitsyttä.
Että kyseessä olisi käännösvirhe josta seurauksena miljoonat ihmiset uskovat nyt väärin.Se että on näin..ei sulje pois sitä mahdollisuutta että Jumala on olemassa.pyhä Henki on olemassa.
Evoluutiokin tarvitsee jonkun suunnittelijan ja toteuttajan.
Alkuräjähdystä ei sulje pois Jumalan olemassaoloa. Raamattu ei kerro siitä muuta kuin "alussa Jumala loi taivaan ja maan.ja valon ennen kasveja, eläimet ennen ihmistä..jne.järjestys on sama kuin evoluutioteoriassa.- Anonyymi
Tuo nuori nainen väite on valhetta, sen Sana jo paljastaa valheeksi.
Siis tässä ei käytetä tuota sanaa ja sanoma on täysin selvä:
Luukas 1
26 Kuudentena kuukautena sen jälkeen Jumala lähetti enkeli Gabrielin Galilean kaupunkiin, jonka nimi on Nasaret,
27 neitsyen tykö, joka oli kihlattu Joosef nimiselle miehelle Daavidin suvusta; ja neitsyen nimi oli Maria.
28 Ja tullessaan sisälle hänen tykönsä enkeli sanoi: "Terve, armoitettu! Herra olkoon sinun kanssasi."
29 Mutta hän hämmästyi suuresti siitä puheesta ja mietti, mitä tämä tervehdys mahtoi tarkoittaa.
!!!
30 Niin enkeli sanoi hänelle: "Älä pelkää, Maria; sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä.
31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.
32 Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen,
33 ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman."
34 Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.
!!!
Siis:
34 Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
Eli neitsyt, joka ei vielä ollut mieheen yhtynyt !
Eli koko tuo käännöskikkailu paljastuu täydeksi valheeksi tämän selvän Sanan kautta ja avulla ! - Anonyymi
Kyllä Raamatussa tarkoitetaan neitsyttä ja vielä nuorta sellaista.. Raamattu on pervojen vanhojen miesten kirja luolamiesten aikakaudelta. Jumalanhan pitää syntyä jostain koskemattomasta. Se kun tuo neitsyyden palvominen on miesten sairauden tuotos, naisen tulee olla jonkun omaisuutta ja nainen esineellistetään.
Lightning - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18182479X
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Joten Lightning raukka on jo totaalisesti kieltänyt uskonsa, sen vähäisenkin, joka hänellä joskus mahdollisesti oli !
Säälittävää, todella säälittävä tilanne / tila !
Juud. 4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
Siis Jumalan kieltäjä on jo kyseessä !- Anonyymi
Itseasiassa sinua pitäisi sääliä, koska uskot mieluummin valhesatuihin kuin totuuteen.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa sinua pitäisi sääliä, koska uskot mieluummin valhesatuihin kuin totuuteen.
LightningLightning...mikä totuus mistä?
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Lightning...mikä totuus mistä?
Kyllähän se on totuus, että Raamattu ei ole totuus, kuten tiedät? Sanotaan vaikka niin. Ei ole puhuvia aaseja, palavia pensaita, ei Nooaa tai hänen arkkiaan, ei lain tauluja tai liiton arkkia, paitsi Indiana Jones elokuvissa jne.
Myöskään neitsyt ei tullut raskaaksi, ei tullut itämaan tietäjiä tervehtimään kuningasta.
Mielikuvitussatuihin uskominen, ei ole viisaan ihmisen merkki. Toki niihin saa halutessaan uskoa ja niiden puolesta taistella tälläkin palstalla vaikka maailman tapoihin asti.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se on totuus, että Raamattu ei ole totuus, kuten tiedät? Sanotaan vaikka niin. Ei ole puhuvia aaseja, palavia pensaita, ei Nooaa tai hänen arkkiaan, ei lain tauluja tai liiton arkkia, paitsi Indiana Jones elokuvissa jne.
Myöskään neitsyt ei tullut raskaaksi, ei tullut itämaan tietäjiä tervehtimään kuningasta.
Mielikuvitussatuihin uskominen, ei ole viisaan ihmisen merkki. Toki niihin saa halutessaan uskoa ja niiden puolesta taistella tälläkin palstalla vaikka maailman tapoihin asti.
LightningMaailman tappiin asti siis...
Anonyymi kirjoitti:
Maailman tappiin asti siis...
No niin..mutta esm. Juuri luomiskertomus puhuu minulle synnistä. Se on minulle niin että Jumala ei asu kirjassa.sieltä ei voi näin ollen lukea mitä Jumala sanoo mihinkin..kai.
Kyllä kaikki sen tietää. Juuri luin palstalta jutun miten sapatinrikkojat pitää Mooseksen lain mukaan tappaa. Mutt onneksi kukaan ei ota sitä kirjallimellisesti. Sama asia.
Mutta se on ihme että Raamattu on olemassa. En nyt sano sen sisällöstä juuta enkä jaata. Se on ihme samalla tavoin kuin se että me ollaan olemassa ja tämä maailma.- Anonyymi
No niin..mutta esm. Juuri luomiskertomus puhuu minulle synnistä. Se on minulle niin että Jumala ei asu kirjassa.sieltä ei voi näin ollen lukea mitä Jumala sanoo mihinkin..kai.
Kyllä kaikki sen tietää. Juuri luin palstalta jutun miten sapatinrikkojat pitää Mooseksen lain mukaan tappaa. Mutt onneksi kukaan ei ota sitä kirjallimellisesti. Sama asia.
Mutta se on ihme että Raamattu on olemassa. En nyt sano sen sisällöstä juuta enkä jaata. Se on ihme samalla tavoin kuin se että me ollaan olemassa ja tämä maailma.Mitä se kertoo sinulle synnistä? Synti on ihmisen keksintö niille asioille, joita pidetään sen hetkisessä yhteiskunnassa väärinä tai joita pidetään moraalisesti eitoivottuina asioina.
Ei ole luomiskertomukset tapahtumia. Kielletty hedelmä on synti sille, joka syntinä jotain pitää. Tämä ei tarkoita, että joka ei usko syntiin, eläisi jotain ns huonoa elämää.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se kertoo sinulle synnistä? Synti on ihmisen keksintö niille asioille, joita pidetään sen hetkisessä yhteiskunnassa väärinä tai joita pidetään moraalisesti eitoivottuina asioina.
Ei ole luomiskertomukset tapahtumia. Kielletty hedelmä on synti sille, joka syntinä jotain pitää. Tämä ei tarkoita, että joka ei usko syntiin, eläisi jotain ns huonoa elämää.
LightningMonet uskonnottomat ja ateistit elävät paremmin kuin kristityt. He eivät myöskään väitä epätosia taruja historiallisiksi tapahtumiksi, mikä on jo itsessään paha asia. Eivätkä he pelottele ja uhkaile ihmisiä ankaran Jumalan kostolla ja helvetin tuomiolla. Tämä se vasta paha asia onkin. Eivätkä he kuormita ihmisiä typerillä käskyillä, joiden noudattaminen ei tee ihmisestä yhtään parempaa kuin muista. Esimerkiksi sapatin käsky, laki puhtaista ja saastaisista eläimistä, rituaaliset puhdistautumis- ja pukeutumissäännöt, jne.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se kertoo sinulle synnistä? Synti on ihmisen keksintö niille asioille, joita pidetään sen hetkisessä yhteiskunnassa väärinä tai joita pidetään moraalisesti eitoivottuina asioina.
LightningEn tiedä ketään joka pitää itseään täydellisenä. Jotkut sanoo sitä viaksi...pahuutta on ihmisissä.sanon sitä synniksi.
En tiedä ketään joka pitää itseään täydellisenä. Jotkut sanoo sitä viaksi...pahuutta on ihmisissä.sanon sitä synniksi.
Lehdistä saa lukea ja uutisia voi kuulla,..ihminen on paha toiselle.se on synti.
Lehdistä saa lukea ja uutisia voi kuulla,..ihminen on paha toiselle.se on synti.
Mun edesmennyt mieheni ja isäni olivat ateisteja ja molemmat älykkäitä, hyviä ihmisiä.virheineen kaikkineen rakastin heitä.
Mun edesmennyt mieheni ja isäni olivat ateisteja ja molemmat älykkäitä, hyviä ihmisiä.virheineen kaikkineen rakastin heitä.
Ps.pallo takaisin sulle..mitä uskot..onko sun mielestä taas uskovat kaikki tyhmiä?
- Anonyymi
Ps.pallo takaisin sulle..mitä uskot..onko sun mielestä taas uskovat kaikki tyhmiä?
Ei voi kategorioita jotain ihmisryhmää tyhmäksi esim uskonnon perusteella, se olisi varmaan syrjintää? Olen itsekin ollut uskova, en tosin ole oikein osannut uskoa kaikkeen mitä uskonto väittää todeksi, olen halunnut uskoa monia asioita ja monet asiat ovat aiheuttaneet ristiriitaa, koska ne ei ole todenmukaisia, mutta uskovana ei ole saanut epäillä.
Ihmiset tekevät tekoja, toiset moraalisesti hyvinkin arveluttavia, mutta niitä tekevät myös uskovina itseäni pitävät...ihmisen raadollisuus tulee esiin usein sodissa. Uskovat ajattelevat olevansa pyhempiä, koska joku toinen heidän uskonsa mukaansa kantaa heidän syntinsä. Jos minulla on luurankoja, kannan ne ihan itse tai olen kantamatta menneitä, ei elämisen mokia tarvitse heittää kuvitellun Jumalan päälle niistä vapautuakseen.
Keskimääräisesti olen ihan hyvä ihminen, mutta en ole viaton kaikkineen, elämää on eletty ja siitä on siksi myös opittu ja se on kasvattanut. Saatan tehdä yhä virheitä, mutta niin tekee moni muukin. En toki hyväksy aina niitä sillä hetkellä, mutta elämässä kannattaa yrittää pitää mieluummin positiivisuutta yllä, vaikka välillä olisikin vaikeaa.
Lightning
- Anonyymi
Uudessa liitossa synti on eroa Jumalan Pyhästä Hengestä. Silloin kaikki on syntiä, teki mitä tahansa tai oli olevinaan miten hurskas tahansa niin silloin on saastainen ja sellaiselle kaikki on syntiä.
Uudessa liitossa Jumala vapauttaa meidät kirouksen ja kuoleman laista ja vie Henkensä kautta taivaan valtakuntaan, missä on vapaus kirkkaus ja ilo ja kun ihminen on yhtä Jumalan kanssa, ei hänelle lueta syntiä ja niin ihminen saa Jumalan vanhurskauden.Hyvin kirjoitettu. Usko on positiivinen asia ei negatiivinen. Ja näin ollen mun chepatiitin testitulos negatiivinen. Halleluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321