Toimitusjohtaja lähestyi

Anonyymi-ap

Pikkujouluissa. Mitä pitäisi ajatella?

28

808

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieti vaan asemaasi ja mitä voit hyötyä. Jos on vanhempi paljonkin, niin jätä vähän ennen ku vehje lakkaa toimimasta. Ansaitset niin paljon sisko.

• Kysy ensin, että olisiko paikallaan selvästi korottaa palkkaasi, jos kerran työt alkavat valumaan vapaa-ajallekin...

• Anonyymi

Onkohan liian hapan granattiomenan siemenen istutukselle,😁

• Anonyymi kirjoitti:

No riippuu siitä, riittääkö vain granaattiomenan siementen istutus vai oliko muutakin "kylvöä" tiedossa 😂

Ja kyllä mä olen sitä mieltä, jos työsopparissa on työnkuva määritelty sekä noudatetaan jotain TESiä, niin edellisten ulkopuolelle venyvästä työstä pitää saada sitten kunnon korvaus, tavalla tai toisella, oli se sitten reipas palkankorotus tai vihkisormus 😁

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

No riippuu siitä, riittääkö vain granaattiomenan siementen istutus vai oliko muutakin "kylvöä" tiedossa 😂

Ja kyllä mä olen sitä mieltä, jos työsopparissa on työnkuva määritelty sekä noudatetaan jotain TESiä, niin edellisten ulkopuolelle venyvästä työstä pitää saada sitten kunnon korvaus, tavalla tai toisella, oli se sitten reipas palkankorotus tai vihkisormus 😁

Poistivat joskus tuon omenapuun istutuksen jos muistat😂

• Anonyymi kirjoitti:

Poistivat joskus tuon omenapuun istutuksen jos muistat😂

En nyt äkkiseltään muista, mutta ymmärrän tilanteen hyvin moden kannalta, kaikenlainen siemennys-, kylvö-, istutus- ja astutuskeskustelu on tietenkin täysin kiellettyä, hyi olkoon 😂

• randombypasser

Se keskustelu olisi kannattanut pitää tuolla Puutarha-osiossa, niin ei olisi poistunut 😂

• Anonyymi

Se keskustelu olisi kannattanut pitää tuolla Puutarha-osiossa, niin ei olisi poistunut 😂

Jep.. mutta tosiaan granaattiomenspuun taimi ei kestä sitä hapanta ympäristöä mitä naisen burger tarjoaa😆

• Anonyymi kirjoitti:

Jep.. mutta tosiaan granaattiomenspuun taimi ei kestä sitä hapanta ympäristöä mitä naisen burger tarjoaa😆

Vaikea sanoa, en ole tuota vielä ikinä kokeillut. En ole uskaltanut kysyä kumppanilta "saanko idättää granaattiomenan siemeniä siellä?" 😂

• Anonyymi

Vaikea sanoa, en ole tuota vielä ikinä kokeillut. En ole uskaltanut kysyä kumppanilta "saanko idättää granaattiomenan siemeniä siellä?" 😂

Ei kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata.

Saat vielä c-vitamiineja likaa😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata.

Olen kohtalaisesti koulutettu miesoletettu, niin jonkin verran ymmärrän sitä, millaisia asioita kumnppanilta kannattaa kysyä/toivoa, ainakin mikäli mielii pysyä hengissä 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Saat vielä c-vitamiineja likaa😂

Tai luultavammin naarmuja tiettyihin paikkoihin, mikäli kumppanuus suostuisi 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, jos sekin epääväksi tulkitaan niin miksipä ei

• Anonyymi

Rollin mi eyes

• Anonyymi kirjoitti:

Rollin mi eyes

Älä liian pitkään, se alkaa sattumaan päähän.

• Anonyymi

Jos kerran lähestyi, mutta ette törmänneet vaan sujuvasti lompseitte, niin kaikkihan on ihan OK.

• Anonyymi

Kysy reilusti mitä mä saan jos …

Päätä ite

• Anonyymi

Tämäkö on reilu kysymys, no entä toisin päin esitettynä? Nykyään kun on nämä tallentimet ja kaikki

• Anonyymi

En ole vailla palkankorotusta tai muutakaan. En ymmärrä miksi tj käytös yhtäkkiä muuttui. Vaivaannuttavaa.

• Anonyymi

Tj halusi pelkkää sitä. Tj käyttävät aina valtaansa hyväksi kun on paljon naisia, jotka ihailevat miehiä hyvässä asemassa. Nytkään miestä ei kuvattu muuten kuin TJ, mitään muita ominaisuuksia ei kuvattu. Onhan se naisesta kivaa kun TJ kiinnostuu. TJ:tä kiinnostaa vain se rako.

• Anonyymi

Ei muuta ku teejiiksi sitten kuoma

• Anonyymi

Kilikellot soi! Sitä.

• Anonyymi

Että tässä on nyt sauma palkkaneuvotteluihin heti asiaan salkut pöytään kinkun ja rosollia viereen ja kaivan mustekynän taskusta! Kai hyödynsit hetken?

• Anonyymi

Balls to the walls of course

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      75
      613
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe