Päätinpä pitkästä aikaa hankkia kultaiset korvarenkaat pitkän tauon jälkeen alennusmyynnistä. Kultajousesta tilasin netin kautta korvakorut joiden oletin olevan samaa kokoa aikaisemmin käyttämieni kanssa. Typeryyttäni en tarkistanut nettisivuilta renkaiden oikeaa kokoa. Koska hintaluokka oli suurinpiirtein sama kuin mikä vanhoissa korviksissani muistaakseni oli ajattelin että eiköhän ne ole sellaiset normaalin kokoiset.
Nyt se tulivat postissa ja mitä ihmettä. Laatikossa kaksi pikkiriikkistä rengasta eikä edes korurasiaa tullut mukana. Eikö korviksissa yleensä tule se pieni korurasia mukana? Eihän niitä irrallaan myydä myymälässäkään.
Kävin pari vuotta sitten viimeksi katsomassa koruja kultajousen myymälässä ja kiinnitin huomiota samaan. Mielestäni kultakorujen koko oli jotenkin silmiinpistävän pieni. Aivan kuin niiden koko olisi aikaisemmin ollut suurempi. Kuvittelenko vain?
Kultakorujen koko pienentynyt?
Anonyymi-ap
3
495
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kullan hinta korkealla.
- Anonyymi
18-karaatin ja 24-karaatin kullattuja aitoja korvakoruja, aitoja makeanvedenhelmikorviksia, Cubic Zirconia kivikorviksia, barokkityylisiä ja vintage-tyylisiä aitoja käsintehtyjä arvokoruja useissa väreissä ja koossa. www.porokoru.com/collections/korvakorut
- Anonyymi00005
Kaikkia pienennetty ja ohennettu, niin hinta saatu pysymään samana. Laattariipukset on jo niin ohuita kuin paperi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522