Seksiasiqa

Anonyymi-ap

Miksei mies lähesty tai ehdota seksiä? En oo kieltäytynyt kuin tosi harvoin niinä harvoina kertoina kun mies on aloitteen tehnyt ja aina on ollut todellinen syy esim sairaus. Mikä voi olla syynä ettei halaa tai lähesty tai ehdota seksiä mutta alkaa kiukukuttelemaqn jos seksiä ei ole ollut muutamaan päivään. Ei koskaan halaa ja onkin sanonut ettei niin välitä onko sitä halausta tai rapsutuksia mutta tuo seksi asia kun odottaa että aloittentekijä oon aina minä. Itse halaan joka päivä ja silitän ohimennen,tykkään siittä tai annan pusun. Mies ei koskaan. Oisiko miehiä vastaamassa?

5

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tule muuta äkkiä mieleen, kuin että et ole miehen mielestä tarpeeksi haluttava, taikka sitten miehen mielestä seksi ei ole kovin tärkeää. Miehen lipido alhainen. Testosteronivajausta. Masennusta tai stressiä, josta syystä ei seksi kiinnosta?
      Syitä voi olla paljon. Parempi olisi, jos parisuhteessa voisi puhua avoimesti tällaisista aiheista. Puhuminen se on parisuhteessa kaikkein tärkeintä. Kukaan ei osaa lukea toisen ajatuksia. Kaikenlainen vihjailu on myös helppo tulkita väärin.

      • Anonyymi

        Seksi kiinnostaa miestä paljon ja alkaa mököttämään jos menee pidempi aika etten ole antanut,lähestynyt,pyytänyt. Sanonut että hänellä on suuremmat himot. Mulle riittää 3-4 krt viikossa,mies tarvisi useammin. Mutta pointti siis oli että miksi mies ei tee aloitteita? Olen kysynyt ja vastaa että onko se niin paha vaikka mää oonkin aina se aloitten tekijä,vastaan että koen olevani alisteisessa asemassa jos olen aina aloitteentekijä. Kysynyt tuotakin oonko viehättävä niin vastaa myöntävästi ja kuulemma hyväkin sängyssä mutta aloitteet pitäisi aina tulla multa. Kaikki aloitteet. Ja aina ollut noin sen yli 10v minkä oltu yhdessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksi kiinnostaa miestä paljon ja alkaa mököttämään jos menee pidempi aika etten ole antanut,lähestynyt,pyytänyt. Sanonut että hänellä on suuremmat himot. Mulle riittää 3-4 krt viikossa,mies tarvisi useammin. Mutta pointti siis oli että miksi mies ei tee aloitteita? Olen kysynyt ja vastaa että onko se niin paha vaikka mää oonkin aina se aloitten tekijä,vastaan että koen olevani alisteisessa asemassa jos olen aina aloitteentekijä. Kysynyt tuotakin oonko viehättävä niin vastaa myöntävästi ja kuulemma hyväkin sängyssä mutta aloitteet pitäisi aina tulla multa. Kaikki aloitteet. Ja aina ollut noin sen yli 10v minkä oltu yhdessä.

        Noin pitkään otte ollut yhdessä, ja edelleen on vaikeaa kommunikoida...
        Kukaan muu ei varamaan pysty tuohon vastaamaan, kuin miehesi, että miksi hän ei tee aloitetta seksiin... Teillä on seksiäkin todella paljon. Olen kade. Minun avioliitto oli todella seksitöntä tuohon verrattuna. Kerran kaksi vuodessa oli tahti. Ennemmin olenkin ilman suhdetta, kuin seksittömässä suhteessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Noin pitkään otte ollut yhdessä, ja edelleen on vaikeaa kommunikoida...
        Kukaan muu ei varamaan pysty tuohon vastaamaan, kuin miehesi, että miksi hän ei tee aloitetta seksiin... Teillä on seksiäkin todella paljon. Olen kade. Minun avioliitto oli todella seksitöntä tuohon verrattuna. Kerran kaksi vuodessa oli tahti. Ennemmin olenkin ilman suhdetta, kuin seksittömässä suhteessa.

        Voi ei,olen pahoillani. Nyt veit sanat suustani. En osaa sanoa enää mitään. Älä ole kade sillä meillä on vain seksiä. Emotionaalinen puoli on kylmää. Koen että olen ilmaa. Ennemmin ottaisin seksittömän suhteen kuin tynnekylmän. Tällaisia me ihmiset ollaan. Mutta tuo seksittömyys,en osaa sitä niin ajatella koska en ole kokenut että mitä kaikkea ajatuksia ja tuntemuksia se herättää. En osaa ajatella niitä syövereitä.
        Mulla tunne että mies inhoaa ja vihaa mua ja haluaa vaan seksiä jota mun pitäisi tarjota. Koen ettei tarvi mua muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei,olen pahoillani. Nyt veit sanat suustani. En osaa sanoa enää mitään. Älä ole kade sillä meillä on vain seksiä. Emotionaalinen puoli on kylmää. Koen että olen ilmaa. Ennemmin ottaisin seksittömän suhteen kuin tynnekylmän. Tällaisia me ihmiset ollaan. Mutta tuo seksittömyys,en osaa sitä niin ajatella koska en ole kokenut että mitä kaikkea ajatuksia ja tuntemuksia se herättää. En osaa ajatella niitä syövereitä.
        Mulla tunne että mies inhoaa ja vihaa mua ja haluaa vaan seksiä jota mun pitäisi tarjota. Koen ettei tarvi mua muuhun.

        En kyllä tajua tuota. Suhde on tunnekylmä mutta seksiä on paljon!?
        Ei hyvänen aika, siis onko niin ettei kumpikaan tunne mitään oikeastaan seksiä harrastaessa, muuta kuin niin siis mitä...seksuaalista halua joka johtaa orgasmiin ? ? Orgasmi taas ei aiheuta oksitosiin tai dopamiinin ynnä muiden mielihyvähormonien tuotantoa ja lisääntymist kehossa?
        Yleensä seksi herättää myös muita tunteita, kiintymystä, oksitosiiniaei ilmeisesti aivot tuota lainkaan eli kiintymyshormonia. Eikä juuri muutakaan hormoneja.
        Jonkinlainen aivojen välittäjäaineiden toimintahäiriö kyseessä? Dopamiinituotanon ja muun sellaisen ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe