Tukisukkahousut

Anonyymi-ap

Tukisukkahousut tosi vaikeeta pukea jalkaan.onko niksejä jalkaan pukemiseen.mies50v kysyy

29

1032

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta tukisukkahousut jotka tukee pelkästään jalkoja, ei pebaa.

• Anonyymi

Joo, jos on paljon puristusta, niin paljon saa nähdä vaivaa että saa sukkahousut jalkaan. Ei kai siinä ole paljon muuta tehtävissä kuin yrittää rullata sääriosaa kasaan niin pitkälle, että sukkaa on esillä vain semmoinen jalkaterän puolikas, jonka saa helposti paikalleen, ja sitten rullata sukkahousua auki johonkin puoleen sääreen. Sitten sama toiselle jalalle, ja lopuksi avataan rullattua sukkahousua molemmilta puolilta suunnilleen yhtä aikaa ylös vyötärölle asti.

Mutta en kyllä itsekään viitsi kovin usein tämmöistä vaivaa nähdä, vaikka minulla on tukisukkahousuja joiden käytöstä olisi oikeasti hyötyäkin. Sen sijaan tulee melkein aina vedettyä jalkaan vain ihan tavalliset sukkikset. T mies 63 v

• Anonyymi

Lääkinnällisten tukisukkien ja -sukkahousujen pukemiseen on ihan omst niksinsä. Se on tekniikkalaji. Sukka vedetään jalkaan ikään kuin nurinpäin. Netti on pullollaan kirjallisia ohjeita, mutta myös havainnollisia videoita. Ei kun googlaamaan. Pukemiseen on myös ihan kätsyjä apuvälineitä. Onnea! Sanoo nimimerkki ”Ei päivää ilman kompressiosukkia”

• Anonyymi

Kun kompressio on vahva, niin ei ne helpot ole pukea. Useissa sukissa ja sukkahousuissa paras tapa on kääntää ne nurinpäin ja asetella sukkaosa ensin kantapään yli paikalleen ja vasta sen jälkeen kiskoa ne oikeinpäin siitä ylöspäin. Tämä tapa ei toimi kylläkään kaikissa sukkahousuissa. Niiden päälle laittoon on vaan varattava reilusti aikaa. Vähitellen kun tekniikka paranee, niin homma helpottuu. Mutta jos tukisukkahousujen tarve on, niin pieni asia on 10 min. päivässä uhrata sukkahousujen pukemiseen, jos niillä saa kivun pois tai muita terveyshyötyjä.

• Anonyymi

Älkää hyvät miehet käyttäkö tukisukkahousuja, ne on tarkoitettu naisille joilla on pimpsa. Miesten kiveksien lämpötila nousee niin että siittiöt tuhoutuvat ja siinä sitä ihmetellään. Eri juttu vanhat ukot joilla ei seiso enää kuin järki...

• Anonyymi

Myynnissä on kyllä ihan miehille tarkoitettuja tukisukkahousuja, itsellänikin on sellaiset. Niissä on etumus muotoiltu miehen anatomialle sopivaksi.

• Anonyymi

Tuossa hyvä video tuollaisten kompressiosukkahousujen pukemiseen.
      https://www.youtube.com/watch?v=IGNtXe3L-a4

Ja tuo siittiöiden kuoleminen on ensinnäkin vain tilapäinen tilanne. Toisekseen Ei siinä ole käytännön eroa, onko jalassa sukkahousut vai muuten tiukat vaatteet, esim. farkut.

• Anonyymi

Eihä tuo uo ees mies vai onko sillä kulli ja mekko piällä, voe tokkiisa nyt

• Anonyymi

Ei tässä 50 v miehellä tarvi. enää siittiöt pelata.Ei tässä iässä enää lapsia hankita.En ainakaan minä.sitä paitsi siittiöiden määrään vaikuttaa moni asia.

• Anonyymi

Jaa etteikö pelata, mie oon sellai sonni jotta oon astuna 67 vuotiaana nartun tiineeksi.Mitähä helevetin balettitanssijoita työ uotta ? Oottako ees miehii vai jotahi siltä väliltä....

• Anonyymi

Siitä lapsesta pitää ottaa vastuukin.minä en lapsia haluu enää.Jos haluu olla Rasputin siitä vaan

• Anonyymi

Minä oon sitä mieltä.Että lapsen kannalta että lapsi hankitaan liian vanhana on väärin lapsen kannalta

• Anonyymi

No perkhele nyt mämöö yli vihteitten ......

• Anonyymi

Oletko sä sä muutenki aika kännissä, leivinuunin eessä...

• Anonyymi

Miksi oot yleensä oot näillä sivuilla.Jos sinulla on nainen.mitä teet täällä.mikä takia oot sivulla jossa puhutaan sukkahousuista

• Anonyymi

Miksi on pakko lukea ja kommentoida , jos ei kiinnosta ! En minäkään lue uskonlahkon tai politiikka höpötyksiä .

• Anonyymi

Samanlaiset jalat ovat sekä miehillä että naisilla. Miten ihmeessä voitte syyttää ihmistä transvestisuudesta jos hän käyttää tukisukkahousuja vain sen takia että ne helpottavat hänen elämäänsä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onpas vaivalloisen näköistä. Itse olen kyllä saanut tukisukkahousut jalkaan ihan samalla tyylillä kuin tavallisetkin sukkikset. Ensin toisen jalan jalkaterä paikalleen ja sitten rullataan ylös puoleen reiteen. Sitten toinen puoli samalla tavalla, ja lopuksi vedetään loppuosa ylös vyötärölle.
        Toki voi olla niin, että minun tukisukkahousuissani ei ole niin paljon puristusta kuin tuossa videolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas vaivalloisen näköistä. Itse olen kyllä saanut tukisukkahousut jalkaan ihan samalla tyylillä kuin tavallisetkin sukkikset. Ensin toisen jalan jalkaterä paikalleen ja sitten rullataan ylös puoleen reiteen. Sitten toinen puoli samalla tavalla, ja lopuksi vedetään loppuosa ylös vyötärölle.
        Toki voi olla niin, että minun tukisukkahousuissani ei ole niin paljon puristusta kuin tuossa videolla.

Itsellä on noita sekä tukisukkahousuja, että lääkinnällisiä kompressiosukkahousuja. 70 den suht voimakkaasti tukevat sukkahousut menee vielä suht normaalisti pukien. Mutta kun denieri määrä nousee sinne 140 ja puristus on 20 mmhg tai yli, niin ei enää onnistu jalkaan laitto tavallisten sukkahousujen tyyliin. Saa varata sen 10 - 15 min sukkahousujen jalkaan laittoon.

• Anonyymi

Ei kannata välittää haukku kommenteista, tukisukat ovat tarpeen

• Anonyymi

Minkä väriset tukisukkahousut teillä on? Itselläni on kahdet mustat sekä yhdet keskiruskeat ja harmaat

• Anonyymi

Minulla on tällä hetkellä vain yhdet tukisukkahousut, ja ne ovat mustat ja miesten mallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on tällä hetkellä vain yhdet tukisukkahousut, ja ne ovat mustat ja miesten mallia.

Jatkoksi omaan kommenttiin: näin miehenä olen huomannut, että ehdottomasti kannattaa käyttää nimenomaan miesten tukisukkahousuja. Etupuolen mukavuus on paljon parempi. Miesten tukisukkahousuja en ole kuitenkaan nähnyt muissa väreissä kuin mustana. Se nyt ei kuitenkaan haittaa. Musta on hyvä ja miehekäs sukkahousun väri.

• Anonyymi

Kannattaa satsata laadukkaisiin sukkiin eikä mihinkään markettien halppis sukkiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tukisukkahousut on ihan perseestä pukea !

• Anonyymi

Onhan ne kieltämättä hankalat pukea mutta niiden apu on sitäkin suurempi. Sitä paitsi tukisukkahousut puetaan aamulla ja otetaan pois vasta illalla joten ei se pukeminen nyt hirveästi rasita.

• Anonyymi

minä usein käytän avosukkahousuja nailoni ja verkkoa mustana tietenkin stringit jalassa ihan mukavaa mies kavereille näyttää mies olen itekkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 349
      5049
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2276
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2129
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1427
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1012
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      959
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      864
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      786
    Aihe