Vähensin puolella työeväitä,väärin ymmärretty leivän syöminen.

Anonyymi-ap

Tällaiset eväät nyt töissä.kaksi viipaletta leipää ja juomaa litra.Hyvin olen pärjännyt näinkin pienillä määrillä.
Leipää voi syödä,mutta sitä ei saa syödä koskaan niin. että siitä tulisi kylläiseksi.Kylläiseksi syömiseen pitäisi syödä ainakin 4-6 viipaletta tai palaa.
Kylläiseksi syömiseen on 100 kertaa parempi vaihtoehto syödä perunaa koska silloin ei varmasti liho koska peruna ON vähäkalorista ruokaa.

42

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä työtä teet?

      • Anonyymi

        Onko sinulla jo poikaystävä? Kaikilla ikäkavereillasi on jo poikaystävä, osalla useampikin.


      • Anonyymi

        Nykyään kevyttä työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kevyttä työtä.

        Mietin vain mitä työtä jaksaa tehdä kahdella leipäsiivulla?

        Mikä on "kevyt työ"?


      • Anonyymi

        Mitä juomaa tuo litra on?

        On aika eri asia on litra vettä,sokerista koka kolaa vai kaakauta. Vai onko se kossua kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo poikaystävä? Kaikilla ikäkavereillasi on jo poikaystävä, osalla useampikin.

        Minulla ei ole poikaystävää koska olen hetero. Mutta mitä työtä teet, oli kysymys. Kyllähän ruoka pitää syödä kulutuksen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain mitä työtä jaksaa tehdä kahdella leipäsiivulla?

        Mikä on "kevyt työ"?

        Jaksaa sitä tehdä,se LIIKA syöminen on vain tapa.
        Silloin kun et syö,keho ottaa energian kehon omista rasvoista.
        Syödä voi vähän,mutta juoda pitää AINA paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä juomaa tuo litra on?

        On aika eri asia on litra vettä,sokerista koka kolaa vai kaakauta. Vai onko se kossua kenties?

        Juon vettä jonka makeutan hunajalla ja täysruokosokerilla.
        Nyt lisäsin siihen mauksi lisäksi vaniljasokeria.
        1,2 litraa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kevyttä työtä.

        Onko työ ruumiillista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon vettä jonka makeutan hunajalla ja täysruokosokerilla.
        Nyt lisäsin siihen mauksi lisäksi vaniljasokeria.
        1,2 litraa päivässä.

        Sokeripommi se on tuokin. Kuittaa osan hiilihydraattitarpeesta, joten leivän vähentäminen on ollut oikea ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain mitä työtä jaksaa tehdä kahdella leipäsiivulla?

        Mikä on "kevyt työ"?

        Sitä on päinvastoin pirteämpi kun syö vähän ja jaksaa tehdä paremmin työtä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on päinvastoin pirteämpi kun syö vähän ja jaksaa tehdä paremmin työtä

        "Sitä on päinvastoin pirteämpi kun syö vähän ja jaksaa tehdä paremmin työtä"

        Miten niin jaksaa? Kerroit että työ on kevyttä. Mitä siihen sisältyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon vettä jonka makeutan hunajalla ja täysruokosokerilla.
        Nyt lisäsin siihen mauksi lisäksi vaniljasokeria.
        1,2 litraa päivässä.

        Millaisessa kunnossa hampaasi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo poikaystävä? Kaikilla ikäkavereillasi on jo poikaystävä, osalla useampikin.

        Sulla on outo tapa vastata kysymyksiin. Joku kysyy mitä työtä teet, niin väistät kysymyksen kysymällä vastakysymyksen "poikaystävästä" joka ei liity mitenkään asiaan. Miksi siirrät maalia?

        Itse kerrot "työeväistä". Puhe ei siis ollut poikaystävistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo poikaystävä? Kaikilla ikäkavereillasi on jo poikaystävä, osalla useampikin.

        Heh. Tämäkin. Yksi kysyy sulta että missä työssä olet niin vastaus on "onko sinulla jo poikaystävä" 😅 Mikä työn kertomisessa on niin hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Tämäkin. Yksi kysyy sulta että missä työssä olet niin vastaus on "onko sinulla jo poikaystävä" 😅 Mikä työn kertomisessa on niin hankalaa.

        Mitä työtä muuten itse teet? Työaika? Onko työsi ruumiillista? Entä palkka? Oletko mies vai nainen? Mikä on ikäsi? Mikä on koulutuksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä työtä muuten itse teet? Työaika? Onko työsi ruumiillista? Entä palkka? Oletko mies vai nainen? Mikä on ikäsi? Mikä on koulutuksesi?

        "Mitä työtä muuten itse teet? Työaika? Onko työsi ruumiillista? Entä palkka? Oletko mies vai nainen? Mikä on ikäsi? Mikä on koulutuksesi?"

        Mitä minun asiani tähän liittyy? Tämä palsta koskee laihdutusta ja aloittaja kertoo työeväistään. Ei minusta ole puhe nyt, älä siirrä maalia.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­­y­­m­f­­­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181985832

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minulla on nyt hyvä dieetti jota olen noudattanut tapaninpäivästä alkaen. Kerron siitä myöhemmin lisää.

      • Anonyymi

        Jäämme innolla odottamaan loistavia laihdutusneuvojasi. Jo tuo sokerivesi lupaa hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäämme innolla odottamaan loistavia laihdutusneuvojasi. Jo tuo sokerivesi lupaa hyvää.

        Puhu mieluummin minä-muodossa. Me-muoto on kiusaajien suosima muoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu mieluummin minä-muodossa. Me-muoto on kiusaajien suosima muoto.

        "Puhu mieluummin minä-muodossa. Me-muoto on kiusaajien suosima muoto."

        Onko sinulla jo poikaystävä?


    • Anonyymi

      Olet usein kirjoittanut että olet työkyvytön koska kätesi on pysyvästi vahingoittunut. Eli mitä "työeväitä" olet vähentänyt jos et ole töissä ollutkaan?

      Kun jokaisen vuorokausi on vain 24 h niin on selvää että työssäkäyvä ei hiihdä tai pyöräile tuntitolkulla päivittäin, kuten sinä olet täällä jo pari kolme vuotta jo selostanut. Jossain kohti valehtelet, enkä tajua miksi. Sen piikkiin tietty kaiken saa että työkyvyttömyys on enempi latvapuolella.

      • Anonyymi

        Niin se onkin vammautunut,mutta sillä pystyy tekemään kevyttä työtä,eikä pyöräilyssä tarvitse käyttää ollenkaan käsiä ja hiihtää voi aivan hyvin yhdellä kädellä.

        Tällä hetkellä pyöräilen vain työmatkat ja vapaapäivinä voin käydä välillä hiihtämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se onkin vammautunut,mutta sillä pystyy tekemään kevyttä työtä,eikä pyöräilyssä tarvitse käyttää ollenkaan käsiä ja hiihtää voi aivan hyvin yhdellä kädellä.

        Tällä hetkellä pyöräilen vain työmatkat ja vapaapäivinä voin käydä välillä hiihtämässä

        Kiertäjäkalvosimen oireyhtymä,minulla on sen lisäksi vielä tenniskyynerpää.

        https://www.mediuutiset.fi/uutiset/pitkittynyt-olkapaakipu-vie-usein-pois-tyoelamasta-olkapaasairauden-vuoksi-ei-pitaisi-kirjoittaa-pitkia-sairauslomia/2eeb1c2a-0d00-452b-ac4e-54506d9ee653


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se onkin vammautunut,mutta sillä pystyy tekemään kevyttä työtä,eikä pyöräilyssä tarvitse käyttää ollenkaan käsiä ja hiihtää voi aivan hyvin yhdellä kädellä.

        Tällä hetkellä pyöräilen vain työmatkat ja vapaapäivinä voin käydä välillä hiihtämässä

        "eikä pyöräilyssä tarvitse käyttää ollenkaan käsiä ja hiihtää voi aivan hyvin yhdellä kädellä."

        Minäkin nostan auton ilman helposti ilmaan yhdellä kädellä. Ja juon päälle täytekakkukahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiertäjäkalvosimen oireyhtymä,minulla on sen lisäksi vielä tenniskyynerpää.

        https://www.mediuutiset.fi/uutiset/pitkittynyt-olkapaakipu-vie-usein-pois-tyoelamasta-olkapaasairauden-vuoksi-ei-pitaisi-kirjoittaa-pitkia-sairauslomia/2eeb1c2a-0d00-452b-ac4e-54506d9ee653

        Mitä työtä siis voi tehdä yhdellä kädellä? Tämä kiinnostaa.

        Se nyt on ainakin varma että pyörällä ei voi ajaa yhdellä kädellä jos ei ole kolmipyöräinen invapyörä. 😄 Tasapainoa ei vaan voi pitää eikä pyörän selkään voi nousta edes. Sen tietää jokainen jolla pyörä. Miksi keksit näitä juttuja vai onko tarkoituksesi olla vaan hauskuuttamassa?

        Mietin aluksi että olet vaan pelleilemässä mutta koska vastaat parodioijillesi vihaisena eikä sulla ole itsellä huumorintajua ollenkaan ja kommenteissa on täysin asiaan kuulumattomasti poikaystävät, pyllyt ja genitaalit niin itse aiemmin arvelin kommenteistasi että ehkä joku monialaisessa palvelussa oleva seksuaalirikollinen tai muu latvavikainen kyseessä. Niin yllätti tämä ilmoitus että oletkin töissä. Aiemmin raportoit syöväsi ja hiihtäväsi yöt läpeensä ettei työssä olo mahdu siihen kuvioon. Eihän noi lyhyellä pinnalla edes pärjää ihmisen parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä työtä siis voi tehdä yhdellä kädellä? Tämä kiinnostaa.

        Se nyt on ainakin varma että pyörällä ei voi ajaa yhdellä kädellä jos ei ole kolmipyöräinen invapyörä. 😄 Tasapainoa ei vaan voi pitää eikä pyörän selkään voi nousta edes. Sen tietää jokainen jolla pyörä. Miksi keksit näitä juttuja vai onko tarkoituksesi olla vaan hauskuuttamassa?

        Mietin aluksi että olet vaan pelleilemässä mutta koska vastaat parodioijillesi vihaisena eikä sulla ole itsellä huumorintajua ollenkaan ja kommenteissa on täysin asiaan kuulumattomasti poikaystävät, pyllyt ja genitaalit niin itse aiemmin arvelin kommenteistasi että ehkä joku monialaisessa palvelussa oleva seksuaalirikollinen tai muu latvavikainen kyseessä. Niin yllätti tämä ilmoitus että oletkin töissä. Aiemmin raportoit syöväsi ja hiihtäväsi yöt läpeensä ettei työssä olo mahdu siihen kuvioon. Eihän noi lyhyellä pinnalla edes pärjää ihmisen parissa.

        Sinulla menevät hahmot sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla menevät hahmot sekaisin.

        😂 tuskinpa. Peesaaja on liika äkkiä paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se onkin vammautunut,mutta sillä pystyy tekemään kevyttä työtä,eikä pyöräilyssä tarvitse käyttää ollenkaan käsiä ja hiihtää voi aivan hyvin yhdellä kädellä.

        Tällä hetkellä pyöräilen vain työmatkat ja vapaapäivinä voin käydä välillä hiihtämässä

        "eikä pyöräilyssä tarvitse käyttää ollenkaan käsiä"

        😂😂😂😂😄


    • Anonyymi

      Saa nähdä miten käy,nyt kolmen päivän paastoputki uudestaan🤔tavoite on edelleen saada VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET.

      • Anonyymi

        Voihan sitä tehdä niinkin että lopettaa ilta ja yö syönnin,mutta minä syön mielummin illalla ja yöllä.


    • Anonyymi

      Se on taas se aika vuodesta kun laihdutusmarkkinointi kukoistaa, fb ja muu mainosmedia on täynnä eri valmennustarjontaa.

      Vaikken laihduta niin on pakko syynätä ja karsia tarkkaan mitä mahaan menee. Työviikon syömiset on suunniteltava etukäteen. Olen 60/40 etätyössä istuma- sellainen, eli teen ison kattilallisen keittoa ja pakastimeen koko viikon lounaaksi kotona. Työmaalla on meillä hyvä ravintola jossa voi valita vhh-lautasmallin mukaiset syömiset. Silloin en valitse keittoa vaan valitsen hyvästä salaattipöydästä ja siihen proteiininlähteen.

      Keittoateriointi menee vähän yksipuoliseksi, kun koko viikko samaa mutta kun on nälkä niin ei niin suurta väliä. Vuorottelen kalakeitolla ja linssikeitolla. Pitäisi keksiä jo jotain muutakin soppaa. Jotenkin sitä vaan urautuu samoihin tapoihin. Hernekeitto itse herneistä liottamalla olisi edullinen ja hyvä välillä. Jauhelihakeitto ja kanakeitto olisi myös helppotekoisia. Ehdotuksia otan vastaan.

      Leipänä joko siemenleipä tai 100 % kauraleipä. Päällysteeksi joko voita tai tuorejuustoa.

      Hyvää Uutta Vuotta 2024 itse kullekin säädylle!

      T kn

    • Anonyymi

      "Kylläiseksi syömiseen on 100 kertaa parempi vaihtoehto syödä perunaa koska silloin ei varmasti liho koska peruna ON vähäkalorista ruokaa."

      että sokerilla laihduttamaan??

      • Anonyymi

        Veijo is back.


      • Anonyymi

        Kyllä ketoosillakin VOI laihduttaa,mutta eläinrasvaa ei kannata käyttää,koska se tukkii verisuonia.
        Voisin itsekkin joskus kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ketoosillakin VOI laihduttaa,mutta eläinrasvaa ei kannata käyttää,koska se tukkii verisuonia.
        Voisin itsekkin joskus kokeilla.

        Pyydäpäs lääkäriltä verenpainelääkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydäpäs lääkäriltä verenpainelääkitystä.

        Ei tarvitse,koska jätin pois roskaruuan,se on vain se roskaruoka mikä nostaa verenpainetta..


    • Anonyymi

      "Tällaiset eväät nyt töissä.kaksi viipaletta leipää ja juomaa litra"

      Oliko leipä paljasta eli ei mitään päällysteitä?

      • Anonyymi

        Pitää siinä päällä jotain olla,ei se muuten maistu.
        Kyllä se tosi on että että ne eväät on monellakin turhan tuhdit.Nyt eväänä kaksi palaa leipää jonka päälle kalaa ja juomana kaakau 3 dl ja hunajajuoma dl
        Vasta kotona kunnon ateria ja iltapäivällä pientä iltapalaa.
        Tällä hetkellä ruokana perunamuusi + nakkimakkarakastike salatilla.Ilalla kasvisperäistä turkkilaista mustikkajugurttia ja jotain muuta.
        Ruokalajeja on vaikka kuinka paljon,syökää mitä tekee mieli syödä


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe