Osmo Ikonen ja R&B vibraatto

Anonyymi-ap

En tiedä mikä siinä on mutta aina kun kuulen tv:ssä sitä Osmo Ikosen viiden markan Stevie Wonder kopio laulua sillä överillä R&B vibrattolla laulettuna, niin minun täytyy vaihtaa kanavaa.

Ei siinä, että Osmo on lahjakas muusikko.

Mutta se liian överiksi mennyt R&B vibraatto joka Suomi iskelmäänkin sekaan on kuin kalasoppa, jonne täytyy jokainen kerta tunkea se koko sanko täyteen Tabascoa. Lopputulos on se, ettei sitä enää kukaan pysty syömään.

Kyllähän ne toki oopperassakin peittelee lauluvirheitään sillä hirveellä vibraattolla. Mutta minusta tämä R&B joikaamisen suhteen voisi laittaa jo jonkun rajan sille sen käytölle. Mutta ei Osmo toki ole ainoa, joka tähän on syyllistynyt on näitä muitakin Maja Mannila jne.

Toki kaiken takana on aina se, että valkoihoinen laulaja haluaisi kuullostaa tummaihoiselta R&B laulajalta, mutta hyväksykää jo ne tosiasiat. Te ette ole mitään jenkkiläisiä tummaihoisia studiolaulajia. Vaan te olette syntyneet Suomeen, jonka kansalaiset pitävät lähinnä vain humpasta ja hevistä.

Mutta jos kiinnostaa lähteä kilpailemaan sillä överi R&B vibraattollanne, niin jenkkeihin vaan. Siellä teitä on vastassa ne sadat tuhannet R&B vibraatto joikaajat.

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika ahdasmielisenä näen avauspostauksesi, anteeksi vuan. Hmh.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18187672v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe