Onko säälittävää jos mies on baarissa yksin? Ei ole tässä iässä oikein kavereita lähtemään seuraksi.
Yksin baariin?
17
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole säälittävää, kuten ei toisinkaan päin, mutta esim ns 70-luvun keppanakulttuurisesta ajattelusta olisi hyvä kasvaa jo pikkuhiljaa yli, että nainen olisi siellä muuta kuin juomassa viinaa vaikka tuntuisi kuinka eksoottinelta näyltä esson baarissa
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18197273c
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
No eikö se ole ihan sama mitä muut ajattelevat? Oletko sosiaalinen luonne? Baarista löytyy monesti järkevääkin juttuseuraa ja työntekijät ovat (yleensä) mukavia. Ainahan sitä voi siihen tiskille istahtaa ja vaihtaa heidän kanssaan muutaman sanasen. 😊
- Anonyymi
Olen kännissä sosiaalinen, eikä minusta huomaa känniä. En ala sönköttää tms. Mietin vain sitä, että näyttääkö se naisten mielestä säälittävälle jos mies on baarissa yksin. Kukapa sitä kymmenen euron tuoppeja lähtisi baariin asti juomaan yksin jos ei olisi seuranhaku mielessä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kännissä sosiaalinen, eikä minusta huomaa känniä. En ala sönköttää tms. Mietin vain sitä, että näyttääkö se naisten mielestä säälittävälle jos mies on baarissa yksin. Kukapa sitä kymmenen euron tuoppeja lähtisi baariin asti juomaan yksin jos ei olisi seuranhaku mielessä.
Nykyään baarit ovat sellaisia viihdekeskuksia missä voi käydä harrastusten perässä.
Niissä voi pelata biljardia, laulaa karaokea yms.
Valitsee paikan sen mukaan ja aina saa kyllä jonkun pelikaveriksi tai laulamaan duettoa, jos haluaa. Kaikki ei silti halua sellaisia kavereita, toiset harrastaa yksin.
En kyllä kiinnitä huomiota yksinäisiin kulkijoihin noin paljon.
Eihän sitä voi edes tietää onko jollakin seuraa vai ei, jos ei pidempään tarkkaile jotain ja se olisi ainakin omalle kohdalle ahdistava tunne, jos joku tulisi viereen kyttäämään.Anonyymi kirjoitti:
"eikä minusta huomaa känniä"
Niin, känninen ei huomaa.
- Anonyymi
ensin vessaan ja sitten aa ja vodkaa.. putkaan päätuu, petterin tiistai-päivä.
- Anonyymi
Kätöseen vaan niin ei tarvii juopotella.
- Anonyymi
Baariin kannatta mennä yksin myös juomaan viinaa. Kyllä sieltä baarista löytyy toisia viinan juojia ja voitte sitten jutella ja tutustua niin teistä tulee kumppaneita.
T: viinamies- Anonyymi
Huono neuvo!
- Anonyymi
Ei minusta. Mun kokemukeni mukaan baarissa voidaan olla kahdella eri ajatuksella, kaverian kanssa bilettämässä tai yksinään seuraa etsimässä. Molemmat on täysin ok. Omassa tuttavapiirissäni homma menee niin, että jos ollaan kaverian kanssa liikkeellä, niin sitten pysytään koko ilta niiden kaverien kanssa. Oudompana pitäisin miestä, joka olisi kaverien kanssa liikkeellä ja sitten yrittäisi pokailla seuraa. Tai no outo on ehkä väärä ilmaus, mutta sellainen mies olisi niin totaalisen erityyppinen kuin itse olen, että en olisi lainkaan kiinnostunut tutustumaan. Jos miehellä on kaverit baarissa mukana, niin menköön heidän seuraansa. Mä en juuri arvosta jo olemassa olevan seuransa hylkääviä yksilöitä.
No riippuu myös vähän baarista. Jos menet johonkin nuorisobaariin keski-ikäisenä pälyilemään, niin on se vähän noloa tai jos istut koko illan jossain pubin nurkassa kaljan kanssa sanomatta kenellekään mitään.
Itse suosin erityisesti karaokebaareja tai baareja joissa on joku (bile)bändi keikalla. Voi ikään kuin seurailla ja fiilistellä esiintyjää ja samalla tarkkailla ympäristöään. Myös ensimmäinen puheenaihe löytyy tuollaisissa paikoissa helposti.- Anonyymi
mies miestyy yksin, koska toimii ilman peili kuvaa omaksi kuvaksi arjessa,
- Anonyymi
oikeasti tämä palstakin on m2lkoin3n viihdkeskus.
- Anonyymi
ewsson baariin joo juomaan ykkösolu5aq.
Mutta niin pers3e3intti vfaalitkin niin Yjqallis sanoo asiat suorqqn mon43stikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37819Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832028Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681715Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku301675Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 751133
- 731063
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25759