Tyttöystäväni petti mua kolmen vuoden seurustelu ajan jälkeen

Anonyymi-ap

Ollaan seurustellut 3 vuotta ja asutin yhdessä 2 vuotta ja meillä ei ollut ikinä iso ongelma aina jos kävi jotain niin puhumalla ratkaistin tosi hyvin.
Seurusteluajassa aina puhuttiin sitä että pettäminen ei ole pelkästään se että mennä harrastamaan seksiä toisin kanssa vaan myös että jos ajattelet toista ihmistä jatkuvasti, se oli selvä meille, mutta nyt tuli ilmi että hän on jonkun aika chattailut toisen tyypin kanssa ja sit sen jälkeen on käynyt tapamassa häntä ja sit kun puhuttin asiasta ja sittenkin sanoi rehellisesti että mussa on jotain että se on musta jännittävä ja jos mä en tee sitä nyt niin tuntuu siltä että mä tuun tekemään sen joskus ja se on semmöinen häiriö mun päässä ja hän haluaisi mennä yöksi toisen tyypin luo mun tiedossa vaikka mä sanoin monia vaihtoehtoja että käydän terapiassa jne, sanoin sille että jos meet nyt niin meidän suhde on siinä sitten mutta hän kävi silti ja nyt seuraavan päivä hän soittaa ja koko ajan ite ja pahoilla että kävin kokeile ja ei se ollut jännittävä ja sanoi myös että vaikka fyysisesti olin siellä mut henkisesti olin sun kanssa, kuulemma he katsoivat leffa ja itki koko yön mutta ei tapahtunut mitään muuta mutta minä uskon hän. Hän halua jatka mun kanssa ja valmis tekemään ihan mitä vaan mutta minä mietin sitä että pystynkö mä elä sen asian kanssa että olen katkera ja mustasukkainen ja enkä jaksa että pitää tsekka sen puhelinta jne. Kertokaa hyvää vinkki. Kiitos

0

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        13
        3718
      2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
        Joensuu
        27
        2950
      3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
        Maailman menoa
        272
        2746
      4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
        Jämsä
        5
        1915
      5. 221
        1441
      6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
        Ikävä
        75
        1261
      7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
        Kotimaiset julkkisjuorut
        158
        1067
      8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
        Tunteet
        2
        1017
      9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
        Einekset
        31
        984
      10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
        Ikävä
        95
        951
      Aihe