Nyt alkaa ihmiset heräämään rokotuksen vaarallisuuteen

Anonyymi-ap

130

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkea p*skaa sitä kirjoitetaankin! Ja joku hullu vielä uskoo.

      • Anonyymi

        Makis: ella ihan hyvä cv


        Dr William Makis is a Canadian physician with expertise in Radiology, Oncology and Immunology. Governor General’s Medal, University of Toronto Scholar. Author of 100+ peer-reviewed medical publications.


      • Anonyymi

        On tutkittu myös kuinka nuo piikit vaikuttavat ihmisten ajattelukykyyn. Olet malliesimerkki meille.


      • Anonyymi

        Niitä hulluja olen minäkin kuunnellut. Ihmettelen kovasti ettei niille mahdu tieto päähän mutta nielevät konspiraatio teoriat heti. Varmaan siksi kun pelkäävät piikkiä . Nämä kospiraatio teoriat ovat aiheuttaneet kuolemia ihmisille
        Viimeksi oli nuori mies joka ampui äitinsä kun joku oli sanonut että hänen äitinsä on tehnyt väkivaltaa lapselle koska hän oli saanut kaikki pakolliset rokotteet lapsena. Niin että näin nämä hullut aiheuttaa jutuillaan pahaa maailmassa . Eikö päähän mahdu itsestään selvä asia kun on joka palstalla näitä ihmisiä pelouttelemasss herkkiä ihmisiä siitä pitäis laittaa vastuu näille hulluille . Meidän kaupungissa rokotettiin 32 ooo ihmistä . Kukaan ei ole kuollut piikkiin. Mutta korona ehti ottaa monelta hengen ennenkuin rokotteet saatiin käyttöön.äjiten näitä höperöitä on aina ollut sadisteiksi niitä sanotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä hulluja olen minäkin kuunnellut. Ihmettelen kovasti ettei niille mahdu tieto päähän mutta nielevät konspiraatio teoriat heti. Varmaan siksi kun pelkäävät piikkiä . Nämä kospiraatio teoriat ovat aiheuttaneet kuolemia ihmisille
        Viimeksi oli nuori mies joka ampui äitinsä kun joku oli sanonut että hänen äitinsä on tehnyt väkivaltaa lapselle koska hän oli saanut kaikki pakolliset rokotteet lapsena. Niin että näin nämä hullut aiheuttaa jutuillaan pahaa maailmassa . Eikö päähän mahdu itsestään selvä asia kun on joka palstalla näitä ihmisiä pelouttelemasss herkkiä ihmisiä siitä pitäis laittaa vastuu näille hulluille . Meidän kaupungissa rokotettiin 32 ooo ihmistä . Kukaan ei ole kuollut piikkiin. Mutta korona ehti ottaa monelta hengen ennenkuin rokotteet saatiin käyttöön.äjiten näitä höperöitä on aina ollut sadisteiksi niitä sanotaan

        Rokote aiheuttaa sydänlihaksen tulehdusta ja verihyytymiä

        Aivoinfarktit nousussa samoin kuolleisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä hulluja olen minäkin kuunnellut. Ihmettelen kovasti ettei niille mahdu tieto päähän mutta nielevät konspiraatio teoriat heti. Varmaan siksi kun pelkäävät piikkiä . Nämä kospiraatio teoriat ovat aiheuttaneet kuolemia ihmisille
        Viimeksi oli nuori mies joka ampui äitinsä kun joku oli sanonut että hänen äitinsä on tehnyt väkivaltaa lapselle koska hän oli saanut kaikki pakolliset rokotteet lapsena. Niin että näin nämä hullut aiheuttaa jutuillaan pahaa maailmassa . Eikö päähän mahdu itsestään selvä asia kun on joka palstalla näitä ihmisiä pelouttelemasss herkkiä ihmisiä siitä pitäis laittaa vastuu näille hulluille . Meidän kaupungissa rokotettiin 32 ooo ihmistä . Kukaan ei ole kuollut piikkiin. Mutta korona ehti ottaa monelta hengen ennenkuin rokotteet saatiin käyttöön.äjiten näitä höperöitä on aina ollut sadisteiksi niitä sanotaan

        Olen hengissä. En ottanut rokotetta.


      • Anonyymi

        Kaikkea samaa ne hullut antavat itseensä injektoida itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote aiheuttaa sydänlihaksen tulehdusta ja verihyytymiä

        Aivoinfarktit nousussa samoin kuolleisuus

        Aivoinraktit alkoivat olemaan nousussa nuoremmissa polvissa jo yli 10 vuotta aitten joten moni sai elinikäisiä vammoja ja toiset menehtyivät
        Siis näistä on lääketiede kertonut koko ajan mutta nyt vasta eräät heräävät asiaan koska aikaisemmin se heitä ei koskettanut mitenkään jos uutisissa niistä mainittiin nii. Kukaan ei edes kuunnellut. Joten nyt kun on korona nii aletaan syyttelemään joko koronaa tai rokotetta . Joten kun ei seurata aikaansa niin tulos on tälläinen. Siis sille joka on hoito alalla ei nämä asiat ole mitenkään uusia
        Myös neurologiset sairaudet ovat olleet nousussa paljon ennen koronaa, mutta miten tavikset niistä tiesivät koska niin kauan kun itsensä kohadalla ei mitään ollut niin ei välitetty
        Asioista jotka eivät heitä koskeneet.
        Joten kateselee hieman laajemmin näitäkin asioita ennekö selitteletniin kovasti ja luulet istuvasi tiedon päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivoinraktit alkoivat olemaan nousussa nuoremmissa polvissa jo yli 10 vuotta aitten joten moni sai elinikäisiä vammoja ja toiset menehtyivät
        Siis näistä on lääketiede kertonut koko ajan mutta nyt vasta eräät heräävät asiaan koska aikaisemmin se heitä ei koskettanut mitenkään jos uutisissa niistä mainittiin nii. Kukaan ei edes kuunnellut. Joten nyt kun on korona nii aletaan syyttelemään joko koronaa tai rokotetta . Joten kun ei seurata aikaansa niin tulos on tälläinen. Siis sille joka on hoito alalla ei nämä asiat ole mitenkään uusia
        Myös neurologiset sairaudet ovat olleet nousussa paljon ennen koronaa, mutta miten tavikset niistä tiesivät koska niin kauan kun itsensä kohadalla ei mitään ollut niin ei välitetty
        Asioista jotka eivät heitä koskeneet.
        Joten kateselee hieman laajemmin näitäkin asioita ennekö selitteletniin kovasti ja luulet istuvasi tiedon päällä

        Rokotteen tiedetään aiheuttavan aivoinfarkteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen tiedetään aiheuttavan aivoinfarkteja

        https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009458304.html

        "Astra Zenecan rokotteessa havaittiin kevään 2021 aikana hyvin pieni aivoveritulppariski, varsinkin nuorilla aikuisilla. Sen jälkeen rokotetta ei enää annettu alle 65-vuotiaille."

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/euroopan-laakeviraston-virkailija-astra-zenecan-koronarokotteella-todettu-yhteys-veritulppiin/8107906

        "Euroopan lääkeviraston EMAn rokoteosaston johtaja Marco Cavaleri sanoo italialaislehti Il Messaggerolle, että hänen mielestään Astra Zenecan koronarokotteella on selvä yhteys veritulppiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen tiedetään aiheuttavan aivoinfarkteja

        Mikä vaan voi aiheuttaa mitä vaan.
        Toisille voi jostain jotain tulla, toisille ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vaan voi aiheuttaa mitä vaan.
        Toisille voi jostain jotain tulla, toisille ei.

        Et taida olla mikään tilastotieteen netopatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla mikään tilastotieteen netopatti

        Voin myöntää tämän, en olekaan.
        Eikä varmaan edes ole pakko ollakaan ?
        Tilastoista sen verran tiedän, ettei ne aina pidä paikkaansa. Varmaan sekin vaikuttaa asiaan, kuinka tilastot on tehty, paljonko tilastoissa on käytetty esim. väkimäärää, tai mitä nyt ikinä tilastoidaankaan.
        Gallupitkaan eivät kerro paljon mitään, otannat ovat pieniä.
        Ai niin, en ole neropatti monissa muissakaan asioissa, kuitenkin tyytyväinen, että onneksi heitäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin myöntää tämän, en olekaan.
        Eikä varmaan edes ole pakko ollakaan ?
        Tilastoista sen verran tiedän, ettei ne aina pidä paikkaansa. Varmaan sekin vaikuttaa asiaan, kuinka tilastot on tehty, paljonko tilastoissa on käytetty esim. väkimäärää, tai mitä nyt ikinä tilastoidaankaan.
        Gallupitkaan eivät kerro paljon mitään, otannat ovat pieniä.
        Ai niin, en ole neropatti monissa muissakaan asioissa, kuitenkin tyytyväinen, että onneksi heitäkin on.

        "mikä vaan voi aiheuttaa mitä vaan.
        Toisille voi jostain jotain tulla, toisille ei."

        Rokotteeseen liittyvä kohonnut riski saada aivoinfarkti ei tarkoita että "mikä vaan voi aiheuttaa mitä " vaan että rokotetuille tulee aivoinfarkteja useammin kuin rokottamattomille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä hulluja olen minäkin kuunnellut. Ihmettelen kovasti ettei niille mahdu tieto päähän mutta nielevät konspiraatio teoriat heti. Varmaan siksi kun pelkäävät piikkiä . Nämä kospiraatio teoriat ovat aiheuttaneet kuolemia ihmisille
        Viimeksi oli nuori mies joka ampui äitinsä kun joku oli sanonut että hänen äitinsä on tehnyt väkivaltaa lapselle koska hän oli saanut kaikki pakolliset rokotteet lapsena. Niin että näin nämä hullut aiheuttaa jutuillaan pahaa maailmassa . Eikö päähän mahdu itsestään selvä asia kun on joka palstalla näitä ihmisiä pelouttelemasss herkkiä ihmisiä siitä pitäis laittaa vastuu näille hulluille . Meidän kaupungissa rokotettiin 32 ooo ihmistä . Kukaan ei ole kuollut piikkiin. Mutta korona ehti ottaa monelta hengen ennenkuin rokotteet saatiin käyttöön.äjiten näitä höperöitä on aina ollut sadisteiksi niitä sanotaan

        Turha sinunkaltaiselle hyväuskoiselle hölmölle on yrittää järkeä puhua ja vielä oikein sadisteiksikin muita haukut ja vaadit perusteettomia rangaistuksia muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sinunkaltaiselle hyväuskoiselle hölmölle on yrittää järkeä puhua ja vielä oikein sadisteiksikin muita haukut ja vaadit perusteettomia rangaistuksia muille.

        Suomessa rokotteeseen on kuollut noin 15000 ihmistä

        Maailman laajuisesti rokoteuhreja on jo 17 miljoonaa


        https://www.zerohedge.com/political/bret-weinstein-and-tucker-discuss-millions-vaccine-deaths-whos-authoritarian-plans

        Weinstein also discussed the demonization of alternative treatments such as hydroxychloroquine and ivermectin, and suggested that there have been 17 million deaths from the COVID-19 vaccine.

        "So I’m not a math genius, but one in eight hundred shots times billions is a lot of people…..17 million deaths from the COVID vaccine?" asked Tucker. "Just for perspective. I mean, that’s like the death toll of a global war."


    • Anonyymi

      Hohhoijaa!
      Ketään ei kiinnosta antennipäiden mesoaminen tosta asiasta enää tässä vaiheessa.
      Mene vaikka Ylilaudalle, sieltaä löytyy kaltaisiasi rokotevastaista soopaa
      ölisevia (venäläismielisiä) "itsenäisiä ajattelijoita" :D

      • Anonyymi

        Jaksavatkin etsiä etsimällä omille pelloilleen todistuksia, ja aitten tulee joku omanlla tehdyllä lääketieteen tittelillä esittelemään asioita , ja tämä aloittaja nappaa neniinsä ja on niin mielissään että nyt on löytänyt oikeaan.
        Mutta totuus on hieman toisenlainen . Joten salaliitto ihmiset, lopettakaa jo ne kirjoitusten etsimisen, kaikki tietää että aina kun jotain suurta asiaa tapahtuu niin näitä salaliitto ihmisiä on sadoittain esillä netissä. Eikö niille riitä se etteivät ota pelkojensa vuoksi rokotetta, miksi kirjoittelevat yleensä, yrittäen todistaa ainoastaan itselleen että ovat muka oikeassa, mutta vaikuttaa että siihen oikeassa olemiseen pitäisi saada heidän mielestään kansan kannatus. Joten näitä on ollut aina esillä ja tulee olemaan , se in vaan pieni ryhmä ihmisiä joilla on tarkoitus yrittää kumota se mitä tiede kirjoittaa. Joten kyllä minä ainakin uskon Viroloogeihin se ku. Jonkin kouluttamattoman mielikuvituksiin . Ainahan heidän laisinkaan ihmisiä muka kusetetaan joka asiassa oli asia mikä hyvänsä niin ennakkoluulot ovat heti pinnalla.


      • Anonyymi

        https://youtu.be/F3StJGMs0Q4

        Dr. McCullough gave evidence of the enormous wave of harms the covid “vaccines” have caused.

        There’s a false narrative that it’s COVID causing all these illnesses. Don’t fall for the false narrative. It’s the vaccines causing this enormous wave of illness, he said


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksavatkin etsiä etsimällä omille pelloilleen todistuksia, ja aitten tulee joku omanlla tehdyllä lääketieteen tittelillä esittelemään asioita , ja tämä aloittaja nappaa neniinsä ja on niin mielissään että nyt on löytänyt oikeaan.
        Mutta totuus on hieman toisenlainen . Joten salaliitto ihmiset, lopettakaa jo ne kirjoitusten etsimisen, kaikki tietää että aina kun jotain suurta asiaa tapahtuu niin näitä salaliitto ihmisiä on sadoittain esillä netissä. Eikö niille riitä se etteivät ota pelkojensa vuoksi rokotetta, miksi kirjoittelevat yleensä, yrittäen todistaa ainoastaan itselleen että ovat muka oikeassa, mutta vaikuttaa että siihen oikeassa olemiseen pitäisi saada heidän mielestään kansan kannatus. Joten näitä on ollut aina esillä ja tulee olemaan , se in vaan pieni ryhmä ihmisiä joilla on tarkoitus yrittää kumota se mitä tiede kirjoittaa. Joten kyllä minä ainakin uskon Viroloogeihin se ku. Jonkin kouluttamattoman mielikuvituksiin . Ainahan heidän laisinkaan ihmisiä muka kusetetaan joka asiassa oli asia mikä hyvänsä niin ennakkoluulot ovat heti pinnalla.

        Olet oikeassa siinä rokottamattomat tosiaan epäilivät ja syystäkin pelkäsivät siitä tulevia terveyshuolia.Tämä pelko sana sopii paremminkin rokottettuihin,jotka pelolla ohjattiin piikille.Kyllä nyt on jo nähtävissä kumpi tie oli oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksavatkin etsiä etsimällä omille pelloilleen todistuksia, ja aitten tulee joku omanlla tehdyllä lääketieteen tittelillä esittelemään asioita , ja tämä aloittaja nappaa neniinsä ja on niin mielissään että nyt on löytänyt oikeaan.
        Mutta totuus on hieman toisenlainen . Joten salaliitto ihmiset, lopettakaa jo ne kirjoitusten etsimisen, kaikki tietää että aina kun jotain suurta asiaa tapahtuu niin näitä salaliitto ihmisiä on sadoittain esillä netissä. Eikö niille riitä se etteivät ota pelkojensa vuoksi rokotetta, miksi kirjoittelevat yleensä, yrittäen todistaa ainoastaan itselleen että ovat muka oikeassa, mutta vaikuttaa että siihen oikeassa olemiseen pitäisi saada heidän mielestään kansan kannatus. Joten näitä on ollut aina esillä ja tulee olemaan , se in vaan pieni ryhmä ihmisiä joilla on tarkoitus yrittää kumota se mitä tiede kirjoittaa. Joten kyllä minä ainakin uskon Viroloogeihin se ku. Jonkin kouluttamattoman mielikuvituksiin . Ainahan heidän laisinkaan ihmisiä muka kusetetaan joka asiassa oli asia mikä hyvänsä niin ennakkoluulot ovat heti pinnalla.

        Minä ainakaan näin riskiryhmäläisenä en uskalla ottaa rokotetta koska olen ollut koko ajan terveenä ja elänyt normaalia elämää jopa ilman maskeja. Kollegat, terveet ja hyväkuntoiset, ottivat kaiken mitä sai. Ovat jatkuvasti sairaina, osa jopa pallolaajennuksissa. Miksi minun pitäisi pelätä kun en edes tuollaista moskaa halua itseeni? Hyvin on tätä sirkusta ehtinyt seuraamaan 3 vuoden ajan. Kuolemat, syövät ja muut sairaudet sen kun lisääntyvät.


      • Anonyymi

        Ymmärrän. Tässä vaiheessa piikin ottamista on turha enää perua, mutta aina on toivoa koska ei voinut tietää mitään piikin sisällöstä. Ihmisen mieli on siitä erikoinen, että pelkästään uskomalla johonkin voi sairastua niin tätä silmällä pitäen, jos piikin on ottanut on parempi uskoa sen toimivan niin kuin on luvattu tai uskotella saaneensa laseboa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Tässä vaiheessa piikin ottamista on turha enää perua, mutta aina on toivoa koska ei voinut tietää mitään piikin sisällöstä. Ihmisen mieli on siitä erikoinen, että pelkästään uskomalla johonkin voi sairastua niin tätä silmällä pitäen, jos piikin on ottanut on parempi uskoa sen toimivan niin kuin on luvattu tai uskotella saaneensa laseboa.

        Minun kaikki tutut, jotka on rokotteet ottanut, ovat voineet aivan hyvin, pysyneet terveinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/F3StJGMs0Q4

        Dr. McCullough gave evidence of the enormous wave of harms the covid “vaccines” have caused.

        There’s a false narrative that it’s COVID causing all these illnesses. Don’t fall for the false narrative. It’s the vaccines causing this enormous wave of illness, he said

        Älä linkittele mitään se ei kuule auta ketään sinun linkkisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa siinä rokottamattomat tosiaan epäilivät ja syystäkin pelkäsivät siitä tulevia terveyshuolia.Tämä pelko sana sopii paremminkin rokottettuihin,jotka pelolla ohjattiin piikille.Kyllä nyt on jo nähtävissä kumpi tie oli oikea.

        En minä ainakaan ole pelännyt kertaakaan kun olen käynyt ottamassa rokotteen , koska olen tehnyt töitä hoitoalalla nii tiedä ettei tartte pelätä . Muista sen sika rokotuksen me otettiin se itse töissä eikä kukaan kuollut silloinkaan eikö myöskään saanutnarkolepsiaa.joten hieman yliammuttua touhua , eikö suomalainen ihminen sen vertaa käsitä ettei ketään todellakaan yritetä surmata, ja miksi niin haluaisikaan. Meillä on ollut yki 90 vuotiaista rokotuksella ja hienosti vaan elävät aina vaan. Mutta YouTuben jutut näyttävät eräät uskoa todella. Jos olisi totuus heidän jutuissaan niin lääketiede olisi aikoja sitten ottanut rokotteen pois käytöstä . Kuten ovat aina tehneet myös silloin kun on jostain muusta lääkkeestä satu jotain sivuvaikutuksia . Mutta nämä paskan levittäjät haluavat vaan pahaa toisille ihmisille eikä mitään muuta siksi levittelevät niitä tehtyjä YouTube videoitaan japrofessorieita jotka eivät edes ole professoreja ainakaan lääketieteestä puheen ollen .
        Kunhan edes eläisivät itse omien sääntöjensä mukaisesti se kun levittävät väärää tietoa tieteellisistä asioista ilman koulutusta sairaanhoito alalle !häpeIsivät herkkäuskoisuuttaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakaan näin riskiryhmäläisenä en uskalla ottaa rokotetta koska olen ollut koko ajan terveenä ja elänyt normaalia elämää jopa ilman maskeja. Kollegat, terveet ja hyväkuntoiset, ottivat kaiken mitä sai. Ovat jatkuvasti sairaina, osa jopa pallolaajennuksissa. Miksi minun pitäisi pelätä kun en edes tuollaista moskaa halua itseeni? Hyvin on tätä sirkusta ehtinyt seuraamaan 3 vuoden ajan. Kuolemat, syövät ja muut sairaudet sen kun lisääntyvät.

        Mainitsevat sairaudet alkoivat lisääntymään jo kymmen vuotta sitten joten ei mitenkään uusi asia . Esin stroke nuorilla ihmisillä lisääntynyt, myös Parkinsonin tauti huomasimme sen jo yli 10 vuotta sitten . Joten ei tartte sekoittaa asioita
        Ja usein on pienten lasten vanhemmat kipeinä talvis aikaan koska tarhoissa ja kouluissa on aina liikkeellä flunssia. Sun muita nuha kuumeita Joten ei mikään ihme jos kolleegasi ovat kipeitä joten, sekään ei ole mitään uutta. Ja nekin jotka saavat Koronan ovat jsein ihan terveitä ihmisiä joten tauti tarttuu jos on tarttuakseen , ja sinäkin voit sitä levittää toisille jos satut samaan viruksen oireettomana. Maskin tarkoitus oli suojata itseään ja muita niin että sirkus ei ole mitenkään vielä ohitse osuudet mutaatiot riehuvat juuri nyt Pohjoismaissa , niin että älä vielä nuolaisee ennekö tipahtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kaikki tutut, jotka on rokotteet ottanut, ovat voineet aivan hyvin, pysyneet terveinä.

        Samoin minun tuttavani, yksi ei ottanut rokotetta, häntä ei ole enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole pelännyt kertaakaan kun olen käynyt ottamassa rokotteen , koska olen tehnyt töitä hoitoalalla nii tiedä ettei tartte pelätä . Muista sen sika rokotuksen me otettiin se itse töissä eikä kukaan kuollut silloinkaan eikö myöskään saanutnarkolepsiaa.joten hieman yliammuttua touhua , eikö suomalainen ihminen sen vertaa käsitä ettei ketään todellakaan yritetä surmata, ja miksi niin haluaisikaan. Meillä on ollut yki 90 vuotiaista rokotuksella ja hienosti vaan elävät aina vaan. Mutta YouTuben jutut näyttävät eräät uskoa todella. Jos olisi totuus heidän jutuissaan niin lääketiede olisi aikoja sitten ottanut rokotteen pois käytöstä . Kuten ovat aina tehneet myös silloin kun on jostain muusta lääkkeestä satu jotain sivuvaikutuksia . Mutta nämä paskan levittäjät haluavat vaan pahaa toisille ihmisille eikä mitään muuta siksi levittelevät niitä tehtyjä YouTube videoitaan japrofessorieita jotka eivät edes ole professoreja ainakaan lääketieteestä puheen ollen .
        Kunhan edes eläisivät itse omien sääntöjensä mukaisesti se kun levittävät väärää tietoa tieteellisistä asioista ilman koulutusta sairaanhoito alalle !häpeIsivät herkkäuskoisuuttaan

        Siitä pitää saada kunnollinen keskustelu kenen väitteet ovat oikeaa tietoa ja keiden disinformaatiota ja miksi. Kenellä on auktoriteetti ja millä oikeudella? Oli väärin korona"rokotteiden" jaon alettua sensuroida kaikki kriittisempi mielipide jopa mielipidepalstalta. Se epäilytti kovasti itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minun tuttavani, yksi ei ottanut rokotetta, häntä ei ole enää.

        Ahaa, oliko hän niin huonosa kunnossa ettei olisi "rokotetta" kestänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä pitää saada kunnollinen keskustelu kenen väitteet ovat oikeaa tietoa ja keiden disinformaatiota ja miksi. Kenellä on auktoriteetti ja millä oikeudella? Oli väärin korona"rokotteiden" jaon alettua sensuroida kaikki kriittisempi mielipide jopa mielipidepalstalta. Se epäilytti kovasti itseäni.

        Tieto pitäisi pystyä perustelemaan ja sensurointi ei palvele ketään. Minä ainakin olen vakuuttunut siitä, että mitään viruksia ei ole olemassakaan. Olen perehtynyt "viruksien" eristämis menetelmiin ja tiedän sen, että viruksia ei ole eristettyy muulla kuin soluviljelymenetelmällä ja tiedän soluviljelymenetelmän olevan kaikkea muuta kuin eristämistä, koska soluviljelmään tulee monenlaista geneettistä materiaalia ja eristäminen tarkoittaa jonkun asian eristämistä kaikesta muusta eikä suinkaan sotkemista kaikkeen muuhun.

        Logiikisen päättelyn mukaan soluviljemiä käytetään "viruksien" eristämiseen, koska muuten ei kyetä löytämään "virusta", mutta heti ensimmäinen kysymys herää kun soluviljelmään lisätään virusta sisältävää potilaasta otettua näytettä mistä tiedetään siinä olevan virusta no ei mistään vaan oletetaan siinä olevan virusta. Virologit pitävät sitten soluviljelmässä olevien solujen hajoamista merkkinä viruksen aiheuttamasta sytopaattisesta efektistä.

        Tieteen säännöt edellyttävät asian varmistamisen virhepäätelmän varalta eli kontrollikokeiden suorittamista niin, että oletettu aiheuttaja jätetään pois viljelmästä ja toistetaan koe muuten täysin samalla tavalla. Kontrollikokeissa on havaittu solujen hajoavan täysin samalla tavalla vaikka viljelmään ei ole lisätty mitään oletettua taudinaiheuttajaa ja viljelmien tuloksia ei voi mitenkään erottaa toisistaan. Tämä yksistään osoittaa sen, että solut eivät hajoa minkään "viruksen" takia vaan käytetystä menetelmästä johtuen.

        Tieteellisen menetelmän mukaan pitäisi viellä osoittaa, että nämä "viruksina" pidettyjen partikkelien pitäisi aiheuttaa sairastumista niille altistuneissa ihmisissä tai eläimissä, mutta tätäkään ei ole koskaan osoitettu minkään "viruksen" osalta.

        Virologien sepitykset ovat myös epäloogisia kun "virusta" ei voida suoraan eristää mistään eliöstä sen takia kun niitä on niin vähän löydettäviksi ja toisaalta kun pelottelevat "viruksen" tarttumisella niitä on joka puolella pilvinpimein niin tästäkin voi päätellä joko niitä on tai ei ole runsaasti molemmat ei voi yhtäaikaa olla vallitsevia.

        Saksalainen mikrobiologi Stefan Lanka heitti haasteen ja lupasi maksaa 100000 euroa sille joka todistaa tyhkarokkoviruksen olemassa olon. Yksi henkilö tarttui haasteeseen eikä pystynyt Lankaa vakuuttamaan "viruksen" olemassa olosta hän haastoi Lankan oikeuteen, josta kehkeytyi oikeusprosessi aina Saksan korkeimman oikeuden päätökseen asti joka totesi 6 asiakirjan joilla "viruksen" olemassa oloa yritettiin todistaa tuomiossaan, että asiakirjat eivät todista "viruksesta" yhtään mitään ja ne eivät noudata tieteen sääntöjä eikä menetelmiä.

        Tietenkään millekään rokotteelle ei ole mitään tarvetta, koska sellaisia mitä ei ole olemassa ei mitenkään tarvitse torjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole pelännyt kertaakaan kun olen käynyt ottamassa rokotteen , koska olen tehnyt töitä hoitoalalla nii tiedä ettei tartte pelätä . Muista sen sika rokotuksen me otettiin se itse töissä eikä kukaan kuollut silloinkaan eikö myöskään saanutnarkolepsiaa.joten hieman yliammuttua touhua , eikö suomalainen ihminen sen vertaa käsitä ettei ketään todellakaan yritetä surmata, ja miksi niin haluaisikaan. Meillä on ollut yki 90 vuotiaista rokotuksella ja hienosti vaan elävät aina vaan. Mutta YouTuben jutut näyttävät eräät uskoa todella. Jos olisi totuus heidän jutuissaan niin lääketiede olisi aikoja sitten ottanut rokotteen pois käytöstä . Kuten ovat aina tehneet myös silloin kun on jostain muusta lääkkeestä satu jotain sivuvaikutuksia . Mutta nämä paskan levittäjät haluavat vaan pahaa toisille ihmisille eikä mitään muuta siksi levittelevät niitä tehtyjä YouTube videoitaan japrofessorieita jotka eivät edes ole professoreja ainakaan lääketieteestä puheen ollen .
        Kunhan edes eläisivät itse omien sääntöjensä mukaisesti se kun levittävät väärää tietoa tieteellisistä asioista ilman koulutusta sairaanhoito alalle !häpeIsivät herkkäuskoisuuttaan

        No Johan pomppasi. Lääkkeitä ei todellakaan vedetä pois sivuvaikutusten vuoksi. Niitä on ja paljon, jopa äkkikuolemia. Ehkä ootte saaneet rokotteissanne vaan blaceboa jos olette rokotettuina terveitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Johan pomppasi. Lääkkeitä ei todellakaan vedetä pois sivuvaikutusten vuoksi. Niitä on ja paljon, jopa äkkikuolemia. Ehkä ootte saaneet rokotteissanne vaan blaceboa jos olette rokotettuina terveitä.

        Suomalaisista 5 vuotiaista yli 80 vuotiaisiin on rokotettu 81%, siis n.4,5milj. ihmistä. Jos väite siitä, että koronarokote tappaa pitää paikkansa, niin kysynpä vaan, mihin noin valtava määrä ruumiita on haudattu ja miksi mikään media ei ole asiasta kertonut?

        En ole huomannut tuollaista väestökatoa tapahtuneen. Itse olen saanut monta rokoteannosta, mutta tässä vaan edelleen kirjoittelen, eikä viikatemies ole vienyt minua mennessään.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista 5 vuotiaista yli 80 vuotiaisiin on rokotettu 81%, siis n.4,5milj. ihmistä. Jos väite siitä, että koronarokote tappaa pitää paikkansa, niin kysynpä vaan, mihin noin valtava määrä ruumiita on haudattu ja miksi mikään media ei ole asiasta kertonut?

        En ole huomannut tuollaista väestökatoa tapahtuneen. Itse olen saanut monta rokoteannosta, mutta tässä vaan edelleen kirjoittelen, eikä viikatemies ole vienyt minua mennessään.

        kylmätotuus

        Tilastojen mukaan kaikki rokotetut eivät kuole rokotehaittaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastojen mukaan kaikki rokotetut eivät kuole rokotehaittaan

        Eivät todellakaan kuole.
        Eikä Suomessa kuole 3:ssa vuodessa 4,5 miljoonaa ihmistä.
        Ensimmäinen koronarokotus annettiin maassamme 27.12.2020.

        Vuonna 2022 kuoli 63200 henkilöä, joista koronaan 4349 henkilöä n. 7% kuolleista.
        Koronarokotteesta aiheutuneita kuolemia oli v.2021 2kpl.
        Uudempia tilastoja en nyt jaksa penkoa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Tässä vaiheessa piikin ottamista on turha enää perua, mutta aina on toivoa koska ei voinut tietää mitään piikin sisällöstä. Ihmisen mieli on siitä erikoinen, että pelkästään uskomalla johonkin voi sairastua niin tätä silmällä pitäen, jos piikin on ottanut on parempi uskoa sen toimivan niin kuin on luvattu tai uskotella saaneensa laseboa.

        kai se nyt plasebo olisi vaarattomampi kuin tuon piikkiproteiiinireseptin toimitus elimistön pään menoksi, mitä kaikkea se nyt tekeekään, siinä ja siinä suunniteltua sekä täysin ennakoimatonta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä pitää saada kunnollinen keskustelu kenen väitteet ovat oikeaa tietoa ja keiden disinformaatiota ja miksi. Kenellä on auktoriteetti ja millä oikeudella? Oli väärin korona"rokotteiden" jaon alettua sensuroida kaikki kriittisempi mielipide jopa mielipidepalstalta. Se epäilytti kovasti itseäni.

        se että tavoiteltiin laumasuojaa rokotteella jonka tiedettiin olevan tartuntojen ehkäisyssä heikko, rokotteella jonka pitkäaikaisvaikutukset hämärän peitossa, jota annettiin terveille nuoremmille riskihyötyanalyysin ollessa kaikkea muuta kuin selvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät todellakaan kuole.
        Eikä Suomessa kuole 3:ssa vuodessa 4,5 miljoonaa ihmistä.
        Ensimmäinen koronarokotus annettiin maassamme 27.12.2020.

        Vuonna 2022 kuoli 63200 henkilöä, joista koronaan 4349 henkilöä n. 7% kuolleista.
        Koronarokotteesta aiheutuneita kuolemia oli v.2021 2kpl.
        Uudempia tilastoja en nyt jaksa penkoa.

        kylmätotuus

        näiden keskeneräisten piikkien suhteen ollaan vasta siinä mistä aletaan katsoa, syitä ja seurauksia kun globaali ihmiskoe on saatu nyt käyntii, miljardeja ihmiselimistöjä uuden edessä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät todellakaan kuole.
        Eikä Suomessa kuole 3:ssa vuodessa 4,5 miljoonaa ihmistä.
        Ensimmäinen koronarokotus annettiin maassamme 27.12.2020.

        Vuonna 2022 kuoli 63200 henkilöä, joista koronaan 4349 henkilöä n. 7% kuolleista.
        Koronarokotteesta aiheutuneita kuolemia oli v.2021 2kpl.
        Uudempia tilastoja en nyt jaksa penkoa.

        kylmätotuus

        Yksikään ihminen ei ole kuollut rokotteisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa siinä rokottamattomat tosiaan epäilivät ja syystäkin pelkäsivät siitä tulevia terveyshuolia.Tämä pelko sana sopii paremminkin rokottettuihin,jotka pelolla ohjattiin piikille.Kyllä nyt on jo nähtävissä kumpi tie oli oikea.

        Ohjattiin?
        Tietoinen ihminen meni piikille ilman ohjausta , joten jos ei ihminen ymmärrä aika yksinkertaista asiaa rokotteista, niin silloin on ilman rokotetta. Ihmettelen vaan sitä että miksi nämä rokotevastaiset kirjoittelevat nettiin omia ennakkoluuloja asioista joista heillä ei ole harmaata aavistusta.
        Eilen taas joutui yksi tuntemani rokottamaton teholle, kas kun korona iski siihenkin joka huuti aikaisemmin kovalla äänellä että hän on perusterve eikä koronaa ole o, olemassakaan . Mielenkiintoista kuulla kun tulee terveeksi ( jos tukee) että miten hän tulee asennoitumaan rokotteiden tarpeellisuuteen. Korona muunnoksia on liikkeellä joten se ei ole mitenkään ohitse vielä . Yleensä ne jotka ovat läpikäyneet vaikea. Koronan sairaalassa ovat aika hiljaa jos tukevat teveekai yleensäkään . Korona ei ole mikään leikin asia se on vaikea sairaus silloin kun se iskee täysillä ihmisen .
        Joillakin ollut tuuria Etta ovat saaneet sen lievemmässä muodossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Tässä vaiheessa piikin ottamista on turha enää perua, mutta aina on toivoa koska ei voinut tietää mitään piikin sisällöstä. Ihmisen mieli on siitä erikoinen, että pelkästään uskomalla johonkin voi sairastua niin tätä silmällä pitäen, jos piikin on ottanut on parempi uskoa sen toimivan niin kuin on luvattu tai uskotella saaneensa laseboa.

        Siis ei tiedä mitään piikin sisällöstä.
        Mene THL sivuille siellä selitetään sekin asia. Ja THL on koko Koronan ajat ollut yhteistyössä maailma parhaiden tutkioden ja virologien kanssa
        Että se on kuule vähän enemmän tietoa, se kun ennakkoluuloisen piikkipelkääjän epäluuloiset ajatukset asiasta. Ei sinun ” tiedemies” taitosi mitenkään riitä siihen mitä asiasta osaavat sen näkevät . Jos et ota piikkiä niin eikö se riitä itsellesi. Se kun levität väärää tietoa asioista mistä sinulla ei ole harmaata aavistustakaan
        Myös se miten mRNA tekniikka pelaa, on luettavissa netissä, sekin on helppo ymmärtää ,
        Sen joka omaa tietoa näistä asioista . Joten tee itsesi kanssa kuten haluat mutta älä levittele väärää tietoa . Se voi koitua jollekkin kuolemaksi . Riittää kun tietoa levitetään asioista jotka ovat moneen kertaan testattuja ja todettu varmoiksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minun tuttavani, yksi ei ottanut rokotetta, häntä ei ole enää.

        Samoin on minun tuttava piirissäni kaikki ottivat rokotteet ja elävät vielä mutta yksi parhaista ystävistäni ei ottanut ja häntä ei enää ole, ei ehtinyt edes 60 ikävuoteen eikä nähnyt lastenallasta joka synty pian hänen kuolemansa jälkeen
        Niin että pitäisi oikeastaan olla lailla kielletty nämä disinfot netissä ne ovatkoitunee herkille ihmisille vaaraksi eikö nämä levittäjät osaa ajatella että ei kouluttamaton ihminen mitenkään ratkaise Koronan ja rokotusten asiaa, siihen tarvitaan ihmisiä joilla on vähän muutakin päässään kun ennakkoluulot ja ainainen pelko kusetuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakaan näin riskiryhmäläisenä en uskalla ottaa rokotetta koska olen ollut koko ajan terveenä ja elänyt normaalia elämää jopa ilman maskeja. Kollegat, terveet ja hyväkuntoiset, ottivat kaiken mitä sai. Ovat jatkuvasti sairaina, osa jopa pallolaajennuksissa. Miksi minun pitäisi pelätä kun en edes tuollaista moskaa halua itseeni? Hyvin on tätä sirkusta ehtinyt seuraamaan 3 vuoden ajan. Kuolemat, syövät ja muut sairaudet sen kun lisääntyvät.

        Niin miksi sinun pitäisi pelätä , et ole mikään ihmetapaus olemalla riskiryhmään kuuluvana
        Ja mitä tulee siihen että olet terve niin eikö se riitä sinulle.
        Joten älä viitsi edes sanoa että ihmiset sairastelevat. Sillä niin on ollut aina, et vaan ole sitä huomioinut ennenkin nyt kun korona on ajankohtainen muunnoksineen . Kokasymsy kun koulut alkaa niin niin alkaa myös virukset leviämään, sekin on tiedetty hyvin kauan. Lapset tartuttavat vanhempansa ja kuumeilua on joka puolella. Siihenkin on syy , mutta turha edes selittää kun vaikuttaa että yksinkertaisuus on monella perustana asioihin.
        Mene THL sivuille ja lue sieltä asioita niin saat oikeaa tietoa ette kuvittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kai se nyt plasebo olisi vaarattomampi kuin tuon piikkiproteiiinireseptin toimitus elimistön pään menoksi, mitä kaikkea se nyt tekeekään, siinä ja siinä suunniteltua sekä täysin ennakoimatonta....

        Placebokin voi saada ihmiselle vaikka mitä oireita aikaiseksi, jos ihminen uskoo oireita saavansa...


    • Anonyymi

      Kuusi rokotetta olen saanu ja en yhtään koronaa.

      • Anonyymi

        Minulla 8 rokotetta ja 12 koronaa


      • Anonyymi

        yhtään rotetta en ole ottanut mutta ei ole ollut koronaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla 8 rokotetta ja 12 koronaa

        Minullamoli tavallinen flunssa kuukausi sitten. Se oli niin raju että olin varma että on korona, vaan testasin itseni eikä ollut koronaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhtään rotetta en ole ottanut mutta ei ole ollut koronaakaan.

        Tuurillakin joskus pärjää, mutta juuri nyt on Koronan vaikea mutaatio liikkeellä joten sairaaloissa ei aina o,e edes paikkoja kaikille potilaille .
        Joten sinäkin voit saada Koronan koska se ei katso jos joku on rokete vastainen vaan iskee kun on iskeäkseen


    • Anonyymi

      Hyvä et olet kestäny, tsemppiä edelleen.

      • Anonyymi

        Korona on hyvin tappava tauti

        Yleensä ihminen kuolee siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on hyvin tappava tauti

        Yleensä ihminen kuolee siihen

        Edelleen kyllä täysin hengissä olen, kaksi vuotta sitten sairastin koronan kotona, eikä ole yhtäkään rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on hyvin tappava tauti

        Yleensä ihminen kuolee siihen

        Ei mitenkään ”,yleensä ” korona on vakava sairaus mutta lääketiede on pystynyt hoitelemaan niin monta sairastunutta terveeksi, jopa neljän viikon hengityskoneessa olemisen jälkeen , jolloin ovat olleet niin heikkoja että kuolema oli sentin päässä äsitten kun pääsee pois respiraattorista nii;on opeteltava kävelemään uudelleen sillä kaikki lihakse ovat kärsineet sairaudesta .
        Yksi 40 vuotias mies makasi henki hieverissä monta viikkoa reapiraattorissa ja kertoi miten hänen piti opetella uudestaan kävelemään ja se oli kestänyt aikansa ennenkuin oli jonkinlaisessa kunnossa.
        Joten kannattaa vaan kuunnella mitä THL sanoo ja kirjoittaa sairaudesta he tietävät parhaiten asiasta ja he ovat työskennelleet maailman laajuisessa yhteistyössä muiden maiden kanssa . Heillä on oaras koulutus asiaan . Siis kukaan kouluttamaton joka täällä esittelee YouTube Videoita ei mitenkään ole perillä näistä asioista , ne lääkärit jotka siellä ovat eivät ole lääkäreitä mitenkään Vaikka muka touhuavat valkolakki päällä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kyllä täysin hengissä olen, kaksi vuotta sitten sairastin koronan kotona, eikä ole yhtäkään rokotetta.

        No sait siitä koronasta immuniteetin saman minkä muut saa rokotteesta


      • Anonyymi

        Ei sen tartte valhe olla, vävyn makasi myös kotona kuusi viikkoa kun sairaalassa ei ollut paikkoja, hänellä oli hyvin vaikea hengitellä . Mutta tyttäreni joka on hoitaja hoiti häntä kotona eikä saanut itse koronaa, hänellä oli immuniteetti perintönä siis T soluja . Joten joillakin on niinkin


      • Anonyymi

        Kuinka sinä niin voit väittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen tartte valhe olla, vävyn makasi myös kotona kuusi viikkoa kun sairaalassa ei ollut paikkoja, hänellä oli hyvin vaikea hengitellä . Mutta tyttäreni joka on hoitaja hoiti häntä kotona eikä saanut itse koronaa, hänellä oli immuniteetti perintönä siis T soluja . Joten joillakin on niinkin

        Hoitajienhan oli pakko ottaa se aine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinä niin voit väittää?

        Korona tappaa 27% sen saaneista. Suurin osa on sairastanut koronan jo 2 - 4 kertaa---≥ kuolee 99%

        Ilman rokotteita kaikki ihmiset olisivat kuolleet


    • Anonyymi

      Tunnen kaksi koronaan sairastanutta ja sairaalaan joutunutta naista, joille lääkäri on sanonut, jos olisitte ottaneet rokotuksen ette olisi selvinnyt.

      Monet rokotetut on usein sairaana, vaikka ei koromasta.

      • Anonyymi

        Naapurini oli rokotekriittinen. On nyt taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurini oli rokotekriittinen. On nyt taivaassa.

        Meidän naapuri kuoli long kovidiin. Sai long kovidin jo 2020 jolloin korona söi kehikot ja munuaiset pois

        Long kovidi aiheutti päänahan liikkeitä


      • Anonyymi

        ou jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän naapuri kuoli long kovidiin. Sai long kovidin jo 2020 jolloin korona söi kehikot ja munuaiset pois

        Long kovidi aiheutti päänahan liikkeitä

        Mitä...päänahan liikkeitä ?


      • Anonyymi

        Arvaappas miltä hoitohenkilökunnnasta tuntuu kun jokumpiikkimpelkäävä saakin Koronan ja sitten itsåkee koronassa kipeänä ja,pyytää rokotusta, siis ei edes ymmärrä sitä ettei rokotusta anneta silloin kun korona on päällä . Isistä voi jo päätellä miten nämä piikki pelkääjät ajattelevat asioista.äkyllä kuule monesti haluaa sanoa sellaiselle potilaalle kanss että,Miksei ottanut rokoteta, sillä juuri nämä piikki pelkääjät ovat suuri ongelma , tauti tekee mutaatiota koko ajan siis uusia muotoja ja korona ei mene koskaan ohitse kun aina on joku hihhuli ilman rokotusta ja kulkee kaupassa ilman maskia levittää virusta tietämättään . Joten tälläiset ihmiset ovat sinänsä suuri terveys vaara muille yhteiskunnassa . Tyhmyys on syynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaappas miltä hoitohenkilökunnnasta tuntuu kun jokumpiikkimpelkäävä saakin Koronan ja sitten itsåkee koronassa kipeänä ja,pyytää rokotusta, siis ei edes ymmärrä sitä ettei rokotusta anneta silloin kun korona on päällä . Isistä voi jo päätellä miten nämä piikki pelkääjät ajattelevat asioista.äkyllä kuule monesti haluaa sanoa sellaiselle potilaalle kanss että,Miksei ottanut rokoteta, sillä juuri nämä piikki pelkääjät ovat suuri ongelma , tauti tekee mutaatiota koko ajan siis uusia muotoja ja korona ei mene koskaan ohitse kun aina on joku hihhuli ilman rokotusta ja kulkee kaupassa ilman maskia levittää virusta tietämättään . Joten tälläiset ihmiset ovat sinänsä suuri terveys vaara muille yhteiskunnassa . Tyhmyys on syynä

        Entäs jos on piikittämätön mutta käyttää maskia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän naapuri kuoli long kovidiin. Sai long kovidin jo 2020 jolloin korona söi kehikot ja munuaiset pois

        Long kovidi aiheutti päänahan liikkeitä

        Minkä nahan liikkeitä? Kerro vaan suoraan, kun aloititkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä nahan liikkeitä? Kerro vaan suoraan, kun aloititkin!

        päänahan


    • Anonyymi

      Ei oo kyllä kukaan enään kehunut tutkittua ja turvallista. Eikä paljoo pyydellä rokotteen ohittaneilta anteeksi syrjimisestä ja haukkumisista huolimatta. Luulenpa että ensi vuonna alkaa pikkuhiljaa uutisia raotella valtamediaankin, miten "taas" lääkeyhtiöt vetivät pidemmän korren. :(
      Montako kertaa vielä menee läpi?

      • Anonyymi

        Koronapiikitykset ovat tulleet jäädäkseen!
        Olisi kaikkien osapuolten kannalta viisainta nimetä covid-19-tauti influenssa C:ksi. Nythän on jo influenssa A ja B. Nekin ovat koronaviruksien ( joita on satoja!) aiheuttamia.
        Sitten tarvitaan vain yksi piikki ; jokavuotinen influenssapiikki!


      • Anonyymi

        En ole ottanut rokotteita, mutta ei kukaan ole syrjinyt tai haukkunut.
        Missä ihmiset tuollaista kohtaavat, kun ei tunnu olevan kovin yleistä, että joitain syrjittäisiin ja haukuttaisiin sen takia, onko rokotettu tai ei.
        Tai sitten omassa kaveripiirissäni ja muissa porukoissa on sen verran hyviä tyyppejä, ettei tarvitse muita haukkua.
        Minultakin silloin aikanaan monet kysyivät, otinko rokotteen. Ja kun vastasin, etten ottanut, ei asiasta enää puhuttu.


      • Anonyymi

        Sinä siinä höpötät lääkeyhtiöistä kuten antvaxaritbtekee . Oli hyvä että saatii lääkelakia pian sentään sairauteen .eikä kukaan ole pakottanut ketään ainoastaan kertonut miten tärkeää se on että rokotetaan . Mutta tyhmähän ei sellaisista asioista mitään ymmärrä
        Mutta ne jotka ovat töissä hoitoalla on melkein pakko rokottaa syynkin kaikki ymmärtää .Silloin kun on paljo; muiden ihmisten kanssa tekemisissä olisi paras kyllä ottaa se piikki oman joa toisen ihmisen vuoksi
        Valitettavasti tyhmyys on tappanut monta ihmistä kun ei olla ymmärretty rokotteen roolia sairause; estämiseksi tai lievittämiseksi .


      • Anonyymi

        THL on valtameren takan olevien kanssa koko ajan yhteistyössä ja testejä tehdään joka lääkkeestä koko ajan .Joten he hoitelevat hommansa maailma ;laajuisella tiedolla.

        Eikä heillä ole mitään syytä pyydellä anteeksi mistään , rokotteet ovat toimineet kuten pitääkin, ja salaiitto teoriat ovat myöskin esillä kuten aina kun on jotain uutta maailmassa, joten ihan vaan samaa rataa aina.
        Ketään ei myöskään ole mitenkään haukuttu ovat vaan yrittäneet puhua järkeä rokottamisesta
        Joten sinä saat ihan vapaasti olla rokottamatta, kunhan et kuljeta mahdollista korona virusta muihin ihmisiin Kukaan ei ole sinua pakottanut mihinkään.
        Joten ihan vaan olet omillasi. Ja jos satut saamaan mutaantuneen korona viruksen niin sekään ei olisi ihme mitenkään .
        Joten Koronan voi saada kuka vaan . Että näillä mennään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ottanut rokotteita, mutta ei kukaan ole syrjinyt tai haukkunut.
        Missä ihmiset tuollaista kohtaavat, kun ei tunnu olevan kovin yleistä, että joitain syrjittäisiin ja haukuttaisiin sen takia, onko rokotettu tai ei.
        Tai sitten omassa kaveripiirissäni ja muissa porukoissa on sen verran hyviä tyyppejä, ettei tarvitse muita haukkua.
        Minultakin silloin aikanaan monet kysyivät, otinko rokotteen. Ja kun vastasin, etten ottanut, ei asiasta enää puhuttu.

        Ihan niin on, jokainen päättää itse jos ottaa rokotteen tai ei, minulla on pari ystävää jotka eivät ole ottaneet joten , joten se on ihan heidän asiansa. Oli kolmaskin ystävä mutta hän kuoli koronaan , joten sitä se on, kukaan ei oikeastaan ole suojassa virukselta se iskee jos on iskeäkseen , ja rokotteet on valmistettu suojaamaan vakavalta sairaudelta .
        Itse olen ottanut viisi kertaa ja odottelen että pääsen sille kuudennelle. Ei ole ollut mitään haittoja Eikä edes rokotus paikka punoittavat tai särkenyt millään kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siinä höpötät lääkeyhtiöistä kuten antvaxaritbtekee . Oli hyvä että saatii lääkelakia pian sentään sairauteen .eikä kukaan ole pakottanut ketään ainoastaan kertonut miten tärkeää se on että rokotetaan . Mutta tyhmähän ei sellaisista asioista mitään ymmärrä
        Mutta ne jotka ovat töissä hoitoalla on melkein pakko rokottaa syynkin kaikki ymmärtää .Silloin kun on paljo; muiden ihmisten kanssa tekemisissä olisi paras kyllä ottaa se piikki oman joa toisen ihmisen vuoksi
        Valitettavasti tyhmyys on tappanut monta ihmistä kun ei olla ymmärretty rokotteen roolia sairause; estämiseksi tai lievittämiseksi .

        Eihän se korona-aine ole edes mikään rokote mutta lakimuutos sallii sen liuoksen kutsumisen rokotteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL on valtameren takan olevien kanssa koko ajan yhteistyössä ja testejä tehdään joka lääkkeestä koko ajan .Joten he hoitelevat hommansa maailma ;laajuisella tiedolla.

        Eikä heillä ole mitään syytä pyydellä anteeksi mistään , rokotteet ovat toimineet kuten pitääkin, ja salaiitto teoriat ovat myöskin esillä kuten aina kun on jotain uutta maailmassa, joten ihan vaan samaa rataa aina.
        Ketään ei myöskään ole mitenkään haukuttu ovat vaan yrittäneet puhua järkeä rokottamisesta
        Joten sinä saat ihan vapaasti olla rokottamatta, kunhan et kuljeta mahdollista korona virusta muihin ihmisiin Kukaan ei ole sinua pakottanut mihinkään.
        Joten ihan vaan olet omillasi. Ja jos satut saamaan mutaantuneen korona viruksen niin sekään ei olisi ihme mitenkään .
        Joten Koronan voi saada kuka vaan . Että näillä mennään

        Löysää väitettä. Rokotteet toimineet kuten pitääkin. Ei ensinkään.
        Kyllä "rokotettukin" voi kuljettaa tautia mukanaan, ei vain rokottamaton.
        Aivan päättäjistä lähtien painostettiin "panttivankitilanteella" piikittämättömiä.
        kurvinen, niinistö. Jopa Ri Pu li sanoi pulueensa suosittelevan aineen ottamista. Kuten muutkin valtapuolueet, kovin yksimielisiä olivat siinä että kannattas ottaa ainetta mikä laittaa ihmisen omat solut toimimaan toisin kuin on luonto luonut. (Syövätkin alkavat niin.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysää väitettä. Rokotteet toimineet kuten pitääkin. Ei ensinkään.
        Kyllä "rokotettukin" voi kuljettaa tautia mukanaan, ei vain rokottamaton.
        Aivan päättäjistä lähtien painostettiin "panttivankitilanteella" piikittämättömiä.
        kurvinen, niinistö. Jopa Ri Pu li sanoi pulueensa suosittelevan aineen ottamista. Kuten muutkin valtapuolueet, kovin yksimielisiä olivat siinä että kannattas ottaa ainetta mikä laittaa ihmisen omat solut toimimaan toisin kuin on luonto luonut. (Syövätkin alkavat niin.)

        Ei niin ole väitettykään, etteikö rokotettukin voisi tautia saada. Rokotteen tarkoitushan oli se, ettei sairastuisi siihen vakavaan tautimuotoon.
        Monet läheiseni ottivat rokotteet, osa sairasti silti koronan, lievin oirein.
        Itse en ottanut rokotuksia, sairastin koronan lievänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin ole väitettykään, etteikö rokotettukin voisi tautia saada. Rokotteen tarkoitushan oli se, ettei sairastuisi siihen vakavaan tautimuotoon.
        Monet läheiseni ottivat rokotteet, osa sairasti silti koronan, lievin oirein.
        Itse en ottanut rokotuksia, sairastin koronan lievänä.

        piikille ny kai kehotettiin laumasuojan nimissä, että suojeltaisiin heikoimpia, nuoren terveen todennäköisyys sairastua vakavasti oli minimaalisen pieni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL on valtameren takan olevien kanssa koko ajan yhteistyössä ja testejä tehdään joka lääkkeestä koko ajan .Joten he hoitelevat hommansa maailma ;laajuisella tiedolla.

        Eikä heillä ole mitään syytä pyydellä anteeksi mistään , rokotteet ovat toimineet kuten pitääkin, ja salaiitto teoriat ovat myöskin esillä kuten aina kun on jotain uutta maailmassa, joten ihan vaan samaa rataa aina.
        Ketään ei myöskään ole mitenkään haukuttu ovat vaan yrittäneet puhua järkeä rokottamisesta
        Joten sinä saat ihan vapaasti olla rokottamatta, kunhan et kuljeta mahdollista korona virusta muihin ihmisiin Kukaan ei ole sinua pakottanut mihinkään.
        Joten ihan vaan olet omillasi. Ja jos satut saamaan mutaantuneen korona viruksen niin sekään ei olisi ihme mitenkään .
        Joten Koronan voi saada kuka vaan . Että näillä mennään

        THL on valtameren takana olevien lobbareiden etäpääte tekee sitä mitä käsketään ei sitä mitä pitäisi eli huolehtia kansalaisten terveydellisistä asioista.

        Sellaista mitä ei ole ei pysty mistään saamaan. Virusten olemassa olo ei perustu tieteelliset kriteerit täyttävien tutkimuksien tulokseen, vaan puhtaaseen olettamukseen ja tämä olettamus on juurikin todistettu olettamukseksi suorittamalla tieteen vaatimat kontrollikokeet.

        Piikkien ottaminen ei perustu vapaaehtoisuuteen silloin kun siihen liittyy erinäisiä vaatimuksia mm. työpaikan menetys, harrastusten ulkopuolelle sulkeminen ym. ym. rajoitukset, jotka rokottamattomia koskivat rokotepassin puuttumisen takia.

        Tietämättömillä ei ole tarvetta pyytää anteeks,i koska eivät tiedä tehneensä mitään väärin, mutta tietämättömyys ei suojaa mahdollisilta syytteiltä koska tietämättömyys ei oikeuta tekemään vahinkoa muille ihmiselle etenkään kun tietoa on ollut saatavilla jos sitä olisi halunnut vastaan ottaa.

        Sellainenkin perustuvanlaatuinen asia on tiedossa, että yhtään ns. tartuntatautia ei ole saatu kokeellisissa olosuhteissa tarttumaan sairaasta terveeseen sitkeistä yrityksistä huolimatta.

        Vähän voisi käyttää sitä loogista päätelykykyä jos sitä ylipäätään on olemassa, miksi tätä sontaa halutaan yllä pitää olisikohan siitä uskottelusta mahdollisesti vaikka taloudellista hyötyä jollekin taholle. Terveyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, koska samaan aikaan maailmassa kuolee nälkään yli 30 000 ihmistä vuorokaudessa, mutta tästä ei juurikaan mediassa uutisoida saati asialle pyrittäisiin tekemään jotain vaikka tähän tautiin olevaa lääkettä heitetään yli 3 kertaa se määrä menemään millä asian hoitaisi.

        Tekopyhyyttä, ahneutta ja tietämättömyyttä en pidä missään arvossa, kun vahingot voivat olla inhimillisiä erehdyksiä ja sattua kenen kohdalle tahansa ja niistä on tapana ottaa opiksi ainakin normaalilla järjellä varustettu voi tehdä sen, mutta jos ei kykene oppimaan niin olisikohan sellainen ihminen vaikka tyhmä tai rikollinen sitten, joka tarkoituksella tekee vahinkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin ole väitettykään, etteikö rokotettukin voisi tautia saada. Rokotteen tarkoitushan oli se, ettei sairastuisi siihen vakavaan tautimuotoon.
        Monet läheiseni ottivat rokotteet, osa sairasti silti koronan, lievin oirein.
        Itse en ottanut rokotuksia, sairastin koronan lievänä.

        Kiinnostasi tietää, mitä ne ovat ne vakavat tautimuodot, joista koko korona-ajan on jauhettu
        lääkäreiden ja virologien toimesta?
        Kaverini sai kolmannen koronapiikin jälkeen koronatartunnan, jonka seurauksena keuhkoveritulpan ja makasi viikon keskussairaalassa.
        Kun ihmettelin, että noin vakava juttu hänellä, eikä piikit sitten auttaneetkaan, niin meinasi ettei se ollut vakava.


    • Anonyymi

      kuinka paljon ihmisiä olisi kuollut ilman rokotusta

      • Anonyymi

        Ajankohtainen aihe.Yksi kerrallaan.Kuningatar Elisabeth.


      • Anonyymi

        paljon vähemmän


      • Anonyymi

        Maissa joissa ei rokotettu kaikki ihmiset kuolivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajankohtainen aihe.Yksi kerrallaan.Kuningatar Elisabeth.

        Ja paljonkohan tällä Elisabethillä oli sitä ikää ?
        Siinä iässä monet kuolevat jo pelkästään vanhuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maissa joissa ei rokotettu kaikki ihmiset kuolivat

        Jassoo, mistäs tuollaista huuhaata on tullut " tietoon " ?


      • Anonyymi

        Siinäpä pulma ratkaistavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä pulma ratkaistavaksi.

        Ratkokoon ne joita kiinnostaa. Itse en siitä itselleni pulmaa tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paljonkohan tällä Elisabethillä oli sitä ikää ?
        Siinä iässä monet kuolevat jo pelkästään vanhuuteen.

        Kukaan ei kuole vanhuuteen.Aina on joku tauti tai muu syy.Elisabetti sairasti monta "covidia".Median mukaan oli pistetty riittävästi eikä muita vaivoja ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kuole vanhuuteen.Aina on joku tauti tai muu syy.Elisabetti sairasti monta "covidia".Median mukaan oli pistetty riittävästi eikä muita vaivoja ollut.

        Mediastahan sitä ihan aina sitä oikeaa tietoa saa......näinköhän ?


    • Anonyymi

      se ei pitemmä päälle taida olla hyväksi tuo piikkiproteiinin kanssa flirttailu

      ----Löysimme runsaasti todisteita siitä, että SARS-CoV-2-piikkiproteiini voi aiheuttaa vaurioita kardiovaskulaarisissa, hematologisissa, neurologisissa, hengitystie-, maha-suolikanava- ja immunologisissa järjestelmissä. Virusten ja rokotteiden koodaamilla piikkiproteiineilla on osoitettu olevan suora rooli sekä SARS-CoV-2:n että rokotusten aiheuttamissa kardiovaskulaarisissa ja tromboottisissa vammoissa. Piikkiproteiinin havaitseminen vähintään 6–15 kuukauden ajan rokotuksen ja infektion jälkeen niillä, joilla on postakuutteja jälkitauteja, osoittaa piikkiproteiinin olevan mahdollinen ensisijainen pitkäkestoiseen COVID-tautiin vaikuttava tekijä.

      https://www.cureus.com/articles/207654-clinical-approach-to-post-acute-sequelae-after-covid-19-infection-and-vaccination#!/

      • Anonyymi

        siitä pitää näemmä jo vieroittautua


    • Anonyymi

      Tämä THL:n tilasto osoittaa että ei ollut juuri koronaa 2020, mutta kun rokotukset alkoivat, korona lisääntyi valtavasti.
      Tai oliko kyse rokotehaitoista?
      https://www.thl.fi/episeur…/tautitapaukset/koronakartta.html

      • Anonyymi

        Ne jotka ei sairastanu koko tautia sai sen aika äkkiä buusterin jälkeen. Siitäkö nimi booster(?)


    • Anonyymi

      Kumma piikki.Erinomainen yli 65v.Vaarallinen 0-64v.

      • Anonyymi

        Kumma piikki. Vaarallinen yli 65v.Vaarallinen 0-64v


      • Anonyymi

        thl:n ydinfyysikkojen mukaan 64-65 on juuri tuo taitekohta, se on tarkasti laskettu eri tähtien asennosta ja varmistettu muinaisista kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma piikki. Vaarallinen yli 65v.Vaarallinen 0-64v

        Omassa suvussa iäkkäämmät ihmiset ovat rokotustensa ansiosta pysyneet terveinä.
        Joillain on koronakin ollut, mutta piikkien ansiosta selvisivät vähällä, ei päässyt tauti vakavaksi.
        Yhdelle jopa lääkäri sanoi, että ilman rokotetta olisi todennäköisesti käynyt huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        thl:n ydinfyysikkojen mukaan 64-65 on juuri tuo taitekohta, se on tarkasti laskettu eri tähtien asennosta ja varmistettu muinaisista kirjoituksista.

        THL perustaa näkemyksensä pfizerin tieteellisiin laskelmiin


    • Anonyymi

      Tuon iän ylittäneenä haittoja ei tarvitse yhdistää rokotteeseen, koska "ikä tuo vaivoja" nuorilla noi vaivat huomataan äkkiä, koska esim veritulpat harvinaisempia aktiivisessa väessä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Ja joka ikäluokassa on aina joitain, jotka sattuvat sairastumaan vakaviinkin sairauksiin.


    • Anonyymi

      Ainakin Pohjoismaissa on rokote pelastanut ihmisi! Jos nyt joku salaliitto hurmos jengi on taas saanutvett myllyynsä rokotteesta niin sekin oli odotettujuttu, nimittäin sitä ilmenee aina kun tied löytää aineen ja osaa selvittää miten se vaikuttaa ihmiseen . Niin silloin ne jotka pelkäävät piikkiä keksivät aina salaliitto teorioita rokotteesta omaa peljåkoaan peitelleen. .
      Pitäisi oikeastaan olla laki joka kieltää paskan puhumisen siksi että kun paskaa oikein levittää niin se haisee.

      • Anonyymi

        Miksi sitten ei ole kunnollisia tiloja kuolleiden säilytykseen? Ylikuolleisuustta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten ei ole kunnollisia tiloja kuolleiden säilytykseen? Ylikuolleisuustta.

        " Ylikuolleisuus " johtunee osittain ihan siitä, kun alkaa nämä suuret ikäluokat olla jo iäkkäitä. Usein ihminen kuolee vanhuuteen, keho ja elimistö ei enää jaksa toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ylikuolleisuus " johtunee osittain ihan siitä, kun alkaa nämä suuret ikäluokat olla jo iäkkäitä. Usein ihminen kuolee vanhuuteen, keho ja elimistö ei enää jaksa toimia.

        Suuret ikäryhmät eivät tulleet elinkaarensa päähän keväällä 2021


    • Anonyymi

      Tilanne Uudesta Seelannista: https://t.me/c/1878216607/2129
      Data administrator from NZ releasing important information regarding death counts and the batches.
      Täältä löytyy batchit ja niiden vaarallisuudet:
      https://www.howbad.info/
      Valitettavasti osa huijatuista ihmisistä ei uskalla koskaan myöntää tulleensa valinneeksi väärin!

      • Anonyymi

        Onko Terveys- ja hyvinvointihallituskin alkanut levittää vääriä tietoja?

        Eikö niihin voi luottaa?

        https://www.thl.fi/episeur…/tautitapaukset/koronakartta.html


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi sydänkohtauksia pitäisi erikoisesti ymmärtää ? Sellaisen jotkut saavat, jotkut eivät.
        Usein johtuu siitä, kun on sydämessä vikaa, eikä se jaksa enää toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sydänkohtauksia pitäisi erikoisesti ymmärtää ? Sellaisen jotkut saavat, jotkut eivät.
        Usein johtuu siitä, kun on sydämessä vikaa, eikä se jaksa enää toimia.

        Kun ottaa rokotteen sydämeen voipi tulla vikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ottaa rokotteen sydämeen voipi tulla vikaa

        Voipi siihen sydämeen tulla vikaa ilman rokotettakin.
        Voi että, kun me ollaan viisaita, pitäisikö ihan lääkikseen hakea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi siihen sydämeen tulla vikaa ilman rokotettakin.
        Voi että, kun me ollaan viisaita, pitäisikö ihan lääkikseen hakea...

        Olen palomies ja tiedän enemmän lääkiksestä kuin aidot lääkärit


    • Anonyymi

      Koronarokotteesta olen kuullut pitkän aikaa kummia juttuja. Ne ihmiset jotka ovat luulleet että ovat kuolleet koronaan, niin oikeesti ovat kuolleet kotonapiikkiin, samaa on myös siinä flunssarokote. Älkää ottako, ennen kuin nää rokotteet on tutkittu mitä sisältävät. (elohopeaa)??? Se on ihmiselle vaarallista. Itse en mene enää ottamaan u utta rokotetta sen verran epäilen??? Noittenrokotteeen jälkeen on paljon kuolleita???

      • Anonyymi

        Kuolleet eivät enää luule mitään. Kuoleman jälkeistä elämää ei ole.
        Kuoleman jälkeen ei itse tiedä kuolemansa syytä.


    • Anonyymi

      https://www.instagram.com/p/CehncGDsFoM/?hl=fi

      Poliitikot, urheilijat ja muusikot sekä lääkärit, toki valittu joukko, rokotettiin pelkällä suolaliuoksella jotta saivat koronapassin. Kaikki rokotetut joita haluttu suojella eli kaikki ns. tärkeät ihmiset ei ehkä itsekään tiedä saaneensa pelkkää suolaliuosta ja siksi luulevat ottaneensa saman rokotteen kuin muutkin.

      • Anonyymi

        Ihanko instasta luit...?


    • Anonyymi

      Älyäisit persu jo lopettaa. Se korona oli ja meni jo.

      • Anonyymi

        Korona tappaa tänäänkin satoja suomalaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona tappaa tänäänkin satoja suomalaisia

        Joo mutta 80% jää eloon,te rokotetut kun otitte tutkittua ja turvallista hihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta 80% jää eloon,te rokotetut kun otitte tutkittua ja turvallista hihaan.

        Ei jää eloon noin moni


    • Anonyymi

      mutta paljonko olisi kuollut ilman rokotetta. ei kannata asiaa tuntematta huudella

      • Anonyymi

        Paljon vähemmän.kaikki rokottamattomat ovat elossa ja terveitä jotka tunnen.Ja heitä on paljon.


      • Anonyymi

        Kun tietää, että rokotteista ei ole mitään hyötyä niin olettamuksiin ei kannata nojata suuntaan tai toiseen hyötyjen suhteen. Rokotteiden hyödyt ovat aina perustuneet uskomuksiin koska ei ole tehty yhtään tutkimusta koskaan missä olisi verrattu rokottamattomia rokotettuihin rokotteiden olemassa olon historian aikana. Sellaista mitä ei ole tutkittu siitä ei voida väittää mitään perusteltua tietoa vaan täytyy uskotella. Vaikka söisi pieniä kiviä eikä sen jälkeen sairastuisi johonkin tautiin niin onhan se ilmeistä, että sen takia ei sairastunut kun oli syönyt pieniä kiviä onhan. Väite on samaa luokkaa rokotteiden hyödyn kanssa. Todellisuudessa jos sairastuu niin sairastuu oli rokotettu tai ei.

        Rokotteiden ainoa hyöty voi olla lasebovaikutus joka on niin todellinen kun lääkkeitä tutkitaan laseboa saaneet kokevat hyötyneensä jotakuinkin samalla tavalla kuin varsinaista lääkettäkin saaneet eli tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että varsinaisenkin lääkkeen teho voi perustua laseboon.

        Haittavaikutukset sitten ovat todellisia ja tiedetään rokotteiden sisältävän sellaisia aineita joilla ei voi olla mitään tarvetta olla kehossa mm. alumiini, elohopea, formaldehydi ym.


        Isorokko oli ensimmäisiä tauteja jota vastaan rokotettiin ihmisiä. Englannissa tautia oli vähiten leicesterissä, vaikka silloiset leicesterin asukkaat eivät suostuneet rokotetta ottamaan edes. Tämäkään ei ole mikään tutkimus vaan sen aikaisiin havaintoihin perustuva asia.

        Itseasiassa mitään viruksien aiheuttamia tauteja ei ole olemassakaan ja oirehtimiset johtuvat siitä kun keho puhdistaa itseään myrkyllisistä aineista, joita saadaan juurikin rokotteiden, lääkkeiden, vääränlaisen ravinnon, ympäristöstä kemikaalien ym. moninaisten asioiden kautta tai sitten ravinteiden puutoksesta johtuvat oireet. Lisäksi ihmisen mielellä on suuri vaikutus terveyteen kun ihminen voi sairastua silkasta pelottelusta mikä selvästi liittyi tähän koronafeikkipandemian rummutukseen mediassa. Pelottelu ei ihmisten terveyttä lisää millään tavalla senkin pitäisi olla aivan selvä asia.

        Koronapandemiassa ei ole ollut pienimmissäkään määrin huoli ihmisten terveydestä vaan vallankäytöstä, kontrollista, tottelevaisuudesta ja miljardiluokan taloudellisista voitoista.

        Mikä tämän mahdollistaa niin tietämättömyys juurikin ja syvään luutuneet uskomukset joita ei kyetä kyseenalaistamaan.


      • Anonyymi

        Ilman rokotetta kaikki suomalaiset olisivat kuolleet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman rokotetta kaikki suomalaiset olisivat kuolleet

        Fiksu kommentti,äitisi on varmaan sinusta äärimmäisen ylpeä.


    • Anonyymi

      Jos sekä covid itse että tämä rokote saavat tutkitusti aikaan autoimmuuniteettia, niin puoltaako se näitä jatkuvia boostereita vaiko ei. Taudin saa jos on saadakseen rokottamaton, ei välttämättä saa lainkaan. Rokotteiden ottamiseen sitoutuneelle taas nämä kaikki piikityskerrat ovat riski saada jokin autoimmuuninitila kaupan päällisiksi. Ja kasautuukokin tämä piikkikuorma. Ja lisäksi voi kuitekin saada vielä taudinkin useampaan otteeseen. Etenkin jos kuvittelee olevansa suojassa ja ei välitä väistellä tautisia paikkoja.

    • Anonyymi

      MEP Marcel de Graaff EMA:n vastauksesta EMA:lle osoitettuun kirjeeseen.

      EMA vastaa, että koronarokotteiden ei koskaan ollut tarkoitus estää tartuntoja ja lääkäreiden olisi pitänyt neuvotella jokaisen kanssa erikseen, onko rokotus järkevää.

      https://twitter.com/SamiAntinniemi/status/1727248538814267855

      Koko mrna rokotusohjelma on vaarallinen ja laiton
      ja kokeellinen injektio aiheutti surua ja pitkäaikaissairauksia kansassa.
      long covid kuuluu rokotehaittoihin .

      Rokotukset alkoivat 2020 loppuvuodesta joka näkyy selvästi tilastossa
      korona on hengitystie sairaus joka ei aiheuta kaikkien vakavien sairauksien
      räjähdysmäistä kasvua:
      https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17?row=diagnoosi-121105&column=aika-87596
      Data on työterveyden puolelta todellisuudessa luvut paljon suuremmat
      vakavien sairauksien räjähdysmäisen kasvun seuraus ylikuolleisuus .

      Suojele itseäsi ja lähimmäisiäsi älä ota mrna rokotteita.

    • Anonyymi

      Kyllä voi piikitetyt olla niin käsittämättömön tyhmiä, että ei mitään rajaa. Teitä on täydellisesti huijattu: mitään ihmeellisen vakavaa tautia ei ole ollut liikkeellä ja rokote ei tehoa tippaakaan mihinkään muuhun kuin siihen, että joka ainoa piikitetty kuolee ennen aikojaan. Pieni osa kuolee hyvin nopeasti piikityksen jälkeen, vähän isompi osa parin, kolmen vuoden vuoden sisällä myrkkypiikistä. Loput kuolevat hitaammin, eli esim. kolmekymppisenä piikitetty voi hyvällä tuurilla elää jopa viisikymppiseksi, kun ilman kuolemanpiikkiä olisi elänyt 80-vuotiaaksi. Viisikymppinen voi elää vaikkapa 65-vuotiaaksi, kun ilman myrkkypiikkiä olisi elänyt myös 80- vuotiaaksi.

      Osa kokee äkkikuoleman, nii kuin nyt on saatunähdä, jatkuvasti kuolee nuoriakin äkillisiin sairauskohtauksiin. Osa sairastuu turbosyöpään ja menee muutamassa viikossa tai kuukaudessa. Osalle puhkeaa ajan myötä joku elinikää lyhentävä vakava sairaus. Eikänäistä myrkyistä voi puhdistua mitenkään, uskokaa se. Piikitettyjen solujen tumassa on nyt pysyvästi bakteerin dna:ta, se taas aiheuttaa kehoon tulehduksen, joka tuo esiin kunkin heikon kohdan, esim. sydän, verisuonet, aivot, suolisto, syöpätaipumus. Tämän ovat todenneet huippututkijat mm. Usassa ja Saksassa, nettihän pursuaa tietoa tästä. Ai niin, ei piikitetyt osaakaan juuri nettiä käyttää. Suomalaiset elävät ihan tynnyrissä.

      No, itse olette valintanne tehneet, ja nytkin puolustatte murhaajia. Voi hyvänen aika, miten pölvästiä porukkaa. Te todellakin kuolette kaikki ennenaikaisesti, mutta eipä siinä mitään, kunhan olette kuuliaisia ja nöyriä alamaisia tappajillenne. Ei teitä ikävä tule, mutta en silti olisi toivonut teille tällaista ja toivon vielä, että heräätte ja vaaditte ns. päitä vadille.

      • Anonyymi

        Mitä se juuri sinulle kuuluu, mitä muut tekevät ?
        Rauhoita mielesi ja keskity muihin asioihin, ei muiden ihmisten takia kannata ahdistua.
        Yksi saakelin rokoteasia on saanut monet aivan vauhkoiksi, järjetöntä.....
        Ihmisillä saa olla omat mielipiteet, ilman että tarvitsee alkaa haukkua pölvästiksi, tai miksikään muuksikaan.


    • Anonyymi

      Rokotteet oli joskus ihan jees. Nykyään en tiedä

    • Anonyymi

      Minun isä ei uskonnut kondoomeihin..."saatanan keksintöjä"...minun onnekseni.

    • Anonyymi

      tällaistakin löytyy, kokooma piikkiproteiinista kertyneestä tiedosta

      ---Piikkiproteiinin patogeenisyys, jota kutsutaan "piikkiopatiaksi", olipa kyseessä SARS-CoV-2-viruksesta tai rokotteen geenikoodien tuottama, joka muistuttaa "synteettistä virusta", ymmärretään yhä paremmin molekyylibiologian ja patofysiologian kannalta.

      Farmakokineettinen transfektio pistoskohdasta kaukana olevien kehon kudosten läpi lipidi-nanohiukkasten tai virusvektorin kantajilla tarkoittaa, että "spikeopatia" voi vaikuttaa moniin elimiin. mRNA:n siirtämiseen käytettyjen nanopartikkelien tulehdukselliset ominaisuudet; N1-metyylipseudouridiini, jota käytetään pidentämään synteettistä mRNA:n toimintaa; mRNA- ja DNA-koodien ja transloituneiden piikkiproteiinien laajalle levinnyt biologinen jakautuminen sekä autoimmuniteetti, joka johtuu vieraiden proteiinien tuottamisesta, vaikuttavat haitallisiin vaikutuksiin.

      Tässä artikkelissa tarkastellaan autoimmuuni-, kardiovaskulaarisia, neurologisia, mahdollisia onkologisia vaikutuksia ja ruumiinavaustodisteita spikeopatian osalta. Kun suunnitteilla on monia geenipohjaisia ​​hoitotekniikoita, uudelleenarviointi on tarpeen ja ajankohtainen.

      Parry PI, Lefringhausen A, Turni C, Neil CJ, Cosford R, Hudson NJ, Gillespie J. 'Spikeopathy': COVID-19 Spike Protein Is Pathogenic, from Both Virus and Vaccine mRNA. Biomedicines. 2023 Aug 17;11(8):2287. doi: 10.3390/biomedicines11082287. PMID: 37626783; PMCID: PMC10452662.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe