Pohdintaa, miehen ihannenainen

Anonyymi-ap

Ihan näin mielenkiinnosta, kuinka moni tunnistaa itsensä tästä listasta nykyisen ihannenaiseksi. Tässä oltu jo useampi vuosi yhdessä, ja alkanut tuntua että minä en oo yhtään mitä toinen haluaa ja suhde saattaa olla kohta siinä. Joskus sitä miettii kun pitkään on tämmöisessä suhteessa että olisiko siellä jossain kummallekin joku se oikea. Tässä osa minkä koen eroavaisuudeksi, osa toki mennyt meilläkin yksiin mutta... Osa taas mille ei vaan mahda mitään. Suurin osa asioita ja ominaisuuksia jotka vaan ain uudestaan nousee pinnalle ja johon ei kompromisseja synny.
Ihannenainen:
-Ulkonäössä tärkein ominaisuus pituus joka mieluiten reilusti alle 160cm. Laiha/hoikka/muodokas kunhan ei suoranaisen selkeän ylipainoinen. Ei tarvitse olla mikään ns fit.
-Mustat, hopeiset, violetit taikka siniset hiukset.
-Gootti/metallityyli plussaa jos ei viety äärimmäisyyksiin. Erityisesti sininen lempivärinä muutenkin.
-Sopivan naisellinen, mutta ei tarvitse laittautua joka päivä ja paljoa, mutta jossain määrin joka arvostaa perinteisiä rooleja ja tapoja. Nainen saa olla ihan vapaasti "söpön uusavuton ja pelastettava".
-Ikähaarukka 20-35, kenties mieluusti lähempänä 30 kuin 20.
-Ei mene missään äärimmäisyyksiin. Esim. äärivasemmisto/konservatismi.
-Ei juo tai jos juo niin hyvin vähän.
-Ei käy baareissa eikä festareilla.
-Tykkää ruuanlaitosta.
-Seksin suhteen pääpaino lähes kokonaan molemmin puolisessa suuseksissä, mikä onkin suurin fetissi.
-Pitää eläimistä, mutta kunhan joku kohtuus. Ei esim. 50 käärmettä taikka kymmentä kissaa.
-Pitää lapsista ja haluaa mieluusti myös joku päivä oman perheen.
-Käy myös itse töissä.
-Ei käytä itse somea yms. eli että aktiivisesti että on missään esillä vaikkapa lisäämällä kuvia, mutta on ookoo että seuraa tilejä.
-Pelaa myös coop/single player pelejä, mieluiten konsolilla.
-Ajanviete toiveena yhdessä pelaaminen konsolilla, lautapeleillä, palapelin kokoaminen, mökkeily, makkaranpaisto, lenkkeily ja esim. elokuvissa käynti ja ulkona syöminen. Ei esim. asiat jotka liittyy juomiseen taikka ulkomailla käymiseen.

5

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä muuten paitsi että olen vähän pidempi hieman lihava kalju tykkään kyllä syödä ja juoda kossua ja voin pitää hametta t.Markku

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­­­N­­y­­m­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18203505

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Jopas oli yksityiskohtainen ja naurettava lista. Itseäsikö kuvailit vai mitä tällä oikein haet?

• Anonyymi

-Ulkonäössä tärkein ominaisuus pituus joka mieluiten reilusti alle 160cm.✅️
      Laiha/hoikka/muodokas kunhan ei suoranaisen selkeän ylipainoinen. Ei tarvitse olla mikään ns fit.✅️
      -Mustat, hopeiset, violetit taikka siniset hiukset.
      -Gootti/metallityyli plussaa jos ei viety äärimmäisyyksiin. Erityisesti sininen lempivärinä muutenkin.
      -Sopivan naisellinen, mutta ei tarvitse laittautua joka päivä ja paljoa, mutta jossain määrin joka arvostaa perinteisiä rooleja ja tapoja. Nainen saa olla ihan
      vapaasti "söpön uusavuton ja pelastettava".✅️
      -Ikähaarukka 20-35, kenties mieluusti lähempänä 30 kuin 20.
      -Ei mene missään äärimmäisyyksiin. Esim. äärivasemmisto/konservatismi.✅️
      -Ei juo tai jos juo niin hyvin vähän.✅️
      -Ei käy baareissa eikä festareilla.
      -Tykkää ruuanlaitosta.✅️
      -Seksin suhteen pääpaino lähes kokonaan molemmin puolisessa suuseksissä, mikä onkin suurin fetissi.
      -Pitää eläimistä, mutta kunhan joku kohtuus. Ei esim.
      50 käärmettä taikka kymmentä kissaa.✅️
      -Pitää lapsista ja haluaa mieluusti myös joku päivä oman perheen.✅️
      -Käy myös itse töissä.
      -Ei käytä itse somea yms. eli että aktiivisesti että on missään esillä vaikkapa lisäämällä kuvia, mutta on
      ookoo että seuraa tilejä.
      -Pelaa myös coop/single player pelejä, mieluiten konsolilla.
      -Ajanviete toiveena yhdessä pelaaminen konsolilla,
      lautapeleillä, palapelin kokoaminen, mökkeily, makkaranpaisto, lenkkeily ja esim. elokuvissa käynti
      ja ulkona syöminen. Ei esim. asiat jotka liittyy
      juomiseen taikka ulkomailla käymiseen. ✅️

Ei kyllä täyty nyt kun muutama kohta 🤔

• Anonyymi

Aloittaja, onko sinulta unohtunut, että ihmiset eivät ole esineitä, joita kaupasta ostetaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      268
      4675
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3030
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      25
      2827
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1409
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1282
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe