Kumppani exän kanssa ystäviä

Anonyymi-ap

Haluaisin mielen kiinnosta tietää että kun olen ollut nykyiseni kanssa nyt sen 4kk ja alku suhteesta exä (tyttö) oli maisemissa ja ilmoitin asiasta kun tyttöystävä (entinen lesbo) kommentoi hänen julkaisuihinsa ”lempinimi” kaunis ja sydämmiä että en tuosta kovin pidä.. Hän heti sitten poisti sen, mutta abt noin viikon jälkeen taas otti yheyttä ja tätä jatkui muutamia kertoja.. Sitten oli hetki milloin ei mitään yhteyttä pitänyt, mutta kun puhuimme reissusta pääkaupunki seudulle (kumppanin exä asustaa siellä) niin tuli kysymys ”saanko kysyä miten sillä menee” he olivat siis 9 kuukautta yhdessä ja sen jälkeen 2kk ilman mitään kontaktia ja sitten heis tuli ystäviä. No sanoin tottakai että ” no kysy vain yms yms.” Sen jälkeen puhui yöllä miten ikävöi heidän ystävyyttään ja miten heillä oli ikimuistoisia hetkiä. Hän sitten alkoi viestitellä ja kun saavuimme pääkaupunki seudulle kumppanini oli kokoajan puhelimessa kiinni ja katsoi olan taakse jospa se hänen ”kaveri” oisi jossain siellä (olimme samassa kauppakeskuksessa samaan aikaan) No sitten hän näki sen ja meni moikkaamaan siinä he sitten halasivat yms vaihtoivat vähän kuulimisia. Sen jälkeen pyysi anteeksi että tietää että minua kiinnostaa kuitenkin se ja hänen exänsä välit koska on monesti lopettanut yhteyden mutta mystisesti se aina tulee takaisin se yhteys. No kävimme shoppailemassa ja syömässä sitten kumppani kysyi ” pyydin häntä näkemään niin voinko käydä nopee max 10 min kestää” olin sillee okei mene vain ja siinäkin totesi ” tiedän että sinua haittaa anteeksi” mutta asialle ei tehnyt mitään… TIIVISTELMÄNÄ: Minua harmitta kun kumppanini ei osaa päästää irti exästänsä (ei hänestä tykkää eikä ole enää lesbo) mutta kavereita haluaa olla ja viestitellä soitella yms yms.. Olenko minä tässä se ongelma että yliajattelnko vain vai tekeekö kumppanini väärin ollessaan läheinen exänsä kanssa vaikka suhteen jälkeen olikin ystäviä ja sitten lopetti sen mutta nytten haluaa uudelleen ystäväksi hänen kanssaan.?

0

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        107
        7714
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        37
        2852
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        35
        2432
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        119
        2155
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        17
        1819
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        10
        1583
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1436
      8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

        Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
        Suomalaiset julkkikset
        38
        1434
      9. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        15
        1397
      10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        11
        1359
      Aihe