Hifu Helsinki

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan mikä tämä Hifu-Helsinki on ? Mistään ei löydy yrityksen tietoja ja mainostaa Hifua, mikä oman kosmetologini kertoman mukaan on kielletty joulukuun puolen välin jälkeen? Uskaltaako mennä?

11

2345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähintäänkin arveluttava paikka. Ei osoitetta missään, ajanvaraus yv:llä ja tosiaan onko heillä siellä lääkäri tekemässä hifuja??

• Anonyymi

Itse olen käynyt 2 kertaa ja voin suositella. Mukava paikka ja spa. Eihän se hifu ihmeitä tee enkä sitä odottanutkaan- kaulan rypyt kuitenkin tasottui hyvin. Leikkaukseen en mene.
      Laitteita on vissiin erilaisia ja rajoitus ei koske kaikkia ??
      Aikaisemmin kävin suomen kosmetologikoululla , jossa eläkeläiset saavat alennusta. Hoito oli siellä kuitenkin paljon kivuliaampi, joten en enää uskaltanut mennä sinne.

• Anonyymi

Täältä myös erittäin positiivinen kokemus paikasta.

Samalla nimellä löytyy myös eräs venäläinen tekijä, ei ole ainakaan se paikka missä minä olin.

Tämä Helsingissä oleva on ammattitaitoinen ja erittäin koulutukset käynyt.

• Anonyymi

Mitkä koulutukset? Kosmetologi hän ei ainakaan ole.

• Anonyymi

Täältä myös peukut , ihan super 🙏🙏🙏🙏

• Anonyymi

Suosittelen erittäin lämpimästi. Iho tuntui heti paljon virkeämmältä ja kahden viikon päästä näin itse selvän eron. En odottanut kovin suurta muutosta, mutta kyllä tämä hieman auttoi. Ei ollut kivulias.

• Anonyymi

Tekee kotona. Ei koulutusta , kosmetologi eikä sairaanhoitaja .

• Anonyymi

Ei ole edes kosmetologi, pilannut monet kasvot!

• Anonyymi

Mainostaa Hifua mutta sivuilla puhutaan RF hoidosta. Eikö tekijä itsekään tiedä mikä laite hänellä on?? Ja mainostaa myös ettei ylitä raja-arvoja, mikä on täyttä sontaa. Mainoksessa kun kyseenalaistaa näitä niin poistaa mainoksen tai estää kommentoijan. Todella epäilyttävää käytöstä. Jos ei olisi mitään salattavaa vastailisi varmasti kysyjille.
      Ja tosiaan hänellä ei ole mitään koulutusta alalle!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe