Naisetkin pettävät

Anonyymi-ap

Nyt jo ex-vaimoni kävi taannoin kaveriporukan kanssa laivaristeilyllä viikonloppuviihteellä. Minä jäin lastemme kanssa kotiin viettämään laatuaikaa, tunnollinen perheenisä kun olen. Joitakin viikkoja tuon laivaristeilyn jälkeen vaimo ilmoitti olevansa raskaana. Oletin, että olimme saamassa perheenlisäystä, kun meillä oli ollut hyvin aktiivinen seksielämä. Odotimme "onnellisina" lapsen syntymää. Kun synnytyksen aika tuli, minä en sattumalta päässytkään mukaan synnytykseen, vaikka tarkoitus oli olla mukana. Näin olimme tehneet 3:n aikaisemman synnytyksen kohdalla. Kun menin synnytystä seuranneena päivänä tapaamaan vaimoani ja "lastamme", huomasin heti, että lapsi ei ollut minun. Hän oli hyvin tummaihoinen ja ulkomaalaisen oloinen. Ihmettelin asiaa, mutta vaimo ei ottanut siihen kantaa, muuten kuin, että hän sanoi vauvojen joskus olevan tummaihoisia (sinisiä) syntymän jälkeen. Ajattelin heti, että lapsi ei ollut minun, vaan joku muu oli käynyt uittamassa munaa silloisen vaimoni altaassa, mutta vaimo ei sitä myöntänyt. Pian vaimo kuitenkin myönsi tapahtuneen ja "loppu on historiaa". Eron jälkeen olen miettinyt, kuinka usein vaimo kävi vieraissa avioliittomme aikana...

20

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiero elukka.. sitä se on kun hallitsematonta ei saa hallita.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18194231H

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikki lapseni(5) ovat joillekin muille miehille koska sain lapsena sikotaudin ja ei tule siittiöitä.
      En ole kuitenkaan kertonut asiasta vaimolleni koska pidän asiaa huvittavana ja se myös kiihottaa minua.

    • Anonyymi

      Tutun kuuloinen juttu, sillä samaa tässä on muutkin kokeneet. Kyllä kelpasi vieras muna oli sitten kyseessä naapuri tai minun työkaverit. Päättyi kun tuli raskaaksi jollekkin muulle kun minulle, sillä meillä ei tuolloin ollut enään seksiä.

    • Uskollisuus vaatimus/oletus on utopiaa. Sekä tytöt että miehet "seikkaillevat, se on fakta joka tunnetaan historiankirjoituksen alusta asti. Ne jotka eivät seikkaile eivät vaan omaa seksuaalista markkina-arvoa, eivät ole kiinnostavia vastakkaisen sukupuolen silmissä, kuten rumapainoiset tytöt tai ikänaiset.

      Havaintojeni mukaan tytöt etupäässä etsivät "vakavalla mielellä" ja jotain parempaa, miehet seikkailevat etupäässä vain seikkailemisen ilon takia.

    • Anonyymi

      Jopas on ämmä huorinu. Jalkapanta tuollaiselle pitäisi laittaa.

      • Ei kenenkään vapautta ole järkevää riistää. Ei suhteessa oleminen ole mikään pakko eikä velvoite. Se on täysin vapaaehtoista haluaako toisen kanssa olla, vaiko ei. Riittääkö rakkaus vaiko ei.


    • Anonyymi

      Minä taas joskus vuosia vuosia sitten en huomannut naisen olevan viimeisillään raskaana.
      Seksittömyyttä oli kestänyt pari vuotta ja sitten tuli ilmoitusluonteisena kaksi lausetta:

      "Mä oon raskaana" ja heti perään "Nyt mun täytyy lähteä synnyttämään".

      Repikää siitä. Asuttiin saman katon alla ja nukuttiin samassa sängyssä....

    • Se on tahtotila ja rakkautta, jos haluaa pysyä uskollisena toiselle. Kyllä se veri monesti voi vetää vieraisiin. Sitä voi myös ihastua muihin.. Toiset antaa niille haluille periksi, syystä taikka toisesta.

    • Anonyymi

      Mitä sitä enään tuossa kohti miettimään annat olla koitat vain pitää osaltasi huolen lapsistasi yhteishuoltajuus teillä varmaan kolmesta aiemmasta on

    • Anonyymi

      Kanattaa aina luottaa ja olla kiitollinen suhteessa. Etkö sä ole mitään oppinut sivistysvaltiossa.

    • Anonyymi

      Miten se katekismuksen 6. käsky menikään?

    • Anonyymi

      Ladon taakse!

    • Anonyymi

      Joo, akat on kamalia kaksnaamaisia tyyppejä.

    • Anonyymi

      Minunkin ex vaimo tuli raskaaksi vieraalle miehelle ,mies oli pienenpaikkakuntamme pankinjohtaja ja huomattavasti vaimoani vanhempi ,kuultuaan että vaimoni on raskaskaansa hänelle järjesti vaimoni tekemään abortin ,tuolloin oli vaimoni jo jättänyt eropaperit jälkeenpäin kuulin että ex vaimo on nykyään mielenterveys huollon asiakkaana ja usein viettää aikaa myös osastolla ,säälittää kovin kun oli aikoinaan sievä kaunis nainen mutta pilasi elämänsä .

    • Anonyymi

      En usko tähän, anteeksi.

    • Anonyymi

      Mun vaimo ja kaikki tyttöystävät on antaneet vieraalle. Vaimo ainakin muuttuu halukkaammaks vieraan jälkeen. Vittu paranee kun sen markkina-arvo testataan.

      • Anonyymi

        Kestääkö tätä halukkuutta kuinka pitkään?


    • Anonyymi

      Vapaus vai vankeus? Avoimuus vai salailu? Luottamus vai petollisuus? Kaikki vaikuttaa suhteeseen ja valinnat vaatii uskoa toiseen. Kuka on täysin lojaali toiselle? Hyvä suhde vaatii molemmilta paljon ja ymmärrystä unohtamatta. Antaa myös onnistuessaan paljon.

    • Anonyymi

      Nuoret pettää harvemmin ja kun ikää kertyy yhä useampi käy vieraissa. Seitsemänkymppisistä 70 % on käynyt vieraissa. Eron riski ei ole enää suuri seksin takia. Oma vaimo on vielä hedelmällisessä iässä ja meilläkin pettämisprosentti hipoo 60 %. Oman vaimon vitussa on vieras kalu käynyt useammin kuin kerran. En ihmettelisi jos neljästä lapsesta joku olisi jollekin muulle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe