Niistä on nähtävillä tuhansittain valokuvia sekä videoita.
Sitten tulee joku tyhmä Nikon P 1000:n omaava lättäpää joka sanoo että ne ovatkin vain maalauksia ja tietokone-animaatioita.
Kehtaa sitten vielä julkistaa ottamansa säälittävän videon ja väittää että Auringon pinta onkin aivan sileä ja tasainen:
https://www.youtube.com/watch?v=D121XIhz7yY
Olen aina ihaillut Auringon myrskyjä- ja roihuja..!
18
463
Vastaukset
- Anonyymi
Onks pallopäillä noita Nikonin P tonnisia?
Epäillä sopii, mitä ne niillä tekis.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18200944
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ja mistä kehitit että tyyppi on lättäpää?
- Anonyymi
Sano se sitä tyhmäksikin.
- Anonyymi
Toi on aika metka video. Miksi meille valehdellaan noista aurinkomyrskyistä?
Sitähän tulee nykyään joka tuutista. Aiheuttaa maanjäristyksiä, tsunameja ja tulivuorien purkauksia ja vaikka mitä. Halutaanko meitä vaan pelotella ja miksi niin?- Anonyymi
Upseereiden pommikokeet aiheuttavat edellämainitut. Siksi pitää valehdella. Ovat ennenkin valehdelleet ja jatkossakin. Ei myö mittää ku se oli aurinkomyrsky. Vedenalainen ydinpommi ja siitä tsunami.
- Anonyymi
Tottakai Auringon pinta on tasainen, jos sitä kuvaa jollain perhekuviin tarkoitetulla pikkukennoisella pokkarilla, jonka optiikkakin on hyvin vaatimaton.
Avaruuskuviin tarvitaan omanlaisensa laitteet.- Anonyymi
Sinun olisi kannattanut katsoa aloittajan linkkaama video ennen kommenttiasi.
Siinä on käytetty aivan omanlaistaan laitetta "avaruuskuvaukseen". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun olisi kannattanut katsoa aloittajan linkkaama video ennen kommenttiasi.
Siinä on käytetty aivan omanlaistaan laitetta "avaruuskuvaukseen".Tuon videon tekijä ei osaa käyttää laitettaan, asetukset ihan pielessä. Itse osaan käyttää ja näen ihan toisenlaisen auringon:D
Anonyymi kirjoitti:
Tuon videon tekijä ei osaa käyttää laitettaan, asetukset ihan pielessä. Itse osaan käyttää ja näen ihan toisenlaisen auringon:D
Juuri näin. Tässä "oikea" video, kuvaajina Jonathan ja Thomas.
Pojilla on kamerassa asetukset ja tarkennukset kohdillaan:
https://www.youtube.com/shorts/m56skPWcE54- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Juuri näin. Tässä "oikea" video, kuvaajina Jonathan ja Thomas.
Pojilla on kamerassa asetukset ja tarkennukset kohdillaan:
https://www.youtube.com/shorts/m56skPWcE54No saman tapaisia olen itse nähnyt omilla laitteilla, koska osaan niitä käyttää.
- Anonyymi
Jokainen lättyteoreetikko tietää jotta Auringossa on semmoisia tulivuoria jotka roihuavat koko pinnan täydeltä fossiilisia kasvihuonekaasuja koko Heliosfäärin täyteen. Pallopäät ovat tietenkin asiasta eri mieltä vaan kyllähäs maailmaan heidänlaisiaan tyhmyreitäkin tarvitaan lattioita siivoamaan.
- Anonyymi
Jokainen "lättyteoreetikko" on typerä, harhaanjohdettu torvelo.
- Anonyymi
Ei siellä koko aikaa mitään aurinkomyrskyjä olekaan, vaan niiden väli voi olla viikkokin. Ja osa niistä on magneettisia myrskyjä ettei niitä tavallisella kameralla näekään.
- Anonyymi
Juu, ne on niin pieniä ettei ne näy eikä tunnukkaan.
- Anonyymi
Kyllä niitä saa sopivissa olosuhteissa kuvattua tuolla Nikonilla.
Netistä näitä löytyy.
Paremmin toki onnistuu kun hankkii oikean kaukoputken.
- Anonyymi
Parastahjan tässä on se että Aurinkoa voi kuvata kuka tahansa milloin vain se on näkösällä. Ei siellä mitään roihuja ole.
En ymmärrä miksi noita tietokonemaalauksia esitellään totena.- Anonyymi
Ihme inttäjä! Kyllä niitä roihuja on kuvattu niin kauan ja niin monen tutkijan toimesta. ettei yksikään täysijärkinen epäile niitten olemassaoloa.
En ymmärrä, miksi jotkut vajakit niitä apinanraivolla väitttävät tietokonemaalauksiksi?
Kyllä niitä kuvattiin ihan filmille jo kauan ennen tietokoneitten keksimistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785