Tässä vuoden aluksi suuri viihdevisa:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010083041.html
Oma tulos 27/50
Suuri viihdevisa
36
343
Vastaukset
- Anonyymi
Sama 27/50
Paremmin meni kuin luulin.
- Sheena- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Maailman komein mies ei kuulunut tuttavapiiriini.. 😂
Nyt oli vahva suoritus viihdetiedon osalta!
Vastasit oikein 27 kysymykseen- Anonyymi
Musta mies 🫢
Anonyymi kirjoitti:
Musta mies 🫢
Ei silti soittanut se nimi mitään kelloja. 🙂
Enkä kyllä enää edes muista sitä nimeäkään. 🤔- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ei silti soittanut se nimi mitään kelloja. 🙂
Enkä kyllä enää edes muista sitä nimeäkään. 🤔Onko muka komea?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009353609.html Anonyymi kirjoitti:
Onko muka komea?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009353609.htmlJaa hän. 🤔 "Kauneus ei ole tällä kertaa katsojan silmässä, vaan komeus on määritelty tieteellisesti."
No, kyllä tuota nyt katselee, vaikka on se kyllä aika kiiltokuvapoika minun makuuni. - Minua viehättää ehkä jonkinlainen epätäydellisyys enemmän.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Jaa hän. 🤔 "Kauneus ei ole tällä kertaa katsojan silmässä, vaan komeus on määritelty tieteellisesti."
No, kyllä tuota nyt katselee, vaikka on se kyllä aika kiiltokuvapoika minun makuuni. - Minua viehättää ehkä jonkinlainen epätäydellisyys enemmän.Niin mutta pistäisitkö pulloon ja kirjahyllyn näkyvimmälle paikalle?
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta pistäisitkö pulloon ja kirjahyllyn näkyvimmälle paikalle?
Juuei, kiitos.
Kyllä tuo Bridgertonissa ihan hyvin veti roolinsa, mutta ei hänellä minun kirjahyllyyni olisi asiaa.
Minulla olisi miehelle ihan muuta käyttöä kuin somisteena, enkä oikein usko, että hänestä olisi hämähäkinseittejäni siivoamaan.
No kuinkas muutenkaan se olis voinu mennä 27/50.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos =)
Kiitos...niin oli sullakin ja muutamalka muullakin huomaan.😊.
27
(kuten odotinkin, sillä en seuraa tuon tyyppisiä asioita)buddy-love kirjoitti:
Ei kai kaikilla voi olla sama?
Automaatissa laskuvirhe??Aika erikoista 🤔 Ehkä se antaa kaikille vähintään 27, ettei tule paha mieli 😁
Xena-183 kirjoitti:
Aika erikoista 🤔 Ehkä se antaa kaikille vähintään 27, ettei tule paha mieli 😁
Silmämääräisesti oma tulokseni oli selvästi alle 50%.
Ehkä kyseessä tosiaan on pistelaskullisesti turvallinen tila.
(täällä yläkerran kanta-astuja on kutsunut koko sukunsa kylään ja ominaisuus näyttää olevan vallitsevasti periytyvä)buddy-love kirjoitti:
(täällä yläkerran kanta-astuja on kutsunut koko sukunsa kylään ja ominaisuus näyttää olevan vallitsevasti periytyvä)((tarkennus: kuuluu olevan)
buddy-love kirjoitti:
(täällä yläkerran kanta-astuja on kutsunut koko sukunsa kylään ja ominaisuus näyttää olevan vallitsevasti periytyvä)Argh.. ei ole kiva..
Onnistuitko muuten vielä löytämään niitä Doctor Who erikoisjaksoja mistään?Xena-183 kirjoitti:
Argh.. ei ole kiva..
Onnistuitko muuten vielä löytämään niitä Doctor Who erikoisjaksoja mistään?En vielä, sillä on ollut hommia ja sitten onkin jo väsyttänyt.
Nytkin oli pitkä päivä, mutta hyvä kun muistutit, sillä voisin oikeastaan ryhtyä etsiskelemään.buddy-love kirjoitti:
Löysin kaikki.
(myös 13 aiempaa kautta)No niin. Hyvä. 😀
En paljasta muuta, mutta tämä viimeisin, neljäs, eli ensimmäinen kokonaan uuden tohtorin jakso herätti minussa ristiriitaisia tunteita. - Se oli paljon lapsellisempi kuin aiemmin, mutta toisaalta ihan mielenkiintoinen. 👍
Ehkä se ensi vuonna siitä vielä kehittyy. 🙂Hyvä tulos kuitenkin. Sama kuin mulla ja näyttää olevan sama kuin Sheenalla, Xenalla ja Mikkojuhanilla. Täällä on fiksua porukkaa.
- Anonyymi
35/50.
T. A. Muumi Osa kysymyksistä oli tosi haastavia. Ellei silmä kovana seuraa päivän julkkiksia, ei varmasti voi tietää kaikkia. Tiesin muutaman, käytin vihjeet, osa meni arvaamalla ja loput väärin. Tasapuolisesti vähän kaikkea sekaisin. 😊
"Nyt oli vahva suoritus viihdetiedon osalta!
Vastasit oikein 37 kysymykseen"- Anonyymi
Nyt pisti typykkä ainakin 10 pojoo Jakomäen lisää tulokseensa.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pisti typykkä ainakin 10 pojoo Jakomäen lisää tulokseensa.
Kyllä tuo on ihan vastaamalla tehty tulos. Miksi epäilet?
46 oikein, MUTTA, ainoastaan siksi että ostin joitain päivä sitten Iltasanomien paperiversion, ja siellä oli tasan samat kysymykset, ja satuin jo tuolloin tekemään kyseisen visan. Eli tällä kertaa tää oli mulle vaan tälläinen muistitehtävä.
Ensimmäiseen kysymykseen vastasin väärin.
Toisen kysymyksen kohdalla turhautumisen tuska kasvoi sietämättömäksi ja keskeytin visan.
Minua on vaikea viihdyttää.- Anonyymi
Ilo Eer4ikin suurimmat seikkailut... kubn viinamiesin on vain neytsyt pojui
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822038Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452007Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301718Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1111663Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1651374Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911302Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251186En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991