Kop kop kop

Anonyymi-ap

eräs asuu sydämessäni maksamatta vuokraa..onko siellä joku paikalla? tulin perimään saatavia ❤🙊

28

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun kaivattu on mulle jo velkaa siitä kun on asunu mun pään sisällä ilman vuokraa ikuisuuksia. Olisin valmis kompromissiin, missä tilit tasattaisiin tälläisessä tilanteessa.

    • Anonyymi

      Soitatko ovikelloa kun koputus voi jäädä huomaamatta.

      • Anonyymi

        huudatatko musiikkia siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huudatatko musiikkia siellä?

        Mistäs sä sen tiedät? Ai niin kaikenhan sä tiedät mitä täällä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sä sen tiedät? Ai niin kaikenhan sä tiedät mitä täällä tapahtuu.

        Minä en ainakaan kuullut mitään häiritsevää.Päin vastoin sais kuulua musiikkia tai tv n äänikin.On ollut Lokakuun puolestavälin kuin kuollutta.Ihanko vartavasten ollaan hiljaa jotta kuultaisiin mitä muut tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sä sen tiedät? Ai niin kaikenhan sä tiedät mitä täällä tapahtuu.

        Kyllä. Säännöissäni hiljaisuus tulee klo 22.00


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ole inflaatio pahasti iskenyt eikä korkoja että ei halien ja pusujen määrä nouse ihan kohtuuttomiin lukemiin... 😉💗

    • Anonyymi

      olikos sun aika vähän tuntea taas aggressiota, mitäs oot muille tehnyt. helpottaa vähän muiden oloa, kookos jookos 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😗 tee vähän hyvää miksi et auta muita 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    • Anonyymi

      kyllä mullakin asuu,mut kerran ajattelin,et olkoot sitten :) olkoon niin pitkään kun haluaa,menee sit pois jos menee

    • Anonyymi

      No mitäs tänne kuuluu:)

      • Anonyymi

        Mul on huono kuulo

        Hakkeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on huono kuulo

        Hakkeri

        Hyvä!


    • Mulla ei ole muuta tarjota kuin kukka ja hali. Kas näin: 🤗🌷

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Oiii tosta tuli hyvä mieli vaikkei mulle ollutkaan kukka eikä hali.
        Muuta en oikeesti edes toivoisi.


        https://youtu.be/a1GsmCO32LU?feature=shared

        t. se joku kauris

        No laitetaan ihan just sulle sitten myös kukka ja hali. Ken lienetkään. 🌷🤗


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        No laitetaan ihan just sulle sitten myös kukka ja hali. Ken lienetkään. 🌷🤗

        Hämäävä kyllä olet 🤗🌼
        Kiitos halista ja kukasta
        toinen Ken lienetkään. ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hämäävä kyllä olet 🤗🌼
        Kiitos halista ja kukasta
        toinen Ken lienetkään. ❤

        Kuinkas olen hämäävä? 🤔 Olen vain koneella nörtteilevä, sekä vemputteleva ihmisjäte. Sen olen kertonutkin moneen kertaan. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hämäävä kyllä olet 🤗🌼
        Kiitos halista ja kukasta
        toinen Ken lienetkään. ❤

        Niin, ja eipä mitään. Kyllä sitä ihnisen pitää saada joskus kukka ja halaus. Vaikkakin näin virtuaalisesti vain olen siihen tällä kertaa kykeneväinen.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kuinkas olen hämäävä? 🤔 Olen vain koneella nörtteilevä, sekä vemputteleva ihmisjäte. Sen olen kertonutkin moneen kertaan. 😅

        Et sä jätettä ole. Vaik kuin yrität väittää. 🙂
        Sellainen joka pystyy tsemppaamaan toisia ja tuomaan Hyvää mieltä ei ole jätettä.
        Ei kyllä kukaan ole.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Niin, ja eipä mitään. Kyllä sitä ihnisen pitää saada joskus kukka ja halaus. Vaikkakin näin virtuaalisesti vain olen siihen tällä kertaa kykeneväinen.

        Tälläinen virtuaalinen hali on silti tärkeä.
        Ja Kukka. 🤗


      • MunNimiOnJK
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä jätettä ole. Vaik kuin yrität väittää. 🙂
        Sellainen joka pystyy tsemppaamaan toisia ja tuomaan Hyvää mieltä ei ole jätettä.
        Ei kyllä kukaan ole.

        Elämän tuoma kokemus kertoo muuta faktaa. Mutta kiitos kuitenkin sanoistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläinen virtuaalinen hali on silti tärkeä.
        Ja Kukka. 🤗

        Täällä ollaan,ei mikään ruusu,mut kukka kumminkin.⚘


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kuinkas olen hämäävä? 🤔 Olen vain koneella nörtteilevä, sekä vemputteleva ihmisjäte. Sen olen kertonutkin moneen kertaan. 😅

        Totta.


    • Anonyymi

      Eräitä tuonmoisia paljonkin luulisin,
      joten ehkä jokunen lisä vihje olisi avuksi.

      Joku asuu täälläkin ♡ ja aika paljon on maksamatta vuokraa.

    • Anonyymi

      Teinit..
      Jos et edes tunne lähemmin koko miestä niin et todellakaan ole ihastunut, ainoastaan piIIu märkänä ja sekin pelkästä ulkonäöstä!!
      Nämä on niin naurettavia kun likat kuolaa jonkun nähdyn mieleen perään vaikka sanaakaan ei ole vaihdettu 😂
      Toivottavasti ette ole vielä alaikäisiäkin kaiken lisäksi. Niin sanottua sakkolihaa!
      Miesten kannattaa suhtautua näihin kuolaamisiin varauksella. Ei käy sitten huonosti loppupelissä....

    • Anonyymi

      Mutta sä sanoit antanees stdämmesi minulle...

    • Anonyymi

      Phyhhh...

    • Anonyymi

      Laita ulosottoon. Varaton olen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe