Mistä saisi ostettua kyseistä sarjaa? Onko Tampereella mitään kauppaa mistä Avon Naturals tea tree sarjaa saisi?
Avon naturals sarja- mistä saa?
6
792
Vastaukset
- ....
siskoni oli ennen avonin myyjänä, mutta sitten avonin maahantuonti muistaakseni lopetettiin...Nyt tietääkseni alkanut uudelleen mutta ihan vasta joten vielä ei välttämättä ole ehtinyt levitä kovin laajalle.Kannattaa käydä kysymässä kosmetologilta tietääkö hän mistä kyseistä sarjaa on saatvana.
- käyttäjä
käy katsomassa avonin suomalaisilta sivuilta:www.avonfi.com, sieltä saat lisätietoa.
- jälleeenmyyjiltä
käväise www.avonfi.com ja jätä yhteystietosi sinne. ottavat yhteyttä ja etsii lähimmän myyjän. Avonia ei tietääkseni saa mistään kosmetologilta...
- Mansikka
jälleeenmyyjiltä kirjoitti:
käväise www.avonfi.com ja jätä yhteystietosi sinne. ottavat yhteyttä ja etsii lähimmän myyjän. Avonia ei tietääkseni saa mistään kosmetologilta...
Kyllä vaikuttaa aika mielenkiintoiselta sarjalta, täytyypä ottaa yhteyttä maahantuojaan.
- olen
Mansikka kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa aika mielenkiintoiselta sarjalta, täytyypä ottaa yhteyttä maahantuojaan.
Käyttänyt Naturals-sarjan tuotteita ja olen ollut niihin tyytyväinen. esim.Bodysprayt ovat ihania!
- jälleenmyyjä
Myyn Avonin tuotteita Raahen seudulla ja elokuun alusta Helsingissä. Tietääkseni tuotteita saa ainoastaan jälleenmyyjiltä. Naturals sarja on muuten hyvä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703