Mies ei suostu treffeille mutta flirttailee

Anonyymi-ap

Meillä oli pitkään miehen kanssa vispilänkauppaa harrastustoiminnassa kunnes sitten päädyin kysymään miestä treffeille että saisin selvyyden hänen kiinnostuksesta ja hän kieltäytyikin treffipyynnöstä. Ajattelin jo että elämä jatkuu normaalisti ilman ylimääräistä mutta mies kuitenkin jatkaa flirttailuaan ja hakee huomiotani sekä vetää herneen nenäänsä jos keskustelen harrastamisen lomassa muiden miesten kanssa vaikka emme seurustele. Mikä tälläisten miesten ongelma on? Mitä hän oikein haluaa, on ilmeisesti jonkinlainen peluri? Miksi ei vain voi jättää minua rauhaan jos ei treffeille edes halua lähteä enkä todellakaan aio toiste kysyä sillä jos jotain haluaisi niin ymmärtäisi jo varmasti itse pyytää.

8

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika erikoista käytöstä näin miehen näkökulmastakin. En keksi mitään syytä miksi itse toimisin noin. Kannattaa unohtaa tuollainen tyyppi.

      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä että olet harvinaisen hyvä mies :)


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­­N­y­m­f­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18202553

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Oot varmaan langennut samaan tyyppiin kuin mä. Älä oikeasti anna tuon jatkua vaan lopeta heti.

    • Anonyymi

      Missä päin naiset kysyvät miehiä trrffeille? Lisää näitä kiitos

    • Anonyymi

      Haluaa vaan huomiota ja sitä että jahtaat. Naiset tekee jotkut aivan samaa. Kannattaa vaan lopettaa huomion antaminen ja keskittyä ihmisiin jotka haluaa tutustua sinuun.

    • Anonyymi

      Jos mies kieltäytyy naisen tekemästä treffipyynnöstä voit ruksittaa hänet samantien. Naisen tekemä aloite on jotain mitä kannataa nykymaailmassa arvostaa, se kertoo että nainen on tervepäinen ja haluaa kantaa oman osuutensa suhteen edistämisestä.

      Olen valmis sanomaan että kyseessä on periaateflirttailija joka ei omista oikeaa henkilökohtaista motivaatiota sinua kohtaan, kunhan haluaa testailla ja huvitella. Ja jos se flirttailu on ollut kivaa ja hupaisaa tähänkin saakka niin tottakai hän sitä jatkaa, hänen näkökulmastaan mikään ei ole muuttunut aloitteesi kautta.

      Se että mies yleensäkin on alkanut flirttailla on merkki siitä että hän HARRASTAA kyseistä toimintaa, flirttailijat ovat luonnoltaan ei-henkilökohtaisia ja flirttailu on tapa. Joku joka on kiinnnistunut sinusta todennäköisesti ei ole yhtä avoin ja kontakotiva koska miettii tarkasti millaisen kuvan itsestään antaa.

      Jännä maailma. Naisten huomion saavat ne jotka sitä eivät oikeasti millään tasolla ansaitse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe