Työntekijät ottaa parhaat päältä

Anonyymi-ap

Monessa kierrätyskeskuksessa huomaa kun työntekijä ottaa parhaat tavarat itselleen.
(Tavara ei ehdi myynti pöytiin)
Tämä toiminta on lain vastainen.
Työntekijällä ei ole etuosto oikeutta jne...varsinkin kun tavaraa ei edes laiteta myyntiin.
Jonain päivänä teemme tutkinta pyynnön videomateriaalin ja muun aineiston kanssa.

9

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin joskus työssä kierrätyksessä ja näin läheltä kun eräälle työ tekijälle kaikki laittoivat sivuun hänen määräämänä tuotteet.
      Laita siinä sitten vastaan ja kerro,ettei tämä ole oikein.

      • Anonyymi

        No olisikin helppoa, jos ei tulisi tätä epämääräistä olo, joka sanoo, että joku ei täsmää. Jos tietäisin heti, että noin ei kuulu tehdä, niin voisin siihen sanoa oman mielipiteeni. Mutta haluan varmistua, ennen kuin menen ohjaamaan toisia. Lisäksi minulla oli Juuri samana päivänä ollut ihan tosi tiukka päivä ja hiki päässä tehnyt asioita. Kun on oma työ kesken, niin ei ole minulla ainakaan mahdollisuutta jakaa tarkkaavaisuutta siten, että olisin alkanut siinä kirjoittaessa ja lapsi vierellä samaan aikaan suunnittelemaan mitä ajattelen tästä toisesta asiasta, varsinkaan, kun oli eri paperit auki.

        Toiseen tapaukseen havahduin vasta siinä kohtaa, kun oli kirjoituksen aika ja mitään ei voinutkaan kirjoittaa.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­y­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18200306

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuttu toimintamalli. Nähty on täälläkin.

    • Anonyymi

      No tottakaijoka paikassa on noita oman edun tavoittelijoita ja tavarat laitetaan myyyntiin. Minä teen isoja reikiä kun laitan vaatteet kiertoon. Menevät lumppukeräyksiin.

    • Anonyymi

      Kierrätyskeskuksissa on pakkotöissä köyhiä ja syrjäytyneitä ilmankos pöllivättavaraa

    • Anonyymi

      Sairaalalaskutus tekee samaa intrumin kanssa.

      Ne tietää, ettei kirjeposti kulje perille ennen eräpäivää,
      intrum ehtii laittaa perintäkirjeen ENNENkuin
      asiakas edes näkee alkuperäistä laskua.

      Ja samantien perintään.

      HUS ja päijät sote on jonkun mafian hampaissa.

    • Anonyymi

      Noin tapahtuu ympäriinsä. Myös evl-kirkon vaatekeräyksissä, joihin ihmiset vie mm vaatteita, että vähävaraiset saa hakea itselleen päälle pantavaa.
      Yhteistä näille on se, että nämä hurskaat pöllijät ottavat kirpputoripöydän ja myyvät ne siellä ja rahat omiin taskuihinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe