Miksei sähköautoihin voi tehdä hienompia kojelautoja

Anonyymi-ap

Ällöruma näyttö isketty keskelle ja se siitä uudessa Volvo xc 30 vieläpä Hilsettä pudonnut Kiinalaistekijöiden päästä että voi olla ällöä

22

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ekologisuus on muotia ja makuja on niin monia ja onhan tuo halpa luokassaan ja meilläkin tilauksia on kertynyt yli 1000kpl ilman koeajoa.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18196140g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Muutaman satasen kojelauta....kiinalainen tabletti ja sähkömoottori..

    • Anonyymi

      Ennen oli kojelaudoissakin fiiliksiä ja erilaisia eri autoissa nykyään lähes kaikissa sama näyttö eikä todellakaan tuota mitään fiiliksiä

    • Anonyymi

      Voi näitä tylsistyneitä pudokkaita ja heidän juttujaan.

    • Anonyymi

      Halpaa pitää olla niin jälki sen mukaista Kovamuovinäytöt ei Kiinassa paljoa maksa

    • Anonyymi

      Kaikki nykyautot on paskoja ja parempia autoja ei enää ikinä valmisteta. Tällä vuosituhannella valmistettua autoa ei kannata ostaa.

    • Anonyymi

      Uutta autoa ei kannata tehdä menneeseen jämähtäneelle persulle vaan tässä ajassa eläville ihmisille.

      Näyttihän Fordin Sierrakin aikoinaan ihan vastenmieliselle tapaukselle, mutta myöhemmin muut valmistajat sovelsivat samanlaista muotoilua.

      https://s.car.info/image_files/full/0-978897.jpg

    • Anonyymi

      700 hevosvoimaa tehoa. Nollasta sataan autolla pääsee 2,1 sekunnissa.
      Milloin sähköautoja aletaan mainostamaan Euro NCAP viisi tähteä tyylillä?

    • Anonyymi

      Vanha puhelin, missä oli pyöritettävä kiekko numeron valitsemiseksi oli sentään jotain hienoa vs. nykyiset. Puhumattakaan hevosella kulkemisesta.

    • Anonyymi

      Onneksi ostaja valitsee vielä ei tarvitse hetkeen moisia vispilöitä Tämäkin vielä – Nilkutimme 80 kilometrin tuntinopeusrajoituksen tiellä 40 kilometriä tunnissa pohtien, että päästäänkö pikalaturille ja todettiin, että ei päästä.
      Tässä vaiheessa oli ensin ladattava sopiva sovellus ja hoidettava kirjautumiset sekä muut, kun ei ollut tullut tämän latausoperaattorin laturia ennen käytettyä. Vasta sitten oli mahdollista päästä yrittämään lataamista.

      Jo tullessa latausliitin oli käytännössä jäätynyt kiinni laturiin ja oli käytettävä suorastaan lievää väkivaltaa, että sen sai ylipäätään auki.

      – Lopulta kokeilin kaikki tolpat läpi ja moneen kertaan yritin aloittaa lataamista. Varmaan noin puolen tunnin jälkeen totesin että ei tämä laturi toimi, että on parempi soittaa hinausauto

      Hinausauto pelasti lopulta tilanteen.

    • Anonyymi

      Myös polttiksiin on tullut ja tulossa tuo sama muoti. Kaikessa mennään halpuutuksen tielle minkä Tesla aloitti. Kytkimet poistetaan ja tabletti korva kaiken.

      Nyt tesla jätti jopa vasemman viiksen pois model 3:sta. Siinä ei ole kumpaakaan viikseä. Vilkkua ohjataan parista napista ratissa. Tämä on kovin tuttua motoristeille.

      Jokainen kytkin maksaa mansikoita kaikkine kaapeleineen. halvempaa on tehdä softalla kytkin tabletin ruudulle kerran ja monistaa se joka autoon.
      Käytettävyys on sitten eri asia.

    • Anonyymi

      Halvallahan ne on tehty muutenkin, etenkin tesla. Onneksi ollaan palaamassa oikeisiin kytkimiin eikä kaikki ole hankalasti näytön valikoissa.

    • Anonyymi

      Sitä mitä tarvittaisiin, ei tehdä, koska autonvalmistus on siirtynyt yhä enemmän lyhytikäisten tuotteiden valmistamiseen.
      Valmistajat tavoittelee kulutuselektroniikan elinikä- kiertoa. Tänään ostetulla uudella tietokoneella ei tee mitään 5- 7 vuoden käytön jälkeen. Sen jälkeen se on käytännössä kelvoton romu, johon ei saa päivityksiä. Parin kolmen vuoden välein tulee uusi verkko kuudella gigalla ja giga tai pari lisää muutaman vuoden välein. Kukaan niitä gigoja ei tarvitse vaan ne pakkomyydään tällä periaatteella.
      Autoihin tullut tämä sama kertakäyttö periaate. Yksinkertaisen ja pitkäikäisen auton pystyy valmistamaan puolella hinnalla ja käyttöikä tuplaantuisi.
      90 luvulla valmistettiin luotettavimmat autot. Niissä ei tarvittu sovelluksia eikä tietokoneita hipaisunäytöistä puhumattakaan.
      Esimerkki voisi olla vm 95 toyota carina.
      Se toimi helposti 400 - 700 tuhatta kilometriä erittäin vähillä korjauksilla ja huolloilla.
      Nykyiset elektroniikkalelut joita autotkin nykyään on, ovat niille joille ei ilmeisesti ole väliä vaikka arvo putoaa muutamassa vuodessa olemattomaksi ja ovat valmiita maksamaan lisäksi utopistisen kalliita korjauksia.
      Sähköautokin voidaan valmistaa ilman tietokoneita ja ylimääräistä elektroniikkaa, mutta niin ei haluta tehdä. Näin saadaan tyhmiltä rahat helpommin pois.

      • Anonyymi

        Muutaman vuoden vanhoja puolen miljoonan mersujakin hylätään kun vian etsiminen tulisi liian kalliiksi. Minulla on yksi 80-luvun kaasariauto ollut jotain 14-vuotta ja 90-luvun ruisku 19 vuotta, molemmat ostettu kalleimmat kilometrit ajettuina. Nykyinen 2000-luvulta, ei onneksi vielä hirveästi elektroniikkaa. Kännykkänä Lumia ja tietokoneessa seiska ilman mitään ongelmia, ei tulisi mieleenkään vaihtaa.


    • Anonyymi

      Niin kuinkas pitääkö noita sähköautoja "päivittää" ja kauanko niitä tehdään , kotona tietokone aiheuttaa harmia tämän tästä samaa ei jaksaisi autonkin kanssa

    • Anonyymi

      Ei nämä uudet sähköautot ole koskaan pienituloisen autoja. Ei edes käytettynä.
      Kalliita riesoja ovat. Monissa polttomoottoriautoissakin tietokoneet ja elektroniikan määrä aiheuttaa kalliita ja vaikeita vikoja . Monet eurooppalaiset merkit ovat käytettynä surkeita vehkeitä jatkuvine vikoineen. Siksi pysyn vanhassa autossa johon voi luottaa, eikä kojelaudassa ole mitään ylimääräistä paskaa kuten näissä uusissa.
      Liikenneturvallisuuskin huonontunut uusissa autoissa kun ihan perustoimintoja joutuu ajossa miettimään miten mikäkin toimii, jos toimii lainkaan.

    • Anonyymi

      Miellyttävin näyttö ja mittaristo autoon, normaali jota tehty 2000 luvun alussa ja tietysti myöhemminkin.

      En ottaisi autoa jossa on iso näyttö ja rauhaton, tarpeeton autoon ja tuo turhaa valoa ja liikkuvaa numeroa. En ottaisi autoa jossa on esillä näyttö siinä keskellä

      Kumminkaan auton käyttö ja sen tarpeet ei ole muuttuneet yhtään 90 luvulta yhtään vaan on identtistä. Siksi vähiten rasittava "kojetaulu, mittaristot, oikeat napit tai pyöritettävät rullat voittaa kaiken muun. Ne voittavat käytettävyydessä, miellyttävyydessä sekä kestämisessä.

      • Anonyymi

        Citikoissakin tekstit digitaalinäytössä niin pieniä ettei saa mitään selvää kun itse näytötkin tosi pieniä. Ennemin sitten iso ruma näyttö kuin pieni ruma näyttö.


    • Anonyymi

      Kaikkivoipa Eu määrää uusiin autoihin kaistavahdit yms muita turhakkeita pakollisiksi tuossa tuttuni manasi kaistavahdin oli temponut väärien tulkintojen takia samaten nopeus tunnistus oli aiheuttanut vaaratilanteen sivutien 40 kyltistä lukenut ilmeisesti tiedon vaikka tiellä 80 ja auto jarruttanut jolloin perässä tullut oli ajaa päälle eli ei nämä toimi aina ideaalisti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Melko muovisen oloinen kötöstys Audissakin jossain Mersussa oli ihan hieno mutta taisi olla ökymersu Koeajoin jonkin vw"n ei kyllä ollut fiiliksiä sitten yhtään pikkuruinen näyttö edessä ja se tavallinen läppärinäyttö keskellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe