Löytyykö Raamatusta?

ReaStr

Tässä opetuksia ”sairaiden parantamisen armolahjasta”.

Tutkikaamme yhdessä onko Jumalan sanassa annettu tällaisia
Neuvoja? Minun Raamatussani ei ole.Mistähän tällaiset opetukset sitten ovat
lähtöisin? Vastaan: ilmestystiedon kautta.Enkeli tai ”henki” on puhunut.Mutta mikä henki
kun Raamattu ei puhu tällaisesta toiminnasta mitään?
Kun Vanhan Liiton aikanakin Jumala antoi erittäin tarkat ja selkeät ohjeet joita piti noudattaa eikä niistä saanut poiketa.Näitä oli esim Liiton arkin rakentaminen ja siinä palvelevien pukeutuminen oli tarkasti määrätty.Oli tupsujen värit ja luvut.Kaikki siinä tapahtuvan Jumalan palveluksen tavat oli Jumala ilmoittanut tarkkaan.Näistä voi lukea 4. Mooseksen kirja. 4 luku.

Eikö Jumala sitten olisi antanut Uuden Liiton aikana mitään tarkkoja määräyksiä ja neuvoja vaan olisiko Hän jättänyt meidän arvailtavaksemme Hänen toimintansa tavat? Kuinka olisi mahdollista, että Kaikkivaltias Jumala, joka sanassaan lupaa ettei yksikään lammas voi eksyä, jos hän seuraa Hyvää Paimenta ja joka nimenomaan on jättänyt meille testamentin, Raamatun, jossa kaikki on meille ilmoitettu?
Älkäämme eksykö, sillä jos tällaisia ”arvailuja” ilmenee, eivät ne ole Jumalan sanan antamia vaan juuri sitä ”ilmestystietoa”, sitä mitä toinen henki, eksyttäjä antaa.Kaikenlaisilla kokemuksilla ja enkelinäyillä ja parantamisihmeillä.

Kuinka monta kertaa opetuslapsista kerrotaan että heidän parantaessaan sairaita, ihmiset kaatuivat maahan selälleen?
Vastaan: ei kertaakaan ole mainittu.
Kuinka monta kertaa on mainittu neljässä evankeliumissa Jeesuksen parantaessa sairaita, että joku olisi kaatunut maahan selälleen ?
Vastaan: Ei yhdessäkään evankeliumissa ole mainittu.
Kuinka monta kertaa on mainittu, että opetuslasten julistaessa evankeliumia, heidän kätensä olisi tärissyt tai vapissut, tai että he olisivat kokeneet sähköisiä voimia?
Vastaan: ei kertaakaan ole mainittu.

Esa Suojala opettaa sairaiden parantamisen armolahjasta näin:

2 ) Varmin merkki armolahjan omistamisesta on se,että sairaita paranee.

Eri ihmisillä on eri sairauksiin vaikuttava parantamisen lahja. Kokeile lahjaasi ensin oman seurakunnan keskellä. Mainonnan hoitaa Jumala käyttäessään sinua, sillä voitelu näkyy ja kuuluu.

3 ) Epävarmuuskin voi olla merkki (ei epäusko )

Ihmisen sisin sanoo niin kuin profeetta kutsun saatuaan: "En

minä kykene, sillä minä olen nuori."

Alistu Jumalan ohjaukseen. Hän tekee sinusta aseen pimeyden

valtoja vastaan.

Lahja toiminnassa

Tietoisuus lahjan käytössä vapauttaa uskon liikkeelle. Siksi on hyvä myös katsella, millaisia ulkoisia merkkejä voi olla henkilöillä,jotka saavat palvella terveeksitekemisen lahjalla.

1 ) Käsi kuumenee

Kun käsi lasketaan sairaan kohdan ylle, se kuumenee, ja lärnpö vaikuttaa selvästi myös potilaaseen. Näin tapahtuu melkeinjokaisessa kokouksessa, jossa Jumala haluaa parantaa kauttani.

2 ) Kädessä on hiljaista värinää

Tämä tuntuu, kun Jumalan voima siirtyy käden kautta sairaaseen. Tällaista olen kokenut enimmäkseen silloin, kun kyseessä on omasta mielestäni epävarma tilanne. Jumalallahan ei mahdottomia tilanteita olekaan.

3 ) Tunne käsissä on tietoisuuden tasolla

Erään kerran käteni meni aivan tunnottomaksi, ja seuraavana päivänä kokouksessa paranivat kaikki, jotka pyysivät rukoilernaan sairauksiensa puolesta.

4 ) Jumala antaa selvän merkin ja sanat, esim. ilmestyksessä Olen kokenut tällaisina merkkeinä ,mm. sen, kun luokseni saapui ratsastaja vlkoisen hevosen selässä.Hän ratsasti suoraan käsiini ja sulautui niihin.Sen jälkeen tulivat käskysanat tai neuvottiin, mitä tehdään.

27

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ReaStr

Minua on arvosteltu siitä, että julkisesti arvostelen julistajien opetuksia.Minulle on myös sanottu usein että Raamatun tapa on mennä nuhtelemaan kahden kesken.On tuotu esille Raamatun paikkoja, mikä on sinänsä oikein hyvä asia.
      Mutta Jumalan sanalla ei saa lyödä, eikä manipuloiden tuoda sanaa esille vaan sen täytyy tapahtua asiayhteyteen liittyen.

Tällä tarkoitan sitä, että on oikeus arvostella julkisesti puhuttua opetusta ja toimintaa> julkisesti.
      Jos taas on kysymys jonkun yksittäisen henkilön henkilökohtaisesta synnistä, siitä pitääkin mennä sanomaan kahden kesken, jos Jumalan Henki näin johdattaa.

Tällaiset johdatukset vain yleensä ovat ihmisten omia keksintöjä ja tuomiomieltä mitä paljon tapahtuu helluntailaisten keskuudessa,mutta varmaan joissakin harvoissa tapauksissa Jumalan Hengenkin johdattamia.

• Baskeri.

Niinpä. 1 Tim. 5: 19; Gal. 2: 14; 2 Tim. 4:2,3.

• tode'

raamattu kertoo/opettaa näin:

"ja publiuksen isä makasi sairaana kuumeessa ja punataudissa (ei ollut kommunismia);
      ja paavali meni hänen luoksensa, rukoili ja pani kätensä hänen päälleen ja paransi hänet.

kun tämä oli tapahtunut, tulivat muutkin sairaat, mitä saarella (melite) oli,
      ja heidät parannettiin."

siinä on helluntaioppia, yleistä kristinoppia. älä sinä esitä suojaloiden oppeja helluntaiopiksi.

• Evätkös shamaanit ja poppamiehet parantanneet myös sairaita. Eikös henki- ja kaukoparannusta harjoiteta vielä meidänkin päivinämme? Eivätkö myös suomalaiset noidat ja verenseisottajat paranteneet ihmisiä? Ellen aivan väärin muista, ainakin viimeksi mainittujen parannusloitsuissa apua pyydettiin myös "Ristin Kiesukselta", niin ettei se Jeesuksen nimen käyttäminen mitään uutta ole, kun tautia ulos ajetaan.

• ReaStr
        Epiktetos kirjoitti:

Evätkös shamaanit ja poppamiehet parantanneet myös sairaita. Eikös henki- ja kaukoparannusta harjoiteta vielä meidänkin päivinämme? Eivätkö myös suomalaiset noidat ja verenseisottajat paranteneet ihmisiä? Ellen aivan väärin muista, ainakin viimeksi mainittujen parannusloitsuissa apua pyydettiin myös "Ristin Kiesukselta", niin ettei se Jeesuksen nimen käyttäminen mitään uutta ole, kun tautia ulos ajetaan.

Näitä parantajia löytyy ja itsekin olen tavannut joitakin erilaisissa yhteisöissä.
        Esa Suojalan toiminta perustuu juuri shamanismille.Hänen eläin kuvauksensa viittaa valaisevasti sen hengen toimintaan, hänen mainitessaan valkoisesta hevosesta joka ratsasti hänen käsiinsä ja sulautui niihin, kuten hän sen itse kirjassaan ilmaisee.

Raamattu varoittaa uskovia tällaisesta toiminnasta.Mutta monia kiinnostaa tällainen mystiikka ja mikäpä sen mainiompi tapa tienata rahaa ja mainetta "suurena parantajana ja opettajana"
        Ikävää mutta totta tänä päivänä.

• luovu jo
        ReaStr kirjoitti:

Näitä parantajia löytyy ja itsekin olen tavannut joitakin erilaisissa yhteisöissä.
        Esa Suojalan toiminta perustuu juuri shamanismille.Hänen eläin kuvauksensa viittaa valaisevasti sen hengen toimintaan, hänen mainitessaan valkoisesta hevosesta joka ratsasti hänen käsiinsä ja sulautui niihin, kuten hän sen itse kirjassaan ilmaisee.

Raamattu varoittaa uskovia tällaisesta toiminnasta.Mutta monia kiinnostaa tällainen mystiikka ja mikäpä sen mainiompi tapa tienata rahaa ja mainetta "suurena parantajana ja opettajana"
        Ikävää mutta totta tänä päivänä.

Et sitten antanut Esan sitä demonia karkoittaa. Tulis mukavampi olo ilman demonia....

• Antti Tuisku

Mikä sun oikein on kun oot noin levoton, ootko uskoton
      (Antti Tuisku)

REA TAAS PURKAA PAHAA TUULTAAN,, KUN EI OLE PÄÄSSYT SAARNAAMNAAM HARHAOPPEJAAN.

• varoittaessaan eksytyksestä

Amerikasta, tuosta eksyttävien hengellisten liikkeiden ihmemaasta tulee jatkuvalla syötöllä aina uusia eksytyksiä. Sieltä ovat meille saapuneet mm. :

- Mormoni-uskonto
        - Jehovan todistajat
        - New Age
        - Toronton "herätys" (="eksytys")
        - Voimaevankeliointi ja menestysteologia
        - jne. täydellinen lista olisi pitkä

Mielestäni sieltä ei ole tullut meille mitään raitista hengellisyyttä.

Onkin mahdollista, että juuri Yhdysvallat on ilmesyskirjan mainitsema Suuri Babylon? Tätä emme tietenkään varmuudella tiedä, mutta merkit näyttävät sopivan siihen. Yhdysvallat näyttää tällä hetkellä kulkevan kohti tuhoaan.

Ilm. 18:2 "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon! Siitä on tullut pahojen henkien tyyssija ja kaikkien saastaisten henkien ja kaikkien saastaisten ja inhottavien lintujen pesäpaikka. 3 Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Mistä muusta valtiosta voitaisiin sanoa: "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään." ??? No tietyiltä osin tämä sopii Vatikaaniinkin. Muistelkaamme esim. edesmenneen paavin hautajaisia.

Ilm 18:4 Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

5 "Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan. 6 Tehkää hänelle niin kuin hän on tehnyt muille, maksakaa kaksin verroin hänen teoistaan. Siihen maljaan, johon hän on toisille juomansa sekoittanut, sekoittakaa häntä itseään varten kahta katkerampi juoma. 7 Minkä hän on mainetta ja rikkautta ahnehtinut, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta. Hän vakuuttelee yhä itselleen: 'Minä olen kuningatar ja istun valtaistuimella. Leski en ole, surua en ikinä koe.' 8 Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vitsaukset, rutto, murhe ja nälkä, ja hänet poltetaan tuhkaksi. Väkevä on Herra Jumala, joka hänet on tuominnut! "

• en jaksa lukea
        varoittaessaan eksytyksestä kirjoitti:

Amerikasta, tuosta eksyttävien hengellisten liikkeiden ihmemaasta tulee jatkuvalla syötöllä aina uusia eksytyksiä. Sieltä ovat meille saapuneet mm. :

- Mormoni-uskonto
        - Jehovan todistajat
        - New Age

Onkin mahdollista, että juuri Yhdysvallat on ilmesyskirjan mainitsema Suuri Babylon? Tätä emme tietenkään varmuudella tiedä, mutta merkit näyttävät sopivan siihen. Yhdysvallat näyttää tällä hetkellä kulkevan kohti tuhoaan.

Ilm. 18:2 "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon! Siitä on tullut pahojen henkien tyyssija ja kaikkien saastaisten henkien ja kaikkien saastaisten ja inhottavien lintujen pesäpaikka. 3 Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Mistä muusta valtiosta voitaisiin sanoa: "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään." ??? No tietyiltä osin tämä sopii Vatikaaniinkin. Muistelkaamme esim. edesmenneen paavin hautajaisia.

"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

5 "Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan. 6 Tehkää hänelle niin kuin hän on tehnyt muille, maksakaa kaksin verroin hänen teoistaan. Siihen maljaan, johon hän on toisille juomansa sekoittanut, sekoittakaa häntä itseään varten kahta katkerampi juoma. 7 Minkä hän on mainetta ja rikkautta ahnehtinut, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta. Hän vakuuttelee yhä itselleen: 'Minä olen kuningatar ja istun valtaistuimella. Leski en ole, surua en ikinä koe.' 8 Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vitsaukset, rutto, murhe ja nälkä, ja hänet poltetaan tuhkaksi. Väkevä on Herra Jumala, joka hänet on tuominnut! "

moista selittelyä jos niputat mormonit ja torontosta alkaneen herätyksen samaan läjään. Olet ilmeisesti aika kypsymätön kristitty joka ei ole harjaantunut eroittamaan hyvää pahasta? Myös Vinyard-liike on eri asia kuin New Age ja Jehovan todistajat.

Laitan sulle oikeaa tietoa voit tutustua:http://www.vineyardsrk.fi/

• Tarkoituksellako?
        varoittaessaan eksytyksestä kirjoitti:

- Mormoni-uskonto
        - Jehovan todistajat
        - New Age

Adventismi.

• ole hyvä
        en jaksa lukea kirjoitti:

moista selittelyä jos niputat mormonit ja torontosta alkaneen herätyksen samaan läjään. Olet ilmeisesti aika kypsymätön kristitty joka ei ole harjaantunut eroittamaan hyvää pahasta? Myös Vinyard-liike on eri asia kuin New Age ja Jehovan todistajat.

Laitan sulle oikeaa tietoa voit tutustua:http://www.vineyardsrk.fi/

http://www.vineyardsrk.fi/

• Baskeri.

Kuulosti tutuilta. Tunsin aikoinani miehen, joka kuoli kliinisesti ja jonka lääkärit onnistuivat elvyttämään. Hän kertoi kuoltuaan tavanneensa 'Jeesuksen', joka antoi hänelle luvan palata henkiin ja joka lupasi kyvyn parantaa sairaita. Kun mies tokeni, hänestä tulikin parantaja.

Hän kertoi käsistään lähtevän voiman, joka tuntui kuumotuksena ja värinänä. Ihan hyvä muuten, mutta mies ei ollut uskossa. Hän puhui kosmisesta Kristuksesta, jälleensyntymisen kiertokulusta ym. pakanallisesta opista. Ei sanaakaan evankeliumista. Lisäksi tiedän tapauksia, joissa hänen 'potilaansa' paranivat tilapäisesti, mutta vaiva palasi myöhemmin paljon pahempana.

• ReaStr

Ja hänellä on kuvaamiasi kokemuksia, joista hän kertoo kirjassaan: "palvele pyhillä armolahjoilla".Hän asui Amerikassa ja siellä koki ihmeellisen sairaudesta parantumisen, jossa hänelle ilmestyi, omien sanojensa mukaan Jumala, joka sitten lupasi häntä käyttää sairaiden parantamisessa.
        Tällaisia mystisiä parantumiskokemuksia on järjestään jokaisella tunnetulla ihmeparantajalla.
        Sellaisia ovat mm Pirkko Jalovaara ja Markku Koivisto ja muita lukematon joukko.Vanhimpia tunnettuja : William Branham jne.

• tode'
        ReaStr kirjoitti:

Ja hänellä on kuvaamiasi kokemuksia, joista hän kertoo kirjassaan: "palvele pyhillä armolahjoilla".Hän asui Amerikassa ja siellä koki ihmeellisen sairaudesta parantumisen, jossa hänelle ilmestyi, omien sanojensa mukaan Jumala, joka sitten lupasi häntä käyttää sairaiden parantamisessa.
        Tällaisia mystisiä parantumiskokemuksia on järjestään jokaisella tunnetulla ihmeparantajalla.
        Sellaisia ovat mm Pirkko Jalovaara ja Markku Koivisto ja muita lukematon joukko.Vanhimpia tunnettuja : William Branham jne.

mutta raamatun mukaista helluntaioppia hän ei julista!

miksi et samointein ilmoita, että jalovaara ja koivisto ovat luterilaisia???
        vastaus: no siksi.

yritähän saada irti jotain rakentavaa vaikka tästä kauniista kesäpäivästä.
        tsau!

• ReaStr

Niin hän varmasti itse luulee, ja luulee moni muukin, mutta Jumalan sanan kokonaisvaltainen totuus paljastaa hänet eksyttäjäksi.

Tunnetko Jumalan sanan totuuden vai uskotko valheeseen?

Kristus ei ole mikään sirkusareenoilla esiintyvä temppujen tekijä ja oletettuja riivaajia ja demoneita ulosajava ihmisten häpäisijä, kuten tämäkin mies esittää vaan:

Jeesus Kristus on persoona ja kunnioittaa persoonallisuutta ja yksilöllisyyttä, eikä Hän häpäise luomaansa ihmislasta puoskaroimalla hänet kaiken kansan nähden.
        Tällaiset puoskarit ja Kristuksen pilkkaajat pitää paljastaa kaiken kansan nähden, etteivät he enää saisi jatkaa meidän jo ennestään rikottuja ja häväistyjä sielujamme.
        Jumalan seurakunnassa tulisi olla sielunhoitajia Jumalan mielen mukaan, eikä tällaisia omankunnian perässä kulkevia häpäisijöitä.

• Tuulee huutelis
        ReaStr kirjoitti:

Niin hän varmasti itse luulee, ja luulee moni muukin, mutta Jumalan sanan kokonaisvaltainen totuus paljastaa hänet eksyttäjäksi.

Tunnetko Jumalan sanan totuuden vai uskotko valheeseen?

Kristus ei ole mikään sirkusareenoilla esiintyvä temppujen tekijä ja oletettuja riivaajia ja demoneita ulosajava ihmisten häpäisijä, kuten tämäkin mies esittää vaan:

Jeesus Kristus on persoona ja kunnioittaa persoonallisuutta ja yksilöllisyyttä, eikä Hän häpäise luomaansa ihmislasta puoskaroimalla hänet kaiken kansan nähden.
        Tällaiset puoskarit ja Kristuksen pilkkaajat pitää paljastaa kaiken kansan nähden, etteivät he enää saisi jatkaa meidän jo ennestään rikottuja ja häväistyjä sielujamme.
        Jumalan seurakunnassa tulisi olla sielunhoitajia Jumalan mielen mukaan, eikä tällaisia omankunnian perässä kulkevia häpäisijöitä.

Sinun mielipiteesi ja köykäiseksi havaittu..

• ReaStr

Juu, tiedän että Esa Suojala on netmissionin tilastoissa.
        Ei se kuitenkaan tee hänestä Raamatullista opettajaa.

• raamatullisempi
        ReaStr kirjoitti:

Juu, tiedän että Esa Suojala on netmissionin tilastoissa.
        Ei se kuitenkaan tee hänestä Raamatullista opettajaa.

kuin sinä Rea.

• ReaStr
        raamatullisempi kirjoitti:

kuin sinä Rea.

Enkä koe sähköisiä voimia, kuten v 2002 tammikuussa Göteborgissa, Suojalan käsien alla.

Minun käteni ei vispaa enkä koe väärän hengen ilmestyksiä.

Suojalan kädet tärisevät ja vapisevat.
        Lisäksi hänen kätensä kuumenevat.
        Miksi?
        Kysypä häneltä kun tapaat?

• että täytyy
        ReaStr kirjoitti:

Enkä koe sähköisiä voimia, kuten v 2002 tammikuussa Göteborgissa, Suojalan käsien alla.

Minun käteni ei vispaa enkä koe väärän hengen ilmestyksiä.

Suojalan kädet tärisevät ja vapisevat.
        Lisäksi hänen kätensä kuumenevat.
        Miksi?
        Kysypä häneltä kun tapaat?

olla pienet aivot ihmis lapsella.

Tärisikö sinun kätesi,kun kohmelossa olit, vai jäikö tärinä vain päähän?

Lämmitä sinä kätesi ,vaikka paistin pannussa.

• ReaStr

Löysikö kukaan 50 paikkaa Raamatusta, missä mainitaan edes yksi noista merkeistä mitä helluntailaiset julistajat väittävät Jumalan tekemiksi?
      Ylivainiolla oli se kaatuminen ja kultapaikat hampaisiin.

Löytyykö 49 Raamatun paikkaa?
      Löytyykö 2 Raamatun paikkaa?
      Löytyykö 1 ainoa?

Ei löydy, sillä siellä ei mainita mitään tällaisista merkeistä.

• ihmettelijä

Ihmettelen vaan, kyllä kai se Jumala maailman luodessaan on kullankin luonut ja painovoiman joka ihmisen vetää maahan kun jalat pehmenee.

Mitä se Rea nyt hourii? Heh Heh...

• sivusta seuraava

vippaskonsteja tarvittu. Kun Jeesus käski riivaajahenkien vallassa olevasta autiomaassa vaeltavasta häiriköstä legioonan verran riivaajia astumaan sikalaumaan, ei kirjassa kerrota miehen kaatuneen ja alkaneen neuroottisesti röhisemään ja epämääräisesti jokeltelemaan. Ei, kylmän rauhallisesti kävi Herramme käsky, poistukaa miehestä ja menkää sikoihin. Ilmeisesti mies oli vapautuksen jälkeen ns. tyhjä, täysin rauhallinen joskin väsynyt. Sen sijaan sikalauma joutui täysin paniikkiin ja syöksyi jyrkänteeltä alas. Ps. Ottakaa seuraavan kerran niihin parannuskokouksiinne muutama nasupossu mukaan ja testatkaa toimiiko riivaajien karkoitus niin kuin Jeesuksella aikanaan toimi. Sitten kun tämäkin toteutuu, niin ilmoittanette tällä palstalla, missä ja milloin voin itse tulla ihmeen todistajaksi ja samalla ottamaan helluntailaisen aikuiskasteen vastaan.

• ihmettelijä
        sivusta seuraava kirjoitti:

vippaskonsteja tarvittu. Kun Jeesus käski riivaajahenkien vallassa olevasta autiomaassa vaeltavasta häiriköstä legioonan verran riivaajia astumaan sikalaumaan, ei kirjassa kerrota miehen kaatuneen ja alkaneen neuroottisesti röhisemään ja epämääräisesti jokeltelemaan. Ei, kylmän rauhallisesti kävi Herramme käsky, poistukaa miehestä ja menkää sikoihin. Ilmeisesti mies oli vapautuksen jälkeen ns. tyhjä, täysin rauhallinen joskin väsynyt. Sen sijaan sikalauma joutui täysin paniikkiin ja syöksyi jyrkänteeltä alas. Ps. Ottakaa seuraavan kerran niihin parannuskokouksiinne muutama nasupossu mukaan ja testatkaa toimiiko riivaajien karkoitus niin kuin Jeesuksella aikanaan toimi. Sitten kun tämäkin toteutuu, niin ilmoittanette tällä palstalla, missä ja milloin voin itse tulla ihmeen todistajaksi ja samalla ottamaan helluntailaisen aikuiskasteen vastaan.

että pitää olla moista alemmuuden tunnetta, ihan sääliksi käy. Lienee lapsuus ollut surkea ei-helluntailainen....

• PYSY RAKKAUDEN HENGESSÄ

missä kohtaa raamatussa oli kirjoitettu ,kun liiton arkku kannettiin veteen,siis ennen tätä tapahtumaa.
        tiedämme että tapahtuma on luettavana meillä raamatusta ,mutta ei ollu niillä ihmisillä luettavana mistään ,vaan jumala puhui ,mitä tapahtuvan tuli,,

jos tässä käyttä sinun opettamaasi raamattua .niin ensiksi kukaan ei kokeilu henkiä tässä tapahtumassa ,joten rea opettamallasi tavalla voimme uskoa että saatana pysäytti veden virtamisen.

myös uudessa testamentissa parantumis tapahtumat täytyy olla saatanasta koska ITSE PARANTUMIS TILANTEISSA ,EI KOETELLA HENKIÄ. TÄMÄHÄN ON SITÄ NYT MITÄ AIVOPESET IHMISILLE ,VALIKOIT RAAMATTUA, ETT JÄTÄ SIJAA KOLIKON TOISELLE PUOLELLE,ELI EI KAIKKI PARANTUMINEN VOI OLLA SAATANASTA,SILLOIN MYÖS NIINKUTSUTUT MAALISET KEINOT ,JOTKA YMMÄRÄMME OMALLA JÄRJELLÄ ON VIELÄKIN SUUREMPI HARHA´, ESIMERKSI ELINTEN LUOVUTUS SAIRAS TILANTEISSA,KIINOSTAVAA?? ETTÄ ETT OLE HUOMANNU TÄTÄ OLLENKAAN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10474
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5572
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5133
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3891
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3568
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3523
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3036
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      78
      2874
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2683
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56