Kerran näin ex anoppini alasti suihkussa. Asuivat ok talossa jossa oli pesuhuoneen yhteudessä wc. Meni vessaan ja anoppi olikin saman aikaan suihkussa. Sanoi, että tule vaan, kait nyt alastomia naisia oot nähny. Siinä sitten tein tarpeitani ja anoppi pesi rintojaan ja pilluaan minuun päin kääntyneenä. Mukava muisto.
Ex anoppi suihkussa
7
2945
Vastaukset
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Anoppi ottaa minulta suihin, kun ei vaimo suostu ottamaan. Onneksi joku sentäs.
- Anonyymi
Näin myös kerran oman anoppini piparin enkä saa sitä upeaa kuvaa mielestäni. Monta kertaa olen miettinyt sen jälkeen kuinka ihana sitä olisi maistaa. 💕
- Anonyymi
Vai oli anopilla pillu🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Olen myös nähnyt anopin alasti ja se oli hämmentävän kiihottavaa. Hän tuli juuri saunasta ulos...huh...
Olen toki himoinnut hänen pyrstöään jo aiemminkin. Ja olisi mahtavaa nähdä lisää ja koskeakin. Anoppi on 70 ja minä 50...- Anonyymi
Aika lailla sama tilanne. Anoppi on kiihottava. Saisinpa joskus maistaa...
- Anonyymi
Olen myös nähnyt anopin alasti ja ihan läheltäkin. Anopilla on suuret rinnat ja karvainen pillu. Kiihotun valtavasti aina, kun näen hänet alasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724