Kertokaa mulle ihan suoraan, että onko mulla enää mitään toivoa löytää naista, koska olen sairastunut ja päässyt työkyvyttömyys eläkkeelle ja olen 45 vuotias. Joskus ennen nuorempana kun olin terve ja kävin töisää niin mulla olii paljon naisia ja ei ollut pulaa nais seurasta vaikka en ole mikään komea mies vaan olen ihan tavallinen mies. Olen seurustellut kaksi kertaa vakavasti naisen kanssa ja kerran ollut kihloissa. Ja sitten ollut paljon irtosuhteita ja olen harrastanut paljon seksiä naisten kanssa mutta nyt kun olen sairastunut niin naisasiat ovat loppuneet kuin seinään. Mistä se johtuu? Muutenkin olen erakoitunut kotiin ei ole ystäviä tai kavereita ja olen tipahtanut maailman menosta. Olen siis aika taballa eri ihminen nykyiisin, kun oon sairastunut. Olen sisäänpäin kääntynyt ja ujo ja arka. Nyky naiset vaatii paljon tässä esimerkki en ole ottanut yhtään korona rokotusta niin naiset vaatii, että pitää olla ottanu nekin, että pääsee treffeille. Eli pitää ajatella samalla tavalla ei saa ajatella, että korona oli huihausta. Mulla on siis sairauksia skitsofrenia ja epilepsia ja diabetes ja persoonallisuus häiriö estynyt sellainen. Kertokaa asiallisia kommentteja, että olenko menetetty tapaus eli joudunko olee ilman naista loppuelämäni ja varsinkin naisilta olisi mukava kuulla rehellisiö mielipiteitä, kiitos. Minä harkitsen käyväni maksullisilla naisilla jos ei ala niitä naisia ilmaantumaan kohta elämääni jo monta vuotta mennyt ilman naist.
Löydänkö enään naista?
8
498
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä vattua.. En voi vastata kun itseni puolesta mutta eihän tuollainen mikään syy ole et ois menetetty tapaus kokonaan. <3
- Anonyymi
Et.
- Anonyymi
Kyllä sinä löydät, jos haluat kumppanin löytää.
- Anonyymi
Mt- Liitoilta netti sivut löytyy kerhoja,päivä tapamisia eri kaupungit kunnat.Mene niihin. Löydät vertaistukea sieä ja sietä ihmisen elämääsi.Et tältä sivusto,et paari ymm.
- Anonyymi
Mulla skitsoaffektiivi ja olen nainen, minua ei häiritse sairautesi. Etsin itse miehen joku päivä.
- Anonyymi
nykyään naiset on opetettu vaatimaan että mies on liian täydellinen ja että ei muka voi tietää kuka on "se oikea" jos ei ole ainakin 10 kumppania. naiset etsii vaan seuraavaa jääkiekkoilijaa joka on aivokirurgi myös. Miehetkin etsivät vaan uusia naisia alvariinsa nykyään. Tämän vuoksi kukaan ei ole tyytyväinen!
T. jokke-pappaHöpö höpö hyvä Jokke-pappa..
Älä ainakaan yleistä!
Mä en missään tapauksessa ottaisi aivokirurgia vaikka kuinka kemiat ja muut loksahtaisi paikoilleen.
Saatika psykiatria 😅
Minä haluan tavis tallustajan, oli sitten työtön, raksamies, haahuileva puutarhuri, tai vaikka keksijä, kunhan ei ole sellainen joka laittaa työnsä kaiken edelle.
Täydellinen kumppani, muutamia kriteerejä on siihen mutta sen täytyy saada mut hymyilemään, nauramaan ja myös itkemään, mutta etenkin tuntemaan että välittää, ja pysyy vierellä vaik ois kuin mutkainen tie, ja kuoppia ja mäkiä siellä täällä.. <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123