Työpaikalla tapahtunut ihastuminen

Anonyymi-ap

Miten unohtaa vanha työpaikkaihastus, on olllut jo pidempään aikaa poissa näköpiiristä mutta silti kalvaa pahasti.

31

2076

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattele se jotenkin toisin, jos mahdollista. Huokaus kunnolla ja jäähyväiset. Jos ei kerennyt olla mitään isoja juttuja, niin eiköhän se mene ajallaan ohi tuo tunne.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jos se tunne on kadonnut kun seuraavan kerran näette

    • Anonyymi

      Mihin hän on lähtenyt?

    • Anonyymi

      Tietääkö hän tunteistasi vai pidätkö ne vain sisälläsi? Oletko yrittänyt tutustua häneen, ehkä se saisi hänet jalustalta.

    • Anonyymi

      Sama asia painaa mullakin. Nainen ei millään unohdu. Hyvä niin. m>n

    • Anonyymi

      Kuinka kauan hän on ollut poissa näköpiiristäsi?

    • Anonyymi

      Kuinka vanha tapaus? Mikä hänessä jäi niin mieleesi?

    • Anonyymi

      Sama täällä. Se mies vaihtoi työpaikkaa jo puoli vuotta sitten ja edelleen päivittäin toivon hänen ilmestyvän jonkun kulman takaa jotta näkisin ne silmät vielä kerran. Viestiä en tietenkään uskalla laittaa koska olen nössö ja pelkään että pakit tulee. Ja silti mietin häntä kokoajan. Ootko itse miettinyt että ottaisit yhteyttä tähän tyyppiin? Elämä on lyhyt ja tuntuu hullulta että pelkoni estää katsomasta tätä korttia loppuun. Entä jos...

    • Anonyymi

      Ei ole itselläni kokemusta tästä kuin kerran ja se on parhaillaankin meneillään.. Ei se lähde millään jos on syviä tunteita. Vaikka ei näkisi pitkään aikaan ja taas näkee, sama jatkuu. Varmaan jos sais täystyrmäyksen voisi jotenkin käsitellä asian, mutta kuka sellaista haluaa...Pahinta näissä on että varmaan alkaa itse kuvittelemaan kaikenlaista vielä lisää.

      • Anonyymi

        Se on kyllä paha kun mielikuvitus ottaa vallan, ja näyttää siltä kuin koko yhteisö huomaisi sen molemmin puolisen kiinnostuksen, jota ei voi viedä eteenpäin. Koko porukka alkaa sovittamaan asiaa eteenpäin. Kohta oon ihan tunneloukussa näiden asioiden kanssa. Punnitset nykyistä tilannetta että voiko sitä edes muuttaa, ajattelet muita ja ihmettelet että miten tässä näin kävi. Sitten kun ei halua ketään satuttaa ja lopulta se on pakko tehdä jollekin. Eli olet yltä päältä liemessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä paha kun mielikuvitus ottaa vallan, ja näyttää siltä kuin koko yhteisö huomaisi sen molemmin puolisen kiinnostuksen, jota ei voi viedä eteenpäin. Koko porukka alkaa sovittamaan asiaa eteenpäin. Kohta oon ihan tunneloukussa näiden asioiden kanssa. Punnitset nykyistä tilannetta että voiko sitä edes muuttaa, ajattelet muita ja ihmettelet että miten tässä näin kävi. Sitten kun ei halua ketään satuttaa ja lopulta se on pakko tehdä jollekin. Eli olet yltä päältä liemessä.

        No minua ei kiinnostaisi pätkäkään mitä muut ajattelisivat. Ja että he olisivat kauan siitä edes kiinnostuneita. Se on normaalia meidän työyhteisössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minua ei kiinnostaisi pätkäkään mitä muut ajattelisivat. Ja että he olisivat kauan siitä edes kiinnostuneita. Se on normaalia meidän työyhteisössä.

        Kai se voi olla ihan normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se voi olla ihan normaalia.

        Onhan niitä pariskuntia ennenkin nähty ja nähdään.


    • Anonyymi

      Mulla vähän sama tilanne. Kuukausi sitten viimeksi tätä naista näin, ja hän ei enää ole samassa työpaikassa. Tuskin siis missään enää nähdään mutta silti vaan jotenkin pyörii mielessä koko ajan jossakin taka-alalla. Ja vieläkin vaan jotakin turhia toiveita elättelee että hän olisi mun avopuoliso tai jotakin vastaavaa. Sitten jos jossakin kaupungilla näkee jonkun vähän samannäköisen, niin pitää oikein kääntyä katsomaan, että onko se nyt tuossa.

      • Anonyymi

        Voitko laittaa viestiä sille? Toiveet eivät toteudu aina itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko laittaa viestiä sille? Toiveet eivät toteudu aina itsestään.

        Ehkä se on parempi että en laita. Haluaisin nähdä hänet mutta toisaalta voi olla parempi että en häneen törmäisi missään.


    • Anonyymi

      Joo kävin tuossa välipäivinä Tallinnassa ja laivalla oli niin järjettömän kaunis, noin 30v, virolainen nainen. Ravintolan henkilökuntaa siis. Olisi kai pitänyt pyytää numero. Tai sitten ei.

    • Anonyymi

      Kuinka kauan siitä on kun viimeksi olette nähneet? Mikä estää laittamasta viestiä hänelle neutraaliin tyyliin " Moi, tulit mieleen, mites sulla nykyään menee? "? Sillä saisit ainakin mielenrauhan asialle alkoipa siitä vuosisadan rakkaustarina tai jäipä vain kuulumisten vaihtoon. :)

      • Anonyymi

        Ei ihmiset valitettavasti halua enää viestiä toisilleen.
        Pari vuotta sitten tuli itsellä petyttyä huomatessani tämän.
        -,mies


    • Anonyymi

      Nyt vain viestiä laittamaan hyvä mies! On parempi toimia kuin jossitella 😊

      • Anonyymi

        Kyllä vieläkin kaipaan sitä yhtä naista, oli kylläkin varattu silloin ja meidän salainen suhdekkin kesti yli pari vuotta, jolloin hän minun vitsailuni takia löi puhelimen kiinni, eikä vastannut viesteihin. Kiihkeyttä oli kyllä koko suhde täynnä ja kukaan ei huomannut työpaikalla, hän oli kyllä määräaikainen, mutta työsuhteen jälkeen viestitteli koko päivän, illoin aamuin soitti pitkän puhelun. Siitä taitaa nyt olla kulunut jo 5-6 vuotta, joskus näen sattumalta hänet kävelemässä, mutta minä kuljen autolla, enkä toitota torvea. Ehkä hänen miehellään oli joku aavistus, kun hommasi hänelle uuden puhelimen ja laittoiko salaa seurannan, missä vaimo kulkee, kun itse on työssä? Mutta, nainen on nätti vieläkin ja haluttava, niinkuin hän sanoi minusta.


    • Anonyymi

      Mikäli haluaa selkeyttää ajatukset ja tosiaan saada kyseisen henkilön pois mielestä niin tuossa tapauksessa ajattelisin tuota pidempää aikaa poissa näköpiiristä. Jos ei puolin eikä toisin ole ollut yhteydenpitoa, onko miten todennäköistä että kumpikaan haluaa jakaa tunteita keskenään millään tasolla? Ihmiset ja elämäntilanteet myös muuttuvat ja kasvavat eri suuntiin, mikäli tuossa pidemmän aikavälin aikana ei ollut mitään, on todella epätodennäköistä että mitään tapahtuisi tuon aikavälin jälkeen. Ja olet jo pitkän aikaa ilmeisesti onnistunut pitämään ( tarkoituksella, näin viestistäsi tulkitsen) etäisyyttä. Ainoa konsti on että pidät itsesi toimeliaana, tee asioita mistä pidät ja koita minimoida se aika jolloin pyörittäisit pilvilinnahaaveita kyseisestä henkilöstä. Ajan kanssa nuo tunteet haalistuu tai sitten sua alkaa itseäsi ärsyttää tuo ajatuskehä niin pahasti että latistuu seinään- loppupeleissä sama asia.

    • Anonyymi

      Txxxe olet hot ihanuus

    • Anonyymi

      aika kultaa muistot

    • Anonyymi

      Ei mitenkään.
      Sama täällä. En ole nähnyt ihastustani vuosiin, mutta jostain syystä en ole unohtanut. Jostain syystä en ole tuota miestä unohtanut, vaikka varsinaista romanssia ei koskaan ollutkaan.
      Onhan se rankkaa, mutta sellaista elämä välillä on.
      Säälittävää?

    • Kunnolla kolahtaa, niin ei katoa vuosiin mielestä. Se on aika ihmeellistä. Mitä siinä voi olla takana?

      • Anonyymi

        koska oli eka ja vika teinityttö jonka kaa olet puhunut


    • Anonyymi

      En halua unohtaa. Haluaisin olla lähempänä useammin, mutta hän ei halua. Voi luoja hän on ihana..🥹

      • Anonyymi

        Jaan tämän tuntemuksen. Ei lopu millään ei.


    • Anonyymi

      Miksi tartteis unohtaa jos asian kanssa pystyy elämään muistan vielä koulu ja tarha ihastuksenikin mitä siitä sitte ja syytkin miksi ihastuin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe