Ei mitään kosketusta yli viikkoon, lopetanko suhteen?

Anonyymi-ap

Mies on pihi seksin suhteen ja nykyään yleensäkin kosketuksen suhteen.
Mies ei ilmeisesti tajua ettei kukaan voi olla tyytyväinen tämmöiseen parisuhteeseen jossa ei ole kosketusta.
Kyllä, minä en uskalla koskettaa.
Joskus kun olen koskettanut hiukan( yläkehoa), mies laittoi käteni pois.
Kärsin tästä joka päivä.
Puhua en uskalla koska mies kerran suuttui kun vihjaisin tästä.
Itken aika usein tätä pahaa oloani miehen luona.
Tuskin mieheni tätä palstaa lukee.
Olisi kyllä hyvä jos lukisi.
Mitä tehdä?

33

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikko eikä kaksi ei ole vielä mitään...

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18191560f

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Se taitaa pettää sinua toisen naisen kanssa. Siksi oma puoliso ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Ei petä! Se on 100% varma asia.


      • Anonyymi

        Mitä luultavammin. Jos parisuhteessa vältellään puolison koskettelua. Kannattaa muuttaa uuteen osoitteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luultavammin. Jos parisuhteessa vältellään puolison koskettelua. Kannattaa muuttaa uuteen osoitteeseen.

        Totta. Mutta vaikea prosessi edessä jos puoliso on esim. narsisti.


    • Anonyymi

      Provo.

      Mutta omalla kohdalla on mennyt yli kaksi vuotta ilman kosketusta.
      Tammikuussa otan eron.

      • Anonyymi

        Oletko mies?


    • Anonyymi

      Omalla kohdalla tilanne on se että nainen haluaa että mä teen alotteen mutta sit kun niin tekee on aina tekosyyt valmiina, pää kipee, väsyttää yms.

      Sit joskus harvoin jos seksiä on se on onnetonta sähläystä mistä ei saa itse tyydytystä ja ”seksitreffit” pitää sopia aina ennalta sen sijaan että jotain vois tehdä joskus spontaanisti. Minkä luulis olevan itsestäänselvyys että naidaaan sillon kun tekee mieli.

      Asian johdosta mulla on niin helvetin huono itsetunto etten kehtaa edes lähestyä ketään toista kun oon miettinyt että vispilät menee jakoon. Että kiitos vaan tästäkin pihistelystä naisille.l

      • Anonyymi

        Että kiitos vaan tästäkin pihistelystä naisille!

        Tästäkin - ilmaisu kertoo jo muustakin tyytymättämyydestä kuin vain seksin puutteesta.
        Oletko taloudellisesti riippuvainen vaimosta? Vispilöiden jakoon menon pelko puoltaa tätä mielikuvaa, taloudellisia menetyksiä odotettavissa, kun jo ennestäänkin menee heikonpuoleisesti?
        Naisille- ilmaus kertoo henkilöstä joka mielellään yleistää kaikki asiat koskemaan laajempaa joukkoa kuin vain henkilöä joka nyt akuutin ongelman tuottaa?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kiitos vaan tästäkin pihistelystä naisille!

        Tästäkin - ilmaisu kertoo jo muustakin tyytymättämyydestä kuin vain seksin puutteesta.
        Oletko taloudellisesti riippuvainen vaimosta? Vispilöiden jakoon menon pelko puoltaa tätä mielikuvaa, taloudellisia menetyksiä odotettavissa, kun jo ennestäänkin menee heikonpuoleisesti?
        Naisille- ilmaus kertoo henkilöstä joka mielellään yleistää kaikki asiat koskemaan laajempaa joukkoa kuin vain henkilöä joka nyt akuutin ongelman tuottaa?.

        Oon tehny sen virheen että on 2 palloo jalassa ni sitä ei noin vaan lähetä. Jos joku niin hyväkskäyttää taloudellisesti. Mutta myönnän että oli väärin yleistää, osa tuntemistani naisista on tosi aktiivisia seksuaalisesti ja tyydyttää myös kumppaninsa (oon kuullut ehkä vähän liikaakin heidän juttujaan) mutta kun naisessa ei oo koskaan mitään vikaa niin johtuu sit varmaan siitä että mul ei oo tarpeeks lihasta tai sit muna on liian pieni, tiedä sit mikä kun ei koskaan myönnä mussa olevan sellasta vikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tehny sen virheen että on 2 palloo jalassa ni sitä ei noin vaan lähetä. Jos joku niin hyväkskäyttää taloudellisesti. Mutta myönnän että oli väärin yleistää, osa tuntemistani naisista on tosi aktiivisia seksuaalisesti ja tyydyttää myös kumppaninsa (oon kuullut ehkä vähän liikaakin heidän juttujaan) mutta kun naisessa ei oo koskaan mitään vikaa niin johtuu sit varmaan siitä että mul ei oo tarpeeks lihasta tai sit muna on liian pieni, tiedä sit mikä kun ei koskaan myönnä mussa olevan sellasta vikaa

        Onko kyse lapsista? Jos niitä 2 palloa ei olisi, olisit jo eronnut? Käytännössä kerrot rivien välistä lasten pilanneen parisuhteen ja seksielämän?
        En tiedä vaimostasi mitään, hän ei täällä kai ole kommentoimassa? .
        "Naisten puheet ; osa tuntemistani naisista on tosi aktiivisia ja tyydyttää myös kumppaninsa ( oon kuullu ehkä vähän liikaakin heidän juttujaan) "
        Käytkö yleisissä sekasaunoissa tai baareissa joissa törmäät näihin lukuisiin naistuttaviin ja jotka kertovat omasta seksielämästään sinun kuultesi, vai ovatko he työkavereitasi , muiden kuunnellessa sivusta?
        Minkähänlainen tuollainen työpaikka oikein on noin seksuaalirauhan kannalta ajateltuna? Vastaahan tuo miesten härskejä puheita. Ei oikein vastaa nykypäivän vaatimusta hyvästä työkulttuurista.
        Kuulemasi perusteellako teet sitten johtopäätöksiä ja vertaat vaimoasi muihin naisiin ? Ja varmaan kerrotkin tästä vaimollesi miten " kaikki muut tyydyttävät miehensä ja ovat halukkaita ja aktiivisia seksissä, mutta et sinä"
        Naisessa ei ole koskaan mitään vikaa? Hyvin monissa naisissa on varmasti vikaa, mutta onko vaimossasi, sitä en tiedä. Jokin häntä näyttää vaivaavan ja se mikä, selviää vain kysymällä ja antamalla vihjeitä joihin hän voi tarttua turvallisesti..


      • Anonyymi

        Camoon, sulla on ollut vaan väärä tyyppi. Thats it.
        Seksitreffejä ei oo itellä ikinä ollut, just niin että kun haluttaa niin mennään.
        Joo naisista tulee tollasia, en tajua miksi.
        T.nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camoon, sulla on ollut vaan väärä tyyppi. Thats it.
        Seksitreffejä ei oo itellä ikinä ollut, just niin että kun haluttaa niin mennään.
        Joo naisista tulee tollasia, en tajua miksi.
        T.nainen

        Yks fiksu nainen löyty, oon onnellinen sen puolesta joka sun kanssa saa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camoon, sulla on ollut vaan väärä tyyppi. Thats it.
        Seksitreffejä ei oo itellä ikinä ollut, just niin että kun haluttaa niin mennään.
        Joo naisista tulee tollasia, en tajua miksi.
        T.nainen

        Aina naiset sanoo että pitää puhua mutta sit ei kuitenkaan saa mitään konkreettista irti kun avaat keskustelua. ”Noku sitä ja noku tätä” ja merkityksetöntä jaarittelua ja sit taas puhutaan mutta mikään ei muutu. Asioiden sanominen niinkun ne on on kuitenkin yksinkertasin ja helpoin vaihtoehto ja sit vois sanoo suoraan että ei kiinnosta mutta aina pitää vaan keksiä selityksiä. Mutta ymmärtääkseni tää on naisten mielestä ”normaalia” käytöstä. Ja oli kyse sitten seksielmästä tai mistä tahansa kun asiat ei mee naisen 100% mieltymysten mukaan niin mies on kusipää hirviö kun ei suostu toisen höykytettäväks ja alkaa parkuminen ja muu uhriutuminen millä kierotaan miestä pikkusormen ympärille. Mutta se on varmaan sitä tasa-arvoa jos naisilta kysytään.


    • Anonyymi

      On se niin vaikeeta tämä elämä joillekin. Itse tapailen vain naimisissa olevia naisia ja aina kumin kanssa. Ei tule mitään jälkipyykkiä.

    • Anonyymi

      Lapsi/lapset pilaa parisuhteen romanttisen puolen,se on vain ikävä kyllä totta.

      • Anonyymi

        Joillain riittää pelkkä lemmikki… naisten hyysäysvietti kun pääsee valloilleen


    • Anonyymi

      Ei kai siinä muu auta kuin erota jos ei mies halua koskea.

      • Anonyymi

        Harkitsen vakavasti eroa, teen sen näkyväksi ennen kuin lopullisesti lähden.
        Mies sanoi että kestää ennen kuin suhde korjaantuu, ei meillä mitään niin vakavaa säröä ole tässä ollut.
        On tosi paha olo usein tästä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkitsen vakavasti eroa, teen sen näkyväksi ennen kuin lopullisesti lähden.
        Mies sanoi että kestää ennen kuin suhde korjaantuu, ei meillä mitään niin vakavaa säröä ole tässä ollut.
        On tosi paha olo usein tästä asiasta.

        Mies sanoi että kestää ennen kuin suhde korjaantuu..
        Tuosta voisi tehdä johtopäätöksen että jotain suhteessa tapahtunut ja nimenomaan sinun puoleltasi? Pitääkö paikkansa?
        Mitä on tapahtunut että suhde on rikkoutunut? Siitähän tässä on kyse?
        Sinällään viikon koskettamatta jättäminen o suorastaan naurettava perustelu , lähinnä vitsiksi luokiteltava, sille että lähtee.
        Jos ei kestä viikkoa ilman kosketusta on selvää että myös suhteen ulkopuolisia syrjähyppyjä on tapahtunut koska tarve kokea jatkuvaa fyysistä kosketusta vie kohti pettämistä joka tapauksessa.
        Olet käytännössä kuin mies joka lopettaa seurustelusuhteen kun vaimo on tullut laitokselta synnytyksen jälkeen alapää tikeillä ja löhtee heti vieraisiin kun ei saa penetraatiota toteuttaa.


      • Anonyymi

        Mihin ei koske?


    • Anonyymi

      Ei ole pettämistä ollut. Nyt on jo reippaasti yli viikko mennyt eikä mitään tapahdu.
      Olin vähän aikaa poissa, matkoilla.
      Se ei voi olla oikea syy.
      Tuntuu että mies haluaa kostaa jostakin asiasta tällä tavalla.

      • Anonyymi

        Oletko puhunut perusteellisesti tästä asiasta miehesi kanssa? Tietääkö hän, miten tärkeä ja vakava tämä asia sinulle on?
        Siis mitä miehesi on sanonut syyksi tuolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko puhunut perusteellisesti tästä asiasta miehesi kanssa? Tietääkö hän, miten tärkeä ja vakava tämä asia sinulle on?
        Siis mitä miehesi on sanonut syyksi tuolle?

        En uskalla puhua nyt, kerran kun vihjaisin asiasta, mies suuttui tosi paljon.
        Aiemmin sanoi ettei välitä intiimistä kosketuksesta.. kyllä se tykkää siitä joskus.
        Ei käsitä että kaikki lähtee liikkeelle kun vaan aloitetaan läheisyys.
        Näyttää siltä että asiasta on joskus sanottava suoraan.


    • Anonyymi

      Aika vaan kuluu, mitään ei tapahdu.
      Kohta otan asian puheeksi.
      Ei tämä ole parisuhde!

      • Anonyymi

        Höpötystä


    • Anonyymi

      Olin poissa jonkun aikaa, matkoilla.
      Hilkulla oli ettei olisi jotain tapahtunut mutta mitään ei ole tapahtunut.
      Elän toivossa mutta luulen että mies kostaa ilkeyksissään.

    • Anonyymi

      Pikkujuttuja teillä

    • Anonyymi

      Marko Bjursyröm kynä kädessä?

    • Anonyymi

      Pekko Pouta?

    • Anonyymi

      Toisinpäin se menee hyvä kirjoitus sinänsä

    • Anonyymi

      Kumpi on kaheli vai hyvä kirjoitus?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe