Muistatko vanhoja mainoslauluja? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010068348.html
Oma tulos 9/12
Vanhat mainoslaulut
29
381
Vastaukset
10/12. Alkoi moni mainosbiisi soimaan päässä, kun tätä teki 😄 Nykymainoksia ei enää edes erota oikein toisistaan, jos niitä edes tulee katsottua. Yleensä skippaan kokonaan.
Norppa83 kirjoitti:
Tosi hyvä tulos! Mainokset oli mieleenpainuvampia ja hauskempia ennen.
Olen samaa mieltä. Vieläkin muistan joitain rallatuksia lapsuudesta, mutta ei mitään hajua viimeisen 10 vuoden aikana tehdyistä mainoksista. Ehkä jonkun "Redbull antaa siivet"-mainoksen muistaa nippanappa, mutta muutoin mainoksia tulee nykyään niin järjettömän paljon, ettei niihin jaksa enää edes kiinnittää huomiota.
No tässäkin mentiin siis vanhalla linjalla pisteissä 10/12.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Vanha tuttu linja jatkuu =)
Se on mukavaa vaan ja tuttua ja turvallista.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Se on mukavaa vaan ja tuttua ja turvallista.😊.
Näin on. Ja hilipatihippaa ja tipe tipe moro vaan =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Ja hilipatihippaa ja tipe tipe moro vaan =D =D
Kyllä ja siitä tulee myös hyvä mieli kun on lähellä.😊. Tip tap tip tap tipe tipe tip tap ja tilipitappi tippitappi ja niin edelleen.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä ja siitä tulee myös hyvä mieli kun on lähellä.😊. Tip tap tip tap tipe tipe tip tap ja tilipitappi tippitappi ja niin edelleen.😄.
Jep. Tulokset lähellä toisiaan.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jees...juurikin niin kuten yleensä.😊.
Näin on. Ja jumakauta juu nääs päivää.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Ja jumakauta juu nääs päivää.
...Ei ole huolen häivää,
Mukava on älynystyröitä härnää,
Kun visoissa molemmat yhtä hyvin pärjää.😂.Mikkojuhan kirjoitti:
...Ei ole huolen häivää,
Mukava on älynystyröitä härnää,
Kun visoissa molemmat yhtä hyvin pärjää.😂.Ei huolen häivää, ei ole huonoa päivää. Visoja vaan tehtailee ja iloisia lauluja laulelee. =D =D
- Anonyymi
Niin vanhoja että arvailla piti.
Sinulta taittuvat hienosti mainoslaulut Puuhamaasta Mehukattiin! Vastasit oikein 8 kysymykseen Viimeinen vastaus meni pieleen, se pilasi täyden suoran. Hauska ja nostalginen visa. 😄
"Sinulta taittuvat hienosti mainoslaulut Puuhamaasta Mehukattiin!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"- Anonyymi
Minun tulokseni 11/12.
- Anonyymi
Ääh ei mennyt kuin 9 oikein. Tosin oli muutama jonka joutui arvaamaan.
>simiti< 12.
- Anonyymi
Kaikki oikein. Olen vanha pieru.
10, ja melkein meinasi tulla 11 ellen olisi juuri vaihtanut mieltäni.
- Anonyymi
Minun tulokseni kaikki oikein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498
