Suhteen aloittaminen syövän jälkeen

Anonyymi-ap

Olen alle 40v. yh-äiti ja sairastin syövän. Nyt olisi jo hetki harkita uutta suhdetta(Nyt JO kaksi vuotta yksin).

Onkohan tälläisellä työssäkäyvällä(toki pienipalkkaisella) yhden lapsen äidillä enää mitään mahdollisuuksia miesmarkkinoilla taudin jälkeen?

En ole antanut itseni repsahtaa ja liikun/urheilen 4krt/vko ja muutenkin elämäntavat on kunnossa ja mukavaksi ihmiseksi on myös tituleerattu. Onko tuo syöpä kuitenkin iso mörkö miehille? Samoin pienet tulot, koulutuksesta huolimatta.

Missä vaiheessa syövästä tulisi kertoa? Joudun syömään estolääkettä vielä vuosia.

Jotenkin olen jo ehtinyt haudata mies/perhehaaveet lopullisesti ja hyväksyä sen, että tulen elämään kahdestaan lapsen kanssa ainakin niin kauan, kunnes lääkitys loppuu.

4

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa outo aloitus. Usealla keski-ikäisellä on jo jotain sairauksia, verepaine koholla, kolesterolit koholla tai verensokeri koholla. Miten sairastettu syöpä eroaa muista sairauksista? Itselläni on ollut ihosyöpä ja se ei ole estänyt minua löytämästä parisuhdetta.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­­­N­y­­m­f­­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Valitettavasti tämä syöpä jätti arpensa ja jokainen voi googlaamalla löytää vastauksen tähän parisuhteettomuuteen hakusanalla Tadex. Siellä on raportointia parisuhteistakin, jotka on päättyneet liian aikaisin alkaneisiin vaihdevuosioireisiin.

Ja kyllä, pakkeja on tullut ihan tämän muuttuneen ulkonäköni perusteella.

• Anonyymi

*huokaus* Itse olen plus 50v mies. Minulla on näkyvä vika ja mietin asioita aivan toiselta kantilta. Yhden neuvon voin antaa vaikka olen yksin. Päästä toinen lähelle ja kerro asitat suoraan jos ne ei näy. Minun ei tarvitse kertoa, mutta kohdannut toisella tapaa viallisia ihmisiä. Joku ihinen saattaa tulla hihalla kerta toisensa jälkeen, eikä sano mitään vaikka se viesti on tullut. Itse tunnen olevani heikompi jos ns. terve tulee lähelle. Tunnen oloni tyhmäksi jos teen jonkin liikkeen ja heitän läpänä jonkin asian tai alkaa esim. puhumaan yhteyksistä muulla tapaa. Itse on paljon mielummin yksin kuin toisen aloitteen tai oman tyhmän teon pelossa. Itsellä on kaveripiirissä yksi nainen (varattu), jonka kanssa on helvetin kivaa ja arvaa mietinkö tätä itseäni vanhempaa naista.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe