Nyt yön pimeydessä. Toivottavasti meistä tulee pari mies että pääsen sitä toteuttamaan.
Hyvää yötä.
Sain hyvän idean meidän tulevaisuudelle
18
443
Vastaukset
- Anonyymi
kuullostaa kovin suunnitelmalliselta, joskus on hyvä antaa vaan mennä, öitä
- Anonyymi
Öitä. Suunnitelma ja idea on kaksi ihan eri asiaa.
- Anonyymi
Mahtava idea odotellaan
- Anonyymi
Niin onkin. Se liittyy meidän loppuelämään sitten kun hänen kanssa eletään yhdessä loppuun asti..
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin. Se liittyy meidän loppuelämään sitten kun hänen kanssa eletään yhdessä loppuun asti..
Hautapaikat jo katsottuna?
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
No tavallaan :)
Anonyymi kirjoitti:
No tavallaan :)
Mut voi kipata lähimpään katuojaan elukoiden syötäväksi. Tosin siitä varmaan saa sakot ympäristön pilaamisesta ja myrkytyämisestä.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Onko se sulta jotenkin pois jostain vai miksi uhoat siellä? Sivun laidasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monasti parhaat ideat ovat varsin yksinkertaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sulta jotenkin pois jostain vai miksi uhoat siellä? Sivun laidasta
Häh? Mikäs valkoinen ritari sieltä pelmahti paikalle uhriutumaan toisen puolesta asialliseen kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monasti parhaat ideat ovat varsin yksinkertaisia.
Olen varma että hänkin tykkäisi ajatuksesta.
- Anonyymi
Toteuttaaksesi toiveesi sun tarttis varmaan kenties jotain tehdäkkin en nääs usko että täällä huuteleminen sun parisuhde tavoitteissa auttaa ainakaan yhtään
- Anonyymi
Näin on, mutta Tampereelta ..
- Anonyymi
En ole Tampereelta. En tiedä mitä tuo hössöttää. Minä teen asioita. Olen tehnyt jo paljon. Siksi toivoa on.
- Anonyymi
Sinä ja sinun ideat tiedetään
- Anonyymi
Oikein selvännäkijöitä paikalla. Jännää!
- Anonyymi
Kyllä se nuorten elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302786Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081817Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si721290- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431178Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761131- 311008
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997