Tykkäätkö lyhyistä miehistä

Anonyymi-ap

Kysely?perustele miksi :)

12

302

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä lyhyistä naisista?
      Olen tavannut ihmisiä, jotka uskovat tietävänsä, minkälainen sulhanen tai morsian on "se oikea". Joka kerta se vaan menee pieleen. Elämä yllättää.

      Miehet uskovat, että pippleillä on merkitystä. Ei ole. Todisteena lesbosuhteet. Lyhyys ja pituus? Kuinka lyhyt? Kuinka pitkä?

      Onko elämä senteistä kiinni?

    • Anonyymi

      Pienet miehet on söpöjä, ja siis pituus päästä varpaisiin, eikä lihavia kuitenkaan

    • Anonyymi

      Tykkään miehistä joiden pituus on lähempänä omaani (165 cm). Ylettää hyvin halata ja suudella. Ja ruumiinrakenne/mittasuhteet on jotenkin paremmat (yleensä vähän leveämmät hartiat) kuin pitkillä.

    • Anonyymi

      En tykkää koska ne ovat lyhyitä🙄

    • En tykkää lyhyistä miehistä koska olen hetero.

    • Anonyymi

      Riippuu miten lyhyt määritellään. Oletan, että valtaosa määrittelee lyhyen niin, että miehet joista pidän, ovat lyhyitä. Minulle he tosin eivät ole lyhyitä. Minä pidän itseni kanssa suht samanpituisista miehistä. Korkeintaan 10 sentin pituusero on minusta täydellinen. Kovin paljon eripituisen kanssa on ikävä suudella tai edes kävellä käsi kädessä, enkä mä pidä yhtään siitä, että olisin toisen "kainalosauva". Mutta siis minä itse en ole ihmiseksi (naiseksi) lyhyt, mutta mies ehkä hyvin meillä määrutellään lyhyeksi, jos hän on minun pituiseni tai sen 10 senttiä pidempikin. Että mikä siis on lyhyt?

      • Anonyymi

        Ai niin ja mulla on myös sama juttu kuin tuossa yllä jo joku mainitsi. Minunkin silmiini lyhyempien miesten mittasuhteet näyttävät paremmilta. Pitkät miehet eivät juuri koskaan näytä minusta hyviltä, eivät kiinnitä huomiotani ja heillä on usein huono ryhtikin.


    • Anonyymi

      Jaa, luulin aina että pidän pelkästään lyhyistä naisista, asia ei näköjään ole ihan niin kun nyt tapailen lähes 180cm pituisen kanssa ja itse olen 185cm…oikein on sopivan mittainen.

    • Anonyymi

      En tykkää pitkistä. Tärkeintä on, että mies on söpö ja kuuma. Usein pitkät miehet ovat jotenkin kylmän näköisiä. 🙂 ei ole mitään tiettyä mittaa, oleellista on se kokonaisuus.

    • Anonyymi

      Suoraan kysymykseesi suora vastaus.

      En pidä lyhyitä miehiä puoleensa vetävinä.
      En tiedä miksi, mutta näin on.
      En tietoisesti tyrmää heti mielessäni lyhyttä miestä mutta kun nyt ajattelen taaksepäin, kaikki ne miehet joista olen ollut kiinnostunut jne. ovat olleet pidempiä kuin minä.
      En todellakaan osaa sanoa, onko se jotenkin kirjoitettu "naisen geeneihin" vai mistä se johtuu.

      • Anonyymi

        Jatkaisin vielä sen verran että on ihana tunne pistää kädet ylemmäksi toisen kaulaan ja suukotellaan, tulee jotenkin turvallinen olo :-)


    • Anonyymi

      Pituus ei ole se missä ensimmäiseksi ihmisessä ihastutaan, ainakaan mulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe