Hei
Asiani:
Olen lähemmäs 50v mies. Oireina erektiohäiriö, unettomuus, vaikea masennus, siinä ne pääkohdat.
Testoarvoja olen mitannut Suomessa usean vuoden ajalta ja ovat aina olleet siinä viitearvojen alarajalla, mutta ei koskaan alle alarajan eli Suomen lääkärit eivät rupea korvaushoitoa kirjoittamaan (vaikka ainakin yksi olisi halunnut, mutta kun sääntösuomi).
Nyt olen Thaimaassa, olin jo lähellä ottaa injektion joka oli kuulemma kestänyt 90 päivää (onkohan tämä totta, olen käsittänyt että Suomessa injektio annetaan kerran kuussa). No päädyin kuitenkin apteekkiin ja sieltä myytiin NanoMed Testos nimistä ainetta 30kpl 1kpl/päivä. Lukee: Each capsule contains; Testosterone Undecanoate 40 mg.
Onko kellään tietoa minkälaista testoa ostin ja voisiko tällä saada madollisesti selvyyttä helpottaisiko tämä oireitani, kokemuksia?
Salitreeniä olen harrastanut reilu 30 vuotta, mutta koskaan en ole kreatiinia ja proteeinia kummempaa apua käyttänyt. Nyt on olo ollut jo niin pitkään niin huono, että ei tässä enää juuri väliä ole vaika olen aina ollut hyvin hormonivastainen ihminen.
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista!
Nanomed Testos 40mg
Anonyymi-ap
5
509
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrotko vielä onko naisellasi siveä historia?
- Anonyymi
Noi toimii kyllä ihan hyvin, mutta ne kannattaa ottaa suppoina, että imeytyvät paremmin siihen toiselle puolelle paisuvaiskudokseen.
- Anonyymi
Vaimolle suppona jos hän on "slut"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2496438Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1965986Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai215547Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1214293Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1433543Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303353HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok233056Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan82512Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2742497- 1382347