Nyt yön pimeydessä. Toivottavasti meistä tulee pari mies että pääsen sitä toteuttamaan.
Hyvää yötä.
Sain hyvän idean meidän tulevaisuudelle
18
419
Vastaukset
- Anonyymi
kuullostaa kovin suunnitelmalliselta, joskus on hyvä antaa vaan mennä, öitä
- Anonyymi
Öitä. Suunnitelma ja idea on kaksi ihan eri asiaa.
- Anonyymi
Mahtava idea odotellaan
- Anonyymi
Niin onkin. Se liittyy meidän loppuelämään sitten kun hänen kanssa eletään yhdessä loppuun asti..
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin. Se liittyy meidän loppuelämään sitten kun hänen kanssa eletään yhdessä loppuun asti..
Hautapaikat jo katsottuna?
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
No tavallaan :)
Anonyymi kirjoitti:
No tavallaan :)
Mut voi kipata lähimpään katuojaan elukoiden syötäväksi. Tosin siitä varmaan saa sakot ympäristön pilaamisesta ja myrkytyämisestä.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Onko se sulta jotenkin pois jostain vai miksi uhoat siellä? Sivun laidasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monasti parhaat ideat ovat varsin yksinkertaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sulta jotenkin pois jostain vai miksi uhoat siellä? Sivun laidasta
Häh? Mikäs valkoinen ritari sieltä pelmahti paikalle uhriutumaan toisen puolesta asialliseen kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monasti parhaat ideat ovat varsin yksinkertaisia.
Olen varma että hänkin tykkäisi ajatuksesta.
- Anonyymi
Toteuttaaksesi toiveesi sun tarttis varmaan kenties jotain tehdäkkin en nääs usko että täällä huuteleminen sun parisuhde tavoitteissa auttaa ainakaan yhtään
- Anonyymi
Näin on, mutta Tampereelta ..
- Anonyymi
En ole Tampereelta. En tiedä mitä tuo hössöttää. Minä teen asioita. Olen tehnyt jo paljon. Siksi toivoa on.
- Anonyymi
Sinä ja sinun ideat tiedetään
- Anonyymi
Oikein selvännäkijöitä paikalla. Jännää!
- Anonyymi
Kyllä se nuorten elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877