Muita, joilla Rybelsus ei ole tehonnut?

Anonyymi-ap

Olen käyttänyt Rybelsusta kohta 8 viikkoa, ensin 4 viikkoa 3 mg ja nyt reilu 3 viikkoa 7 mg. Paino ei ole pudonnut lainkaan. Ensi viikolla alkaa 14 mg ja ajattelin, että kokeilen sitä kuukauden ja jos ei mitään tulosta tule, lopetan käytön sitten siihen. Kallista on käyttö enkä viitsi turhasta maksaa.

Äärimmäisen pettynyt olen, työkavereilta on paino lähtenyt heti laskuun, minulla ei ole vaikuttanut mitenkään. Ja pudotettava kyllä on, bmi on 32. Eipä ole ollut muitakaan oireita kyllä, närästystä vähäsen, mutta ei esim. pahoinvointia, ruokahaluttomuutta tms. ollenkaan.

Tarkoittaako Rybelsuksen toimimattomuus sitä, että lihavuuden syynä ei ole suolistobakteerien vähyys vai miten se pitäisi tulkita? Vai onko minulla suolistobakteerien määrä niin alhainen, että vaikutukset alkaa näkyä vasta suurimmalla annostuksella?

15

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rybelsus (ja Ozempic) ei kai vaikuta suolistobakteereihin vaan aivojen kylläisyyden säätelykeskukseen. Ei tee mieli syödä.
      Ehkä sinulla täysi annos 14 mg muuttaa tilanteen. Sekin voidaan tuplata, mutta kalliiksi tulee.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­­y­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mulla kyseinen lääke käytössä. Nyt menossa 7mg. Huomasin omalla kohdallani, että lääkkeen vaikutus väheni jos otin lääkkeen väärin. Ohjeessa on, että tyhjään vatsaa, joka mulla tarkoittaa, että lääke pitää ottaa tuntia ennen ruokailua tai 2-3 tuntia ruokailun jälkeen. Tämä tarkoittaa myös isompaa määrää nestettä. Kun olen ollut tarkka tuosta lääkkeen ottamisesta tyhjään vatsaan niin ruokahalu on vähentynyt merkittävästi.

      • Anonyymi

        Otan lääkkeen heti aamulla pienen vesimäärän kanssa ja odotan vähintään puoli tuntia ennen kuin otan mitään muuta. Eli ihan ohjeen mukaan olen ottanut. Huomenna aloitan 14 mg, toivottavasti sillä on jotain vaikutusta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan lääkkeen heti aamulla pienen vesimäärän kanssa ja odotan vähintään puoli tuntia ennen kuin otan mitään muuta. Eli ihan ohjeen mukaan olen ottanut. Huomenna aloitan 14 mg, toivottavasti sillä on jotain vaikutusta. Ap

        14mg nyt mennyt 2 viikkoa ja paino pudonnut alkutilanteesta 18 kg. Ei ole nälkä ollenkaan vaan pitää muistuttaa itselle että pitää syödä välillä. Toimii.
        PS .. Alkupainoni oli 158 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14mg nyt mennyt 2 viikkoa ja paino pudonnut alkutilanteesta 18 kg. Ei ole nälkä ollenkaan vaan pitää muistuttaa itselle että pitää syödä välillä. Toimii.
        PS .. Alkupainoni oli 158 kg.

        Kauanko olet käyttänyt Rybelsusta kokonaisuudessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko olet käyttänyt Rybelsusta kokonaisuudessaan?

        noin 3 kk


    • Anonyymi

      Pari viikkoa mennyt nyt 14 mg, paino pudonnut huikeat 300g. Pahoinvointi hirveä aamulla lääkkeen ottamisen jälkeen, jo etukäteen inhottaa sitä ottaa. Mutta muuten ei pahoinvointia tai ruokahaluttomuutta ollenkaan ja makeanhimokin ennallaan. Olenko tosissaan ainoa, jolle tämä(kään) laihdutus muoto ei tehoa? Ja mikähän siihen voisi olla syynä. Lääkäri käskee vain odottaa, on kuulemma tehonnut kaikilla, joille hän on lääkettä määrännyt. Paitsi tietysti niillä, jotka eivät ole pahojen sivuoireiden takia pystyneet lääkettä käyttää.

      • Anonyymi

        Ja olen siis ap.


      • Anonyymi

        Itsellä oli vastaava ozempicilla.. vuoden päivät pistin ja laihtuminen käytännöllisesti katsoen 0!!
        Eli,ei lääke kaikilla laihduta.


      • Anonyymi

        Huomasin omalla kohdalla, että kun herättyä otin tabletin ( tällä hetkellä 14 mg) ja tein muita aamutoimia siinä välissä ja söin aamupalan vasta tunnin kuluttua, alkoi paino pudota. Puolen tunnin väli ei jostain syystä toiminut minulla painonpudotuksessa.


    • Anonyymi

      Minulla nyt kk Rybelsus 3mg takana. Paino on noussut liki 3 kiloa. Vatsa on kasvanut järkyttäviin mittoihin -hillitöntä turvotusta niin ettei mitkään housut mahdu enää jalkaan ylävatsani on kivikova ja joinakin päivinä vatsakipu on niin kamalaa että en pysty tekemään mitään. Käytän säännöllisesti myös Somac 40mg vatsansuojaksi ja niitä joudun ottamaan 2-3 tablettia vrk että pystyn edes jotain tekemään.Ruokahaluni lisääntyy kokoajan- makeanhimo on järkyttävä jota ennen ei ole ollut. Otan lääkkeen ohjeen mukaan ja syön terveellisemmin mutta valtava nälkä on koko ajan ja etenkin iltaisin tulee syötyä kaikkeA siihen pohjattomaan kaivoon. Verensokerit on hieman laskeneet . ..käytössä myös 3x500gm Metforem. Suoraansanottuna ketuttaa ihan sikkenä nää kivut ja ajattelin onnellisena että nytkö pääsen liikakiloista ja korkeasta verensokerista eroon vihdoin eroon ni pas**t, onneksi olen saanut kela korvattavuuden lääkkeeseen muttA koska joudun ostamaan jatkuvasti muita lääkkeitä jatkuviin kipuihin ei oikein halvaksi tule tämäkåån. Miksi tämä ei toimi minulla ollenkaan 😪

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt kyseistä lääkettä. Aluksi lähti 8 kg melko nopeasti. Kun olin käyttänyt lääkettä noin puolivuotta niin lääkärin kanssa todettiin että eipä tämä näytä tehoavan. Kohta vuosi tästä ja painoa tullut takaisin 20 kiloa. Lääkkeen lopetus laukaisi todella kovan nälän. Ikävintä on se että herään yölläkin syömään. Ja nälkä on loputon. Jos tämän olisin tiennyt niin en olisi koko lääkkeeseen koskenut.

    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt Rybelsusta nyt 5 kk. Ensimmäisten 3 kk aikana paino putosi 6,5 kg ja olin hyvin tyytyväinen sen tehoon. Makeanhimo pieneni selvästi, tulin kylläiseksi nopeasti ja mielitekoja oli helpompi hallita. Ummetusta, närästystä ja pahoinvointia oli kyllä.

      3 kuukauden jälkeen makeanhimo palasi, ruokahalu alkoi kasvaa ja univaikeudet alkoi. Nyt paino noussut parissa kuukaudessa 5 kg eli olen kohta lähtömitoissa taas. Huono olo, närästys ja ummetus vaivaa edelleen. Ei toimi tämä lääke minulla, lääkärin kanssa en ole puhunut 3 kuukauteen eli en tiedä, mitä hän on mieltä. Seuraava lääkäri toukokuussa. Tuskin jatkan kallista lääkettä enää.

    • Anonyymi

      Aloitin 3mg/1kk, 7mg/1kk ja nyt 3 viikkoa 14mg ja grammaakaan ei ole paino tippunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe