Tietääkö kukaan mikä tämä Hifu-Helsinki on ? Mistään ei löydy yrityksen tietoja ja mainostaa Hifua, mikä oman kosmetologini kertoman mukaan on kielletty joulukuun puolen välin jälkeen? Uskaltaako mennä?
Hifu Helsinki
11
2257
Vastaukset
- Anonyymi
Vähintäänkin arveluttava paikka. Ei osoitetta missään, ajanvaraus yv:llä ja tosiaan onko heillä siellä lääkäri tekemässä hifuja??
- Anonyymi
Tälläistä tietoa löytyy.
https://www.luxusbeautyspa.com/
https://www.finder.fi/Kauneushoitola/Luxus+Beauty+Spa/Helsinki/yhteystiedot/4021335 - Anonyymi
Itse olen käynyt 2 kertaa ja voin suositella. Mukava paikka ja spa. Eihän se hifu ihmeitä tee enkä sitä odottanutkaan- kaulan rypyt kuitenkin tasottui hyvin. Leikkaukseen en mene.
Laitteita on vissiin erilaisia ja rajoitus ei koske kaikkia ??
Aikaisemmin kävin suomen kosmetologikoululla , jossa eläkeläiset saavat alennusta. Hoito oli siellä kuitenkin paljon kivuliaampi, joten en enää uskaltanut mennä sinne. - Anonyymi
Täältä myös erittäin positiivinen kokemus paikasta.
Samalla nimellä löytyy myös eräs venäläinen tekijä, ei ole ainakaan se paikka missä minä olin.
Tämä Helsingissä oleva on ammattitaitoinen ja erittäin koulutukset käynyt.- Anonyymi
Mitkä koulutukset? Kosmetologi hän ei ainakaan ole.
- Anonyymi
Täältä myös peukut , ihan super 🙏🙏🙏🙏
- Anonyymi
Suosittelen erittäin lämpimästi. Iho tuntui heti paljon virkeämmältä ja kahden viikon päästä näin itse selvän eron. En odottanut kovin suurta muutosta, mutta kyllä tämä hieman auttoi. Ei ollut kivulias.
- Anonyymi
Tekee kotona. Ei koulutusta , kosmetologi eikä sairaanhoitaja .
- Anonyymi
Ei ole edes kosmetologi, pilannut monet kasvot!
- Anonyymi
Mainostaa Hifua mutta sivuilla puhutaan RF hoidosta. Eikö tekijä itsekään tiedä mikä laite hänellä on?? Ja mainostaa myös ettei ylitä raja-arvoja, mikä on täyttä sontaa. Mainoksessa kun kyseenalaistaa näitä niin poistaa mainoksen tai estää kommentoijan. Todella epäilyttävää käytöstä. Jos ei olisi mitään salattavaa vastailisi varmasti kysyjille.
Ja tosiaan hänellä ei ole mitään koulutusta alalle!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi972183En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222181- 481993
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361371- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26996