Moikka!
Ollaan oltu yli vuosi poikaystävän kanssa yhdessä, oon todella palavasti rakastunut poikaystävääni ja koen etten oo ikinä tuntenut ketään kohtaan, kuten häntä.
Mua mietityttää kuitenkin se, että mun poikaystävä ei koe samoin mua kohtaan.
Hän on sanonut että kaikki kenen kanssa hän on ollut tai tulisi olemaan saisi hän samoja tunteita heitä kohtaan.
Mä oisin toivonut että hänkin ajattelisi takaisin niinkun mä hänestä.
Mies siis itse alkoi vertaamaan mua edellisiinsä kun vaan kysyin että olenko erityinen hänelle.
Joskus hän on sanonut, että hän vaan tyytyy muhun, sillä hänen biologia sanoo että hänen pitää olla useamman naisen kanssa
Voiko suhde toimia jos mä ajattelen että hän on mulle se ja en ole ketään kohtaan tuntenut kuin häntä kohtaan, mutta hän kokee että mä olen vaan sama kun kaikki kenen kanssa hän on ollut/olisi.
Tyytymistä vai ei
3
306
Vastaukset
- Anonyymi
Te kumpikin olette aivan liian kehittymättomiä, poika hiukan enemmän, aikuismaiseen suhteeseen.
Vaikka olettekin sukukypsiä, se ei suinkaan tarkoita että kykenette henkisesti arvostamaan toista tavalla jonka, aikuiseksi kehittyneet ihmiset osaavat.
Pojan ajattelutyyli on roskalehdistä ja -elokuvien aikaansaamaa typeryyttä. Siis täysin alikehittynyttä.
Ohjeeni onkin että tainnuta tunteesi tässä tapauksessa ja mene kasvamaan ja aikuistumaan ilman tuota poikaa.
Tulet säästymään monen monelta hyvin pahalta tunnonvailata ja ikävyydeltä.
Aikanaan osaat arvioida erikoisystäviä aivan eri tasolta. Mutta sitä ennen sinun täytyy valita jyvät akanoista. Tuo poika on akana! - Anonyymi
Ei kannata tyytyä tuollaiseen
- Anonyymi
Poju ei taira olla kovin kypsä vakavaan seurusteluun.Kunnollinen aikuinen fiksu mies arvostaa ja kunnioittaa puolisoaan ja erityinen asema tulee ihan pyytämättä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739