Jouluksi on varmaan taas tullut ostettua suklaakonvehteja tai saatu niitä lahjaksi aattona. Itsekin sain neljä rasiaa ja yhden suklaalevyn. Mutta mikä konvehti on minkäkin valmistajan? Osaatko tunnistaa, jos konvehdit ovat poissa rasioistaan?
https://www.is.fi/viihde/art-2000010068348.html
Oma tulos 6/12
Suklaakonvehdit
41
587
Vastaukset
Tulikin väärä linkki. Tässä oikee:
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010074996.htmlOlen kyllä suklaan ystävä, mutta tunnistin näistä lähinnä vain Budapestin sekä Fazerin mintun. Lähinnä siksi, että en erityisesti pidä kummastakaan. 😄 Muut konvehdit päätyvät ilmeisesti kitalakeeni ilman sen kummempaa syyniä..
"Jokunen konvehti on jäänyt muistiisi!
Erotat kyllä minttusuklaat ja toffeet toisistaan, mutta rasiatuntemuksessasi on vielä hieman petrattavaa! Tänä jouluna kannattaakin ottaa aikaa ja painaa kinkkisimmätkin konvehdit mieleen.
Vastasit oikein 3 kysymykseen"
P.S. Minäkin sain 4 rasiaa lahjaksi. 😋Wienernougaat on jo syöty🙈, mutta muut on vielä avaamatta; Maraboun Symphony, Pandan Juhlapöydän konvehdit sekä Fazerin Geisha -rasia.Xena-183 kirjoitti:
Olen kyllä suklaan ystävä, mutta tunnistin näistä lähinnä vain Budapestin sekä Fazerin mintun. Lähinnä siksi, että en erityisesti pidä kummastakaan. 😄 Muut konvehdit päätyvät ilmeisesti kitalakeeni ilman sen kummempaa syyniä..
"Jokunen konvehti on jäänyt muistiisi!
Erotat kyllä minttusuklaat ja toffeet toisistaan, mutta rasiatuntemuksessasi on vielä hieman petrattavaa! Tänä jouluna kannattaakin ottaa aikaa ja painaa kinkkisimmätkin konvehdit mieleen.
Vastasit oikein 3 kysymykseen"
P.S. Minäkin sain 4 rasiaa lahjaksi. 😋Wienernougaat on jo syöty🙈, mutta muut on vielä avaamatta; Maraboun Symphony, Pandan Juhlapöydän konvehdit sekä Fazerin Geisha -rasia.No tulos se on tuokin.
- Anonyymi
7/12
Lahjaksi en suklaata saanut, mutta olen ostanut tänä vuonna ennen joulua
Lidlin kirsikkakonvehtirsia, Marabou Symphony ja Marabou Aladdin rasian ja Lidlistä Lindor vaaleita suklaakuulia.
Varmaan alkaa vanhuus painamaan päälle, kun ei enää tee suklaata mieli.
Nuorena aina ihmettelin, kun ei suklaa tuntunut vanhukselle kelpaavan, nyt
tajuan, kun ei suklaa alkaa tökkimään,
Jokaisen syömäni suklaarasian jälkeen tuli äklöttävä olo ja päässä alkoi humisemaan.
Aladdin rasian jaoin kahdelle päivälle ja mietin, että olis pitäny ostaa samalla rahalla enemmin vaikka kotikaljaa.
En edes ostanut Minimanista tarjouksesta Symphony suklaa konvehteja 3/10€.
Ihmetyttää ne joulun jälkeen joulusuklaa alennuskia ostavat, kun kahmivat suklaata urakalla.
Nuorena tuli joulusuklaa alesta konvehtirasioita osteltua, mutta eipä enää.
Nuorempana mietti myös sitä, että kyllä harmittais jos kuolis nuorena, niin ei vois nauttia suklaasta ja joulumakeisista. Anonyymi kirjoitti:
7/12
Lahjaksi en suklaata saanut, mutta olen ostanut tänä vuonna ennen joulua
Lidlin kirsikkakonvehtirsia, Marabou Symphony ja Marabou Aladdin rasian ja Lidlistä Lindor vaaleita suklaakuulia.
Varmaan alkaa vanhuus painamaan päälle, kun ei enää tee suklaata mieli.
Nuorena aina ihmettelin, kun ei suklaa tuntunut vanhukselle kelpaavan, nyt
tajuan, kun ei suklaa alkaa tökkimään,
Jokaisen syömäni suklaarasian jälkeen tuli äklöttävä olo ja päässä alkoi humisemaan.
Aladdin rasian jaoin kahdelle päivälle ja mietin, että olis pitäny ostaa samalla rahalla enemmin vaikka kotikaljaa.
En edes ostanut Minimanista tarjouksesta Symphony suklaa konvehteja 3/10€.
Ihmetyttää ne joulun jälkeen joulusuklaa alennuskia ostavat, kun kahmivat suklaata urakalla.
Nuorena tuli joulusuklaa alesta konvehtirasioita osteltua, mutta eipä enää.
Nuorempana mietti myös sitä, että kyllä harmittais jos kuolis nuorena, niin ei vois nauttia suklaasta ja joulumakeisista.Hyvä tulos!
Ite sain lahjaks useamman rasian suklaata ja yhden suklaalevyn. Ei ole tarvetta ostaa joulun jälkeen alesta yhtään suklaarasiaa.- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos!
Ite sain lahjaks useamman rasian suklaata ja yhden suklaalevyn. Ei ole tarvetta ostaa joulun jälkeen alesta yhtään suklaarasiaa.No mutta, kyllä sun tekee mieli marmeladi kuulia????
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tässä visassa oli vanhoja mainoslauluja 🙂 Itäkeskus ja Forum eivät olleet tuttuja. Ovat niin syrjässä. 😉
Sinulta taittuvat hienosti mainoslaulut Puuhamaasta Mehukattiin!
Vastasit oikein 10 kysymykseenTossa sun kommentin yläpuolella on oikea linkki. Tuli vahingossa vanhojen mainoslaulujen linkki uudestaan. Vanhoista mainoslauluista on myös oma visasnsa.
Hyvä tulos kuitenkin mainoslauluista.
Lähdin tekemään testiä vankkumattomslla itseluottamuksella kuvitellen, että kyllähän minä nyt suklaat tunnen, mutta tulokseksi jäi 8/12. Aika hyvä silti 😊 Lahjaksi ei tullut yhtään konvehteja, hieman oli suklaata kosmetiikan kera, mutta ei yhtäkään konvehtirasiaa.
10/12 konvehtivisasta👏🏻
Mainoslauluista 10/12 ja suklaakonvehdeissa oli taas perinteinen piste-ero meillä 7/12.😊.
- Anonyymi
Söin just loput. Ei jaksa nyt visailla.
Yksi rasia per vuosi on juuri sopiva määrä.
-keinovaginamies-Monesti olen saanut joululahjaks useamman rasian, niin en enää joulun jälkeen kaipaa enempää ja ne lahjaks saadut kestää yleensä useamman viikon, joskus on ollut aikoja, että vielä pääsiäisenäkin on joululahjaks saatua suklaata jälellä, kerran oli vielä kesälläkin. Nykyään ei enää ihan niin pitkään. Muina aikoina ostan sitten joskus jonkun suklaapatukan.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Monesti olen saanut joululahjaks useamman rasian, niin en enää joulun jälkeen kaipaa enempää ja ne lahjaks saadut kestää yleensä useamman viikon, joskus on ollut aikoja, että vielä pääsiäisenäkin on joululahjaks saatua suklaata jälellä, kerran oli vielä kesälläkin. Nykyään ei enää ihan niin pitkään. Muina aikoina ostan sitten joskus jonkun suklaapatukan.
Tiedän talouden jossa näitä voi löytyä vielä seuraavana joulunakin. Kauheaa tuhlausta. Kompostiin ne saa sitten kipata.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Monesti olen saanut joululahjaks useamman rasian, niin en enää joulun jälkeen kaipaa enempää ja ne lahjaks saadut kestää yleensä useamman viikon, joskus on ollut aikoja, että vielä pääsiäisenäkin on joululahjaks saatua suklaata jälellä, kerran oli vielä kesälläkin. Nykyään ei enää ihan niin pitkään. Muina aikoina ostan sitten joskus jonkun suklaapatukan.
Jos saan joululahjaksi useamman rasian suklaata (kuten tänä vuonna) niin annan niistä osan ystäville, tutuille ja vien työpaikalle. Minä kun olen suklaaholisti - suklaa polttelee mieltä, ja kutkuttelee kieltä, jos tiedän sitä olevan kaapissa. Ihan huomaamatta menee puolikiloa ja kilo.. ja painonhallinta kärsii pahasti.
Toisin on alkoholin kanssa.. minulla on samat skumppapullot olleet pitkään; niistä tuli jo lapsilta huomautus " vieläkin nuo, juo ne, menevät vanhaksi". Täytyy yrittää keksiä kenelle ne antaisi.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Tiedän talouden jossa näitä voi löytyä vielä seuraavana joulunakin. Kauheaa tuhlausta. Kompostiin ne saa sitten kipata.
-keinovaginamies-Suklaa on vähän niin kuin pakollinen joululahja, joka ostetaan, vaikka lahjan saaja ei sitä edes kovin paljon söisi tai ollenkaan.
- Anonyymi
Osaat hienosti vuosienkin takaiset mainoslaulut!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Eli pääsin linkistä mainosrallatuksien tunnistamiseen.. ei ehkä ollut tarkoitus
- SheenaTosi hyvä tulos mainoslauluvisaan.
Tuli väärä linkki (on mulla mainoslauluvisakin ihan erikseen), ei ollut tarkoitus, mutta tossa suoraan mun aloituksen alla on oikea linkki.- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Tosi hyvä tulos mainoslauluvisaan.
Tuli väärä linkki (on mulla mainoslauluvisakin ihan erikseen), ei ollut tarkoitus, mutta tossa suoraan mun aloituksen alla on oikea linkki.Vastasit oikein 8 kysymykseen
Konvehtifani..
Menipä huonosti, tykkään vain tietyistä konvehteista.. Sain järkyttävän paljon suklaata lahjaksi, mitenköhän tässä käy. Ensimmäistä kertaa sain Fazerin Moments rasian - tosi karmeaa, kun 400 g ja kaikki lempparikonvehteja. Parissa päivässä mennyt 1. kerros..
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit oikein 8 kysymykseen
Konvehtifani..
Menipä huonosti, tykkään vain tietyistä konvehteista.. Sain järkyttävän paljon suklaata lahjaksi, mitenköhän tässä käy. Ensimmäistä kertaa sain Fazerin Moments rasian - tosi karmeaa, kun 400 g ja kaikki lempparikonvehteja. Parissa päivässä mennyt 1. kerros..
- SheenaSyökö nykyään enään kukaan suklaata eli jos karamellia tekee mieli niin leikkaa porkkanasta muutaman paksuhkon siivun ja imeskelee niitä no niistäkin tulee äklö olo kun liian makeita mut kyl yhden tai kaksi voi syödä kerran kuukaudessa eli kuka syö vielä vuonna 2023 pian 2024 suklaata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syökö nykyään enään kukaan suklaata eli jos karamellia tekee mieli niin leikkaa porkkanasta muutaman paksuhkon siivun ja imeskelee niitä no niistäkin tulee äklö olo kun liian makeita mut kyl yhden tai kaksi voi syödä kerran kuukaudessa eli kuka syö vielä vuonna 2023 pian 2024 suklaata
Tai tekee kaurapuuroo ja lusikallisen lönttejä pakastaa niin siinä hyviä karamellejä
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit oikein 8 kysymykseen
Konvehtifani..
- SheenaHyvä tulos!
- Anonyymi
Yhtään sukaa rasiaa en ostanut jouluksi. Aloitan laihdutus kuurin ja se alkoi siitä etten syö suklaata joten en ostanut yhtään ja sain yhden mutta annoin sen tyttöystävän siskolle.
En ole suklaakonvehtien suurkuluttaja. Tämä aihealue on hieman hämärän peitossa. Todella vaikea visa. 😊
4/12- Anonyymi
10/12, mutta muutama oli onnekkaita arvauksia.
Kummallisen huonosti muistan noita (5), mutta se ehkä johtuu siitä, että käsittelen suklaarasioita yhtenä annoksena, eli se rasia menee kerralla, eikä siihen kiinnitetä huomiota yksittäisten osiensa tasolla.
- Anonyymi
Ostin itselleni yhden pandan konvehtirasian. Isäukko antoi rahaa ja äitimuorini toivomani itse virkatut villasukat.
Omalle lapselle unohdin laittaa, mutta kerkeäähän tuota rahaa laittaa jälkikäteen.
>simiti< Suurena suklaan ystävänä tulos 5 on häpeä...
- Anonyymi
Söin lähes 3 pandan konvehtirasiaa putkella. Mielestäni aika paljon.
>simiti< - Anonyymi
Paras on se mikä testin mielestäkin oli, se pyöreä vähän päästä kruusattu kukka, jossa sisällä toffeeta. En syönyt ainuttakaan suklaata rasiasta, mutta irtokarkkeja muutaman, valkosuklaa-toffeeta.
- Anonyymi
Väittävät, että meille syötetään vaikka mitä, näiden suurten kansaivälisten elintarvikejättien tuotteissa: https://t.me/DUMBSandCloning/524291
Multeimee suklaakonvehtii kovin runsaasti. Johtuu siitä, et aukasen kerran päivässä 200 ramman suklaalevyn. Kaiken herkullisempi on sellane, misson niiku ranskanpastillei joukossa. Niitä on annettu myös virpojille yks per nokka, ja noon ollu kyl tyytyväisii. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865