Vanhat mainoslaulut

29

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10/12. Alkoi moni mainosbiisi soimaan päässä, kun tätä teki 😄 Nykymainoksia ei enää edes erota oikein toisistaan, jos niitä edes tulee katsottua. Yleensä skippaan kokonaan.

      • Tosi hyvä tulos! Mainokset oli mieleenpainuvampia ja hauskempia ennen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos! Mainokset oli mieleenpainuvampia ja hauskempia ennen.

        Olen samaa mieltä. Vieläkin muistan joitain rallatuksia lapsuudesta, mutta ei mitään hajua viimeisen 10 vuoden aikana tehdyistä mainoksista. Ehkä jonkun "Redbull antaa siivet"-mainoksen muistaa nippanappa, mutta muutoin mainoksia tulee nykyään niin järjettömän paljon, ettei niihin jaksa enää edes kiinnittää huomiota.


    • No tässäkin mentiin siis vanhalla linjalla pisteissä 10/12.😊.

      • Näin on. Vanha tuttu linja jatkuu =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Vanha tuttu linja jatkuu =)

        Se on mukavaa vaan ja tuttua ja turvallista.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on mukavaa vaan ja tuttua ja turvallista.😊.

        Näin on. Ja hilipatihippaa ja tipe tipe moro vaan =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Ja hilipatihippaa ja tipe tipe moro vaan =D =D

        Kyllä ja siitä tulee myös hyvä mieli kun on lähellä.😊. Tip tap tip tap tipe tipe tip tap ja tilipitappi tippitappi ja niin edelleen.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä ja siitä tulee myös hyvä mieli kun on lähellä.😊. Tip tap tip tap tipe tipe tip tap ja tilipitappi tippitappi ja niin edelleen.😄.

        Jep. Tulokset lähellä toisiaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Tulokset lähellä toisiaan.

        Jees...juurikin niin kuten yleensä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...juurikin niin kuten yleensä.😊.

        Näin on. Ja jumakauta juu nääs päivää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Ja jumakauta juu nääs päivää.

        ...Ei ole huolen häivää,
        Mukava on älynystyröitä härnää,
        Kun visoissa molemmat yhtä hyvin pärjää.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        ...Ei ole huolen häivää,
        Mukava on älynystyröitä härnää,
        Kun visoissa molemmat yhtä hyvin pärjää.😂.

        Ei huolen häivää, ei ole huonoa päivää. Visoja vaan tehtailee ja iloisia lauluja laulelee. =D =D


    • Anonyymi

      Niin vanhoja että arvailla piti.

      Sinulta taittuvat hienosti mainoslaulut Puuhamaasta Mehukattiin! Vastasit oikein 8 kysymykseen

      • Hyvä tulos!


    • Viimeinen vastaus meni pieleen, se pilasi täyden suoran. Hauska ja nostalginen visa. 😄

      "Sinulta taittuvat hienosti mainoslaulut Puuhamaasta Mehukattiin!

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      • Mainio tulos!


    • Anonyymi

      Minun tulokseni 11/12.

    • Anonyymi

      Ääh ei mennyt kuin 9 oikein. Tosin oli muutama jonka joutui arvaamaan.

      >simiti<

    • 12.

      • Ei kun mainiota =D Hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Kaikki oikein. Olen vanha pieru.

      • Hyvin vedetty!


    • 10, ja melkein meinasi tulla 11 ellen olisi juuri vaihtanut mieltäni.

      • Tosi hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Minun tulokseni kaikki oikein.

      • Tosi hyvä tulos!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe