Tiedätkö näitä visassa kysyttyjä asioita esim. Suomen laista tai siitä kuka saa äänestää Suomessa? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009389992.html
Oma tulos 4/12. Aika huono tulos, koska joihinkin vastasin ensin väärin ja sitten muistui mieleen oikea vastaus.
Asiat joita Suomalaisten olisi hyvä tietää
16
400
Vastaukset 16
Tässä luulin kyllä pärjääväni paremmin. - Suuren valiokunnan jäsenmäärän arvasin väärin ja lisäksi tuli toinenkin huti kysymyksessä, jonka vastaus minun olisi pitänyt tietää..
Täytät kelpoisuusvaatimukset! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseen9/12 mutta joissain oli vähän tuuriakin mukana kun en ihan varma ollu vastauksestani.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos!
No joo onhan se ihan ok olis voinu olla tosiaan paljon huonompikin helposti. Nyt seuraavan visan kimppuun.😊.
Näitä pitäisi ehdottomasti kerrata. Olen selvästi unohtanut tärkeitä asioita, joita minun tulisi tietää. Hyvä visa! 😊
"Täytät kelpoisuusvaatimukset! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseen"11/12
Suuri valiokunta ei ollut niin suuri kuin luulin.- Anonyymi
Vastasit kuin ylipäällikkö! Todella vakuuttava tulos.
Vastasit oikein 12 kysymykseen
- Sheena 7 oikein.
- Anonyymi
Kolmen kaljan jälkeen lapsellisen helppo lelu.
Vastasit kuin ylipäällikkö! Todella vakuuttava tulos.
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Perukauraa, mulle.- Anonyymi
Join muuten, toden totta, kolme kaljaa koko yön aikana kun ensimmäisen avasin kello 23.
Mutta niinhän se on että sopivasti lämpimänä laatuoluiden maku paranee ja rikastuu.
Ja, *peruskauraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12899En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o49841- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439