Hyvää 2024 ensimmäistä

Anonyymi-ap

Päivää ja iltaa ystävälle. -20 on etelän lötäpöksyilläkin lämpötila. :D

112

736

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös se ilta nyt olekin. :D iltaa sinne teille kylmiin asteisiin. :D

      • Anonyymi

        Ja kivaa alkavaa ensimmäistä viikkoa. Onko töihin paluu edessä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kivaa alkavaa ensimmäistä viikkoa. Onko töihin paluu edessä? :D

        Onhan se joo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se joo :D

        Joo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D

        Millon sul?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon sul?

        Vasta onneksi loppuviikon puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta onneksi loppuviikon puolella.

        Okei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D

        Ihan kiva kun on niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva kun on niin. :D

        Joo saat vielä vähän lomailla. Kaupassa oli hauska näky kun oli pitkä nainen ja lyhyempi mies pariskunta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo saat vielä vähän lomailla. Kaupassa oli hauska näky kun oli pitkä nainen ja lyhyempi mies pariskunta :D

        Ei se pituus ole kaikille se juttu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pituus ole kaikille se juttu. :D

        Ei niin ja hyvä niin. Eihän se voi olla kriteeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin ja hyvä niin. Eihän se voi olla kriteeri.

        Jotkut haluaa ja jotkut ei. Ihan makuasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut haluaa ja jotkut ei. Ihan makuasioita.

        Toki on. Miten sulla sitten, voisko olla paljon lyhyempi mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut haluaa ja jotkut ei. Ihan makuasioita.

        Toki jos ois mua pidempi nainen ni ois se jo aika pitkä :D mut ei asia siihe kaatuisi jos rakkautta olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki on. Miten sulla sitten, voisko olla paljon lyhyempi mies?

        Jos sitä rakastuu niin ei ole millään mitalla väliä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki jos ois mua pidempi nainen ni ois se jo aika pitkä :D mut ei asia siihe kaatuisi jos rakkautta olisi.

        Olisi se kyllä aika pitkä tai luulisin niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi se kyllä aika pitkä tai luulisin niin. :D

        No 190 pitäs sitte olla tai yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No 190 pitäs sitte olla tai yli

        Niin. :D melko pitkä saa olla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä. :D pitää kuunnella tuo vielä joskus uudestaankin että tietää paremmin.

        Tää kans kannattaa kuunnella sitten.
        Löysin tän bändin vasta ja tykkään kyl.
        https://youtu.be/I0WzT0OJ-E0?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kans kannattaa kuunnella sitten.
        Löysin tän bändin vasta ja tykkään kyl.
        https://youtu.be/I0WzT0OJ-E0?feature=shared

        Joo pitää kuunnella noi. Koitan kääntää rytmiä ja yrittää mennä nukkumaan nyt aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pitää kuunnella noi. Koitan kääntää rytmiä ja yrittää mennä nukkumaan nyt aikaisemmin.

        Ok. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Öitä

        Jos naisesi ei selviäisi niin haluisitko kuin pian uuden? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Öitä

        Mitäs tänään sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisesi ei selviäisi niin haluisitko kuin pian uuden? :)

        Ei ole tuo minulta. Ihme että kirjoitti samaan aikaan. Törkeää kirjoitusta.


      • Anonyymi

        Kannattaisi mennä itseesi. Toivot muiden kuolemaa. Eiköhän se sinullekin tule.


      • Anonyymi

        Mene jonnekin ulkomaille sitten. Ei suomesta irtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jonnekin ulkomaille sitten. Ei suomesta irtoa.

        Eiku sellasta kuivaa kun mummuil. Onko sul kuivakka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku sellasta kuivaa kun mummuil. Onko sul kuivakka?

        Ai mummoa. No niitä löytyy suomesta vähän useampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tänään sinne?

        Ei ihmeempiä, tosi kylmää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmeempiä, tosi kylmää on.

        Ei varmaan kylmempi kuin täällä. Lähtikö auto käyntiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kylmempi kuin täällä. Lähtikö auto käyntiin?

        -21. Lähti mut ovi ei auennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -21. Lähti mut ovi ei auennut.

        Täällä on melkein -30. :D onneksi ei tarvinnut itse käyttää autoa tänään. Kävin tuossa ulkoilemassa niin oli ihan raikas keli. Kuuntelin nuo biisit ja tykkäsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on melkein -30. :D onneksi ei tarvinnut itse käyttää autoa tänään. Kävin tuossa ulkoilemassa niin oli ihan raikas keli. Kuuntelin nuo biisit ja tykkäsin.

        Kiva jos olivat hyviä. On siellä sitte reilusti kylmempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos olivat hyviä. On siellä sitte reilusti kylmempi.

        Niin onhan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan täällä.

        Joo. Tuli aika paha mieli ton jonkun kommentista :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tuli aika paha mieli ton jonkun kommentista :(

        Oli aika ilkeän kuuloinen kommentti. Ajattelisin silti että kyllä hän selviää ihan sama mitä joku tuossa yrittää räpättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika ilkeän kuuloinen kommentti. Ajattelisin silti että kyllä hän selviää ihan sama mitä joku tuossa yrittää räpättää.

        Se on sitä kun uskoo itseensä eikä anna kenenkään lyödä sitä uskoa alaspäin. Vain sinun ajatuksilla on vaikutusta siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä kun uskoo itseensä eikä anna kenenkään lyödä sitä uskoa alaspäin. Vain sinun ajatuksilla on vaikutusta siellä.

        Niin onkin, hyvin sanottu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin, hyvin sanottu :D

        Eihän tuo räpättäjä siellä ole enkä minäkään. :D ei meillä ole muuten vaikutusta mihinkään muuten kuin ajatuksen tasolla.


      • Anonyymi

        No ei minullakaan. Olen vain täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei minullakaan. Olen vain täällä.

        No tarkotin et haluan kyllä kuulla sun ajatuksia ja voit keksiä parempia tapoja toimia tms. jolloin on vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tarkotin et haluan kyllä kuulla sun ajatuksia ja voit keksiä parempia tapoja toimia tms. jolloin on vaikutusta.

        Mitä tapoja voi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapoja voi olla?

        Ihan mitä vaan voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mitä vaan voi olla.

        Kun jos olen vain ajatus täällä. En tiedä olenko muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jos olen vain ajatus täällä. En tiedä olenko muuta.

        Miks pitää nyt taas tuohon lähteä :( älä lähde jooko tuohon kun mulla on paha mieli nyt muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitää nyt taas tuohon lähteä :( älä lähde jooko tuohon kun mulla on paha mieli nyt muutenkin.

        No olenko muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olenko muuta?

        Antaa olla. Hauskaa iltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla. Hauskaa iltaa.

        Eli en ole jos et osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli en ole jos et osaa sanoa.

        Onhan se selvää että olen vain ajatus täällä enkä muuta. Niin sanoin tuossa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se selvää että olen vain ajatus täällä enkä muuta. Niin sanoin tuossa koko ajan.

        Olin vttu sanomassa et olet paras ystävä ja tämä on yhteydenpitotapa ennen ku nähdään. Mut antaa olla pskaa iltaa sitten mulle kun säkin haluut näköjään pahottaa vaa mieleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin vttu sanomassa et olet paras ystävä ja tämä on yhteydenpitotapa ennen ku nähdään. Mut antaa olla pskaa iltaa sitten mulle kun säkin haluut näköjään pahottaa vaa mieleni.

        Miksi et sanonut sitä sitten heti? Tiedät mitä ajattelet ja miksi pitää sitten heittäytyä hankalaksi sen takia jos tiedät mitä sanot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sanonut sitä sitten heti? Tiedät mitä ajattelet ja miksi pitää sitten heittäytyä hankalaksi sen takia jos tiedät mitä sanot?

        En oikein ymmärrä mistä tuo käytös kumpuaa. Jos kysyn kysymyksen ja heti ollaan sitten kuin minulle halutaan pahaa ajatuksella ja että olen ihan paska ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärrä mistä tuo käytös kumpuaa. Jos kysyn kysymyksen ja heti ollaan sitten kuin minulle halutaan pahaa ajatuksella ja että olen ihan paska ajatus.

        Puuttuuko sinulta joku kyky ymmärtää milloin sanoa mitäkin? -sivusta
        Meinaan jos kaveri sanoi että on paha mieli miksi lähdit pahoittamaan sitä lisää. Olisit voinut sanoa saman asian myöhemmin paremmalla ajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitää nyt taas tuohon lähteä :( älä lähde jooko tuohon kun mulla on paha mieli nyt muutenkin.

        Miksi sulla on paha mieli :/ Haluaisitko puhua siitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuuko sinulta joku kyky ymmärtää milloin sanoa mitäkin? -sivusta
        Meinaan jos kaveri sanoi että on paha mieli miksi lähdit pahoittamaan sitä lisää. Olisit voinut sanoa saman asian myöhemmin paremmalla ajalla.

        Ei minunkaan pahaa mieltä ole aikaisemmin huomioitu ja lopulta se menee aina siihen että toinen pahoittaa mielensä jopa siitäkin kun itse alunperin olen sanonut että on paha mieli. Ihan sama mitä sanon niin aina on huono mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minunkaan pahaa mieltä ole aikaisemmin huomioitu ja lopulta se menee aina siihen että toinen pahoittaa mielensä jopa siitäkin kun itse alunperin olen sanonut että on paha mieli. Ihan sama mitä sanon niin aina on huono mieli.

        No älkää sitten olko kavereita jos se on noin vaikeaa 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minunkaan pahaa mieltä ole aikaisemmin huomioitu ja lopulta se menee aina siihen että toinen pahoittaa mielensä jopa siitäkin kun itse alunperin olen sanonut että on paha mieli. Ihan sama mitä sanon niin aina on huono mieli.

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii 🤣🤣
        -sivusta edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älkää sitten olko kavereita jos se on noin vaikeaa 🤣🤣🤣

        Me ollaan jos halutaan. Ei se muille kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin vttu sanomassa et olet paras ystävä ja tämä on yhteydenpitotapa ennen ku nähdään. Mut antaa olla pskaa iltaa sitten mulle kun säkin haluut näköjään pahottaa vaa mieleni.

        Jos haluat lukea mietteitäni viime yöltä niin tuossa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/18194310/jokainen--en-halua-sinua--viesti
        Ehkä olen sydämetön tai en osaa olla ystävä. Mutta silti tunnen miten tunnen ja ajattelen. Jos se on liikaa niin sitten ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan jos halutaan. Ei se muille kuulu.

        Ehkä kaverisi pettyi kun sanoit et ootte vaa täällä? Ootteko ajatellut et molemmat saatatte pelätä sitä toisen menettämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaverisi pettyi kun sanoit et ootte vaa täällä? Ootteko ajatellut et molemmat saatatte pelätä sitä toisen menettämistä?

        Ei se nyt ole niinkään tai mistä minä tiedän. Me puhuttiin siitä mitä merkitsen hänelle ja hänen mukaansa aluksi en mitään kuin vasta silloin kun hänellä on vttu -olo niin sitten olenkin jotain. Sanoin että palstan kautta en voi mitenkään vaikuttaa muuten hänen olemiseen tai tekemiseen kuin ajatuksentasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt ole niinkään tai mistä minä tiedän. Me puhuttiin siitä mitä merkitsen hänelle ja hänen mukaansa aluksi en mitään kuin vasta silloin kun hänellä on vttu -olo niin sitten olenkin jotain. Sanoin että palstan kautta en voi mitenkään vaikuttaa muuten hänen olemiseen tai tekemiseen kuin ajatuksentasolla.

        Missäs mä oon sanonut ettet merkitse? En mä ehtinyt edes sanoa ajatuksiani ennen ku aloit laittamaan sanoja mun suuhun. En ymmärrä, miks oot kuin eri persoona joskus, ilkeä ja pois työntävä. Mut jos olet tota mieltä et mä en ole sua auttanut ikinä ja tulee vaan riita siitäkin ja ettet merkkaa mulle mitään ni ehkä parempi on ettei jutella. Nehän on vaan niitä sun päänsisäisiä ajatuksia etkä nyt pysty asettumaan niiden ulkopuolelle mutta olkoot niin jos haluat. Löydät varmaan sellasen kaverin täältä joka sitten mielistelee ja on aina joojoo tuulella. Kun mä en oikein enää tiedä mitä pitäs sanoa et kelpaan. Millon en kerro tunteistani ja millon kerron niistä väärin.

        Hyvää tätä vuotta, muista tavotella niitä unelmiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs mä oon sanonut ettet merkitse? En mä ehtinyt edes sanoa ajatuksiani ennen ku aloit laittamaan sanoja mun suuhun. En ymmärrä, miks oot kuin eri persoona joskus, ilkeä ja pois työntävä. Mut jos olet tota mieltä et mä en ole sua auttanut ikinä ja tulee vaan riita siitäkin ja ettet merkkaa mulle mitään ni ehkä parempi on ettei jutella. Nehän on vaan niitä sun päänsisäisiä ajatuksia etkä nyt pysty asettumaan niiden ulkopuolelle mutta olkoot niin jos haluat. Löydät varmaan sellasen kaverin täältä joka sitten mielistelee ja on aina joojoo tuulella. Kun mä en oikein enää tiedä mitä pitäs sanoa et kelpaan. Millon en kerro tunteistani ja millon kerron niistä väärin.

        Hyvää tätä vuotta, muista tavotella niitä unelmiasi.

        Missä olisit sanonut että merkitsen? Mitä itse teet kun koko ajan olet suuttumassa ja lähtemässä pois jos vähäänkään sanon että nyt on huono olla minulla tai yritän edes kysyä mitä lopulta merkitsen sinulle vai olenko vain yhtä tyhjän kanssa? Tuokin viesti on vain pelkkää kiristämistä että lähdet pois. Käännät sen lopulta itseesi minä olen huono minä tarvitsen lohdutusta. Saanko minä sitä lohdutusta jos voin pahoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olisit sanonut että merkitsen? Mitä itse teet kun koko ajan olet suuttumassa ja lähtemässä pois jos vähäänkään sanon että nyt on huono olla minulla tai yritän edes kysyä mitä lopulta merkitsen sinulle vai olenko vain yhtä tyhjän kanssa? Tuokin viesti on vain pelkkää kiristämistä että lähdet pois. Käännät sen lopulta itseesi minä olen huono minä tarvitsen lohdutusta. Saanko minä sitä lohdutusta jos voin pahoin?

        En ole sanonut mitään väärää tänään. Enkä tarvitse mitään lodutusta. Jos oon sanonut et olet mun paras ystävä ja se ei merkkaa, niin mitäs järkeä tässä on. Mielestäni oon lohduttanut ja missä edes sanoit tänään et on paha olo? Heti kun mä sanoin ni sitten sullakin oli ja mun ois pitänyt se jostain tajuta. Mä tiedän etten ole tehnyt tai sanonut mitään väärää vaan noi sun luulot on ihan vääriä. Lueppa vaikka tän päivän jutut ja mieti.

        Katotaa tulenko enää takasin, jos en niin parhaana ystävänä sua pidin. Muista vaan seurata unelmiasi, sä pystyt mihin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanonut mitään väärää tänään. Enkä tarvitse mitään lodutusta. Jos oon sanonut et olet mun paras ystävä ja se ei merkkaa, niin mitäs järkeä tässä on. Mielestäni oon lohduttanut ja missä edes sanoit tänään et on paha olo? Heti kun mä sanoin ni sitten sullakin oli ja mun ois pitänyt se jostain tajuta. Mä tiedän etten ole tehnyt tai sanonut mitään väärää vaan noi sun luulot on ihan vääriä. Lueppa vaikka tän päivän jutut ja mieti.

        Katotaa tulenko enää takasin, jos en niin parhaana ystävänä sua pidin. Muista vaan seurata unelmiasi, sä pystyt mihin vaan.

        Jos olen eteen tuonut että minulla on paha olla niin se vain ohitetaan. Minä taas huomioinut lohduttanut ja kannustanut jos sinulla on ollut. Sanoinhan minä että merkkaa se mutta jos sekin asia tulee viiveen kanssa sanottuna ja vttu-olon kanssa niin tulee se fiilis että kuinka tosissaan sen sanot. Ei ole tänään ollut se paha olo vaan aikaisemmin. On tosin nytkin mutta eihän se sinua kiinnosta vaan lähdet mielummin karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen eteen tuonut että minulla on paha olla niin se vain ohitetaan. Minä taas huomioinut lohduttanut ja kannustanut jos sinulla on ollut. Sanoinhan minä että merkkaa se mutta jos sekin asia tulee viiveen kanssa sanottuna ja vttu-olon kanssa niin tulee se fiilis että kuinka tosissaan sen sanot. Ei ole tänään ollut se paha olo vaan aikaisemmin. On tosin nytkin mutta eihän se sinua kiinnosta vaan lähdet mielummin karkuun.

        Niin lähden kun en selvästi ole osannut ikinä auttaa. En varmasti ala kuuntelemaan kerran olen niin kyvytön auttamaan. Onhan tääl muita ketkä varmaan osaa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin lähden kun en selvästi ole osannut ikinä auttaa. En varmasti ala kuuntelemaan kerran olen niin kyvytön auttamaan. Onhan tääl muita ketkä varmaan osaa auttaa.

        Missä olen noin sanonut? Tuokin on asennekysymys haluaako osata auttaa ja kuunnella tai haluaako oppia tekemään niin.


      • Anonyymi

        Psst. Sivullisen silmään näyttää siltä, että joku haluaisi tai tarvitsisi joltain enemmän kuin itse pystyy myöntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen noin sanonut? Tuokin on asennekysymys haluaako osata auttaa ja kuunnella tai haluaako oppia tekemään niin.

        Jos ei ole valmis tekemään sitä niin sitten on aika vaikeaa. Monestiko itse olen joutunut kohtaamaan asioita ja oppimaan niistä. Kun lähdin ajatuksella että menetin täällä hermoni ja meinasin lähteä kokonaan. Tai sekoilin omiani
        Montako kertaa kaduin niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin lähden kun en selvästi ole osannut ikinä auttaa. En varmasti ala kuuntelemaan kerran olen niin kyvytön auttamaan. Onhan tääl muita ketkä varmaan osaa auttaa.

        "Olet sinäkin tärkeä. Ehkä se senkin takia tuntui pahalta kun oltiin riidoissa. Sovitaanko niin että jos jatkossa tulee noita niin ei aina oltaisi silleen että jättäisi toisen vain tänne? Voi vaikka sanoa että haluaa nyt hetken hengittää rauhassa.

        Sovitaan niin 🙂"

        Jätän tämän vain tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet sinäkin tärkeä. Ehkä se senkin takia tuntui pahalta kun oltiin riidoissa. Sovitaanko niin että jos jatkossa tulee noita niin ei aina oltaisi silleen että jättäisi toisen vain tänne? Voi vaikka sanoa että haluaa nyt hetken hengittää rauhassa.

        Sovitaan niin 🙂"

        Jätän tämän vain tähän.

        Pyydän anteeksi käytöstäni, ymmärrän et käyttäydyin väärin kun en jäänyt tähän mut en myöskään ole sitä mieltä etten olis yrittänyt lohduttaa jos sulla on paha mieli. Olet oikeassa, olet tällä hetkellä vain täällä mut se ei tarkota ettetkö voisi vaikuttaa tätäkin kautta. Ja onhan keinoja olla ystävä muuallakin kuin täällä jos haluat joskus vaan enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi käytöstäni, ymmärrän et käyttäydyin väärin kun en jäänyt tähän mut en myöskään ole sitä mieltä etten olis yrittänyt lohduttaa jos sulla on paha mieli. Olet oikeassa, olet tällä hetkellä vain täällä mut se ei tarkota ettetkö voisi vaikuttaa tätäkin kautta. Ja onhan keinoja olla ystävä muuallakin kuin täällä jos haluat joskus vaan enää.

        Entä tämä? Saat anteeksi.

        Mitä teet kun koko ajan olet suuttumassa ja lähtemässä pois jos vähäänkään sanon että nyt on huono olla minulla tai yritän kysyä mitä lopulta merkitsen sinulle vai olenko vain yhtä tyhjän kanssa? Käännät sen lopulta itseesi minä olen huono minä tarvitsen lohdutusta. Saanko minä sitä lohdutusta jos voin pahoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä tämä? Saat anteeksi.

        Mitä teet kun koko ajan olet suuttumassa ja lähtemässä pois jos vähäänkään sanon että nyt on huono olla minulla tai yritän kysyä mitä lopulta merkitsen sinulle vai olenko vain yhtä tyhjän kanssa? Käännät sen lopulta itseesi minä olen huono minä tarvitsen lohdutusta. Saanko minä sitä lohdutusta jos voin pahoin?

        Niin, niin taidan tehdä jostain syystä ainakin joskus. Kun mulle tulee tunne tai ajatus et olen aiheuttanut sen huolon olon. En mä lohdutusta koe hakevani vaan ehkä se sitten on jotain et kaipaan sitä et sanotaan etten ole huono tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, niin taidan tehdä jostain syystä ainakin joskus. Kun mulle tulee tunne tai ajatus et olen aiheuttanut sen huolon olon. En mä lohdutusta koe hakevani vaan ehkä se sitten on jotain et kaipaan sitä et sanotaan etten ole huono tms.

        Miksi ajattelet niin että aiheutat huonoa oloa? Minun itsetunto kestää kaikenlaista enkä yleensä tule huonolle ololle niin helposti tai ajattele että kaikki toisen huono olo johtuisi minusta. Ihmisillä on aika paljon omiakin murheita eikä vain se toinen ihminen jonka kanssa vaikka puhuu. Olen enemmän vain ihmetellyt miksi käyttäydyt niin vetäytyvästi tai jotenkin "suutut" jos vaikka kysyn jotain minusta tai muista. Mietin vain asiaa että jos minulla on ollut huono olo (muusta kuin sinusta johtuvaa) niin se olisi kiva jos sitä huomioitaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet niin että aiheutat huonoa oloa? Minun itsetunto kestää kaikenlaista enkä yleensä tule huonolle ololle niin helposti tai ajattele että kaikki toisen huono olo johtuisi minusta. Ihmisillä on aika paljon omiakin murheita eikä vain se toinen ihminen jonka kanssa vaikka puhuu. Olen enemmän vain ihmetellyt miksi käyttäydyt niin vetäytyvästi tai jotenkin "suutut" jos vaikka kysyn jotain minusta tai muista. Mietin vain asiaa että jos minulla on ollut huono olo (muusta kuin sinusta johtuvaa) niin se olisi kiva jos sitä huomioitaisiin.

        Oon mä joskus huomioinut ainakin ja yrittänyt auttaa?

        Nii, en tiedä. En sanonut et kaikki huono olo johtuisi minusta vaan joskus ajattalen aiheutinko sellaista. Kyllä se vähän inhottavalta tuntuu jos en ole onnistunut huomioimaan oloasi. Viime aikoina on ollut huolta naisen tilanteestakin ja varmaan sekin on vaikuttanut muhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet niin että aiheutat huonoa oloa? Minun itsetunto kestää kaikenlaista enkä yleensä tule huonolle ololle niin helposti tai ajattele että kaikki toisen huono olo johtuisi minusta. Ihmisillä on aika paljon omiakin murheita eikä vain se toinen ihminen jonka kanssa vaikka puhuu. Olen enemmän vain ihmetellyt miksi käyttäydyt niin vetäytyvästi tai jotenkin "suutut" jos vaikka kysyn jotain minusta tai muista. Mietin vain asiaa että jos minulla on ollut huono olo (muusta kuin sinusta johtuvaa) niin se olisi kiva jos sitä huomioitaisiin.

        Mutta on mullakin vähän sama tunne et jos kerron et on paha olo niin siitä tulee usein riita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä joskus huomioinut ainakin ja yrittänyt auttaa?

        Nii, en tiedä. En sanonut et kaikki huono olo johtuisi minusta vaan joskus ajattalen aiheutinko sellaista. Kyllä se vähän inhottavalta tuntuu jos en ole onnistunut huomioimaan oloasi. Viime aikoina on ollut huolta naisen tilanteestakin ja varmaan sekin on vaikuttanut muhun.

        Olet huomioinut ja auttanut. Ehkä jos kysyisit onko se sinusta johtuvaa? Kun ei se usein olekaan niin vaan ehkä sinun olettamus että olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huomioinut ja auttanut. Ehkä jos kysyisit onko se sinusta johtuvaa? Kun ei se usein olekaan niin vaan ehkä sinun olettamus että olisi.

        Tiedän niin :( Ajatuksia vain... mut uskon et ymmärrät mua kuitenkin tuon suhteen jos itsekin sanoin et kun tunnet jotenkin huonoks itses niin työnnät ihmiset pois tai vastaavaa. Enkö mä ole aika samanlainen, mut vetäydyn vaan itse kun koen niitä ajatuksia mitkä eivät sitten kuitenkaan pidä paikkaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on mullakin vähän sama tunne et jos kerron et on paha olo niin siitä tulee usein riita.

        Ehkä se on vain sitten tuntunut pahalle jos itse olen yrittänyt tosissaan huomioida ja tehdä hyvän olon sinulle. Ja sitten ei ole yleensä itse saanut piristystä omaan oloon. Itse ajattelen ja sanon kuitenkin kaikki ajatukset suoraan mitä ajattelen ja sitten jos on tullut niitä oletuksia ilman että tiedän mistä se kumpuaa niin en ole tiennyt miksi sitten lähdet pois yhtäkkiä kuin luullen itsestäsi paskaksi vaikka eihän se niin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on vain sitten tuntunut pahalle jos itse olen yrittänyt tosissaan huomioida ja tehdä hyvän olon sinulle. Ja sitten ei ole yleensä itse saanut piristystä omaan oloon. Itse ajattelen ja sanon kuitenkin kaikki ajatukset suoraan mitä ajattelen ja sitten jos on tullut niitä oletuksia ilman että tiedän mistä se kumpuaa niin en ole tiennyt miksi sitten lähdet pois yhtäkkiä kuin luullen itsestäsi paskaksi vaikka eihän se niin ole.

        Yritän kehittyä asian suhteen. En välttämättä ole heti täydellinen ja voit muistuttaa asiasta jos siltä vaikuttaa. Älä suutu et olen tällainen joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän niin :( Ajatuksia vain... mut uskon et ymmärrät mua kuitenkin tuon suhteen jos itsekin sanoin et kun tunnet jotenkin huonoks itses niin työnnät ihmiset pois tai vastaavaa. Enkö mä ole aika samanlainen, mut vetäydyn vaan itse kun koen niitä ajatuksia mitkä eivät sitten kuitenkaan pidä paikkaansa?

        Ei se minulla käy nopeasti vaan vasta kun on syvä ahdistus. Ja yleensä kasvotusten. Ja olen opetellut siitä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän kehittyä asian suhteen. En välttämättä ole heti täydellinen ja voit muistuttaa asiasta jos siltä vaikuttaa. Älä suutu et olen tällainen joskus.

        Tuokin on jo eteenpäin että tiedollistaa asian. On toistunut jo useaan kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän kehittyä asian suhteen. En välttämättä ole heti täydellinen ja voit muistuttaa asiasta jos siltä vaikuttaa. Älä suutu et olen tällainen joskus.

        On kiva kuulla että huomaat mitä yritän sanoa ja yrität kehittyä. Sellaista se joskus on. Eihän meistä kukaan täydellinen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiva kuulla että huomaat mitä yritän sanoa ja yrität kehittyä. Sellaista se joskus on. Eihän meistä kukaan täydellinen ole.

        Voisitko säkin sitten huomioida sen et esimerkiksi eilen kerroin et mulla on paha mieli. Olet toivonut et kerron tunteistani. Kun kerroin sä käänsit sen itseesi sanomalla ettet ole kuin ajatus palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on jo eteenpäin että tiedollistaa asian. On toistunut jo useaan kertaan.

        Voi olla toistunut mut kyl säkin katosit kerran jopa useaksi viikoksi. Muutenkin, olen kyllä kuunnellut ja yrittänyt auttaa aika paljon esimerkiksi sen miehen suhteen ketä kaipasit täällä ja kun olet kertonut tuntemuksistasi, unistasi yms. Tuo nyt tuntuu aika pahalta tällä hetkellä kun sanot etten olisi lohduttanut tai auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla toistunut mut kyl säkin katosit kerran jopa useaksi viikoksi. Muutenkin, olen kyllä kuunnellut ja yrittänyt auttaa aika paljon esimerkiksi sen miehen suhteen ketä kaipasit täällä ja kun olet kertonut tuntemuksistasi, unistasi yms. Tuo nyt tuntuu aika pahalta tällä hetkellä kun sanot etten olisi lohduttanut tai auttanut.

        Sanoin että olet lohduttanut ja auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko säkin sitten huomioida sen et esimerkiksi eilen kerroin et mulla on paha mieli. Olet toivonut et kerron tunteistani. Kun kerroin sä käänsit sen itseesi sanomalla ettet ole kuin ajatus palstalla.

        Voin huomioida jos sinäkin huomaat minut. Halusin kuulla sen että olenko sinulle tärkeä tai muuta. Ja itsekin sanoit että olen ajatus mutta voidaan silti vaikuttaa toistemme tekemisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin huomioida jos sinäkin huomaat minut. Halusin kuulla sen että olenko sinulle tärkeä tai muuta. Ja itsekin sanoit että olen ajatus mutta voidaan silti vaikuttaa toistemme tekemisiin.

        Olet tärkeä, enkai muuten yrittäisi tätä asiaa selvittää :D niin nyt olet vain täällä, mutta sanomisesi vaikuttavat kuten näet, yritän nytkin parantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tärkeä, enkai muuten yrittäisi tätä asiaa selvittää :D niin nyt olet vain täällä, mutta sanomisesi vaikuttavat kuten näet, yritän nytkin parantaa.

        Näetkö meidät joskus muuallakin kuin täällä? Tai että tämä olisi vain hetkellistä? :D olet sinäkin tärkeä mutta tuli vain se olo että olenko kun oli noita juttuja ja kiva jos ottaudut niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö meidät joskus muuallakin kuin täällä? Tai että tämä olisi vain hetkellistä? :D olet sinäkin tärkeä mutta tuli vain se olo että olenko kun oli noita juttuja ja kiva jos ottaudut niihin.

        Ajattelen et oltais ystäviä joskus tämä ulkopuolellakin. Mitä tarkoittaa ottaudun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen et oltais ystäviä joskus tämä ulkopuolellakin. Mitä tarkoittaa ottaudun?

        Joo. Ajattelen että se voisi olla jopa helpompaakin kun täällä nyt helposti tulee väärinkäsityksiä ihan tämän kirjoittamisenkin takia. Sitä että näet vaivaa sen asian eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ajattelen että se voisi olla jopa helpompaakin kun täällä nyt helposti tulee väärinkäsityksiä ihan tämän kirjoittamisenkin takia. Sitä että näet vaivaa sen asian eteen.

        Niinpä väärinkäsityksiä tulee ja helpompaa olisi. Joo haluan mä kehittyä myös ja tiedän etten ole täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä väärinkäsityksiä tulee ja helpompaa olisi. Joo haluan mä kehittyä myös ja tiedän etten ole täydellinen.

        Niin ei meistä oikein kukaan ole. Mietin että meillä on todella aika erikoinen ystävyys kun en ole kenenkään ystävän kanssa käynyt samanlaista kehityskaarta läpi. Tai siis yleensä vain ystävien kanssa jaettu asioita mitä tekee elämässä muttei kyllä mitään näin paljon syvempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei meistä oikein kukaan ole. Mietin että meillä on todella aika erikoinen ystävyys kun en ole kenenkään ystävän kanssa käynyt samanlaista kehityskaarta läpi. Tai siis yleensä vain ystävien kanssa jaettu asioita mitä tekee elämässä muttei kyllä mitään näin paljon syvempää.

        Ja yleensä tietysti läheisiin ihmisiin liittyen kaikkea muttei sillä tavalla oikeastaan riitele paljoa yhtään ystävien kanssa tai "kehity" vaan enemmän vain jaan kuulumisia tai kokemuksia muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yleensä tietysti läheisiin ihmisiin liittyen kaikkea muttei sillä tavalla oikeastaan riitele paljoa yhtään ystävien kanssa tai "kehity" vaan enemmän vain jaan kuulumisia tai kokemuksia muiden kanssa.

        En mäkään tällä tavoin juttele muiden ystävien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään tällä tavoin juttele muiden ystävien kanssa.

        Johtuukohan se tästä palstasta vai että meillä vaan klikkaa persoonat yhteen paremmin jonka takia sitten helpommin otetaan yhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuukohan se tästä palstasta vai että meillä vaan klikkaa persoonat yhteen paremmin jonka takia sitten helpommin otetaan yhteen?

        Persoonista enemmänkin, vaikka myös tässä se varmaan helpompaa. Mutta meidän ystävyys myös alkoi heti tosi avoimesti, et jos nyt yrittettäisiin vasta alottaa ja oltas vaa juteltu muuta ni ei se ehkä niin helppoa ois edes täällä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persoonista enemmänkin, vaikka myös tässä se varmaan helpompaa. Mutta meidän ystävyys myös alkoi heti tosi avoimesti, et jos nyt yrittettäisiin vasta alottaa ja oltas vaa juteltu muuta ni ei se ehkä niin helppoa ois edes täällä.

        Niin se varmaan olisi. Toisaalta oltaisiinko me ystäviä jos ei oltaisi törmätty edes siellä kaipaavien puolella? Sehän oli vain sitä omaa kaivattua josta kaikki lähti ja jos sitä ei olisi niin edelleen varmaan huutelisin täällä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on jotain mikä tuntuisi kuvaavan mua hyvin.
        https://mielenihmeet.fi/psyykkinen-yliherkkyys-kun-tunteesi-ovat-aina-rajahtamaisillaan/

        Yliherkkyys voimistuu menneiden ongelmien kautta. Jos menneisyydessä sinua ei huomioitu, jos sinulle valehdeltiin tai sinua satutettiin jollain tavalla, löytäessäsi itsesi saman tyyppisestä tilanteesta – tai kun ajattelet että jotain tällaista tulee tapahtumaan – vaikuttaa sinuun paljon syvemmin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliherkkyys voimistuu menneiden ongelmien kautta. Jos menneisyydessä sinua ei huomioitu, jos sinulle valehdeltiin tai sinua satutettiin jollain tavalla, löytäessäsi itsesi saman tyyppisestä tilanteesta – tai kun ajattelet että jotain tällaista tulee tapahtumaan – vaikuttaa sinuun paljon syvemmin.

        Niin voisihan tuokin vaikuttaa. Ehkä siinä juuri se ajatus onkin että oppii tunnistamaan ettei menneisyys toista itseään tai jos joku on satuttanut niin voi olla että joku toinen ei tee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliherkkyys voimistuu menneiden ongelmien kautta. Jos menneisyydessä sinua ei huomioitu, jos sinulle valehdeltiin tai sinua satutettiin jollain tavalla, löytäessäsi itsesi saman tyyppisestä tilanteesta – tai kun ajattelet että jotain tällaista tulee tapahtumaan – vaikuttaa sinuun paljon syvemmin.

        On pakko rueta nukkumaan että jaksan huomenna. Jatketaan sitten hyvää yötä ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. On minullakin jotain mutta olen opetellut ja kokemus kasvattanut kuoren. Aika paljon kestän kyllä ennen kuin räjähdän minkään suhteen. Eikä oikeastaan haukutkaan tunnu missään jos en koe niitä minua osuvaksi.

        Ei tuo räjähtämis sana ehkä kuvaa oloa mikä tulee. Mä vaan kai haluan vetäytyä etten koe et tulisin satutetuksi kun se ajatus tulee mieleen et jotain sellaista ois tapahtumassa. Vaikkei se totta olekaam se ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pakko rueta nukkumaan että jaksan huomenna. Jatketaan sitten hyvää yötä ystävä.

        Okei. Hyvää yötä ystävä.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18193903v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Feikkikaveruus suhde :D ei saa olla huonoja päiviä ettei ala kenkuttaa.

    • Anonyymi

      Kyllä tän pakkasen kestää. Laittaa vaan tarpeeksi vaatekerroksia. Astma vaan saa olon kehnoksi. Astma pahenee pakkasella.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe