Pe 5.1.2024 - Selkeä päiväohjelma

7-15 Duunia
15-16 Kotimatka ja rekkalastillinen gepardia sekä naksuja kaupasta
n. 16-18.30 U20 lätkän MM-pronssipeli Tsekki-Suomi
18.30-20.00 Voitetun pronssin juhlinnat, kotineppailua, kissoja ja muuta höpöhumppaa
20-22.30 U20 lätkän MM-finaali USA-Ruotsi
22.30-22.35 Ruotsin voittaman kullan juhlintaa
22.35-3.00 Suuri gangsterisota (Once Upon a Time in America)

Välillä ulkoinen tarjonta aika hyvää sekä sopivasti aikataulutettua.
77760
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 77

Vanhimmat

Olihan tuossa monenlaista.

Äänestä
  • Aloittaja

Silkkaa sohvaperunaa, ei kovin hyvä, mutta ehkä sitä yhden päivän sallitaan.

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Silkkaa sohvaperunaa, ei kovin hyvä, mutta ehkä sitä yhden päivän sallitaan.

Ei koko päiväå olit töissä. Pitää tehdä välillä mistä tykkää kuten sanoit.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei koko päiväå olit töissä. Pitää tehdä välillä mistä tykkää kuten sanoit.

7-16 meni työn kaltaisessa toiminnassa, venähti vähän yli kun piti saada keskeneräiset asiat ns. valmiiksi. Sen jälkeen sopii kuluttaa sohvaa taas.

Äänestä

7-16 meni työn kaltaisessa toiminnassa, venähti vähän yli kun piti saada keskeneräiset asiat ns. valmiiksi. Sen jälkeen sopii kuluttaa sohvaa taas.

Taidat olla ahkera työntekijä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00028 kirjoitti:

Taidat olla ahkera työntekijä.

Jaa, no tiedä moisesta, en nyt ehkä niinkään. Ihan tavallinen, sanoisin.

Äänestä

Jaa, no tiedä moisesta, en nyt ehkä niinkään. Ihan tavallinen, sanoisin.

Tykkään olla luomuna en rupea meikkaamaan miehen käskystä vai kuvitteletko että nainen on jokin sätkynukke jota voit ohjailla?

Äänestä

• 🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18198593e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Äänestä

Lakkasin kynnet kirkkaan punaisiksi näyttävät aivan ihanilta. ☺️

Äänestä
  • Aloittaja

Et sentään Tsekkien väreihin, vaikka nähdyn pelin perusteella se olisi ollut hyvä ratkaisu 😂

Äänestä

Et sentään Tsekkien väreihin, vaikka nähdyn pelin perusteella se olisi ollut hyvä ratkaisu 😂

Tykkään punaisesta kynsissä toki muitakin värejä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00017 kirjoitti:

Tykkään punaisesta kynsissä toki muitakin värejä.

Olen samaa mieltä. Etenkin oikein syvä punainen, jopa verenpunainen on oikein mainio väri kynsiin 👍

Äänestä

Olen samaa mieltä. Etenkin oikein syvä punainen, jopa verenpunainen on oikein mainio väri kynsiin 👍

Olen vanhemmalla iällä tykästynyt punaiseen väriin.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen vanhemmalla iällä tykästynyt punaiseen väriin.

Kokeilepa joskus sävy sävyyn väriä huulinkin, voisi toimia 👍

Äänestä

Kokeilepa joskus sävy sävyyn väriä huulinkin, voisi toimia 👍

Ei tule pahemmin meikkailtua mutta ei sitä tiedä vaikka joskus kokeilisinkin en tiedä sopiiko tämän ikäiselle kirkkaan punainen huulipuna.

Äänestä

pEdrd.....

Äänestä

No mutta siinähän on ihan pätevästi suunniteltu päiväohjelma.🙂. Pieni kauneusvirhe siinä on se että oikeasti koska ruotsalaistuomarit ei ymmärrä mikä on ja MIKÄ EI OLE koukkaus ja jäähy jääkiekossa sääntökirjan mukaan niin karma ojentaa kulta mitalit jenkkipojille.😂.

Äänestä
  • Aloittaja

No on siinä päiväohjelmassa se pienen ihmisen kliimaksi, että kun työpäivä venyi, niin jahka leffa on edennyt tunnin tms., tipahtaa Rande sohvalle katsomaan leffaa silmäluomien läpi. Mutta ei se väärin ole, ei 😂

Svedudumarien olisi pitänyt katsoa se tilanne videolta, koska hidasteesta näkee selvästi kuinka Jenkin luistimet vetävät serpentiiniä siinä missä Finskin maila oli aivan toisaalla. Ergo, se jää oli törkeän pehmeä, koska pehmeä jää aiheuttaa sen serpentiiniliu'un kaarroksissa. Kun siinä pelissä muutenkin kaatuili ukkoa tiukoissa kaarroksissa, niin olisi pitänyt olla kokeneille tuomareille päivän selvää, että tilanne tarkistetaan videolta ennen tuomiota. No ei näemmä ollut, vaikka minäkin sohvatohveli näin hidasteesta miten Jenkin terät veteli serpentiiniä ilman kontaktiakin. Mutta se meni jo.

Äänestä

No on siinä päiväohjelmassa se pienen ihmisen kliimaksi, että kun työpäivä venyi, niin jahka leffa on edennyt tunnin tms., tipahtaa Rande sohvalle katsomaan leffaa silmäluomien läpi. Mutta ei se väärin ole, ei 😂

Svedudumarien olisi pitänyt katsoa se tilanne videolta, koska hidasteesta näkee selvästi kuinka Jenkin luistimet vetävät serpentiiniä siinä missä Finskin maila oli aivan toisaalla. Ergo, se jää oli törkeän pehmeä, koska pehmeä jää aiheuttaa sen serpentiiniliu'un kaarroksissa. Kun siinä pelissä muutenkin kaatuili ukkoa tiukoissa kaarroksissa, niin olisi pitänyt olla kokeneille tuomareille päivän selvää, että tilanne tarkistetaan videolta ennen tuomiota. No ei näemmä ollut, vaikka minäkin sohvatohveli näin hidasteesta miten Jenkin terät veteli serpentiiniä ilman kontaktiakin. Mutta se meni jo.

Jees menneen talven lumia mutta olis pitäny kattoo joo kokeneiden tuomarien videolta ja varmistaa asia varsinkin siinä tilanteessa missä peli oli eikä pelin jälkeen sanoo vaan että joo en mä enää kyllä antais jäähyä samasta tilanteesta.😁.

Äänestä

auunnitelma vähän kuin joku... iltapulu tai telkku -tv-ohjelmien listaus.

Äänestä

jooh kun piti netflixiinkin tutustua, niin sittrn on tosi paljon harvoin erityisen mielenkiintoisia juttuja, hyvin toimiva heidän juttunsa, kun seuraa jotain sarjaakin niin osaa hyvin jatkaa mihin jäit katsomassa jotain.

Äänestä

Voitelen suksia ja noin klo 9 aloitan 83 km perinteisrn hiihtolenkin mut nyt kun kova pakkanen niin ei vauhti ole puol täysillä vaan keskivahtia eli kovahko treeni ja huomenna salitreeni kovalla insentillä failureen asti ja parin tunnin tauko ja sama uusiksi lihakset tykkää sunnuntai lepo päivä no vois sitä vähän kuntopyöräillä ja viikonloppu onkin sitten jo mennyt

Äänestä
  • Nyt lopetat sen hiihtämisen näillä pakkasilla, sun jalat paleltuu ja sormet näillä pakkasilla.
    Salitreeni on ok, mut hiihto, se pitäs kieltää sakon uhalla näillä pakkasilla.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Nyt lopetat sen hiihtämisen näillä pakkasilla, sun jalat paleltuu ja sormet näillä pakkasilla.

Kuinkahan monta sydämestä johtuvaa kuolemaa tulee näillä pakkasilla, kun ei vain uskota käyttäytyä järkevästi.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Nyt lopetat sen hiihtämisen näillä pakkasilla, sun jalat paleltuu ja sormet näillä pakkasilla.

50 km hiihto 20 asteen pakkasessa pitäisi asettaa kansalaisuuden ja äänioikeuden ja kansalaisluottamuksen välttämättömäksi edellytykseksi. Eihän ne jalat palellu, kun laittaa villasukat ja kunnon kengät eikä kulje jossain sandaaleissa kuin beduiini.

Äänestä

helppo voidevalinta sitten pakkaskelillä perinteiselle.

mutta kun sähkö on kallista, niin pokiinkin jos kiinnittelee vaikka pikkuautojen taqsavir46ta mottorrit6ws polviin kaikkiin niv4liinkin seillaisia teippailee kiinni niin jokainrn omas liikr tekee sähköä, jokaisen raajan liikuttaminrn

Äänestä

pienet sähkömoottorit jokaisessa nivelesdsä, välillä tuottaa saähköä ja voi mllyös tehostaa liikkeitä jos käyttää samaa toisin päin, eli moottorit liikuttav56t raqajojasi jos voima6 loppuvast - Powersuit, voimapuku.

Äänestä

Minullakin piti olla selkeä päiväohjelma, mutta kuten usein ennenkin, se menee taas uusiksi. - Tulin vain käväisemään aamulla silmälääkärissä, mutta nyt istun jo toista kertaa täällä käytävässä, koska löydös on "epäilyttävä" ja laitettiin lisää silmätippoja vaikuttamaan, minä aikana lääkäri katsoo toisia potilaita.. Ja lisäksi näiden tippojen takia voi olla, etten saa ajaa autoa kolmeen tuntiin..
Onneksi näen vielä sen verran (vaikkakin tekstin kahtena), että voin plerata kännykkää.. 😅

Äänestä
  • Jos suomi24:n plärääminen onnistuu, niin välittömänä diagnoosina sanon, että hulluus on lähempänä kuin sokeus.

Äänestä

• No voi perseensuti.
    Mites tuossa hommassa sitten kävi?

Minäkin olin tuossa hommassa muoria pitelemässä kädestä paljolti sen takia, että tarvi kuljettajan tippalaajentamisten jälkeen. Toki muorin tapauksessa henkinen tukikin oli tarpeen :)

-keinovaginamies-

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

No voi perseensuti.
    Mites tuossa hommassa sitten kävi?

Minäkin olin tuossa hommassa muoria pitelemässä kädestä paljolti sen takia, että tarvi kuljettajan tippalaajentamisten jälkeen. Toki muorin tapauksessa henkinen tukikin oli tarpeen :)

-keinovaginamies-

Hyvin kävi. En ajanut kenenkään päälle, kun kurvasin kotiin etätöihin. 👍
    Verkkokalvo on ehjä, mikä on hyvä asia.
    Ihan vielä en siis ole sokeutumassa, mutta mahdollisesti hetken päästä. - Hyvällä hoidolla en välttämättä silloinkaan. 🙂

On minun silmiäni ennenkin kehuttu, mutta tämä lääkäri haluaa kuvata ne pohjia myöten. 😁

Äänestä

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvin kävi. En ajanut kenenkään päälle, kun kurvasin kotiin etätöihin. 👍
    Verkkokalvo on ehjä, mikä on hyvä asia.
    Ihan vielä en siis ole sokeutumassa, mutta mahdollisesti hetken päästä. - Hyvällä hoidolla en välttämättä silloinkaan. 🙂

On minun silmiäni ennenkin kehuttu, mutta tämä lääkäri haluaa kuvata ne pohjia myöten. 😁

Täytyy sanoa että huumorisi on vahvaa :)
    Siinä ei enää kaikilla läppä lennä, jos silmissä epäillään jotain vakavampaa.

Toivottavasti asia selviää pian, eikä olisi harmaakaihia kummempaa.
    Tsemppiä!

-keinovaginamies-

Äänestä

• Aloittaja

Ai simpura... No toivottavasti epäilyttävä muuttuu esitutkinnan myötä sivulliseksi joka vain sattui (rikos)paikalle.

Juups, mä tiedän ne et aja puoleen päivään -tipat. Ajoin kyllä silti, mutta vain 5km liki yhtä suoraa tietä maaseudun rauhassa 😁

Mä luulen, että palsta sun kyllä kannattais ekana jättää, jos silmälekuri on huolissaan, koska kyllä nää jutut palaa sarveiskalvoon 🤣

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Täytyy sanoa että huumorisi on vahvaa :)
    Siinä ei enää kaikilla läppä lennä, jos silmissä epäillään jotain vakavampaa.

Toivottavasti asia selviää pian, eikä olisi harmaakaihia kummempaa.
    Tsemppiä!

-keinovaginamies-

Joo, ei näissä hommissa kauaa kestä, jos ei ihan pimeää huumoria kestä.. 😉
    Minulla on molempien vanhempien puolelta, eli todella vahva sukurasitus glaukoomaan ja tämän lääkärin mielestä silmähermot näyttivät nyt "epäilyttäviltä". - Siksi hän haluaa uppoutua silmiini hieman syvemmälle ja annoin hänelle sitten puhelinnumeronikin, että pysytään kuulolla. 👍

Äänestä

Ai simpura... No toivottavasti epäilyttävä muuttuu esitutkinnan myötä sivulliseksi joka vain sattui (rikos)paikalle.

Juups, mä tiedän ne et aja puoleen päivään -tipat. Ajoin kyllä silti, mutta vain 5km liki yhtä suoraa tietä maaseudun rauhassa 😁

Mä luulen, että palsta sun kyllä kannattais ekana jättää, jos silmälekuri on huolissaan, koska kyllä nää jutut palaa sarveiskalvoon 🤣

Niin minäkin ajoin Koskikeskukselta kotiin.. En malttanut ihan kolmea tuntia kahvitella. 😁 Ja sitäpaitsi, eihän tuolla pakkasessa paljon jalankulkijoita tänään edes ollut. 👍 En ainakaan nähnyt.. 🙈

Mjoo.., sellainen sivulöydös tuo nyt olikin, vaikka minua kyllä epäilyttää, että se mieslääkäri halusi vain luvalla uppoutua silmiini ja pyysi vielä puhelinnumeronikin. 😉

Asioilla on taipumus järjestyä 👍

Olen käynyt melkein kymmenen vuotta lukemassa äänilehteä näkövammaisille. Eiköhän joku vielä lue palstaakin näkövammaisille, jos tulisi tarve. 🤔😂

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Niin minäkin ajoin Koskikeskukselta kotiin.. En malttanut ihan kolmea tuntia kahvitella. 😁 Ja sitäpaitsi, eihän tuolla pakkasessa paljon jalankulkijoita tänään edes ollut. 👍 En ainakaan nähnyt.. 🙈

Mjoo.., sellainen sivulöydös tuo nyt olikin, vaikka minua kyllä epäilyttää, että se mieslääkäri halusi vain luvalla uppoutua silmiini ja pyysi vielä puhelinnumeronikin. 😉

Asioilla on taipumus järjestyä 👍

Olen käynyt melkein kymmenen vuotta lukemassa äänilehteä näkövammaisille. Eiköhän joku vielä lue palstaakin näkövammaisille, jos tulisi tarve. 🤔😂

No just. Koskikeskukselta kotio... Mä sentään ajelin peltojen lomitse, ihme että oli muita autoja samaan aikaan liikenteessä 😂

Ai se oli semmosella mielellä se tohtori liikenteessä. No ei se väärin ole sille numeroaan antaa 😁

Ehkä sun tosiaan pitäis lukea näkövammaisille joskus Sinkut-palstaa 🤔

Äänestä

No just. Koskikeskukselta kotio... Mä sentään ajelin peltojen lomitse, ihme että oli muita autoja samaan aikaan liikenteessä 😂

Ai se oli semmosella mielellä se tohtori liikenteessä. No ei se väärin ole sille numeroaan antaa 😁

Ehkä sun tosiaan pitäis lukea näkövammaisille joskus Sinkut-palstaa 🤔

Olisikohan sille kysyntää?🤔
    Voisin laittaa homman tulille, niin ehkä joku sitten jatkaisi avustamistani, jos opaskoirani ei opi lukemaan 👍

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Olisikohan sille kysyntää?🤔
    Voisin laittaa homman tulille, niin ehkä joku sitten jatkaisi avustamistani, jos opaskoirani ei opi lukemaan 👍

Arvaisin, että jos Sinkkuja alkaisi lukemaan näkövammaisille, niin ainakin kysyntää syntyisi MT-palveluille. Jos asiaa positiivisesti yrittää katsoa, niin olisihan sillä työllistävä vaikutus, mikä taas vaikuttaisi tulevien vuosien koulutusvalintoihin 🤔

Äänestä

Arvaisin, että jos Sinkkuja alkaisi lukemaan näkövammaisille, niin ainakin kysyntää syntyisi MT-palveluille. Jos asiaa positiivisesti yrittää katsoa, niin olisihan sillä työllistävä vaikutus, mikä taas vaikuttaisi tulevien vuosien koulutusvalintoihin 🤔

Kyllä noin niin kuin nopealla vaikuttavuusarvioinnilla päätyisin samaan lopputulemaan 👍

Vai olisiko noin kuitenkaan? 🤔 Eikös täällä sinkkupalstalla nimenomaan päästellä höyryjä ja täältä lähdemme aina voimaantuneina, leuka rintaan painettuna kohti uusia pettymyksiä. 😁

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Kyllä noin niin kuin nopealla vaikuttavuusarvioinnilla päätyisin samaan lopputulemaan 👍

Vai olisiko noin kuitenkaan? 🤔 Eikös täällä sinkkupalstalla nimenomaan päästellä höyryjä ja täältä lähdemme aina voimaantuneina, leuka rintaan painettuna kohti uusia pettymyksiä. 😁

No en menisi vannomaan. En etenkään, jos näkövammaisille vain luettaisiin Sinkkujen sisältöä, se kuulostaa samalta kuin saatananpalvonnan kuunteleminen häkistä käsin 😂

Äänestä

No en menisi vannomaan. En etenkään, jos näkövammaisille vain luettaisiin Sinkkujen sisältöä, se kuulostaa samalta kuin saatananpalvonnan kuunteleminen häkistä käsin 😂

Et tiedä kuule kuinka eläydyn lukemiseen, kuin kokenutkin ääninäyttelijä. - Harjoittelisin omat äänet miesrekatuille ja naisrekatuille ja puskille ja juttelisin yhtä sujuvasti keskenäni 🤪

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Et tiedä kuule kuinka eläydyn lukemiseen, kuin kokenutkin ääninäyttelijä. - Harjoittelisin omat äänet miesrekatuille ja naisrekatuille ja puskille ja juttelisin yhtä sujuvasti keskenäni 🤪

Mä niin näen, että kevään mittaan ilmestyy uusi podcast, S24 Sinkut -podcast. Ja juu, voi olla että mulla on joku inanen aavistus siitä podcastin vetäjästä 🤣

1Äänestä

• Xena-183 kirjoitti:

Joo, ei näissä hommissa kauaa kestä, jos ei ihan pimeää huumoria kestä.. 😉
    Minulla on molempien vanhempien puolelta, eli todella vahva sukurasitus glaukoomaan ja tämän lääkärin mielestä silmähermot näyttivät nyt "epäilyttäviltä". - Siksi hän haluaa uppoutua silmiini hieman syvemmälle ja annoin hänelle sitten puhelinnumeronikin, että pysytään kuulolla. 👍

Täytyy myöntää että glaukooma kävi mielessä kun mainitsit tuon "mahdollisesti hetken päästä" ja et kait kuitenkaan vielä ihan tuota harmaakaihi-ikäluokkaa.

Toivottavasti on kiva tohtorisetä ja hoitelee sinut kunnolla ;)

-keinovaginamies-

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Täytyy myöntää että glaukooma kävi mielessä kun mainitsit tuon "mahdollisesti hetken päästä" ja et kait kuitenkaan vielä ihan tuota harmaakaihi-ikäluokkaa.

Toivottavasti on kiva tohtorisetä ja hoitelee sinut kunnolla ;)

-keinovaginamies-

Eikö, siis kuntoon, tottakai :)

-keinovaginamies-

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Eikö, siis kuntoon, tottakai :)

-keinovaginamies-

Nimenomaan 👍 Hänellä oli sormus; tsekkasin tietenkin. 😉

Elämässä otetaan vastaan se, mitä tuleman pitää. - Mutta tuon vahvan sukurasituksen vuoksi silmänpohjat on tarkastettu minulla kolmen-neljänkympin jälkeen puolentoista vuoden välein, että ei tämä lääkäri nyt ihan ensimmäinen ollut, ketä ne kiinnostaa. 😄 Vakava sairaus olisi toki kyseessä, mutta loppuun saakka äitinikin silmillään ainakin jonkin verran näki ja hyvin tuo isäni siskokin omillaan pärjää, kunhan säännöllisesti tipottaa silmiään. - Eiköhän tästäkin selvitä. 👍

Äänestä

• Xena-183 kirjoitti:

Nimenomaan 👍 Hänellä oli sormus; tsekkasin tietenkin. 😉

Elämässä otetaan vastaan se, mitä tuleman pitää. - Mutta tuon vahvan sukurasituksen vuoksi silmänpohjat on tarkastettu minulla kolmen-neljänkympin jälkeen puolentoista vuoden välein, että ei tämä lääkäri nyt ihan ensimmäinen ollut, ketä ne kiinnostaa. 😄 Vakava sairaus olisi toki kyseessä, mutta loppuun saakka äitinikin silmillään ainakin jonkin verran näki ja hyvin tuo isäni siskokin omillaan pärjää, kunhan säännöllisesti tipottaa silmiään. - Eiköhän tästäkin selvitä. 👍

No totta kai tsekkasit.

Hyvä hyvä, näillä mennään.

-keinovaginamies-

Äänestä

Mulla ei ole erikoista päivä ohjelmaa, yleensä se on:
9-10 herääminen, kaurapuuron syönti ja joka toinen päivä vesipadan lämmitys
10-16 Netissä oloa, kaupassa käynti 1-2 kertaa viikossa, ruoan valmistus ja syönti.
16-24. Netissä oloa, piirtonäytöllä touhuamista, iltakahvi, pelaamista pelikonsoli/PC
Eikös ole monipuolinen päiväohjelma????

Äänestä
  • Aloittaja

Riittävän monipuolinen, jos tykkää. Mä voisin kyllä elää tollasta elämää, en olis pahoillani. Oikeastaan olen miltei kateellinen, vaikka olenkin välillä vähän sähköjänis 😁

Äänestä

Riittävän monipuolinen, jos tykkää. Mä voisin kyllä elää tollasta elämää, en olis pahoillani. Oikeastaan olen miltei kateellinen, vaikka olenkin välillä vähän sähköjänis 😁

Meikäläinen ei ole missään töissä, enkä ole kyllä kateellinen niille, jotka töissä raataa.
    Työharjoittelussa totesin, et ei meikäläisestä ole oikeisiin töihin.
    Eihän työharjoittelussa edes paineta sillä vauhdilla töitä, kuten oikeissa palkkatöissä ja väsyin jo työharjoittelussa.
    Meikäläiselle pelivideoiden teko käy ihan työstä, niin paljon niihin voi aikaa mennä.
    Jos olis työelämässä, niin ei jäisi aikaa, eikä edes jaksamista työpäivän jälkeen alkaa mitään pelivideoo väsään, kun se vaatii pelistä riippuen 10-20 pelikertaa,, joista jokainen kestää 5-10 minuuttia.
    Sen jälkeen valkkaat parhaan ja editoit sen videoksi.
    Vaikkei yleensä tarvi hirveesti editoida, niin video pitää tallentaa ja sen jälkeen ladata nettiin ja siinäkin menee yleensä 20-30 minuuttia.
    Riippuu videosta, kuinka paljon aikaa menee editointiin, voi mennä 1-3 tuntiakin, kun leikkaa turhat kohdat, nopeuttaa, tekee häivytykset, otsikot, tekstit ja mahdolliset ääniraidat lisää.
    Jos ei pitään aikaan editoi, niin vähän meinaa unohtua miten edotoitiin, mutta kyllä se äkkiä muistuu mieleen.
    Editoinninkin olen itse oppinut, aluksi se tuntui monimutkaiselta, mutta on loppujen lopuksi helppoa, kun sen on oppinut.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00032 kirjoitti:

Meikäläinen ei ole missään töissä, enkä ole kyllä kateellinen niille, jotka töissä raataa.
    Työharjoittelussa totesin, et ei meikäläisestä ole oikeisiin töihin.
    Eihän työharjoittelussa edes paineta sillä vauhdilla töitä, kuten oikeissa palkkatöissä ja väsyin jo työharjoittelussa.
    Meikäläiselle pelivideoiden teko käy ihan työstä, niin paljon niihin voi aikaa mennä.
    Jos olis työelämässä, niin ei jäisi aikaa, eikä edes jaksamista työpäivän jälkeen alkaa mitään pelivideoo väsään, kun se vaatii pelistä riippuen 10-20 pelikertaa,, joista jokainen kestää 5-10 minuuttia.
    Sen jälkeen valkkaat parhaan ja editoit sen videoksi.
    Vaikkei yleensä tarvi hirveesti editoida, niin video pitää tallentaa ja sen jälkeen ladata nettiin ja siinäkin menee yleensä 20-30 minuuttia.
    Riippuu videosta, kuinka paljon aikaa menee editointiin, voi mennä 1-3 tuntiakin, kun leikkaa turhat kohdat, nopeuttaa, tekee häivytykset, otsikot, tekstit ja mahdolliset ääniraidat lisää.
    Jos ei pitään aikaan editoi, niin vähän meinaa unohtua miten edotoitiin, mutta kyllä se äkkiä muistuu mieleen.
    Editoinninkin olen itse oppinut, aluksi se tuntui monimutkaiselta, mutta on loppujen lopuksi helppoa, kun sen on oppinut.

Juu, on tuosta editoinnista ihan pikkasen kokemusta menneiltä vuosilta, niin en ihmettele että hommaan menee aikaa. Ei käy kateeksi, kyllä se työstä käy.

Äänestä

Lasten pelejä telkkarista. Tulisikohan Hippo-hiihtoja joltain kanavalta?

Äänestä
  • Aloittaja

Asian voi nähdä noinkin. Itse näen nuo kisat/pelit hiivatin hyvinä kiekkopeleinä, ei ole mitään miesten maajoukkueen ennustettavuutta, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää eikä tule tylsää. Ja kuten tänään, ottaa pannuun huolella.

No kohta kattellaan jäiskö pytty edes Pohjoismaihin ja huomenna kattelen naisten U18-kisojen Fin-Cze matsin. Monille moinen on myrkkyä, naisimmeisiä ja muka pelaavat kiakkoa. Vaan palstaolioista 99,9% ottaisi kuokkaansa naisten U18-joukkueen peleissä, niin hiukan turha narista jos ei omatkaan taidot pidemmälle riitä.

Äänestä

Asian voi nähdä noinkin. Itse näen nuo kisat/pelit hiivatin hyvinä kiekkopeleinä, ei ole mitään miesten maajoukkueen ennustettavuutta, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää eikä tule tylsää. Ja kuten tänään, ottaa pannuun huolella.

No kohta kattellaan jäiskö pytty edes Pohjoismaihin ja huomenna kattelen naisten U18-kisojen Fin-Cze matsin. Monille moinen on myrkkyä, naisimmeisiä ja muka pelaavat kiakkoa. Vaan palstaolioista 99,9% ottaisi kuokkaansa naisten U18-joukkueen peleissä, niin hiukan turha narista jos ei omatkaan taidot pidemmälle riitä.

Totta. Mitä kauempana huipulta urheillaan sitä yllättävimpiä tilanteita ja virheitä sattuu. Niissä Hippo-hiihdoissakin joku saattaa kyllästyä ja irrottaa sukset ennen maalia, joku unohtua saalistamaan lumihiutaleita taivaalta ja joskus yli-innokkaat huoltajat "kannustaa" niin että hiihtäjä lentää sukset ilmassa.

Voin olla väärässäkin, mutta epäilen että osa junnukiekon viehätystä on kuitenkin se, että Suomi on aina taistelemassa mitaleista. Jotenkin voi tuntea että oma joukkue on mukana. Penkkiurheilu on aika paljon tylsempää jos omakohtaisesti on yhdentekevää miten käy. Taistelun tauottua pitää itselläkin olla joko voittajan tai hävinneen olo.

Äänestä

• Aloittaja

scrg kirjoitti:

Totta. Mitä kauempana huipulta urheillaan sitä yllättävimpiä tilanteita ja virheitä sattuu. Niissä Hippo-hiihdoissakin joku saattaa kyllästyä ja irrottaa sukset ennen maalia, joku unohtua saalistamaan lumihiutaleita taivaalta ja joskus yli-innokkaat huoltajat "kannustaa" niin että hiihtäjä lentää sukset ilmassa.

Voin olla väärässäkin, mutta epäilen että osa junnukiekon viehätystä on kuitenkin se, että Suomi on aina taistelemassa mitaleista. Jotenkin voi tuntea että oma joukkue on mukana. Penkkiurheilu on aika paljon tylsempää jos omakohtaisesti on yhdentekevää miten käy. Taistelun tauottua pitää itselläkin olla joko voittajan tai hävinneen olo.

Varmasti se on osa viehätystä, se että ainakin mitalipeleihin on hyvä todennäköisyys suoriutua. Ainakin sille kuuluisalle isolle yleisölle. Kyllä mua viehättää ne köyhemmätkin ennakko-odotukset ja jaksan katsella, jos ylipäänsä jaksan katsella. Ja ehkä mulle muutenkin paremmin maistuu altavastaaja-asetelmat, arvaisin. Ryysyistä rikkauksiin niin sanotusti, kuten se kuuluisa -95 nevö fooget ja sekin täydellä kermakuorrutuksella plus kirsikat päälle, täydessä Tukholman Globenissa kaikkien niiden karvaiden Ruotsi-tappioiden jälkeen. Olihan se makeaa, voi että olikin.

Jaksan mä naisten/tyttöjen kiekkoakin seurata, vaikka moni haukkuu sen syvimpään suohon. Niissä peleissä Suomi saa olla kiitollinen, jos pääsee mitalipeleihin, vaikkakin naisten kiekossa se alkaa olemaan jo liki rutiini. Ja sittenkin vastassa on aina vähintään USA tai Kanada jossain vaiheessa, eli ainakin tähän saakka liki varma tappio.

Jotenkin kun on kiakkoa seurannut maajoukkuetasolla sen jonkun 30 vuotta, niin juuri miesten joukkuetta ei kauheasti enää jaksa seurata, se on niin strukturoitua peliä eikä vain Suomelta. Se on taktisesti tarkkaa pilkun n***imista top-6 joukkueilta ja sinällään aika hiton tylsää, semminkin kun maalit syntyvät lähinnä vain silloin, kun joku tekee pienen virheen ja senkin ehkä erätauolla pukukopissa juomalla teelusikallisen liikaa sporttijuomaa. Yöks. Junnujen ja leidien puolella pelissä on enemmän elämää, vapauksia ja mitä tahansa voi tapahtua.

Äänestä

naro-tKKI j HIYUKQwr kuin atolbewrh hweh

Äänestä

hii ib selkeä FSB-salainen agentti truo Mika Aalktika,,,

hitgebtub buub hiigm gaysubjub hytty nutö hitjyt tytlt asABIUU guggug.juttuja.

otin kohyteliaisuutena.

Äänestä

Pidän selkeästi laadituista päiväohjelmista. Olen muutenkin järjestyksen ystävä, enkä pidä velttoilusta. Mukava huomata, että täällä ovat muutkin tarkkoja ajankäyttönsä suhteen. 😃

Äänestä
  • Aloittaja

Mä en ole kyllä tarkka aikani suhteen muuta kuin duunissa. Siellä mennään Randen sekkarin mukaan tai sitten tulee sanomista eikä mitenkään pieneen ääneen, jos sanomisiin asti päädytään.

Mutta tämä päivä tarjosi oikein sopivan ja hyvin aikataulutetun (muiden toimesta) ohjelman sohvaperunointiin. Ja mä ostin sen, hyvä diili 😁

Äänestä

Mä en ole kyllä tarkka aikani suhteen muuta kuin duunissa. Siellä mennään Randen sekkarin mukaan tai sitten tulee sanomista eikä mitenkään pieneen ääneen, jos sanomisiin asti päädytään.

Mutta tämä päivä tarjosi oikein sopivan ja hyvin aikataulutetun (muiden toimesta) ohjelman sohvaperunointiin. Ja mä ostin sen, hyvä diili 😁

Olen itsekin aikataulujen suhteen tarkkana. Niistä ei lipsuta, siitä pidän huolen, tai tulee sanomista. Muutenkin on mukavaa, kun on tietty rutiini, jota tulee noudattaa. Työt menevät oikeasti eteenpäin, eikä ole vaan menevinään.

Ihan niin tarkkka en ole vapaa-ajan suhteen, mutta on mukavaa, jos päivässä on tietty rytmi ja tekemisen meininkiä. Laiskottelu on välillä hauskaa, mutta en halua täysin muuttua flegmaattiseksi sohvaperunaksi (sitä vaaraa tuskin on). 😁

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Olen itsekin aikataulujen suhteen tarkkana. Niistä ei lipsuta, siitä pidän huolen, tai tulee sanomista. Muutenkin on mukavaa, kun on tietty rutiini, jota tulee noudattaa. Työt menevät oikeasti eteenpäin, eikä ole vaan menevinään.

Ihan niin tarkkka en ole vapaa-ajan suhteen, mutta on mukavaa, jos päivässä on tietty rytmi ja tekemisen meininkiä. Laiskottelu on välillä hauskaa, mutta en halua täysin muuttua flegmaattiseksi sohvaperunaksi (sitä vaaraa tuskin on). 😁

Niinpä, Komentooralla ei ole varaa liikaa lepäillä laakereillaan, muuten lakeijat löystyvät 🤣

Äänestä

Niinpä, Komentooralla ei ole varaa liikaa lepäillä laakereillaan, muuten lakeijat löystyvät 🤣

Totta. Ei voi. Muuten menee kovan työn tuloksena hankittu orjapiiskurin maine.
    Katu-uskottavuus kärsii! 😂

Äänestä

Olet siis aloittanut synttäreiden juhlinnan ennakkoon👍🏼 gepardia ja naksuja.. aika hyvät eväät😁

En oo nyt yhtään seurannut jääkiekkoa. Mutta naisten matsit menee siinä missä miestenkin🤗

Äänestä
  • Aloittaja

No eipä ole paljon juhlittavaa enää tässä iässä. Ja Suomi otti pelissä kuokkaan, se niistä juhlista, ja samoin Ruotsi on nyt jäämässä jalkoihin, saakeli. Ruotsi on hukannut pelinsä ihan täysin, kumma juttu, kun ei USA nyt niin erityinen ole. Taitaa tulla Randelle tuplatappio tänään.

Äänestä

No eipä ole paljon juhlittavaa enää tässä iässä. Ja Suomi otti pelissä kuokkaan, se niistä juhlista, ja samoin Ruotsi on nyt jäämässä jalkoihin, saakeli. Ruotsi on hukannut pelinsä ihan täysin, kumma juttu, kun ei USA nyt niin erityinen ole. Taitaa tulla Randelle tuplatappio tänään.

No tänään saat tuulettaa!🥳

Ekoluoma 3 maalia 🎩 2 melkein identtistä. Ylivoima ei oikein toiminut. Alivoimamaali kruunasi koko ottelun🙌🏻 Hyvä tytöt! 😝 Suomen maalivahti näytti muuten ihan pojalta.

Äänestä

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ekoluoma 3 maalia 🎩 2 melkein identtistä. Ylivoima ei oikein toiminut. Alivoimamaali kruunasi koko ottelun🙌🏻 Hyvä tytöt! 😝 Suomen maalivahti näytti muuten ihan pojalta.

"Suomen maalivahti näytti muuten ihan pojalta."

Ja tämä vaikuttaa ammatilliseen pätevyyteen miten...?

Äänestä

• Aloittaja

Haaveilija39 kirjoitti:

No juuri näin! Ekoluoma on hirveä pyssy omassa sarjassaan, törkeän hienot vedot suoraan syötöstä ylämummoon, ei ollut siinä maalivahdilla mitään saumaa. Kaksi matsia, kaksi hattutemppua, MM-kisoissa, kuka muu muka?!?! 😁

Muutaman tunnin päästä sitten FIN-CAN, kovista kovin tulee vastaan, tason mittaus tiedossa.

Äänestä

No juuri näin! Ekoluoma on hirveä pyssy omassa sarjassaan, törkeän hienot vedot suoraan syötöstä ylämummoon, ei ollut siinä maalivahdilla mitään saumaa. Kaksi matsia, kaksi hattutemppua, MM-kisoissa, kuka muu muka?!?! 😁

Muutaman tunnin päästä sitten FIN-CAN, kovista kovin tulee vastaan, tason mittaus tiedossa.

No oli kyllä kovia vetoja🙌🏻

Canada kyllä pyöritti loistavasti peliä… Canadan 4-ketjut toimi hyvin kun tekivät maalin🤨🍁 pyöritystä 6-0. Taidanpa jättää kolmannen erän kesken.😊😴😴 hattutemppu jäi tekemättä.🫤

Äänestä

yipööaonen oli hAAU JUjuttu kun apteekkaeill, voin tabletteja 100kpl jotaswin pinsettiern ostod miyenkäs se aopteekkarinainen sanoi... joo en kys3ele enemää käyttötARKOITUKAIATA MUTTA ETTÄ: MUKAVAA OLET PARANTUUT HIERMAN... PINawtit niin jotain tyttöjen sellaisia juttuja kascojen hoiroon, murra niin..

Äänestä

jos pydtyidi itse kuin määtääämään unissnkin ryyä miyä yofrllisia henkilöitä seiilee, niin... jollain tavoin pystyn muttas

Äänestä

Suunnitteletko Suvelan julistamista itsenäiseksi?

Äänestä
  • Aloittaja

Miten niin suunnittelen? Tämähän on jo Suvelan Sulttaanikunta. Ja arvaa kuka on Suvelan Sulttaani?

Äänestä

Miten niin suunnittelen? Tämähän on jo Suvelan Sulttaanikunta. Ja arvaa kuka on Suvelan Sulttaani?

Naapurin Pena?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00029 kirjoitti:

Naapurin Pena?

Ei, se on naapurin Vladimir, kerrosta alempana. Tai ainakin jos sen vaimolta kysyy, mutta mikäpä minä olisin väittämään vastaan, ihan mukava kundi se on.

Äänestä

"18.30-20.00 Voitetun pronssin juhlinnat, kotineppailua, kissoja ja muuta höpöhumppaa"

"22.30-22.35 Ruotsin voittaman kullan juhlintaa"

Sinuna en kyllä ryhtyisi ainakaan ennustajaksi.

Äänestä
  • Aloittaja

Noh noh, juhlinhan minä voitettua pronssia, tosin en ennalta vielä tiennyt kumman joukkueen vuoksi. Meni siis 50/50, ei paska saldo ennustajalle, ei etenkään kun tuli ennustettua tulevaa, olen siinä paljon huonompi kuin menneisyyden ennustamisessa.

Äänestä

tee oma joukkue ja nimeksi sille El Paso Edmontors.

Äänestä

joku peli mitäkin piti kokeilla joskus laitoin joukkueen nimeksi Duke's Challenger, ja oman areenan nimeksi Duke's Colosseum.

kun kaikkia pitää kokeilla mielenkiinnosta, mutta suurimpaan osaan aina kyllästyy sitten

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

7-15 Duunia
15-16 Kotimatka ja rekkalastillinen gepardia sekä naksuja kaupasta
n. 16-18.30 U20 lätkän MM-pronssipeli Tsekki-Suomi
18.30-20.00 Voitetun pronssin juhlinnat, kotineppailua, kissoja ja muuta höpöhumppaa
20-22.30 U20 lätkän MM-finaali USA-Ruotsi
22.30-22.35 Ruotsin voittaman kullan juhlintaa
22.35-3.00 Suuri gangsterisota (Once Upon a Time in America)

Välillä ulkoinen tarjonta aika hyvää sekä sopivasti aikataulutettua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu