Suhteen aloittaminen syövän jälkeen

Anonyymi-ap

Olen alle 40v. yh-äiti ja sairastin syövän. Nyt olisi jo hetki harkita uutta suhdetta(Nyt JO kaksi vuotta yksin).

Onkohan tälläisellä työssäkäyvällä(toki pienipalkkaisella) yhden lapsen äidillä enää mitään mahdollisuuksia miesmarkkinoilla taudin jälkeen?

En ole antanut itseni repsahtaa ja liikun/urheilen 4krt/vko ja muutenkin elämäntavat on kunnossa ja mukavaksi ihmiseksi on myös tituleerattu. Onko tuo syöpä kuitenkin iso mörkö miehille? Samoin pienet tulot, koulutuksesta huolimatta.

Missä vaiheessa syövästä tulisi kertoa? Joudun syömään estolääkettä vielä vuosia.

Jotenkin olen jo ehtinyt haudata mies/perhehaaveet lopullisesti ja hyväksyä sen, että tulen elämään kahdestaan lapsen kanssa ainakin niin kauan, kunnes lääkitys loppuu.

3

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa outo aloitus. Usealla keski-ikäisellä on jo jotain sairauksia, verepaine koholla, kolesterolit koholla tai verensokeri koholla. Miten sairastettu syöpä eroaa muista sairauksista? Itselläni on ollut ihosyöpä ja se ei ole estänyt minua löytämästä parisuhdetta.

• Anonyymi

Valitettavasti tämä syöpä jätti arpensa ja jokainen voi googlaamalla löytää vastauksen tähän parisuhteettomuuteen hakusanalla Tadex. Siellä on raportointia parisuhteistakin, jotka on päättyneet liian aikaisin alkaneisiin vaihdevuosioireisiin.

Ja kyllä, pakkeja on tullut ihan tämän muuttuneen ulkonäköni perusteella.

• Anonyymi

*huokaus* Itse olen plus 50v mies. Minulla on näkyvä vika ja mietin asioita aivan toiselta kantilta. Yhden neuvon voin antaa vaikka olen yksin. Päästä toinen lähelle ja kerro asitat suoraan jos ne ei näy. Minun ei tarvitse kertoa, mutta kohdannut toisella tapaa viallisia ihmisiä. Joku ihinen saattaa tulla hihalla kerta toisensa jälkeen, eikä sano mitään vaikka se viesti on tullut. Itse tunnen olevani heikompi jos ns. terve tulee lähelle. Tunnen oloni tyhmäksi jos teen jonkin liikkeen ja heitän läpänä jonkin asian tai alkaa esim. puhumaan yhteyksistä muulla tapaa. Itse on paljon mielummin yksin kuin toisen aloitteen tai oman tyhmän teon pelossa. Itsellä on kaveripiirissä yksi nainen (varattu), jonka kanssa on helvetin kivaa ja arvaa mietinkö tätä itseäni vanhempaa naista.....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      40
      3714
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      99
      1768
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1635
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1620
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1371
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      31
      1283
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      297
      1176
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1145
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      127
      1041
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1011
    Aihe