Olli Herman Popedan solistiksi

Anonyymi-ap

Luulin tuota aprillipilaksi 😱😖
Mitä mieltä?

54

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtä yllättävää kuin se, että annoin joululahjaksi korkkari nilkkurit arabialaiselle mannekiinille. Jestas, että olikin kaunis nainen. 🙂

Kaikenlaista voi tapahtua. Ehkä Olli onnistuu ukkometsona.

Jasu

• Olli Herman on sellainen nätti poika, joka varmaan laulaa korkealta ja kauniisti, kun Pate Mustajärvi on kokeneempi mies, joka on laulanut vähän rouheemmin.

Ehkä bändiin ei etsittykään Patea Paten paikalle, vaan uutta ilmettä. - Aika näyttää..

• Anonyymi

Eikö se costello vai mikä castello ole myös neitimäinen poeka eli pari kertaa haastattelu tv ssä niin neitopoika tuli mieleen ehkä popeda on nyt semmoinen transvenstiitti bändi kaikki bändissä kumman näkösiija popeda ja yö en kummastakaan koskaan pitänyt olemattomii

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö se costello vai mikä castello ole myös neitimäinen poeka eli pari kertaa haastattelu tv ssä niin neitopoika tuli mieleen ehkä popeda on nyt semmoinen transvenstiitti bändi kaikki bändissä kumman näkösiija popeda ja yö en kummastakaan koskaan pitänyt olemattomii

En nyt tiedä onko Costello sen neitimäisempi kuin vaikka Agentsien Pulliaisen veljekset. 🤔
        Ehkä muusikot vain ovat joskus vähän sellaisia.. taiteellisen näköisiä. 😀

Sekä Popedalla että Yöllä on hyviä biisejä. En ole erityisesti kummankaan yhtyeen fani. - Popedaa nyt on, sattuneesta syystä, tullut useammin nähtyä livenä. - Hyvä fiilis keikoilla on kyllä yleensä aina ollut. 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

En nyt tiedä onko Costello sen neitimäisempi kuin vaikka Agentsien Pulliaisen veljekset. 🤔
        Ehkä muusikot vain ovat joskus vähän sellaisia.. taiteellisen näköisiä. 😀

Sekä Popedalla että Yöllä on hyviä biisejä. En ole erityisesti kummankaan yhtyeen fani. - Popedaa nyt on, sattuneesta syystä, tullut useammin nähtyä livenä. - Hyvä fiilis keikoilla on kyllä yleensä aina ollut. 👍

Minä en pidä ihmispaljoudesta eli en ole pahemmin käynyt keikoilla

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en pidä ihmispaljoudesta eli en ole pahemmin käynyt keikoilla

No sitten sen kyllä ymmärtää.
        - En tiedä pidänkö minäkään erityisesti, mutta ihmispaljous ei haittaakaan minua ja nautin livemusiikista. - Olen ollut Popedan keikalla äkkiä arvioiden toistakymmentä kertaa. - Yötä näin Olli Lindholmin kanssa ehkä pari-kolme kertaa livenä.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No sitten sen kyllä ymmärtää.
        - En tiedä pidänkö minäkään erityisesti, mutta ihmispaljous ei haittaakaan minua ja nautin livemusiikista. - Olen ollut Popedan keikalla äkkiä arvioiden toistakymmentä kertaa. - Yötä näin Olli Lindholmin kanssa ehkä pari-kolme kertaa livenä.

Itse tykkään jos haluu jorata niin mökillä tai asuntovaunulla leirintä alueella ja terassilla tai vaunun edessä ottaa kaljaa ja kuunnella musiikkii naiseni kanssa kahdestaan ja jos ei kaljaa niin voihan sitä autolla ajelemaan kaupunkiin eli tutustuu kaupunkiin ajelemalla

• Anonyymi kirjoitti:

Itse tykkään jos haluu jorata niin mökillä tai asuntovaunulla leirintä alueella ja terassilla tai vaunun edessä ottaa kaljaa ja kuunnella musiikkii naiseni kanssa kahdestaan ja jos ei kaljaa niin voihan sitä autolla ajelemaan kaupunkiin eli tutustuu kaupunkiin ajelemalla

Minä en juo kaljaa, mutta mies voi juoda. 🙂
        Pidän kaupunkiin tutustumisesta ajelemalla ja vaikka mökillä terassilla joraamisesta ja musiikin kuuntelusta yhdessä. - Olen yhden kerran elämässäni ollut asuntovaunureissussa juhannuksen yli, niin en oikein siitä matkailusta osaa sanoa mitään.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Pidän kaupunkiin tutustumisesta ajelemalla ja vaikka mökillä terassilla joraamisesta ja musiikin kuuntelusta yhdessä. - Olen yhden kerran elämässäni ollut asuntovaunureissussa juhannuksen yli, niin en oikein siitä matkailusta osaa sanoa mitään.

Kuulee de on semmonen juttu että kummankin täytyy ottaa toinen vaikka kaljaa toinen lonkeroo siiderii viinii eli yksin kalja ei maita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulee de on semmonen juttu että kummankin täytyy ottaa toinen vaikka kaljaa toinen lonkeroo siiderii viinii eli yksin kalja ei maita

Sehän on sitten hyvä nenänvalkaisukeino, kun toinen ei ota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta jos toinen ei halua ottaa? Pikkuisen omituiset periaatteet sulla…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä ihme hiihtäjä🤣

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Rupesiko asuntovaunu heilumaan loppu illasta😂

• Anonyymi

Sairasta touhua. Popeda olisi pitänyt haudata arvokkaasti, eikä tuhota sitä.

• Anonyymi

Mutta kun muut bändin jäsenet halusivat jatkaa Ollin kanssa.

• Anonyymi

Kaipaan teitä, 😇😇🙂🙂

• Pate jättää jälkeensä "suuret saappaat". Miten Olli pystyy astumaan Paten saappaisiin? Onko kynnys liian korkea? Tulevaisuus näyttää, ottaako suuri yleisö Ollin avosylin vastaan.

Suhtaudun varautuvasti. Tulevan kesän keikkakalenteri ja lipunmyynti saattaa yllättää.

• Anonyymi

Jos popeda rahaa haluis tehdä niin laulajaksi käärijä ja käärijä on yhtä kuin aito oikea popeda

• Anonyymi

Ei Ollin ole tarkoitus astuakaan Paten saappaisiin. Bändi pyysi Ollia olemaan nimenomaan omissa bootseissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Ollin ole tarkoitus astuakaan Paten saappaisiin. Bändi pyysi Ollia olemaan nimenomaan omissa bootseissa.

Ollin eka keikka myytiin jo loppuun. Hienoa!

https://yle.fi/a/74-20067388

• Anonyymi kirjoitti:

Jos popeda rahaa haluis tehdä niin laulajaksi käärijä ja käärijä on yhtä kuin aito oikea popeda

Luultavasti Käärijä tekee hyvää tiliä yksin ja oman taustabändinsä kanssa. Ei se varmaan ole kiinnostunut astumaan toisen saappaisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti Olli löytää oman yleisönsä. Ehkä faneissa tapahtuu sukupolven vaihdos ja nuorempi porukka innostuu Popedasta?

• Anonyymi kirjoitti:

Ollin eka keikka myytiin jo loppuun. Hienoa!

https://yle.fi/a/74-20067388

Hieno uutinen. Toivottavasti nousukiito jatkuu, ettei tuo ole vain uutuuden viehätystä.

• Anonyymi

Olli Herman on hyvä tyyppi ja laulaja.
      Hänen ei tarvitse olla Pate, koska on vain yksi Pate ja piste.

• Anonyymi

Nastan näköinen poju. Vaikka kansainvälisesti jo jäikin. NS pliisu.

• Varmasti Olli Herman laulaa paremmin kuin Pate Mustajärvi, mutta onko tyyliero liian suuri? Onko kukaan ollut Popedan keikoilla, kun Olli tuurasi äänensä menettänyttä Costelloa?

• Anonyymi

Eihän Olli missään Popedan keikalla mitään Costelloa tuurannut vaan Costellon omalla soolokeikalla missä soitettiin myös Popedaa koska Costello soittaa Popedassa kitaraa ja on säveltänyt suurimman osan Popedan kappaleista

• Anonyymi

Mun mielestäni voi hyvinkin olla ihan hyvä ajatus, että valitsivat eri tyylisen solistin. Minusta se olis typerämpää, jos olisivat yrittäneet valita siihen jonkun "pate 2." Ei sellaista kuitenkaan löytyisi. Kun uusi solisti on riittävän erilainen, niin vertaileminenkin on tietyllä vaikeampaa. Jos uusi solisti sopii porukkaan, henkilökemiat toimii ja soundi on hyvä, niin mikä jottei.

• Nykyäänhän ulkonäkö on yksi asioista jotka myy, myös musiikkiscenessä, ja siihen nähden Herman on paremmannäköinen kuin Mustajärvi. Vaikka tietystihän sen musiikin ja laulutaidon pitäisi mennä ulkonäön edelle - näin se ei vain ole, koska maailma ja etenkin julkisuuspiiri on pinnallinen.

• Anonyymi

Mitenkähän sukset luistavat, sen tulevaiuue näyttököön.

Mutta hyvä musiiki, liisa ihmemaasta noita tulee musiikki, jota soittoääneksikin puhelimeen hyvin miksattuna:

https://www.youtube.com/watch?v=84Lx4t4Pw-A

• Anonyymi

Ihan sama. Ei ole Popeda kiinnostanut.

• Anonyymi

Olli Herman on ihana mies ja hyvä laulaja ja…

• Anonyymi

Ne, jotka tietää, tietää, et on jotain samaa ku Patessa ;)

• En ole koskaan pitänyt Popedan musiikista enkä ajatellut aloittaa fanitusta tulevaisuudessakaan, joten en ole tästä asiasta oikein mitään mieltä.

Olli Herman tosin vaikuttaa ihan symppikseltä, jos olen oikein tulkinnut. Olen hänet kerran tavannut ja hänestä jöi kuva vibat, joten siinä mielessä varmaan ihan hyvä valinta.

• Anonyymi

Erittäin hyvä valinta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oldessa on m*naaa

• Anonyymi

Tuhosi Pobedan lopullisesti osaltani. En voi hyväksyä vihervasemmistolaista öyhöttäjää joka Radio Rockin kesäpojissakin jatkuvasti tuo persu ja oikeistovihaansa esille, joten jos bändillä on varaa politikointiin, niin me emme enää keikoille mene. Vanhat levyt soi ja Paten soolokeikoilla käydään muuten bändi on osaltani historiaa.

• Anonyymi

Pobeda oli auto. Popeda on bändi.
        Tietäisit jos kävisit keikoilla ;)

• Anonyymi

Olen joskus kuullut Olli Hermannin nimen, muuta en henköstä tiedä.

Mielenkiintoista. Tuskin jaksan raahautua keikalle, mutta kuuntelen vaikka radiosta ja juutupesta sitten kun jotain julkaisevat. Paha sanoa kuulematta toimiiko vai ei.

xLiner

• Anonyymi

Kävin juutupessa kuuntelemassa pätkät tuota tyyppiä. Menee kyllä jännäksi! 😄

xLiner

• Anonyymi

Jox Hermannista tulee pelle, kuin Pelle Hermanni.

• Anonyymi

Odotan innolla. Voisin pitkästä aikaa lähteä jopa Popedan keikoille; sen verran Pate alkoi nyppiä jo ajat sitten.

- Sheena

• Anonyymi

Popeda teki parhaat levynsä ennen 90 lukua sen jälkeen muuttui pop bändiksi.

• Anonyymi

P. Mustajärvi huusi liikaa. En tykännyt kuunnella.
      Ollin laulannassa sentäs on tyyliä.

• Anonyymi

Todellakin JES! 👍 Olli on hurmaava ja karismaattinen rokkikukko, joten uskon sopivan tuohon pestiin oikein mainiosti. Vois vaikka käydä kuuntelemassa 😃
      N31

• Aika näyttää miten menee. Ainakin joillekin niillä Popedan faneilla, jotka seuranneet bändiä alusta asti saattaa olla enemmän tai vähemmän totuttelemista, kun ovat tottuneet kuulemaan Pate Mustajärven laulua vuosi toisensa perään.

• Jotkut bändit parantuu uudella laulajalla, jotkut taas ei. Esim. Iron Maiden parantui mun mielestä, kun Bruce Dickinsonista tuli uus laulaja.

• Anonyymi

Mä en ymmärrä, miks ei Castello Hautamäki hoida sitä tonttia vastaisuudessa. Levyttihän juuri haljan sen "mies jonka halusit" tai jotain sen suuntaista. Hautamäki ois ollut mun mielestä sopivampi solisti Popedalle tai vaikka Mustamäen tytär.

Olli on kyllä hyvän näköinen nuori kolli.... mutt Popedan solistiksi, hiukan pliisu.
      Tämä nyt on vaan mun mielipiteeni ja jokaisella meillä on oma käsitys popedan tyylistä; siis siitä vanhasta tyylistä.
      Ehkä Popeda on uudistumassa ja mä etsin vielä sitä tuttua ja turvallista entisaikaa; mullekin vuosia kertynyt pikku hiljaa lisää...
      trollikka

• Anonyymi

Kuka ihmeen Mustamäki?

Oli nuori kolli???? No tänä vuonna 41v. No tietty mihin vertaa ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihmeen Mustamäki?

Oli nuori kolli???? No tänä vuonna 41v. No tietty mihin vertaa ..

Ainakin 20 vuotta nuorempi, mitä Mustajärvi tai Hautamäki

• Anonyymi

Popedan musiikki on ollut sellaista, jonka kuuntelemista aina kartellut. Kopotteleva ukkometso. Ehkä Olli tuo siihen jotain hyvää ja perempaa.

• Pitäisikö tästäkin asiasta olla jotakin mieltä? Kaipa tuo siihen sopii. Bändin tuotteliain aika kuitenkin ollut joskus 30-40 vuotta sitten. Mutta jospa saisivat vielä jotain uutta aikaiseksi.

• Anonyymi

Ei.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4511
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2488
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2385
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2208
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1707
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1551
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe