Hifu Helsinki

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan mikä tämä Hifu-Helsinki on ? Mistään ei löydy yrityksen tietoja ja mainostaa Hifua, mikä oman kosmetologini kertoman mukaan on kielletty joulukuun puolen välin jälkeen? Uskaltaako mennä?

11

2257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähintäänkin arveluttava paikka. Ei osoitetta missään, ajanvaraus yv:llä ja tosiaan onko heillä siellä lääkäri tekemässä hifuja??

• Anonyymi

Itse olen käynyt 2 kertaa ja voin suositella. Mukava paikka ja spa. Eihän se hifu ihmeitä tee enkä sitä odottanutkaan- kaulan rypyt kuitenkin tasottui hyvin. Leikkaukseen en mene.
      Laitteita on vissiin erilaisia ja rajoitus ei koske kaikkia ??
      Aikaisemmin kävin suomen kosmetologikoululla , jossa eläkeläiset saavat alennusta. Hoito oli siellä kuitenkin paljon kivuliaampi, joten en enää uskaltanut mennä sinne.

• Anonyymi

Täältä myös erittäin positiivinen kokemus paikasta.

Samalla nimellä löytyy myös eräs venäläinen tekijä, ei ole ainakaan se paikka missä minä olin.

Tämä Helsingissä oleva on ammattitaitoinen ja erittäin koulutukset käynyt.

• Anonyymi

Mitkä koulutukset? Kosmetologi hän ei ainakaan ole.

• Anonyymi

Täältä myös peukut , ihan super 🙏🙏🙏🙏

• Anonyymi

Suosittelen erittäin lämpimästi. Iho tuntui heti paljon virkeämmältä ja kahden viikon päästä näin itse selvän eron. En odottanut kovin suurta muutosta, mutta kyllä tämä hieman auttoi. Ei ollut kivulias.

• Anonyymi

Tekee kotona. Ei koulutusta , kosmetologi eikä sairaanhoitaja .

• Anonyymi

Ei ole edes kosmetologi, pilannut monet kasvot!

• Anonyymi

Mainostaa Hifua mutta sivuilla puhutaan RF hoidosta. Eikö tekijä itsekään tiedä mikä laite hänellä on?? Ja mainostaa myös ettei ylitä raja-arvoja, mikä on täyttä sontaa. Mainoksessa kun kyseenalaistaa näitä niin poistaa mainoksen tai estää kommentoijan. Todella epäilyttävää käytöstä. Jos ei olisi mitään salattavaa vastailisi varmasti kysyjille.
      Ja tosiaan hänellä ei ole mitään koulutusta alalle!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      97
      2183
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2181
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      1993
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1371
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1346
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1046
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      996
    Aihe